Dodaj do ulubionych

Powrót do Polski 2019

31.05.19, 19:43
Witam wszystkich. Proszę o konstruktywna opinie. Potrzebuję rady gdyż nie mam z kim porozmawiać i się doradzić. Ja piłka mąż Irlandczyk, dwujka dzieci 6 lat Jr infants I roczniak. Za jakiś miesiąc oczekujemy dostać zastrzyk gotówki. Ok 200 tys e. I tu pojawia się dylemat. Czy jechać do polski, kupić coś za 100 a resztę zostawić? Ja jestem księgowa mąż budowlanka. Myśleliśmy żeby kupować zaniedbane mieszkania, remontować i sprzedawać. Czy takie coś ma sens w polskich realiach? Boję się trochę polski gdyż kojarzę ja ze smutkiem, złymi i niezyczliwymi twarzami w sklepie i gburowatoscia. Ty mieszkamy w małej wsi na końcu osiedla gdzie mogę sześciolatka w miarę spokojnie puścić przed dom żeby się bawił z sąsiadami na ogromnej łące przed domem. Czy w Polsce też tak będę mieć ze nie będę się bała drzwi otwartych zostawić? Pochodzę że Śląska. Jeżeli byśmy przeprowadzał się do polski to nie chce na Śląsk, ale nic innego nie znam. Gdzie jest ładnie spokojnie, lasy ścieżki rowerowe ale i możliwość pracy. Czy może jednak zostać w irlandi? Ale tutaj cały czas gonimy i pół dnia w korkach człowiek traci. No nie mówiąc już ze te 200 tys to nam kupi domek skromny i tyle. Ach po nocach spac nie umiem bo chce żeby dzieci miały dobrze i spokojnie. Boję się że w Polsce wpadną w źle towarzystwo, że wyrosna na smutnych nie otwartych ludzi. Mąż mówi żeby jechać do polski bo pieniądze na więcej starcza i u nas są lepsze szkoły dla chłopców. Ale czy to jest najważniejsze? U nas narty morze góry Mazury tutaj hurly rugby football kitesurfing i plaża 15 min od domu. Nie chcę nikogo urazić moia opinia, po prostu jestem w kropce i proszę o wasze przemyślenia. Co byście zrobili. Z góry dziękuję i gorąco wszystkich pozdrawiam.
Edytor zaawansowany
  • zl.y 19.06.19, 23:55
    w polski być źle jak nie umieć polski, na plaża z gór daleko, 15 godzin.
  • tade-k53 08.07.19, 23:32
    Pomyśl o wieczności. Masz do wyboru niebo albo piekło.