• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

WROCŁAW Dodaj do ulubionych

• 15.03.04, 10:20
    polecamy dr Majda-Szczotka z przychodni na Canaletta SUPER PEDIATRA, nam
    bardzo odpowiada
    Edytor zaawansowany
    • 09.04.04, 12:36
      a ja polecam ginekologa Zbigniewa Saczko, przyjmuje w Medicoverze i chyba w
      przychodni na Krynickiej. Wspaniale prowadził moją ciążę i był naprawdę
      cudownym człowiekiem podczas porodu.
      • 12.04.04, 21:40
        Jeśli to ten sam dr Saczko, który pracował (pracuje?) w szpitalu na Brochowie
        to zdecydowanie nie polecam. Poczekam na czarną listę lekarzy i wtedy chętnie
        go tam umieszczę.
        • 13.04.04, 17:34
          Tekla a może napisz coś więcej dlaczego i kiedy ten lekarz tak Ci podpadł.
          Czarna lista być może powstanie, a może i nie. Ja byłam i jestem z tego lekarza
          zadowolona i był mi on polecony przez kilka znajomych. Ja go również poleciłam
          i dziewczyny są zachwycone zarówno jego wiedzą jak i miłym podejciem jego do
          pacjentek niezależnie czy przychodzą do niego państwowo czy prywatnie.
          • 13.04.04, 21:51
            Trafiłam na dr Saczko na Brochowie. Zostałam przyjęta na obserwację w 12
            tygodniu ciąży, z niewielkimi plamieniami bo poprzednia ciąża pół roku
            wcześniej zakończyła się poronieniem również w 12 tygodniu. Miałam
            zdiagnozowaną niedomogę lutealną więc dostawałam przez cały czas duże ilości
            duphastonu. Usg wykazało istnienie żywego płodu z prawidłową akcją serca. Dr
            Saczko polecił mi odstawienie duphastonu i długo i cierpliwie mi tłumaczył, że
            następnego dnia dostanę uderzeniową dawkę progesteronu i nie ma powodu do
            niepokoju. Uwierzyłam i poszłam spać, obudziłam się w kałuży krwi. Ponowne usg
            w wykonaniu doktora Saczko wykazało, że jedyne co można zrobić to wyłyżeczkować