Dodaj do ulubionych

Prośba o pomoc-problem z rezerwacją lastminute

IP: *.adsl.inetia.pl 15.08.10, 18:19
Witam,
razem z rodziną wybieramy się na wakacje. Dokonaliśmy wstępnej rezerwacji. Odesłaliśmy podpisaną kartę zgłoszenia oraz podpisane warunki uczestnictwa. Przelew, który był płatnością za wczasy jeszcze nie został zrealizowany, zatem nie otrzymaliśmy potwierdzenia i rezerwacji od Biura Podróży. Czy grożą nam jakieś konsekwencje w związku z rezygnacją z tej oferty i wybraniem innej ale tego samego biura? Wcześniejszą ofertę zamawialiśmy telefonicznie za pośrednictwem konsultanta, dzisiaj chcielibyśmy skorzystać z innej oferty internetowej. Z góry dziękuję za pomoc w tej prawie.
Edytor zaawansowany
  • traveladvisor 15.08.10, 22:27
    Proszę dokładnie przeczytać podpisane przez państwa warunki uczestnictwa. To one
    właśnie m.in. powinny określać rozwiązania w tym zakresie.

    Bez wglądu do tych warunków, nie jesteśmy w stanie z całkowitą pewnością
    stwierdzić czy brak wpłaty niesie za sobą jakieś konsekwencje.

    Być może warunki uczestnictwa są również dostępne na stronie internetowej
    organizatora/agenta, więc można byłoby to zdalnie ocenić.

    Nie widzę również przeciwwskazań być zaadresować to pytanie bezpośrednio do
    Biura Podróży.
    --
    Test i recenzja wyszukiwarek turystycznych. Któranajlepsza?
  • Gość: Anq27 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.08.10, 00:06
    wysłanie karty zgłoszenia jest zaproszeniem do zawarcia umowy. Umowa zostaje
    zawarta kiedy obie strony ją podpiszą. W tym przypadku jest to jednak umowa
    on-line wiec są też inne prawa jej zawierania i wydaje mi się, że jesteście
    zobowiązani do jej realizacji, skoro podpisaliście umowę.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka