Dodaj do ulubionych

E-papieros opinie

14.01.10, 14:04
Zamierzam kupić e-papierosa. Czy może ktoś się podzielić opiniami?
Edytor zaawansowany
  • 14.01.10, 14:08
    Dlaczego ten post pojawia się i znika?

    Znam dwie osoby, które używały, z czego żadna palenia nie rzuciła. Sama
    próbowałam raz ale dla mnie to słaby substytut.
  • 14.01.10, 14:13
    nudzimisie_strasznie napisała:

    > Dlaczego ten post pojawia się i znika?
    >

    No właśnie?! Założyłam go,a za kilka minut wchodzę na FM i już go nie ma. Mam
    nadzieję, że nie jest on traktowany jako ankieta lub jak reklama.

    Nie koniecznie chcę rzucać palenie, ale mogłabym zastąpić je czymś mniej
    szkodliwszym dla otoczenia.
  • 14.01.10, 14:29
    Ja kupilam e-papieros i lezy juz miesiac bo nie mam cierpliwosci.
    Najpierw byl straszny smrod palonych skarpetek, potem liquid wlewal mi
    sie do ust a teraz musialabym pocwiczyc z wloknem bo nie moze byc za
    suche ani za mokre, inni radza przyciac... polecam forum :
    www.papierosyforum.pl/
  • 14.01.10, 17:01
    kumpel z pracy pali i sobie chwali - pali sobie to w pracy w jednym pokoju co
    siedzę ja niepalący i mówi że jest spoko - zwykłe papierosy przestały mu
    smakować bo śmierdzą i on śmierdzi po nich - a te są spoko. On kupił jakiś
    zestaw za 200zł 2 sztuki, a ten płyn to ma po 3,90 i mu starcza na 2 dni.

    Za to znam innego gościa co twierdzi, że te efaje są za słabe i się czuje jak by
    powietrzem się zaciągał - może miał słabszy model.

    --
    Mogę być dla was doktorem, mogę być leniem, mogę być drwalem albo waleniem :D

    Najprostsze
    Sposoby By Poznać Forumowego Trolla
  • 14.01.10, 17:12
    Jak ciągniesz to zawsze liquid wlewa się do ust.

    Nie powinien, dlatego niektore e-papierosy maja zamkniety atomizer.
  • 15.01.10, 22:26
    Kilkoro moich znajomych zakupiło. Na początku entuzjazm, wielka radocha, że tak
    łatwo będzie im rzucić palenie. Po kilku, kilkunastu dniach stopniowy powrót do
    tradycyjnych ćmików i zamknięcie tematu e-papierosa. Może za słabą motywację
    mieli, a może za dużo się spodziewali po e-papierosie. Nie wiem.
  • 25.05.11, 14:18
    cześć, tez uzywalem e-papierosa.
    nie mialem zadnych problemow z wylewajacym sie płynem czy nieprzyjemnymi zapachami.
    Uzywa sie go bardzo wygodnie. Przetestowalem dwa (nie pamietam ich nazw ale najpopularniejsze dostepne w galeriach- jak kogos interesuje to znajdę nazwy). Generalnie same zalety - oprócz tego że w pewnym momencie zdałem sobie sprawę że chciałbym poczuć prawdziwy dym. Jak chcesz zaciągnąc sie tablicą mendelejewa to e-papieros pewnie ci w tym nie pomoze.

    Mi pomógł w innej rzeczy. Zamierzalem rzucic palenie i zmniejszyl stres przed taką sytuacją ze nie mam przy sobie fajek (jak palicie to wiecie o czym mowie). epapieros w tym okresie sie sprawdzil.

    ps.
    zbieram info od ludzi na temat ich historii z zaczynaniem palenia. Chcialbys sie podzielic ze mną swoją historią? (kto wie moze powstanie z tego książka) zajrzyj na zdroweciele.blogspot.com/2011/05/strefa-niepalenia.html i zostaw komentarz.
    Z góry dzieki!

    ps2 w nagrodę najciekawszą historię wysle to co mi z e-papierosa zostalo (dzialajacy epapieros, ladowarka, pewnie jakies wklady jeszcze gdzies mam)

