Dodaj do ulubionych

Podobno Ecco Holiday "zwija się z rynku" 2012

27.01.12, 08:37
Witam,

Jestem ich klientem od 3 lat. Jednak dostałem informację z dobrego źródła ( jeden z dyrektorów finansowych pewnej firmy która robi z nimi interesy ), że cyt. "zwijają się z rynku"
Dlatego skracają jak najbardziej można terminy płatności..

31.01 mija termin dopłat do 30 % zaliczki....
Edytor zaawansowany
  • Gość: we IP: *.net.stream.pl 27.01.12, 09:31
    jest tak
  • Gość: wocjeiszek86 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.01.12, 09:40
    Skąd o tym wiesz ? kurcze, ale z drugiej strony podobno zwijali się również w 2005 i 2007....a może poprzez przejęcie udziałów przez spółkę Asekuracja ?
    Szkoda wielka by była...

    Szkoda klientów którzy za kilka dni muszą uregulować 30 % wartości wycieczki ( w tym ja ;)
    po to tylko, żeby Ecco Holiday wywiązało się ze swoich zobowiąnań wobec linii lotniczych, innych sprzedawców wycieczek, właścicieli hoteli

    :((((
  • mob-os 28.01.12, 19:26
    To znaczy jak?
  • Gość: wojcieszek86 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.12, 22:28
    co jak ? :)
  • luizka_85 27.01.12, 10:44
    ta, a ja od innego dyrektora finansowego słyszałam, że mają się całkiem nieźle
  • Gość: wojcieszek86 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.01.12, 10:57
    to super :) moja informacja jest z drugiej ręki, oby się nie sprawdziła....
    żeby nie było - mnie jako ich stałego klienta ta informacja wcale nie cieszy...
  • Gość: mirek IP: *.tktelekom.pl 27.01.12, 12:52
    a ja w kolejce w monopolowym słyszałem, że ten dyrektor finansowy nie jest już dyrektorem finansowym
  • Gość: kobra IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.01.12, 13:40
    nie pij tyle.
  • Gość: wojcieszek86 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.01.12, 19:08
    TUI już nie sprzedaje w swoich biurach wycieczek Ecco Holiday, więc coś chyba jest na rzeczy....
  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.01.12, 21:02
    TUI sprzedaje swoje oferty zwłaszcza w swoich salonach,Ecco w swoich salonach też nie sprzedaje ofert TUI.
  • luizka_85 30.01.12, 21:16
    TUI nigdy nie miało umowy z Ecco
  • Gość: stefan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.01.12, 22:48
    Oj...niewiele wiecie w takim razie. Sprzedaje / sprzedawało ecco jak również i itake
  • luizka_85 31.01.12, 11:08
    oj, chyba ty niewiele wiesz....

    albo może nie odróżniasz biura franchisingowego TUI, albo nawet agenta TUI od biura własnego TUI, bo to ostatnie ma umowy tylko z Rainbow i Neckermannem.
  • Gość: wojcieszek86 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.01.12, 13:09
    W biurach TUI sprzedawane są(były) również wycieczki ECCO HOLIDAY
  • luizka_85 31.01.12, 14:12
    przez 5 lat pracowałam w biurze własnym tui i nawet dzisiaj rozmawiałam z kolegą, który cały czas jest tam pracownikiem o innych touroperatorach (nie, nic nowego nie mają), ale ty na pewno wiesz lepiej :)
    Ecco może być/mogło być w jakimś jednym biurze TUI, ale umowy centralnej TUI z Ecco nigdy nie miało
    jeszcze co do sytuacji, że Ecco w tym biurze było, a teraz tam nie ma tego TO - nie wyrobili pewnie limitu kwartalnego i Ecco odebrało im agenturę i to też nie jest żadną tajemnicą: wiadomosciturystyczne.pl/index.php?action=artykuly&start=artykul&m=,&ID=467
  • Gość: wojcieszek86 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.01.12, 14:37
    Dziękuję pięknie w takim razie za konkretne informację. Pozostaje mieć nadzieje, że to plotka wyssana z palca.
  • Gość: wojcieszek86 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.02.12, 08:15
    Luzika, tak więc z całą stanowczością mogę powiedzieć, że TUI ma ofertę z Ecco Holiday, więc słabe masz kontakty z centralą.

    TUI na chwilę obecną nie sprzedaje ich wycieczek.
  • mon320 07.02.12, 15:31
    Gość portalu: wojcieszek86 napisał(a):

    > Luzika, tak więc z całą stanowczością mogę powiedzieć, że TUI ma ofertę z Ecco
    > Holiday, więc słabe masz kontakty z centralą.
    >
    > TUI na chwilę obecną nie sprzedaje ich wycieczek.

    Więc jaki z tego wniosek?
    Stworzyłeś wyimaginowany problem ssąc cudzy brudny paluch.
  • Gość: dziewczyna IP: *.xdsl.centertel.pl 07.02.12, 20:19
    Faceci a zachowują się jak baby z magla...
  • Gość: wojcieszek86 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.12, 21:01
    TUI ma UMOWĘ a nie oferte z Ecco holiday ( mój błąd - źle napisałem ), Luzika napisała, że takiej umowy nie ma, dlatego chciałem ją poinformować, że jako sprzedawca TUI ma bardzo słabą wiedzę nt. kontrahentów z którymi współpracuje firma którą reprezentuje/reprezentowała.

  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.12, 21:17
    A tak ogólnie "Ecco zwija się czy nie,oto jest pytanie"?
  • Gość: mirek IP: *.tktelekom.pl 08.02.12, 11:27
    Ogólnie się zwija z jednej strony a rozwija z drugiej.
  • Gość: tujeczka IP: *.ssp.dialog.net.pl 12.02.12, 23:09
    Nie masz pojęcia o czym piszesz - TUI jako touroperator nigdy nie miało i nie ma umowy z Ecco. To totalna bzdura. W Polsce jest ponad 400 biur, które sprzedają m. in. TUI (są ich agentami) i na takiej samej zasadzie mogą sprzedawać każdego innego organizatora (np. EH).
  • Gość: tujeczek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.02.12, 15:07
    może chodziło o biuro franczyzowe, niby TUI a multiagent
  • nabbuko 15.02.12, 13:46
    ja słyszałam, od jednego dyrektora sprzedaży, który zna kogoś, kto słyszał od kogoś, kto nie robi z nimi interesów, że kupili łodzie podwodne i nimi będą wozić ludzi na wycieczki. Była też opcja z balonami, ale przy tych cenach gazu to nie opłacalne.
    Tak, tak, Itaka też podobno się zwija, Exim ledwo dyszy, jak co roku będzie kataklizm i apokalipsa...
  • mon320 17.02.12, 17:26
    nabbuko napisał:

    > ja słyszałam, od jednego dyrektora sprzedaży, który zna kogoś, kto słyszał od k
    > ogoś, kto nie robi z nimi interesów, że kupili łodzie podwodne i nimi będą wozi
    > ć ludzi na wycieczki. Była też opcja z balonami, ale przy tych cenach gazu to n
    > ie opłacalne.
    > Tak, tak, Itaka też podobno się zwija, Exim ledwo dyszy, jak co roku będzie kat
    > aklizm i apokalipsa...
    Świete słowa, co jakiś czas, szczególnie przed sezonem,ma polec jakieś biuro. Informacje równie wirygodne co wróżby Cyganek na rynku w Kazimierzu Dolnym. "Pan, Pan cyganka prawde Ci powie". Udzielajcie się na forach okultystycznych.
  • Gość: moonlight IP: *.t-mobile.pl 30.03.12, 10:19
    Ja jestem Klientką od ok 10 lat w listopadzie kupiłam wycieczkę First minute na 27 sierpień 2012 na Gran Canarię hotel Beverly Park. W miniony weekend zdzwonili do mnie że impreza się nie odbędzie bo nie zebrali wystarczającej liczby uczestników-tylko dwa dni po zakupie nie było już miejsc a na sprzedaż są jeszcze 4 miesiące--powiedzieli że oddadzą wpłacona zaliczkę. Możliwe że chcą odsprzedać drożej lub faktycznie firma upada, nadmienię że zapłaciłam 2500zł HB za 14 dni. Ja biorę pieniądze jeśli w ogóle doczekam się zwrotu i na pewno nie skorzystam nigdy więcej z ich usług.
  • Gość: gosc IP: *.dynamic.chello.pl 31.03.12, 09:59
    to masz szczescie hotel obzydliwy moloch plaza beznadziejna i pijana mlodziez z uk
  • Gość: Kiki IP: *.icpnet.pl 05.04.12, 08:38
    Nam też odwołali właśnie wyjazd, i to Egipt, a to przecież chyba najpopularniejszy kierunek.
  • Gość: toja IP: 217.153.153.* 05.04.12, 13:05
    a kiedy miał być wyjazd? I skąd?
  • Gość: Ela IP: *.dynamic.chello.pl 06.04.12, 18:00
    W listopadzie zarezerwowałam Egipt, na 27.04 z Wrocławia. Zapłaciłam całość, a 5.04 zadzwonili, że nie zebrali wystarczającej liczby uczestników i odwołują wyjazd. To bzdura, ten kierunek jest oblegany, szczególnie w majowy weekend. W listopadzie zapłaciłam 2070zł za tydzień, potem drożało aż do 3350zł. Jestem pewna, że nasze miejsca sprzedali drożej komuś innemu, ale nie zamierzam tego tak zostawić, ktoś musi utrzeć im nosa za takie praktyki.
  • Gość: kiki IP: *.icpnet.pl 06.04.12, 19:36
    Mnie spotkało dokładnie to samo, tylko wylot z Poznania. Jak można nie sprzedać Egiptu? To jakaś ewidentna bzdura jest! Też myślę, że sprzedali nasze miejsca drożej a nam odwołali. Dostałaś jakąś propozycję w zamian? Bo my nic.
  • Gość: Żako IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.04.12, 13:21
    Nie wiem czy się zwijają czy nie, ja już na pewno w każdym razie nic u nich nie kupię i będę wszystkim odradzał, po numerze jaki mi wycieli. Widzę, że osób którym odwołali wakacje w Egipcie i gdzie indziej jest więcej - czyżby początek końca?
  • thorgalla 07.04.12, 15:39
    Jeżeli ktoś jest leniwym idiotą i kupuje wakacje w BP to potem płacze.
  • Gość: Leniwa idiotka ;) IP: *.dynamic.chello.pl 07.04.12, 15:51
    No tak, ty nie jesteś leniwym idiotą, ty planujesz wakacje sam, ale na planach się kończy-stąd tak zgorzkniałe, przepełnione zazdrością teksty----oczywiście tak wiem,teraz napiszesz,że jesteś prawdziwym podróżnikiem, zwiedzasz świat na własną rękę z mapą i kompasem, a siedzenie na forum turystyka zorganizowana to czysty przypadek,, ahh żal.pl
  • Gość: abujak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 12:32
    U nas ta sama sytuacja. Zarezerwowaną w listopadzie wycieczkę do Hurgady odwołali nam wczoraj (piątek trzynastego). Oczywiście bardzo im przykro...
  • Gość: Iwona IP: *.elk.mm.pl 14.04.12, 17:45
    A na jaki termin mieliście zarezerwowaną tę odwołaną wycieczkę? My mamy na wrzesień i już teraz zaczynam się martwić...
  • Gość: elamar IP: *.c149.petrotel.pl 16.04.12, 09:21
    My mamy październik Teneryfa też po tych wpisach i w innym jeszcze wątku bardzo się martwie. Pierwszy raz miałam skorzystać z ich usług i czyżby taki niewypał?
  • wojcieszek86 16.04.12, 21:57
    ;) z Grecją chyba nie ma większych problemów...
  • Gość: Wuukli IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.04.12, 10:11
    Nie wiem co się dzieje z tym biurem, same anulacje, czesc klientow leci, czesc nie , zakladam, ze leca ci co zaplacili wiecej, skoro anuluja to co bylo sprzedane w listopadzie.
  • wojcieszek86 17.04.12, 17:59
    My zapłaciliśmy w grudniu, lecimy ( prawdopodobnie ;) na Korfu...Jak na razie nie mamy żadnych informacji o odwołaniu pobytu ( 2 połowa Czerwca, wylot z Warszawy ).
  • Gość: gosc IP: *.adsl.inetia.pl 17.04.12, 20:50
    ale wniosek z tego taki, ze ecco nie zwija się z rynku - bo właśnie anulowało wycieczki tanie z first , a realizują te droższe :)
    to się kwalifikuje do sądu
    może czas najwyższy dbać o swoje prawa, bo jak na razie organizatorzy turystyki robią co im się podoba
  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.04.12, 21:25
    Masz rację nie można tolerować takich praktyk . Dzisiaj telefonowalam do Ecco z zapytaniem czy mają podpisane umowy na przeloty czarterowe w czerwcu do Hurghady. Pani w biurze odpowiedziała mi że nie może udzielić mi takiej info.To jak ja mogę rezerwować wyjazd i wpłacać pieniądze jeśli organizator wyjazdu nie chce potwierdzić mi możliwości realizacji uslugi ?.
  • Gość: Marek IP: *.icpnet.pl 17.04.12, 21:44
    To jest jakas totalna prowizorka, jak to nie mogą udzielic takiej info? To chyba podstawowa kwestia - miec podpisaną umowę. Czyli ty jako klient masz z nimi umowe podpisac, a oni ci nawet nie mogą powiedzieć czy mają zakupione przeloty?
  • Gość: MOB-OS IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.04.12, 22:26
    Niestety w dniu dzisiejszym pod nr. tel 61 6785300 ok godz 18 taką właśnie informację uzyskalam.Myślę że sprawy biura podróży Ecco Holiday w zakresie odwoływania zarezerwowanych w listopadzie 2011 imprez ,oraz odwoływanych obecnie ,powinny być wyjaśnione przez Ecco. Milczenie jest niestety potwierdzeniem zlych intencji wobec ewentualnych klientow Ecco. Weżcie to pod uwagę.
  • veronica3d 19.04.12, 10:32
    Jestem właścicielką biura agencyjnego i zrezygnowaliśmy ze sprzedaży EH i ET ok. pół roku temu,ale nadal widzę ich w systemie;) Umowy z czarterami mają podpisane bo w systemie widnieją linie lotnicze i godziny wylotów przy każdej ofercie:)))Ja osobiście jakoś nie mogłam się przekonać do ich oferty i w ogóle rzadko kiedy ich sprzedawałam...
  • Gość: Rado IP: *.icpnet.pl 19.04.12, 15:34
    To, że w podane są godziny lotów i linie lotnicze jeszcze o niczym nie świadczy. Ja też to miałem podane, a wycieczka nie doszła do skutku. Ja myślę, ze nigdy takiej umowy nawet nie mieli, a nie odwołali bo było za mało chętnych.
  • veronica3d 19.04.12, 15:49
    Jak ktoś jest zdesperowany to może jechać na lotnisko o danej godzinie i sprawdzić czy Ecco leci do Egiptu:)))Jestem przekonana,że lecą normalnie (zwłaszcza na majówkę) ponieważ chętnych w tym roku było baaaaaardzo dużo i już ponad miesiąc temu ciężko było cokolwiek znaleźć...a jak EH ma wylot na 27.04 czyli idealny termin majówkowy to mogli dowalić cenę o kilka stów więcej niż w first bo wiedzieli,że ludzie wezmą wszystko:)))Jak ktoś udowodni,że samolot wyleciał,a wczasy mu odwołali to dowód na winę EH ma gotowy:)))
  • rubin777 19.04.12, 16:19
    Ja też siedzę jak na minie.Pierwszy raz korzystam z tego biura.Co z tego,że mam nr lotu.Wczoraj np.zniknęły wszystkie wyloty na Teneryfę z Katowic,tez pewnie mieli nr lotów.Dziś tylko wyloty w maju 01.05,potem następne dopiero 21 maja z Warszawy.Tylko czekam kiedy telefon,że te też anulowane.Zagrywki tego biura poniżej pasa.
    Veronica pozdrowienia.
  • Gość: Jacek IP: *.icpnet.pl 19.04.12, 16:31
    Jeśli jest tak jak piszecie, to dziwię się, że ktoś nie zrobi większego szumu. Trzeba walczyć o swoje, jest przecież rzecznik kosnumentów, urząd marszałkowski, są media... Czemu tego jakoś nie nagłosnicie?
  • veronica3d 19.04.12, 19:45
    rubin777 - po następne wakacje zapraszam do mnie:)))
    Też uważam,że trzeba tą sprawę jakoś nagłośnić...media tylko czekają na takie informacje:)
    Pamiętam jedną z ostatnich rez. którą robiłam dla EH...a właściwie dla ET...klienci czekali na swoją wyprawę do Taj kilka tygodni,przygotowywali się do niej całym sercem,zwłaszcza,że to miał być ich pierwszy wyjazd od kilku lat...a tu na tydz przed wylotem klops....mail od ET,że nie ma dla nich miejsca w samolocie i jak chcą lecieć to innym połączeniem za dopłatą jedyne 800zł/os co przy parze dało 1600zł:)))))oczywiście nie polecieli;(
