Z pasją o podróżach, wycieczkach i wyjazdach

Parki atrakcji-wycieczka szkolna-prośba Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam!
    Jestem nauczycielką ze szkoły podstawowej w Częstochowie. W kwietniu lub maju
    przyszłego roku planuję zorganizowanie wycieczki do 2-3 parków rozrywki w
    Europie. Mam w związku z ty do Was ogormną prośbę: może znacie biura podróży
    z południowej Polski,które oferują takie wyjazdy. Byłabym wdzięczna także za
    wszelkie uwagi odnośnie samej wycieczki (może sami byliście na podobnej; do
    jakiego parku warto na pewno jechać z uczniami, jak ewentualnie może wyglądać
    trasa takiej wycieczki; jak przedstawia się to cenowo...) Myślę, że w grę
    wchodzi wyjazd 4-5 dniowy. Proszę o ewentualne rady i adresy internetowe biur
    podróży. Pozdrawiam!
    • Gość: Colberg IP: *.tkk.pl / *.tkk.pl 13.09.04, 00:04
      Proszę bardzo...

www.polan-travel.com.pl/parki_rozrywki.html
      www.beatur.lublin.pl/szkolne/menu.htm
      www.sindbad.pl/index?Act=show_doc&id_doc=54&id_dir=14
      Współczuję takiego pomysłu... Wycieczka autokarowa dla dzieci w szkole
      podstawowej na 4-5 dni i to w dodatku zagraniczno-monotematyczna to samobójstwo!
      Swojego dziecka bym na taki "gniot" nie posłał ani też sam bym takiej wycieczki
      nie poprowadził (jestem pilotem wycieczek).
      Ciekawe czy Twoje dzieci poznały chociażby Jurę... :-)
      • Gość: opti IP: *.szuwarowa.krakow.pl 14.09.04, 20:38
        Witam!
        Ja uważam ze taki wyjazd to niezły pomysł . Dzieci będa zachwycone zabawą w
        parkach rozrywki ( podobnie również niektórzy dorośli ) . Trzeba się jednak
        liczyc ze sporymi kosztami . Noclegi nie należa do tanich i sam bilet wstępu to
        wydatek 30-40euro. Najbliżej parki sa w Niemczech . poniżej link i opisy do
        wszystkich europejskich parków ( tych większych ) .
        www.rajnet.pl/category.asp?id=152&id2=0