Dodaj do ulubionych

Wikingowie

08.06.17, 09:39
Przed przeczytaniem puszczamy tę oto muzykę
muzykę

Bądź umówiony na spotkanie z loszką, pociśnij przez to na siłkę później niż zwykle
50 minut do zamknięcia, letnie gównogodziny otwarcia
Wejdź na siłkę
Oprócz mnie jest tylko jakiś j$!!ny wiking
Wielki sk$@%esyn, ponad dwa metry leciutko, ponad sto kilo spokojnie
Długie, czarne włosy
Epicka, pleciona czarna broda
Mój trening to gówno w porównaniu z tym, co odp?$%!##a potomek Rígra, mieszkaniec Asgardu
15 minut do zamknięcia
Cieć przychodzi
Chłopaki, za 5 minut gasimy światła, bez względu na to czy tutaj będziecie, czy nie
Wiking Wojownik zwraca ku niemu swój wzrok
ZATEM BĘDZIEMY ĆWICZYĆ W CZELUŚCIACH CIEMNOŚCI
Cieć umyka w panice
Śmiej się i też troszkę bój
Edytor zaawansowany
  • psycho_but_cute 24.08.17, 01:24
    http://www.sherv.net/cm/emoticons/yellow-hd/rolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gif

    gdzie ta silka??:
    zainwestuje od razu w karnet;P
    tylko jedno ale....: wiking to raczej blondyn powinien byc, czyz nie? i nawet z lekka tendencja do rudosci.
  • painkillerowna 24.08.17, 20:18
    psycho_but_cute

    Widzę, że się Koleżanko tutaj przeniosłaś. Lubię czytać Twoje posty. Masz swoje zdanie, a to cenię nawet wtedy, gdy się z kimś nie zgadzam smile
  • psycho_but_cute 24.08.17, 23:24
    Ms_Painkiller - a tak sie.... szwendam wieczoramiwink a Ty zadomowilas się troche / bardziej / mniej tam?: fajnie, ze Ci się dobrze czyta i vice versal (jakby nie powiedzieli na forum jezyka polskiego😇)

    a w temacie - Ciebie by nie skusily te czeluscie ciemnosci?: ja sie nie przyznam, ze sie trochę boje, ale ide w ciemno!😈
  • cambria1.2 25.08.17, 10:43
    Jak by nie powiedzieli wink
  • psycho_but_cute 25.08.17, 18:58
    jakby nie patrzec - masz racje, Cambrio.
    jestes czujna jak wazkawink

    a ja nadal nie wiem, gdzie ta silka??😶
  • cambria1.2 25.08.17, 19:11
    Gdziekolwiek chyba. Moja nad Wisłą, chociaż bez Wikingów smile
  • psycho_but_cute 25.08.17, 19:28
    no widzisz, sama - nie gdziekolwiek! brawurowy (w opisanym stylu) wiking jest kluczowym kryterium moze trzeba szukac silek Skanskiej? o ile takie somwink
  • psycho_but_cute 25.08.17, 19:28
    * kryterium.
  • cambria1.2 25.08.17, 19:49
    Hmmm... Obok mojej jest tzw. Osada Wikingów, Jomsborg. Powiało grozą... uncertain
  • psycho_but_cute 25.08.17, 20:05
    yyyy..... ale po pobieznym (3sekundowymwink) popatrzeniu na foty to jakis komercyjny skansen jest!!😭😭😭 jakis piknik dla rodzin z niemowetami, psami i dziecmi w wieku ponizej gimbazy w celu porobienia slitfoci na fejsa czy insta....😭😭😭
    Cambrio - az tak zle mi zyczysz?😜


  • cambria1.2 25.08.17, 20:35
    Przeciwnie, jak najlepiej! Wbijaj na siłkę, osadę sobie znad orbitreka obejrzysz smile
  • psycho_but_cute 25.08.17, 20:54
    no ale przeciez z zalozenia pozna noca, w czelusciach ciemnosci, mam/bede cwiczyc i zakladam, ze wtedy ten komercyjny skansen spi, tez w ciemnosciach😝
    poza tym jak pisałam - na fotach to nie moj styl rozrywki ta osada, mozesz zarzucic mi ocenianie ksiazki po okladce ale... no tak mamwink
  • cambria1.2 25.08.17, 21:00
    Zamiast zakładać, że nic sie i tak nie zdarzy, lepiej pomarzyć, że wokół Jamsborga krąży w ciemnościach zabłąkany Wiking, oryginał!
    PS Też tam nie byłam smile
  • psycho_but_cute 25.08.17, 21:11
    ech..... oryginalny....wink
    nawet taki Ragnar jest oryginalnie z Australii:
    https://media.giphy.com/media/pM0eh31IRBZja/giphy.gif
  • painkillerowna 28.08.17, 16:32
    psycho_but_cute napisała:

    > a w temacie - Ciebie by nie skusily te czeluscie ciemnosci?: ja sie nie przyzna
    > m, ze sie trochę boje, ale ide w ciemno!😈

    Po ciemku nic nie widać, więc i Wiking by zniknął, a został jedynie jego zarys wink A tu chyba nie o taką situation chodzi smile)
    PS Nie bój się. Wiking Cię obroni wink

  • psycho_but_cute 28.08.17, 20:23
    Ms_Painkiller - ciemnosci to pikus, te czeluscie (to chyba nie wyzszy stopien ale nie najwyzszy...wink) mnie troche martwią....crying
    no ale licze, ze nawet w czelusciach, to by nagi tors Wikinga blyskal - bo chyba bez koszulki by cwiczyl, nie?😶 - czyli jakis jasny punkt odniesieniach w tych ciemnosciach by bylwink

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka