Dodaj do ulubionych

Wolnorynkowiec kończy pod mostem

22.03.19, 00:44
A to prosze bardzo:

nczas.com/2019/03/21/szokujaca-prosba-michalkiewicza-prosi-o-wsparcie-finansowe-bo-inaczej-zostanie-bezdomny-video/

Wlasciwie to nie wiem jak to mozna skomentowac (zakladajac ze to nie dowcip). Raczej czuje zazenowanie.
Obserwuj wątek
    • varken Re: Wolnorynkowiec kończy pod mostem 22.03.19, 10:15
      To gigantyczna żenada. Z niego wolnorynkowiec jak z "koziej doopy trąba". Jego sytuacja odpowiada całkowicie tej absurdalnej filozofii spisków jaką nieustannie forsował. W polityce też kiedyś próbował i też zbankrutował.
    • dorota_333 Re: Wolnorynkowiec kończy pod mostem 22.03.19, 10:40
      Chwilka, ale jak to: skończy pod mostem? Nie może jakiegoś mieszkania wynajmować?
      To jest ordynarna próba naciągnięcia czytelników.

      Ale fajnie nadaje się do wyeksponowania na tym Forum. To chyba ulubieniec Przycinka, prawda? Ma jakieś motto tutaj?

      PS. Jeśli dziewczyna gwałcona przez księdza, którą Michalkiewicz opisał publicznie jako prostytutkę, wytoczy mu proces, to może mu nie starczyć nawet na wynajmowanie.
          • sendivigius Re: Wolnorynkowiec kończy pod mostem 23.03.19, 23:14
            dorota_333 napisała:

            > Czy ci ludzie nie mają wstydu?

            Ot wstyd to moze maja ale rozumu juz nie. Gdy Michalkiewicz glosi ze komunizm wymordowal setki milionow to kapitalizmowi stalo sie glupio i postanowil zaglodzic choc jednego. Nie przewidzial wszak ze to na niego padnie. I juz wiemy jaka jna czym polega roznica miedzy tragedia a statystyka - co proroczo dowiodl tow. Stalin.
    • lastboyscout A kiedys to nie przyszlo by do rozowych glowek ;) 22.03.19, 15:59

      Pani ambasador Goergette Mosbacher najlepiej skomentuje sytuacje tym tekstem:

      www.bankier.pl/wiadomosc/Ambasador-USA-Jasno-stawiamy-sprawe-restytucji-mienia-4213599.html
      W doslownym tlumaczeniu: oddaj po dobroci albo jako odbierzemy sila jako jako zastaw dlugow.

      I tak to "teorie spiskowe" Michalkiewicza okazuja sie oczywistoscia sad

      Każda prawda przechodzi przez trzy etapy:
      najpierw jest wyśmiewana,
      potem zaprzeczana
      a na końcu uważana za oczywistą.

      Arthur Schopenhauer


      --
      www.youtube.com/watch?v=5ChZN8SDbwo
      www.youtube.com/watch?v=bq3_U_YD5ow
    • herr7 może grożą mu pozwy? 22.03.19, 16:41
      Tak jak pisze Dorota ze strony dziewczyny, którą porównał do prostytutki? Była to idiotyczna wypowiedź. Wrodzona inteligencja musiał pana Stanisława w tamtej chwili opuścić.
      • lastboyscout Re: może grożą mu pozwy? 22.03.19, 16:49
        To prawda, ze kazdy kto cos robi, mowi popelnia bledy.
        Im odwazniej tym latwiej o blad.

        Ale zastanow sie, czymze sa jego bledy w stosunku do tego co ROBIL, KLAMAL, ZDRADZAL np. Tusk ?

        Ocen tez konkretne korzysci indywidualnosci i indywidulow ze swojego dzialania ...

        Upolowali goscia i tyle ...


        --
        www.youtube.com/watch?v=5ChZN8SDbwo
        www.youtube.com/watch?v=bq3_U_YD5ow
        • herr7 Re: może grożą mu pozwy? 22.03.19, 17:38
          lastboyscout napisał:

          > To prawda, ze kazdy kto cos robi, mowi popelnia bledy.
          > Im odwazniej tym latwiej o blad.
          >
          Moim zdaniem, jeżeli się ma tak "odważne" poglądy to trzeba się bardzo pilnować co się mówi. Pan Stanisław chce uchodzić za konserwatystę, a to w moim mniemaniu oznacza szacunek dla prawa, a nie dla ludzi w sutannach, bez względu na to co ci ludzie robią. Inna sprawa, że jego komentarz nt. dziewczyny pokrzywdzonej przez księdza był prostacki.
        • zimna-wodka Re: może grożą mu pozwy? 30.04.19, 22:22
          lastboyscout napisał:

          > To prawda, ze kazdy kto cos robi, mowi popelnia bledy.
          > Im odwazniej tym latwiej o blad.
          >
          > Ale zastanow sie, czymze sa jego bledy w stosunku do tego co ROBIL, KLAMAL, ZDR
          > ADZAL np. Tusk ?

