skutki brania amfetaminy Dodaj do ulubionych


brałam 2-3 razy w tygodniu od lat 3, wszystko było zawsze ok, ale ostatnio
następnego dnia zaczęło mnie ściskać w mostku, ból utrzymywał się przez 2 dni
i szczerze to się przestraszyłam, od tego czasu przestałam ciągnąć, ale
brakuje mi tego, myślę o tym non stop, biję się z własnymi myślami...czy
zdrowotne skutki brania amfetaminy są aż tak bardzo szkodliwe, dodam, że
alkoholu nie pijam wcale, nie biorę też innych narkotyków, staram się zdrowo
odżywiać i dbam o siebie...amfetamina mi bardzo pomagała w życiu, byłam
szczęśliwa, teraz nie jestem. nie wiem co robić...:(:(:(:((((((((((((((
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.