Dodaj do ulubionych

sala zabaw michałek?

IP: *.xdsl.centertel.pl 19.07.10, 15:56
dla dzieci,nowa, na grota roweckiego ponoc?
Edytor zaawansowany
  • Gość: czytelnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.07.10, 22:17
    To będzie nowe prywatne przedszkole, a nie sala zabaw. Poczytaj sobie:

dobryibezplatny.pl/archiwum/Tygodnik%20DiB%20nr%20003%20z%20dnia%2019.07.2010%20r.pdf
  • Gość: gość IP: *.18.199.lan.e-wab.pl 20.07.10, 20:38
    też czytałam i jestem przerażona że przedszkole ma być do 18, a do tego pobyt
    nocny i w weekendy. Ludzie to po co wam dzieci, skoro lepiej je oddać na cały
    tydzień do przedszkola? A jeszcze te języki obce, aż tyle? To kiedy te dzieci
    mają się bawić? Tez jestem nauczycielem i szkodą mi tych dzieci, jeśli tak będą
    tam cały dzień siedzieć.
  • Gość: ?????? IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 20.07.10, 22:19
    I jeszcze jedna wazna sprawa.zeby zalozyc przedszkole trzeba byc po pedagogice,a
    z tego co pisze pan Rzasowski,ani on ani jego zona takiego wyksztalcenia nie
    posiadaja,wiec jakim cudem zostala podjeta uchwala o prowadzeniu przez osoby bez
    odpowiedniego wyksztalcenia(posiadaja wyzsze ale nie
    pedagogiczne)przedszkola,rece opadaja.kolesiostwo fajna rzecz
  • Gość: miki IP: 188.33.28.* 15.09.10, 23:12
    Cały Wałbrzych trąbi też o tym jak Pani Dyrektor z Michałka potraktowała przyszłą pracownice,która przyszła na rozmowę o prace.... Wszyscy o tym mówią!!! I tak zachowuje się Dyrekcja PRESTIŻOWEGO PRZEDSZKOLA????
  • Gość: Sara IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.10, 23:59
    czyli jak ?? ja jeszcze o tym nie słyszałam więc proszę o jakieś szczegóły
  • Gość: xxxx IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.10.10, 13:08
    Miałam przyjemność z Panią Jowitą. Byłam jej pracownikiem i nie miło wspominam pracę u Tych Państwa. Na szczęście to już przeszłość. Słyszę, że nic się Pani Jowita nie zmieniła dalej traktuje pracowników jak zło konieczne. Współczuję rodzicom i ich dzieciaczkom, że muszą mieć z Nią do czynienia.