  • Gość: Iwona IP: *.147.165.230.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 19.04.12, 19:46
    Ja też coraz bardziej się niepokoję. Wprawdzie wylot mam dopiero 25 maja ale z tego co ludzie piszą wynika, że Ecco anuluje wyloty właśnie tym osobom, które rezerwowały firsty w listopadzie (a więc ja niestety też). W dodatku terminy urlopów zaklepane a w moim przypadku ani ja ani mój mąż nie możemy już zmienić terminów urlopów:(. Więc jakby co, to pozostanie... urlop w domu:((( No i oczywiście sąd, bo ja tego nie odpuszczę!!
  • Gość: Monika IP: *.icpnet.pl 19.04.12, 20:40
    Iwona, a dokąd masz lecieć? My do Egiptu w czerwcu i już się boje, bo moim znajomym co mieli lecieć na weekend majowy już anulowali. My też kupowaliśmy firsta bo była super cena i boję się, że teraz zostaniemy z niczym. Kurde, co mnie podkusiło żeby to biuro wybrać, mąż chyba szału dostanie jak mu powiem, że z wyjazdu nici. Ludzie, nie można tego gdzieś zgłosić czy coś? Tak nie może być, ze najpierw dają super ceny, obracają naszą kasą przez parę miesiecy, a za pół roku wszystko odwołują.
  • Gość: Iwona IP: *.181.237.39.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 19.04.12, 21:14
    My też do Egiptu i mamy nadzieję, że jednak polecimy... bo jak Ecco wykręci jakiś numer, to nie popuszczę!
  • dareczek7.3 21.04.12, 00:14
    jestem pechowcem który miał z nimi lecieć 07.05 na Teneryfe jeszcze oficjalnie nie odwołali ale kolega z biura podrózy poinformował mnie że z powodu małej frekwencji lot odwołany!!
  • rubin777 21.04.12, 10:02
    Witaj w klubie dareczek !
    Ty chociaż już wiesz,ja mam do tej pory związane ręce i nie mogę załatwić innej imprezy,oczywiście nie z Ecco.
    Tną równo,najpierw Egipt,Gran Canaria,Zakyntos,Teneryfa z Katowic,teraz z Wawy.
    Biuro krzak !!!
  • Gość: a-aa IP: *.jmdi.pl 25.04.12, 22:58
    Dziś anulowano imprezy zakupione w listopadzie z przelotami do Salonik. Klientom zaproponowano 5% rabatu na inne imprezy, ztym że sa one droższe w stosunku do firs minut o 50%- rachunek jest prosty.
  • dareczek7.3 21.04.12, 00:08
    Najgorsze dno !!! W pażdzierniku wykupiłem wczasy na Teneryfe w ofercie First Minet wpłaciłem cała kwote i zniecierpliwością czekałem a tu co 20.04.informacja że lot odwołany z powodu małej frekwencji no ale skąd wziąc tyle idiotów za 3800 od os. jak np. Itaka chce tylko 2500os.No ale takie SUPER biuro DBA o swoich stałych klientów(byłem z nimi już 5 razy) i zaoferowało mi 5% rabatu na wszystkie oferty(bagatela ten hotel nie wiadomo czemu kosztuje u nich teraz ok.5000) konkurencja ok.3000. podsumowując biuro dla bogaczy lub idiotów stanowczo nie polecamFIRST MINET!!!!!!
  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.12, 00:54
    Na facebooku odpowiedzieli że Ci którzy wykupili wyloty do Egiptu w czerwcu i lipcu mogą spać spokojnie.To info dla klientow ktorzy wykupili firsty w listopadzie.
  • Gość: Jusia IP: *.icpnet.pl 21.04.12, 08:45
    To dlaczego osoby z listopada nie zapytają się im na facebooku o co chodzi i dlaczego się tak zachowują? Tam będą musieli odpowiedzieć.
  • Gość: Ada IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.12, 16:42
    Faktycznie,
  • Gość: Ada IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.12, 16:43
    Faktycznie, bardzo dziwne i nie w porządku te ich zagrania. Bede omijac ich oferty na wszelki wypadek.
  • Gość: Łuki IP: *.icpnet.pl 24.04.12, 19:24
    No chyba faktycznie się zwijają. Z tego co czytam odwołują jeden kierunek za drugim, odwołują wszystkie rezerwacje przyjęte jesienią w promocyjnych cenach, a na swoim profilu na facebooku piszą jakieś mętne wytłumaczenia że z rezygnaują z czarterów na rzecz jakiś bloków, przelotów rejsowych itp. To zakrawa na przekręt roku!
  • Gość: M IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.12, 19:06
    No na to wygląda
  • Gość: autor IP: *.lukman.pl 26.04.12, 10:38
    Nasz first do Grecji ( za 3 miesiące) też odwołany, też tłumaczyli ze za mało chętnych było...
    Mam nadzieje, ze chociaż kasę oddadzą, bo my już do konkrecji poszliśmy ;)

