Dodaj do ulubionych

Blogoslawiona LaskoBezPaska...Matko Zalozycielko..

22.09.17, 01:10
Racz tchnac w Spolecznosc Niesmialych i Samotnych ducha pozytywnych oczekiwan..
Spraw by na zyciowym oltarzu spelnialo sie to co (rzeczeni) w skrytosci sobie umyslili..
Zeby marsowa powaga padla przez wybuchy radosci i smiechu..
A internetowy orszak wesolych bachanaliow prowadzil Niesmialych i Samotnych
Do krainy Odwagi Radosci Chuci i Wspolnosci..
Edytor zaawansowany
  • karolivia 22.09.17, 10:03
    Pojechałeś.... big_grin


    --
    "Pozostajesz na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś" Mały Książę
  • laskabezpaska 22.09.17, 11:00
    a co ja mogę? co ja mogę ? smile

    Searam zawstydziłeś mnie troszeczkę <i tu Laska zalała się pąsem>
    jeszcze ktoś sobie pomyśli ,że mamy romans big_grin
  • searam 01.10.17, 10:41
    Niech sobie pomyślą..smile !! No bo jak tu żyć bez goracego romansu...wink?!
  • laskabezpaska 03.10.17, 19:16
    Ja sam wiesz............. nie da się żyć bez gorącego romansu smile
    Bez.............. człowiek wegetuje
  • searam 07.10.17, 12:29
    Skladam Ci holdy Laskobezpaska, gdyz nie nadaje sie do rozwiazywania problemow i dylematow poruszanych w innych postach.. Na dodatek nierozwiazywalnych od wiekow, a tylko zabierajacych czasi zawracajacych d....e...wink
    Tfoje lekkie piuro nastraja do milszych tematuw... smile Idzmy ta droga...wink Ktos zawsze dolaczy..smile Ten/ta z imaginacyja..
    Zalaczam usciski . Publicznie.
  • laskabezpaska 07.10.17, 20:24
    I jak Cię tu nie kochać Searam , no jak ? smile
  • searam 09.10.17, 20:29
    Kochac ! Kochac !
    Wprawdzie "pojechalem"(thx karolivia) ale po to, zeby dac upust wyobrazni, lzejszemu slowu, usmiechowi.. Takie twoje "Pieprzoty" Lasko...Jak Cie nie lubic... Twoj skok ze spadochronem nie moze zostac zapomniany ! Szczegolnie, ze sie w pore otworzyl...smile
  • laskabezpaska 10.10.17, 12:46
    odpowiem Ci słowami Marii Peszek Miły mój smile

    Miły mój
    Ty zawsze przy mnie stój
    We śnie na jawie
    Spotkajmy się na kawie

    Miły mój
    Ty zawsze przy mnie stój
    Przez sen czuję cię
    I śnię, że cię chcę

    W nicość popłynę
    Po czerwonym winie
    W twoich dłoniach się rozpłynę
    Zaciągam się tobą
    Choć nie palę w nocy
    Przyjdź mi do pomocy

    Daj ogień i skręta
    Śnią mi się bliźnięta
    Daj ogień i skręta
    Śnią mi się bliźnięta

    Miły mój
    Ty zawsze przy mnie stój
    We śnie na jawie
    Spotkajmy się na kawie

    Miły mój
    Ty zawsze przy mnie stój
    Przez sen czuję cię
    I śnię że cię chcę

    Zaciągam się tobą
    Chociaż nie palę
    Chociaż nie palę wcale
    W nicość popłynę
    po czerwonym winie
    W Twoich dłoniach się rozpłynę

    Miły mój
    Ty zawsze przy mnie stój
    We śnie na jawie
    Spotkajmy się na kawie

    Miły mój
    Ty zawsze przy mnie stój
    przez sen czuję Cię
    i śnię że Cię chce

    la la la la (...)

    Miły mój
    Ty zawsze przy mnie stój
    Bo sen czy jawa
    W moim ciele lawa
    W moim ciele lawa
    W moim ciele lawa
    W moim ciele lawa
  • searam 10.10.17, 20:54
    Dziekuje Mila Lasko za nieznane mi strofy. Za to bardzo wymowne...smile Zrewanzowalbym sie Tobie pozycjami ( sic !) wykonywanymi przez Anne Marie Jopek, Michala Zebrowskiego i Katarzyny Nosowskiej ktore szczesliwie dla mnie zostaly odkryte przez wrazliwa dusze.Nie znalem ich, a kolekcja jest spora i nie mam pojecia od czego zaczac...wink
    Ten watek "wysnionych blizniat" jest mi jakos bliski sercu...wink
  • laskabezpaska 11.10.17, 13:17
    ale te bliźnięta nie mają nic wspólnego ze znakami zodiaku ? big_grin
  • searam 11.10.17, 16:23
    Bliznieta zodiakalne sa "strawniejsze"...Juz mialem sie Tobie odwdzieczyc tekstem jakiejs piosenki, a przyszedl mi do glowy tytul "Kalashnikov" Bregovica.. Oj, nie byloby to ani stosowne, ani romantyczne...wink
    Mila Lasko, obecnie kroluje znak Skorpiona symbol niezwyklych osobowosci. Bliznieta to jakies takie ciamajdowate, co..wink?
    Na ewentualne zapotrzebowanie na bliznieta podejme sie staran..smile
  • searam 12.10.17, 17:48
    To juz 13-y wpis mila Lasko, jak sobie prawimy dusery...smile A jutro tez 13-y i do tego piatek. Trzeba bedzie powiedziec sobie cos pociesznego a nie przesadnego...smile
  • laskabezpaska 15.10.17, 21:07
    nie miałam pecha smile pecha mieli Krzyżacy

    a to dla Ciebie Searam smile
    www.youtube.com/watch?v=b9IEaEN5XyU
  • searam 22.10.17, 17:00
    Dedykacja za dedykacje Mila Lasko smile :www.youtube.com/watch?vshockUaRbA1fYSg
    Dla Ciebie , zeby jesienny blues milej uplywal...
    Pomorskie niebo czeka na Twoj kolejny (wy) Skok...! wink
  • laskabezpaska 22.10.17, 21:38
    Chyba tęsknisz za mną ........ skoro chciałbyś mnie znowu nad morzem widzieć big_grin
    dziękuję za muzę.......... jest super
  • searam 27.10.17, 17:49
    smile (:
  • searam 30.10.17, 11:10
    wink smile
  • searam 31.10.17, 23:58
    Z tesknoty za Laskowym literackim spojrzeniem na Zycie przesylam....namietne...czule...cieple... slodkie..lepkie..prawdziwe...przyjacielskie.idealistyczne...meskie.. ...
    No ..wlasnie co ..?!

    (btw..she is great,,)
  • inkaka75 02.11.17, 23:14
    Searam ślij co chcesz a Laski nie widać sad
  • inkaka75 02.11.17, 23:15
    Może nalewkami się przytruła? Z tego co mówiła nie miała wielkiego doświadczenia wink
  • laskabezpaska 03.11.17, 09:39
    inkaka75 napisała:

    > Może nalewkami się przytruła? Z tego co mówiła nie miała wielkiego doświadczeni
    > a wink

    doświadczenie żadne , nalewek ubywa , bo ciągle je próbuje czy dobre smile
    I wiesz co Ineczko ? Bardzoooooooooooo dobre big_grin W przyszłym roku zrobię ich więcej i więcej big_grin
  • laskabezpaska 03.11.17, 09:37
    inkaka75 napisała:

    > Searam ślij co chcesz a Laski nie widać sad

    no jak nie widać ,jak widać big_grin
  • laskabezpaska 03.11.17, 09:38
    searam napisał:

    > Z tesknoty za Laskowym literackim spojrzeniem na Zycie przesylam....namietne..
    > .czule...cieple... slodkie..lepkie..prawdziwe...przyjacielskie.idealistyczne...
    > meskie.. ...
    > No ..wlasnie co ..?!
    >
    > (btw..she is great,,)

    Hmm............ tak trudno się domyślić Searam smile
    pozdrowienia ??? big_grin
  • searam 05.11.17, 20:02
    Piolunowka! - Gorzka do bolu.az skreca.. Ale to nie jest skret..smile Z anyzem, arcydziegielem i kolenrda..Zawieszona w miodzie mieszanym spokojnie... Jak gorycz zyciowych przypadkow splecionych z ich slodycza...smile
    Poetycko, co ?
    Taka nalewke, jak przez wiedzmy na mokradlach noca warzona polecam... !
    Lasko przemila oraz Inko niezwykla ! Pozdrowka z pomorskiego smile !
  • searam 05.11.17, 21:48
    A propos nalewek to nie bedzia mila Lasko..smile Moje zbytzromantyzowane serce kaze mi zalaczyc dla Ciebie takie "cus"..:www.youtube.com/watch?v=7NlNQReo9-M
    Bylas uprzejma zauwazyc onegdaj, ze ze soba flirtujemy...Wiec masz..!
    Orkiestra : "Tusz..!"
  • laskabezpaska 06.11.17, 18:46
    Searam smile wzruszona jestem bardzo tym utworem z Żebrowskim , lejesz miód na me serce smile
    Flirtujmy dalej tak bardzo poetycko
  • searam 06.11.17, 22:23
    Mila Lasko...Flirtom niech nie bedzie konca..Popatrz, az samo sie prosi : wzruszenie, miod i serce...Twoje slowa... sama poezja w nich jest... jednak czynnosc "lania" nieco burzy poetyke..moze plaster miodu... ?
    Klasc na serce...smile


  • inkaka75 06.11.17, 17:09
    Za pozdrowienia dziękuję z usmiechem, a czy wiedźmy, te co co tajniki ich warzenia nieco poznales czaruja cos z buczyny i spirytusu??? wink Ciekawe... wink
  • searam 06.11.17, 22:14
    Owszem,owszem...Buczyne zgarniamy dzikom sprzed nosa.., nastepnie mielimy w recznym mlynku...az sie zagrzeje...i zapachnie... odmierzamy spirytus 95% pipeta... ( tylko tyle % , gdyz 100% to ma jedynie mezczyzna..wink,podczas pelni ksiezyca...najlepiej nad stawem...Laczymy to fszysko... tak dlugo. az sie samo polaczy...smile...
  • inkaka75 07.11.17, 09:06
    Znam podobna miksturę a wiedźmą nie jestem wink tylko dzików żal wink
  • searam 07.11.17, 12:53
    Wiedzmy owszem, czaruja nie tylko mikstury...Czy sa rude,blond lub czarnowlose.. Rzucaja czar na czlowieka zyjac sobie posrod mokradel..mgiel..i sitowia...nawet buczyna na spirytusie nie pomoze..smile
    Los dzikow przypieczetuje kompetentny minister..wink Ten od Puszczy Bialowieskiej..
    Usmiech za usmiech Mila Inko smile Ty na pewno nie jestes wiedzma...?smile

  • inkaka75 07.11.17, 21:35
    Searamie, na pewno to Kopernik nie żyje wink
    Serdeczne pozdrowienia smile
  • searam 08.11.17, 11:04
    Kopernik odszedl..uporzadkowal nam solarny system...A wiedzmy jak czarowaly tak nadal czaruja...smile
    Serdecznosci Inkosmile
  • searam 08.11.17, 16:23
    Droga Laskobezpaska... Ten genialny skecz na rzecz refleksji, czy byc nadal samotnym...smile
    Rozerwij sie, prosze...smile
    www.youtube.com/watch?v=vLNHPnyGeeA&t=94s

    Zyczliwy searam.
  • searam 13.11.17, 01:30
    Zamilklas Lasko z braku weny, czy bolu gardla? Listopadowe marsze Cie ogluszyly lub sponiweieraly ...smile? Kaj zes Ty ? Tesknota ogolnoludzka za Toba.... a Ty gdzie..? Step, tajga, tundra...? Daj znac nam zes zywa i cala...smile Lubiem Ciebie przece...smile
    Tfuj pomorskii wielbiciel..spadochronowy abnegat..smile
    - No. Chyba zes zapadla na jakas gwaltowna, milosna chorobe...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.