    pozdrawiam askan
  • 07.02.10, 20:34
    palimy z mężem i kupiłam e papierosa niewypał ciężko jest się
    przyzwyczaić bo to już nie to co narmalny papieros ,na alegro
    kupiłam liście bez smrodu w domu .zmiele zrobie papierosa i z
    przyjemnością sie pali i niema tego smrodu w domu bez dodatku
    smolistych świńst
  • 14.03.10, 20:41
    Jeśli palisz powyżej 20 papierosów dziennie to polecam Ci ten
    e papieros
  • 11.07.10, 19:42
    Na pewno taki e-papieos nie zaszkodzi. Myślę, że warto wypróbować, bo nie jest to jeszcze aż tak drogie, na wasserman.pl widziałam coś takiego za 49 zł, do tego dochodziło 10 wkładów - wydaje mi się, że jest to dość atrakcyjna oferta, jak za coś takiego.
  • 26.07.10, 15:06
    Zastanawiam się jakie dosłownie działanie ma ten papieros - czy jak się go pali
    to czy czuć tak jak by się paliło normalnego, czy raczej nic nie czuć, czy może
    jakiś inny smak itp. Fajny gadżet szczególnie pewnie dla kogoś kto chce się
    oduczyć palić albo dla tych, którzy mieszka z palaczem.
  • 10.08.10, 10:01
    Moja opinia jest taka. Paliłam tradycyjne papierosy pięć lat. Nie jakoś dużo,
    paczka starczała mi na kilka dni. Zaczął mnie jednak przerażać upływ pieniędzy,
    poza tym bałam się, że z czasem będę palić więcej i więcej, aż dobiję do paczki
    dziennie. Kupiłam więc taki zestaw
    www.wasserman.pl/index.php?products=product&prod_id=1286. Kosztuje to
    niecałe 50 zł i starcza na długo, bo mój znajomy ma podobny. Pierwsza zaleta to
    oszczędność. Druga zaleta to to, że bardzo łatwo jest rzucić fizycznie. Gorzej z
    psychicznym uzależnieniem - tu już wszystko zależy od naszej silnej woli.
  • 25.08.10, 16:07
    uschnietapalma - mam to samo ;) Ale jeszcze e-fajki nie kupiłam, dopiero się
    przymierzam. I faktycznie na tym wassermanie taniutki ten papieros, nigdzie
    taniej nie widziałam - czy on na pewno jest bez zarzutu? Jak się sprawuje?
  • 08.04.11, 17:56
    Moim zdaniem jest to super rozwiązanie, pod warunkiem, że wybierzesz dobrego e-papierosa. Kiedyś miałem przygodę z DSE 401 - nie popaliłem go za długo, co więcej cały czas wspomagałem się zwykłymi. Niedawno za to trafiłem na EGO-Tank i jestem mega zachwycony. Polecił mi go sprzedawca w sklepie na Cieszyńskiej w Krakowie. Nie ma zawracania głowy watkami, uciążliwego napełniania - jak dla mnie bomba. Nie śmierdzą włosy, ręce ciuchy, można palić w knajpach - dla mnie to wynalazek roku :)
  • 27.04.11, 11:53
    qwinta, czy w tym sklepie na Cieszyńskiej obsługa jest na tyle przyjazna, że da dotknąć? Szukam czegoś dla siebie odpowiedniego, bo health, który dostałam zupełnie się nie sprawdza.
  • 20.06.11, 20:32
    Ja też przymierzam sie do kupna e papierosa i polecają mi ten
    www.smooke.pl/produkt/opis/246/e_papieros_joye_510_t_silver
    --
    " Zawsze patrz na jasną stronę życia "
    ...i tej zasady warto się trzymać.
  • 20.06.11, 22:32
    tamaryszek44 napisała:
    > Ja też przymierzam sie do kupna e papierosa i
    polecają mi ten .........................
    _____________.
    To wielka lipa...!
    A...
  • 20.06.11, 22:44
    Uzasadnij dlaczego!
    --
    " Zawsze patrz na jasną stronę życia "
    ...i tej zasady warto się trzymać.
  • 20.06.11, 23:25
    Nie chcemy tu przekazów reklamowych. Zjeżdżaj Tomaryszek. Pa
  • 21.06.11, 15:54
    ja kupilam najpierw elektronicznego papierosa na allegro jakis healt za 30 zl ale nie byl zbyt mocny a jakies 2 miesiace temu kupilam w mrowkowcu w czestochowie model dilindzer. Gosciu mi doradzil co i jak, jaki model moc tego olejku itd.
  • 21.06.11, 19:30
    kingereu napisała:
    > ja kupilam ...w mrowkowcu w czestochowie model dilindzer. Gosciu mi doradzil co i jak, jaki model moc tego olejku itd
    ___________________________________________.
    Czy tu chodzi o olej chorych (oleum infirmorum...!?);
    namaszczenie olejem chorych...!?
    A...
  • 21.06.11, 07:55
    tamaryszek44 napisała (do A...):
    > Uzasadnij dlaczego!
    __________________________.
    Mowi sie: Prosze uzasadnic...!
    A...
    A´propos: Do hien cmentarnych
    nie docieraja zadne uzasadnienia..!
  • 21.06.11, 12:17
    Ja niczego nie reklamuje a zwyczajnie dyskutuje. Jakoś nie ja jedna ling wkleiłam, a tylko do mnie przytyki macie.
    Lato się zaczyna.......co z wami? ..... skąd ta złośliwość?
    --
    " Zawsze patrz na jasną stronę życia "
    ...i tej zasady warto się trzymać.
  • 21.06.11, 12:27
    Znamy się na tym. Żegnaj.
  • 22.06.11, 12:36
    Sam się frykaj !
    --
    " Zawsze patrz na jasną stronę życia "
    ...i tej zasady warto się trzymać.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.