Dodaj do ulubionych

Ecco Holiday / Teneryfa - odradzam

10.03.11, 18:43
Chciałbym niniejszym zdecydowanie odradzić Ecco Holiday. Na cztery dni (!) przed datą wylotu na Teneryfę przesłali informację o zmianie terminów przelotów, która powoduje, że oba przeloty są w środku nocy, zamiast za dnia. Czyli: przylot o drugiej nad ranem zamiast o drugiej po południu, przy powrocie pół dnia na walizkach, pół nocy na lotnisku i przylot następnego dnia rano bez szans na zdążenie do pracy. Teraz udają, że nic się stało, "sztuka jest sztuka" i przylot następnego dnia to wcale nie jest zmiana istotnych warunków umowy. Pomijam umiarkowany pożytek z obiadokolacji o czwartej nad ranem, ale to że na gwałtu rety trzeba brać dodatkowy, niezaplanowany dzień urlopu, i że de facto zmniejsza się liczba dni na miejscu, to uważam za istotne.

Wykazałbym większe zrozumienie, gdyby to miała być przygoda w jakimś ogarniętym rewolucją kraju arabskim. Ale to miał być emerycki bezstresowy wyjazd na Teneryfę. Wybrany właśnie ze względu na dogodne terminu przelotów.

Nie mam dużego doświadczenia w korzystaniu z usług biur podróży (konkretnie: wcześniej byłem tylko raz z Eximem i nie miałem zastrzeżeń). Ale sporo podróżujemy na własną rękę i po dzisiejszych dyskusjach z pracownikami Ecco Holiday muszę powiedzieć, że np. przewoźnicy - zarówno lotniczy jak i kolejowi - podchodzą do klienta bardziej odpowiedzialnie. Pominę Air France, bo to inna klasa, ale nawet wyklinane PKP nie robi takich problemów z uznaniem reklamacji. Ba, łatwiej się dogadać na kolejach indyjskich niż z infolinią Ecco. Do tej pory naiwnie sądziłem, że biuro podróży pomaga skoordynować i wyegzekwować standard usługi od podwykonawców, ale najwyraźniej w tym przypadku jest odwrotnie.
--
pozdrawiam, olek
Edytor zaawansowany
  • Gość: Wojtek IP: *.dynamic.chello.pl 10.03.11, 19:19
    Tylko że oni są uzależnieni od lini lotniczych bo nie mają swoich .
    Ja tam gorąco polecam Ecco Holiday !!
  • olecky 10.03.11, 19:35
    Sorry, ale co to za wytłumaczenie? Jak kupisz niesprawny komputer, to zaakceptujesz wytłumaczenie sprzedawcy, że jest uzależniony od dostawcy procesorów, w związku z czym wszystko jest w porządku?

    Dlatego porównałem do PKP, że PKP nie miało żadnych problemów z uznaniem reklamacji nawet w sytuacji kiedy spóźnienie wynikło z winy DB. To już ich wewnętrzna sprawa jakie mają umowy z innymi przewoźnikami i jak się z nimi rozliczają.

    A Ecco Holiday pisze w warunkach uczestnictwa, że "Organizator ponosi pełną odpowiedzialność za realizację imprezy turystycznej według programu zapisanego w Dowodzie Rezerwacji/Voucherze", a następnie się z tego nie wywiązuje.
    --
    pozdrawiam, olek
  • monia515 11.03.11, 09:17
    To linie lotnicze zmieniły godziny, a nie biuro podróży. Byłam z zeszłym roku z Ecco Holiday w Turcji- nie mam najmniejszych zastrzeżeń do biura- było super.
  • Gość: baz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.03.11, 16:42
    to są czartery i ostateczna godzina wylotu jest potwierdzana na 2 dni przed wylotem, ciesz się że poinformowali Cię 4 dni. Przy wykupowaniu imprezy pani w biurze powinna Cie o tym poinformować. Tak ma każde biuro podróży, godziny wylotu ustalają przewoźnicy i biuro musi się do tego dostosować. Tak jest niestety w czarterach.
  • Gość: Wojtek IP: *.dynamic.chello.pl 11.03.11, 18:00
    Ku... ludziska kupują lasty po 1000-1200 zł i mają wymagania najlepiej jeszcze samolot w pierwszej klasie z gorącym posiłkiem ...........i stewardessy żeby robiły lody
  • Gość: kasiunia IP: *.dynamic.chello.pl 11.03.11, 20:38
    Osobiście miałam same dobre doświadczenia z Ecco, byłam z nimi na Majorce, wyloty/przyloty bez obsuwy, teraz miałam leciec do Egiptu ale odwołali loty, wiadomo dlaczego, kasę oddali w całoście parę dni po tym jak zdecydowałam, że chcę jej zwrotu zamiast zamiany na inny kierunek. Nie mam zastrzeżeń do Ecco...
  • chronmy_rospude 12.03.11, 01:33
    Mnie niestety kasy nie oddali.
    Może ich już za dużo ten Egipt kosztował.
    Mam nadzieję, że zdążę odzyskać pieniądze zanim zbankrutują.
    Zdecydowanie odradzam.
  • Gość: seboc IP: *.play-internet.pl 12.03.11, 08:30
    Rzeczywiście, dramat.

    Na wszelki wypadek nikomu nie życzę takich klientów.
    S.
  • Gość: mac IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.03.11, 12:48
    Jak to emerycki wyjazd to skąd argument, że z powodu zmiany godzin wylotu spóżnisz się do pracy?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka