Dodaj do ulubionych

nieprzeczytane.pl uważajcie

21.05.19, 13:36
bo nie wywiązują się z realizacji zamówień. Pierwszy raz od dawna zamówiłam w księgarni wysyłkowej nie za pobraniem i bardzo tego żałuję. Zamówienie złożone 12.05., miało dotrzeć najpóźniej w piątek, w piątek rano mail,że opóźnienie w realizacji. mieli wysłać kurierem w poniedziałek i niestety nie wysłali.
Edytor zaawansowany
  • bruy-ere 22.05.19, 11:52
    Ojej, a ja właśnie u nich zamówiłam dzisiaj. Podali mi datę dostawy 30-31 maja, czyli bardzo odległą - ponad tydzień - ale to dla mnie OK.
    Ceny mają bardzo konkurencyjne, Arosa biją na głowę, tylko te terminy...
  • noo_noo 22.05.19, 12:18
    Może będzie ok! Moja z 12.05. ( z datą dotarcia do punktu odbioru 17.05) ma być dziś dostarczona kurierem, więc może być ok. Ja mam nauczkę na przyszłość żeby brać za pobraniem i nie stresować się. Ale na facebooku jest już parę grup, w których ludzie żalą się na duże opóźnienia i kiepską obsługę klienta. Ja u nich z pewnością nic nie kupię.
  • aggala 22.05.19, 14:18
    Ja zamawiam od kilku lat niemal wyłącznie z nieprzeczytane.pl i nie zaliczyłam większej wpadki. Tylko czasami w bardziej gorących okresach zakupowych (np. przed Bożym Narodzeniem) zdarzało się lekkie opóźnienie, ale zawsze dostawałam od nich informację mailową. Nadal planuję tam kupować i mam nadzieję, że nic nie zmieni się na gorsze. A jaki sposób dostawy wybrałaś pierwotnie?
  • aggala 22.05.19, 14:23
    Weszłam na ich profil na fb i teraz widzę, że dużo osób się skarży w ostatnich dniach. Mam nadzieję, że to jakieś przejściowe problemy, bo bardzo lubiłam tę księgarnię. W każdym razie, dzięki Noo_noo za ostrzeżenie. Będę śledzić rozwój wypadków.
  • noo_noo 22.05.19, 15:48
    Ja swoje zamówienie otrzymałam dziś kompletne, dobrze zapakowane ALE! zamówienie złożyłam 12.05., wybrałam dostawę do kiosku bo mi tak najwygodniej. termin doręczenia miał być na 16/17.05. Niestety 16.05. po południu dostałam info na maila o opóźnieniu w realizacji. Infolinia czynna 9-17, więc dzwoniłam następnego dnia rano. Po7 minutach wysłuchiwania melodyjki udało mi się dodzwonić, pani z BOKu po moich żalach, że książki potrzebne są na popołudnie 20.05. obiecała w ramach rekompensaty zmianę wysyłki na kuriera i obiecywała, że paczka wyjdzie w piątek i w poniedziałek będzie. Oczywiście tak się nie stało. Po raz kolejny dodzwonić się na infolinbię nie udało mi się, na messengera i zapytanie na facebooku nie reagowali. W międzyczasie dopisałam się do grupy na fb "oszukani przez nieprzeczytane" i tam jest więcej różnych historii - o zamówieniach zbiorczych na zakończenie przedszkola, niedotrzymanych terminach realizacji, niekompletnych zamowieniach. Tłumaczą się usprawnieniami systemowymi, ale taki stan trwa już co najmniej od kwietnia. Ja będę ich omijać z daleka, bo straciłam za dużo nerwów i czasu na sprawdzanie statusu zamówienia. Zakupy na Dzień Dziecka zrobię u konkurencji ;)
  • bruy-ere 22.05.19, 16:10
    Ja byłam wierna Arosowi od wielu lat, jednak w tym przypadku na 7 książkach wyszła mi oszczędność ponad 50 zł... Zobaczymy, jak będzie z tą dostawą.
  • yantichy 23.05.19, 11:50
    Ja z ich (czyt.: z ich też) oferty korzystam. Zająknięć do tej pory nie miałam, ale faktem jest że dostawa czasami trwa dłużej niż u innych sprzedawców. Klnę czasami, bo, żeby kupić książki taniej, każdy tytuł muszę wyszukać w porównywarce cen i przez nią wejść na stronę księgarni, ale kupuję. Bez tego większe zakupy byłyby poza naszym zasięgiem.
  • yantichy 23.05.19, 11:53
    Nawet zajrzałam do historii zakupów - od 2014 roku mam zrealizowanych 10 zamówień, z czego siedem w zeszłym roku.
  • aggala 23.05.19, 18:34
    yantichy napisała:

    > Nawet zajrzałam do historii zakupów - od 2014 roku mam zrealizowanych 10 zamówi
    > eń, z czego siedem w zeszłym roku.

    Aż też zajrzałam do swojej historii. Mam 21 zamówień od 2014 r. (wolę nie sumować kwot, które tam zostawiłam). Ostatnie z 24.04 tego roku, zrealizowane bez wpadki. Cały czas mam nadzieję, że to chwilowe problemy, ale nawet jeśli je pokonają, to wizerunkowo niestety stracili pozostawiając bez odpowiedzi pytania i skargi klientów.
  • bruy-ere 23.05.19, 16:34
    > Klnę czasami, bo, żeby kupić książki taniej, każdy tytuł muszę wyszukać w porównyw
    > arce cen i przez nią wejść na stronę księgarni,

    Cóż, ten zabieg obniża cenę o ok. 2 zł/książka, więc warto. Cena moich wspomnianych 7 książek spadła ze 180 do 162 zł, kiedy wyszukałam je przez Ceneo.
  • noo_noo 23.05.19, 19:36
    Też u nich na przestrzeni lat sporo kupowałam, ale nie spodobało mi się umieszczenie informacji o dostępności wybranych przeze mnie książek 24h, podanie daty doręczenia zamówienia, a później prawie w dniu oczekiwanej dostawy enigmatyczne informowanie o opóźnieniu. Poczytajcie sobie komentarze pod ich ostatnim postem zna facebooku. Niektórzy nie dostali swoich zamówień z początku maja. Ja swoje otrzymałam, ale ten czas i nerwy nie były warte tych "zaoszczędzonych"12 zł w stosunku do innej księgarni.
  • sinceramente 23.05.19, 20:47
    Ja miałam z nimi paskudną przygodę kilka miesięcy temu i wtedy przypadkowo odkryłam (potwierdził mi to potem pan na infolinii), że łączą się z merlinem i podobno stąd opóźnienia w realizacji. Sądziłam jednak, że od lutego sytuacja zdążyła się unormować. Nie miałam okazji sprawdzić, bo nie jestem wierna księgarniom internetowym, każde większe zamówienie robię tam, gdzie akurat wychodzi najtaniej.

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • bruy-ere 03.06.19, 15:25
    Niestety, musiałam anulować zamówienie, bo nie wywiązali się z terminu (jak można się było spodziewać na podstawie licznych doniesień innych klientów). Ktoś wczoraj pisał na FB, że jego zamówienie z 2 maja nie jest jeszcze zrealizowane... Pieniądze mają zwrócić na konto, bo też opłaciłam z góry.
    Tłumaczą się na stronie:
    "W związku z zaistniałą sytuacją, czyli przypadkami niedostarczenia do Państwa w terminie zamówionego asortymentu, pragniemy serdecznie przeprosić za niedogodności z owymi faktami związanymi.
    Powodem niezrealizowania części zamówień w terminie, była migracja systemów informatycznych w obrębie naszej operacyjnej działalności, co spowolniło niestety cały proces. Pragniemy poinformować, że uporaliśmy się już z problemami natury technicznej i jednocześnie zapewnić, że wszystkie towary zamówione przez Państwa zostaną niezwłocznie dostarczone, zgodnie z Państwa zamówieniami."
  • noo_noo 03.06.19, 23:28
    W podobnym tonie pojawiają się konentarze na fb merlin.pl
  • bruy-ere 05.06.19, 10:15
    Zwrot pieniędzy dostałam bardzo szybko, więc nie nazwałabym ich oszustami. Po prostu problemy techniczne, logistyczne czy inne ich przerosły.
  • steffa 10.06.19, 03:27
    Weszłam tu właśnie by innych ostrzec, a widzę, że problem nieprzeczytane.pl już naświetlony. Zamówiłam 15 maja, bo miało dojść 21-22 maja, gdy będę w Warszawie. Zapłaciłam z góry, jak i większość z was. 18 maja automatyczny mail, że zamówienie się opóźni (bez konkretów), więc zapytałam od razu o szczegóły, tymczasem odpowiedź, że nie przyjdzie w najbliższym czasie, bo mają inwentaryzację w dniach 23-25 maja przyszła dopiero 23 maja, czyli dzień po terminie, w którym miała paczka dojść. Informowano, że „zostanie wysłane w połowie przyszłego tygodnia", generalnie po czasie, gdy będę w Polsce. Zamówienie anulowano, ale pieniądze zwrócono dopiero 3 czerwca. Taka ładna inwentaryzacja tam się odbywała. Tak, w stopce mają, że to merlin.pl NIE POLECAM to mało powiedziane.

    --
    Czytajcie!
    Oglądajcie!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.