          Drogi przyjacielu! Nazwanie kurwą dziecka gwałconego przez księdza to swoiste mistrzostwo, do którego Tuskowi daleko.
          Pan Michałkiewicz okazał się skurwysynem. Tak jak ty przyjacielu, obrońco skurwysyństwa.

          Ale miło jest czytać, że skurwysyn żebrze. Trochę mniej miło jest poczytać, że wyżebrał. I nadal będzie swoim skurwysyństwem epatował sobie podobnych skurwysynów.

          Nie dąsaj się przyjacielu, sam sobie wybrałeś "ałtoryteta".
          --
          "Suma inteligencji na planecie Ziemia jest stała. Liczba ludności rośnie" - Edward Murphy (podobno).

          www.youtube.com/watch?v=p8z-BY90Qj8
    • sendivigius Koniec 30.04.19, 20:10
      sendivigius napisał:

      Sprawa rozwiazana w sposob wolnorynkowy:

      www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=4454

      Z radością informuję, że właśnie podpisałem akt notarialny, na podstawie którego mieszkanie, w którym mieszkam, stało się moją własnością. Było to możliwe wyłącznie dzięki Waszej pomocy, której wielkodusznie mi udzieliliście....

      Dzieki czemu PT Michalkiewicz bedzie dalej mogl opowiadac jak to dobrze w kapitalizmie. Nastepny wyklad proponuje odbyc w schronisku im. Brata Alberta.
      • lastboyscout Skoncz w koncu wacpan, wstydu oszczedz! 30.04.19, 21:03




        Mysle sobie, ze ty akurat powinienes wstrzymac sie od takich a wlasciwie wszelkich ocen.

        Michalkiewicz, moze nie potrafic zyc w kapitalizmie ale go chwali.
        To uczciwe.

        Ty zyjesz z kapitalizmu, ktorego nienawidzisz
        a nie potrafiles zyc z komunizmu, ktory zachwalasz.
        To durne.


        --
        www.youtube.com/watch?v=5ChZN8SDbwo
        www.youtube.com/watch?v=bq3_U_YD5ow
        • sendivigius Re: Skoncz w koncu wacpan, wstydu oszczedz! 30.04.19, 21:16
          lastboyscout napisał:


          > Michalkiewicz, moze nie potrafic zyc w kapitalizmie ale go chwali.
          > To uczciwe.

          Jezeli chwali miejsce w ktorym nie umie zyc to trudno zrozumiec przyczyny. Moze byc tak ze nie ma dosc rozumu albo ze tak naprawde ktos to po cichu popiera a on tylko tak udaje.



          > Ty zyjesz z kapitalizmu, ktorego nienawidzisz
          > a nie potrafiles zyc z komunizmu, ktory zachwalasz.
          > To durne.

          Ale ja wcale nie nienawidze kapitalizmu. Ja mam stosunek krytyczny ale nie ma w tym emocji, tylko zimna ocena.

          • lastboyscout Re: Skoncz w koncu wacpan, wstydu oszczedz! 30.04.19, 22:10

            > Jezeli chwali miejsce w ktorym nie umie zyc to trudno zrozumiec przyczyny. Moze
            > byc tak ze nie ma dosc rozumu albo ze tak naprawde ktos to po cichu popiera a
            > on tylko tak udaje.

            Oczywiscie, ze kapitalizmie (nie mylic z tym, co sie dzieje w POlsce i na swiecie) dobrze zyje tylko elita zdolna do efektywnego zazadzania kapitalem, reszta, nieroby i rzadowi (tak jak ty) zyja ... z pracy kapitalistow.
            W komunizmie wszyscy komunisci z wyjatkiem komitetu centralnego umarli z glodu albo wyjechali do kapitalizmu (tak jak ty) i dlatego nie ma na swiecie komunizmu.


            > Ale ja wcale nie nienawidze kapitalizmu. Ja mam stosunek krytyczny ale nie ma w
            > tym emocji, tylko zimna ocena.

            Krytykujesz wiec to z czego zyjesz.
            To hipokryzja.


            --
            www.youtube.com/watch?v=5ChZN8SDbwo
            www.youtube.com/watch?v=bq3_U_YD5ow

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka