Dodaj do ulubionych

Fryzjer stylista i kosmetyczka we Wrocławiu.

10.05.06, 11:12
Dziewczyny doradźcie dobrego fryzjera stylistę we Wrocławiu, najlepiej
sprawdzonego i kosmetyczkę bądź zakład kosmetyczny, profesjonalny z pełnym
pakietem usług.
Edytor zaawansowany
  • myszka21102004 10.05.06, 13:10
    hej, witam wszystkich
    no ja sie "podpinam" ;) pod ta prosbe. Bo ja jestem "nowa" w tym miescie i nie
    znam go kompletnie:) Jakies fajne knajpy zwalszcza w okolicy Karłowic tez by sie
    przydały:)
    pozdrawiam Ania
  • blou1 10.05.06, 14:43
    Jeżeli już o knajpach mowa, gdzie chodzą na ploty takie mamuśki po
    trzydziestce? Mam na myśli miejsce gdzie prymu nie wiodą studenci.
  • rutkam 10.05.06, 22:18
    chodzi mi o dobrą sprawdzoną kosmetyczkę i zakład kosmetyczny, może któraś mama
    zna, specjalizującą się w cerach naczynkowych, a raczej ich usuwaniu.Pomóżcie.

    Pozdrawiam
  • kacha43 13.05.06, 14:33
    Polecam salon Carlo Biani n aBiskupiej, blisko rynku a nie w rynku ( jest drugi
    salon) i Kingę. !0 lat do niej chodzę, jest super!!!! Ceny wysokie, ale warto.
    Co do kosmetyczki to Ilonę w Zakładzie Ewa na Zemskiej (chyba 15), moja
    koleżanka ze studium kosmetycznego, ma zakład, zwariowana i zakręcona jest ale
    fach w ręku rewelacja. Tez do niej chodzę
  • blou1 15.05.06, 15:27
    Daj namiary na koleżankę. I dzięki.
  • gawliki 26.05.06, 14:15
    ja bylam ostatnio u fryzjera stylisty-jasiek ma na imie-on czesal wszystkich
    Barowiczow itd...,tylko bylam u niego w domu-taktez przyjmuje taniej.../jesli
    chcesz dowiem sie o nr tel i Ci podam na priv pisz,ok?
    a jesli chodzi o tipsy....polecam siebie:)
    --
    mama Laury ur.22 marca 2004
    kliknij na LAURA
  • blou1 29.05.06, 13:31
    Ok super podaj mi namiary, coporawda wybieram się na radykalne zmienienie
    fryzury za ok miesiąc ale już szukam. A w jakim zakładzie pracuje chyba
    wolałabym do zakładu pójść.
  • gawliki 06.06.06, 12:38
    wiesz co na ul.kazimierza wielkiego,kurde nie znam nazwy.......popytam i dam
    znavc.sorki
    --
    mama Laury ur.22 marca 2004
    kliknij na LAURA
  • faq 12.06.06, 22:08
    daniela polecam :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka