Dodaj do ulubionych

skutki uboczne

05.11.04, 14:10
hello
ja takze choruje na epi.
juz od 8 lat.
biore Clonazepan i Neurotop.
Co powoduje skutki uboczne w postaci uszkodzenia koscca.
wiecie cos o tym???
bardzo sie ciesze ze jest takie forum.
dzisiaj smutno za oknem wiec moze ktos cos do mnie napisze?
pozdrawiam
epinova
Edytor zaawansowany
  • maszar 06.11.04, 22:37
    Neurotop może (choć oczywiście nie musi) powodować osteoporozę (odwapnienie
    kości), dlatego też okresowo należy to kontrolować;
  • mirella67 10.11.04, 09:54
    Hej epinova!
    Ja biorę Neurotop juz jakieś 11 lat i nic mi nie jest. Osłabienia kości nie
    zauważyłam. Czasami tylko mam problemy z pamięcią i koncentracją. Ale ten lek
    jest super. Bez problemu urodziłam 4 dzieci, cały czas go biorąc.
    A tak z innej mańki - oglądajcie program "Zielone drzwi" 12-go grudnia na TVN.
    Będę tam z całą rodzinką. Jestem ciekawa, jak oni zmontowali ten reportaż.
    Więc do zobaczyska! Aha, jak zobaczycie tam materiał z baletnicą w tle - to
    będzie właśnie o mnie!
  • jrychtik 12.11.04, 14:51
    Oj Joasiu jak Ty sie chwalisz tym swoim udziałam w programie... he, he . A co
    do neurotopu - ja biorę go od 4 miesięcy i jedyne co zauważyłam u siebie to
    trudności z koncentracją - ale niewielkie na szczęscie. :)
  • mirella67 15.11.04, 15:00
    Oj, nie chwalę się, ale to było dla nas spore przeżycie (a o specjalnym wątku
    pomyślałam sporo później i dlatego tak to wygląda). No i obawiam się, jak oni
    pomontowali te setki. W sumie fajne to było, bo rzadko mam czas na takie chwile
    zadumy i refleksji nad własną przeszłością. O tylu rzeczach i wydarzeniach już
    zapomniałam, ale czasami lepiej jest chyba nie pamiętać.
    Cieszę się, że Ciebie też tam zobaczę. Leśniewscy też podobno będą.
    To do zobaczyska na wizji!
  • kow_pel 12.06.15, 22:45
    u mnie były zaburzenia koncentracji

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka