Dodaj do ulubionych

Mężczyzna zaczyna się od 180 cm

11.02.18, 19:58
...i 6 tysięcy złotych, czyli Polka Roszczeniowa.

kobieta.wp.pl/mezczyzna-zaczyna-sie-od-180-cm-i-6-tysiecy-miesiecznie-mloda-polka-roszczeniowa-6218887243732609a
--
Na randki przychodzę z sadzonką, cegłą i bez prezerwatywy - żeby kobiety wiedziały, że mam poważne zamiary.
Edytor zaawansowany
  • rudka-a 11.02.18, 22:00
    Takie Asie i jej podobne, to należy trzymać z daleka..na długość kija
    bo z tej mąki chleba nie będzie....

--
    http://gifynaforum2.blox.pl/resource/chupachups.gif...Nie znam się na seksie, bo zawsze byłam zamężna.
  • tomekzgor 11.02.18, 22:12
    Na wzrost się nie poradzi, ale na zarobki można. Swoją drogą jeśli 6 tys. ktos uznaje za kwotę, ktora gwarantuje dobrobyt, to w dzisiejszych czasach, szczególnie w dużym mieście to chyba nie są wygórowane oczekiwania. I chyba nie są to oczkiwania trudne do spelnienia. 6 tys. to 30 zł na godzinę. Dobrobytu na pewno takie zarobki nie gwarantują, raczej życie w dolnych strefach stanów średnich.
  • rudka-a 11.02.18, 22:15
    Nie zapominaj, ze apetyt rośnie w miarę..jedzenia...

--
    http://gifynaforum2.blox.pl/resource/chupachups.gif...Nie znam się na seksie, bo zawsze byłam zamężna.
  • tomekzgor 11.02.18, 22:19
    No tak, faktycznie zapomnialem smile
  • rudka-a 11.02.18, 22:26
    To taki typ kobiety...korpo - siłownia - restauracja - drogie wakacje - i misiu 180 cm z zapchaną kartą wink

--
    http://gifynaforum2.blox.pl/resource/cook.gif...Pierwszy mąż, jak naleśnik - zawsze nieudany.
  • roman_to_ja 12.02.18, 11:54
    Nie lubię osób roszczeniowych, ale też nie przesadzajmy, że chodzenie na siłkę, wyskoczenie od czasu do czasu do knajpy na obiad, czy wakacje za granicą to w kraju, mającym dwudziestąktórąś gospodarkę na świecie, jest jakąś fanaberią z księżyca. Pracującego człowieka powinno być na to spokojnie stać.
  • m.a.l.a_syrenka 12.02.18, 11:46