Dodaj do ulubionych

Zaburzenia rytmu serca-arytmie

20.07.07, 22:37
Witam serdecznie wszystkich cierpiących na zaburzenia rytmu serca !
Ja dzisiaj w nocy z dnia 19/20.07.07 r dostałem migotania przedsionków. Atak
nastąpił o godzinie 1.20 obudziłem się że coś mi jest,stwierdziłem że serce
pracuje bezwładnie bez rytmu zatokowego. Nałożyłem mankiet ciśnieniomierza
ciśnienie 168/115 puls 120-130.Wieczorem zażyłem tabletke zleconą przez
kardiologa Sotahexal 80 mg. W chwili ataku łykłem potas tabletki Kaldyum
jedną i jedną tabletkę Lexotonu i jedną tabletkę Magnokalu. Migotanie nie
ustępowało żona wezwała Pogotowie . Lekarz stwierdził migotanie
przedsionków ,podał pod język Captopril do szpitala nie zabrał.Ale kazał
podać 1/2 tabl. Sotahexalu i dodatkowo 1 tabl Kaldyum. Rano jeszcze troche
trzymało ale dzięki Bogu przeszło. Dzisiaj byłem u kardiologa stwierdził że
to był ubytek potasu i magnezu gdyż w czasie upału tracimy z potem magnez i
potas.Sotahexal zmienił mi na Polfenon 150 mg. Zobaczymy jak będzie. Życze
wszystkim jak najmniej tych dolegliwości.Są straszne.
Gieniu
Edytor zaawansowany
  • green_land 21.07.07, 09:54
    Podziwiam Cię, że potrafisz tak spokojnie o tym pisać. Na sam dźwięk
    słów: "migotanie przedsionków", dostaję gęsiej skórki:/
    Może rzeczywiście powinniśmy w takie upały brać więcj magnezu i potasu? No i
    dużo pić, bo niedobrze jest się odwadniać.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę duuuuuuużo zdrówka:)
    Green
  • eugeniusz1947 21.07.07, 13:30
    Dziękuje Ci za życzenia i słowa otuchy. Ja również się boje migotania jak
    diabli ale co mam robić. Przyjmuje leki tak jak lekarz każe i pracuje.
    Do usłyszenia Gieniu

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka