Dodaj do ulubionych

Zmiana Topamaxu na Normeg

04.08.19, 12:23
Witam! Od mniej więcej 8 roku życia choruję na epilepsję. Przez ostatnich kilka lat brałam Topamax w dawce 50 mg i skutecznie zapobiegało to atakom. Niestety po tych lekach byłam strasznie otumaniona i senna, ale to dało się przeżyć. Ostatnimi czasy jednak neurolog zlecił mi zmianę Tomapaxu na Normeg (Levetiracetamum), ponieważ chcę stosować antykoncepcję hormonalną. Lekarz powiedział, że nieważne czy zdecyduje się ją stosować czy też nie, leki powinniśmy zmienić gdyż branie Topamaxu niesie ze sobą ryzyko wielu upośledzeń płodu w razie ewentualnej "wpadki". Z początku brałam Topamax razem z 250mg Normegu, by sprawdzić jak mój organizm na niego reaguje. Nie zaobserwowałam żadnych objawów niepożądanych więc po około 10 dniach i kolejnej konsultacji z lekarzem przestawiłam się całkowicie na Normeg w dawce 750mg.
I tutaj pojawia się problem, ponieważ odkąd tylko zmieniłam Topamax na Normeg czuje się ciągle smutna bez żadnego powodu, unikam kontaktu z innymi, łatwo się złoszczę i często płaczę. Zastanawia mnie teraz czy to dlatego, że organizm "domaga się" Topamaxu, czy też dopiero większa dawka Normegu ujawniła, że niekorzystnie on na mnie działa.
Czy ktoś kiedyś przeżył coś podobnego?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka