Dodaj do ulubionych

ortopeda i neurolog na NFZ- gdzie najlepiej?

04.05.05, 23:55
Witam, dawno mnie tu nie bylo, mam nadzieje, ze ktoras mama mi pomoze, otoz
musze isc z corka do neurologa, ale dobrego i nie mama pojecia gdzie sie
udac? Mamy skierowanie, wiec chcialabym bezplatnie.
No i jeszcze poleccie mi prosze DOBREGO ortopede, bo do tej pory chodzilismy
do "Promyka Slonca" ale nie jestem zadowolona z tego lekarza. Z gory dziekuje!

--
NASZA DZIEWCZYNKA DZISIAJ MA
A taka jest sliczna: www.lilypie.com/pic/050118/6c7bc6f.jpg
Edytor zaawansowany
  • agaw00 05.05.05, 09:09
    Ja chodziłam na Pabianicką (blisko Akademii Ekonomicznej) do Przychodni. Z
    ortopedy nie jestem zadowolona ale moja przypadłośc tak samo mógł poprowadzic
    chirurg w konsultacji z ortopeda. Maja tam swietnych rehabilitantów, salę do
    cwiczeń, oraz sprzety rehabilitacyjne.
  • bognarek4 05.05.05, 20:33
    Ortopeda - polecam dr Szybińskiego w HIH na Wejherowskiej. Musisz sprawdzić,
    ale najpewniej przyjmuje tak jak inni tamtejsi lekarze prywatnie i na umowę z
    NFZ.
    Neurolog - poradnia przy Szpitalu Marciniaka na Traugutta? Alee kolejki są dosć
    długie.
    Pozdrawiam
    bognarek
  • dorota975 05.05.05, 22:17
    Ja z moją małą chdzę do neurologa do poradni Puchatek na Kozanowskiej. Jestem
    z lekarki bardzo zadowolona (nie pamiętam nazwiska lekarki, ale jak byś
    potrzebowałą to sprawdzę). Do lakarza trafiłam też ze skierowaniem i mimo moich
    wątpliwości muszę przyznać, że zostałam potraktowana w sposób sympatyczny,
    kompetentny, a dziecko przebadano bardzo starannie. Niestety, kontakty z panią
    rehabilitant z tej przychodni nie wypadły już tak korzystnie i skończyło się na
    prywatnej rehabilitantce (która zresztą pracuje w Promyku Słońca).
    Powodzenia
    Dorota
  • aniaaaaa1 06.05.05, 12:36
    ortopeda Szybiński przyjmuje teraz w nowej przychodni na Borowskiej.Ja polecam