Dodaj do ulubionych

AMSTERDAM JAK TAM JEST

IP: *.pool8253.interbusiness.it 31.01.05, 06:10
dziekuje za wszelkie informacje
Edytor zaawansowany
  • bigpracus1 31.01.05, 09:13
    Gość portalu: nora napisał(a):

    > dziekuje za wszelkie informacje
    fajnie.
  • Gość: peterxx1 IP: *.proxy.astra-net.com 31.01.05, 18:51
    sprecyzuj o jaka pore roku ci chodzi i jakie apsekty a jak wszystko intereuje
    Cie to kup przewodnik ;)
  • Gość: peterxx1 IP: *.proxy.astra-net.com 31.01.05, 18:53
    juz poprawiam literowki bo zaraz mnie "miodki" zjedza :D


    > sprecyzuj o jaka pore roku Ci chodzi i jakie aspekty a jak wszystko
    interesuje Cie to kup przewodnik ;)
  • Gość: ewa IP: *.w82-124.abo.wanadoo.fr 31.01.05, 19:10
    trzeba uwazac na rowery-sa przypadki rozjechania pieszego
    przez rower. i na zlodzieji, zwlaszcza na dworcu kolejowym
  • Gość: Mark IP: 217.204.97.* 31.01.05, 22:46
    Zatkaj sobie nos bo smierdzi z tych kanalow okrutnie
  • Gość: ewa IP: *.w82-120.abo.wanadoo.fr 01.02.05, 11:12
    nos tez trzeba zatykac w kawiarniach-
    smierdzi marihuana i mozna sie nacpac
    od samych oparow
  • Gość: joint IP: *.sympatico.ca 02.02.05, 01:42
    A od kiedy to marycha smierdzi?
  • woman29 01.02.05, 22:00
    tez mam w planach krotka wizyte w amsterdamie - wrzesien 2 dni, co warto
    zobaczyc w tak krotkim czasie?
  • Gość: ewa IP: *.w82-124.abo.wanadoo.fr 01.02.05, 23:18
    Koniecznie muzeum Van Gogha i muzeum narodowe z
    fantastyczna kolekcja sztuki flamadzkiej. Jest
    tez znakomite muzeum Rembrandta, umieszczone w
    zamieszkiwanej przez niego kamienicy.No i takze
    wieczorem spacery po nabrzezach kanalow.W starym
    srodmiesciu jast taki bar gdzie schodza sie bankierzy
    i ludzie biznesu, zamawiaja alkohol i z kieliszkiem,
    szklanka lub kuflem wychodza na zewnetrz aby omawiac
    interesy.Panuje tem specyficzna, niepowtarzalna atmosfera.
    W starym miescie warto tez wstapic do jakiejs
    indonezyjskiej restauracyjki-jedzenie pychota za grosze
    i w jednej chwili przeniesiesz sie do Indonezji.
    I chodzic, duzo chodzic. Uwazac jednak nalezy aby nie
    zabladzic w dzielnicy kamienic z czerwonymi swiatlami
    (burdele). Tam warto wstapic tylko na chwile i lepiej szybko
    sie wyniesc. Po prostu nie bedac klientem mozna oberwac od
    pilnowaczy-sutenerow.
    Z rowerami to prawda i to samo z narkotykami. Czyli juz prawie
    wszystko wiesz.
    Milej podrozy
  • Gość: nika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.02.05, 00:03
    zachacz o Urtrecht,cudny,koniecznie....
  • Gość: rada IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.05, 19:00
    z ta dzielnica czerwonych latarni ewa troche przesadzila, wcale nie jest tam
    tak niebezpicznie jak to sie mowi gdyz pelno kreci sie policji i w mundurach i
    po cywilnemu. trzeba uwazac na dilerow psyczacych (to surinamczycy, marokancy i
    inne nacje), sutenerow nie spotkasz bo burdele dzialaja legalnie i wszystko jest
    pod kontrola. polecam odwiedzic vondelpark, rembrandtplein, amsterdam ogólnie
    noca na rowerze, cos niesamowitego, zwlaszcza ok. drugiej w nocy:) koniecznie
    wejdz na strone www.panoramamsterdam.com , to przedsmak tego co w realu...pozdro
  • Gość: Tonia IP: *.raster.krakow.pl 04.02.05, 14:38
    Amsterdam jest piękny, uroczy i tak przystojnych blondasów to nigdzie na
    świecie nie znajdziecie!
  • Gość: andro IP: *.emmerson.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 04.02.05, 15:22
    Nie radzę używać aparatu ani kamery na czerwonej ulicy bo mogą zabrać kliszę
    lub film, a przy okazji można oberwać (niewiele brakowało)
  • Gość: rada IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 04.02.05, 18:03
    ...ha, mozna klikac, tylko umiejetnie, nie rzucajac sie w oczy. mnie sie udalo
    zrobic sporo fotek wystajacych cor koryntu z witryn:)
  • Gość: johny-no1 IP: *.cable.quicknet.nl 18.02.05, 19:00
    Na głownej ulicy sklepowej (w pobliżu dworca) tak gdzieś w połowie jest taka
    malutka najlepsza lodziarnia jaka kiedykolwiek odwiedziłem co prawda daja tylko
    smietankowo-waniliowe z bita smietana ,ale za to jakie.(na ulicy czerwonej
    spoko tylko zeczywiscie za ten aparat to można oberwac,w nocy supeeer,tylko
    uważal pociagi tylko do 0:00 potem dopiero 6:00)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka