• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Dlaczego jestem sam :( Dodaj do ulubionych

• 25.04.11, 18:05
    Witam!! Dzisiaj chciał bym poruszyć temat samotności mam 21 lat i jestem samotnikiem poświęcający się ponad wszystko kobietą lecz bez wzajemności a to boli, człowiek odaje wszystko co ma, poświęca wszystko co ma dla kobiety która i tak woli innego, jestem człowiekiem który szanuje bardzo kobiety i nie traktuje ich jak pomoc domowa gdyż wierze w równouprawnienie, z wykształcenia jestem technikiem gastronomji więc sam sobie gotuje, sprzątam, zmywam itp. Ale niestety życie nie obdażyło mnie szansą zakochania się a raczej miłości z drugiej strony.
    Edytor zaawansowany
    • 25.04.11, 18:09
      damian21p napisał:

> jestem samotnikiem poświęcający się ponad wszystko kobietą
      Sam sobie odpowiedziałeś na pytaniesmile

• 25.04.11, 18:37
      A może zwyczajnie jesteś brzydki, to czasem wiele tłumaczy.
      • 25.04.11, 18:43
        noajdde podaj swoje gg to Ci pokaże jak wyglądam.
    • 25.04.11, 18:52
      Ok więc jak ktoś chce odrazu zobaczyć jak wyglądam zapraszam na mój profil na uf stronie
      • 30.04.11, 10:41
        za bardzo nadskakujesz babkom a one to wykorzystuja to proste . Czasami trzeba troche dystansu
        --
        Z nadzieja na lepsze jutro big_grin
    • 30.04.11, 17:10
      może z powodu błędów ortograficznych? tongue_out
    • 07.05.11, 10:50
      Witaj.Mam, 38 lat i też jestem sam.W życiu tak już jest,że trzeba szukać miłej kobiety.Chociaż nie jest łatwo znaleźć kobietę.Z którą pójdziemy w stronę słońca,który ludzie prozaicznie życiem zwą.
    • 18.05.11, 09:07