  • Gość: eee IP: *.ssp.dialog.net.pl 26.04.12, 11:48
    czy egipt w lipcu też odwołują ?
  • Gość: I. IP: *.icpnet.pl 27.04.12, 20:14
    No chyba nie mają wyjścia, przecież juz chyba nikt u nic nie kupi po tych anulacjach z powodu "za małego zainteresowania", haha
  • Gość: Sid1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.04.12, 20:32
    Ecco Holiday: inni upadają, my konsolidujemy

    Sąd wpisał połączenie spółek Ecco Travel, SKOK Travel, Family Tours z Ecco Holiday. Prezes tej ostatniej, Grzegorz Płókarz, zapowiada proponowanie agentom rozszerzenie działalności na sprzedawanie produktów SKOK-ów

    Sąd w Poznaniu wpisał połączenie spółek Ecco Travel, SKOK Travel, Family Tours oraz spółki przejmującej Ecco Holiday. To formalne dopełnienie decyzji władz tych spółek z końca lutego (czytaj: "Ecco Holiday, czyli cztery w jednym").

    Dotychczas Family Tours obsługiwało podróże po kraju, miał też własną bazę noclegową. SKOK Travel ukierunkowany był na obsługę podróży służbowych oraz organizowanie szkoleń i konferencji. Ecco Travel zajmował się wyjazdami egzotycznymi. Dzięki tym przejęciom Ecco Holiday, specjalizujący się dotąd głównie w turystyce czarterowej, będzie obsługiwać niemal wszystkie rodzaje turystyki indywidualnej i biznesowej.

    - Nowe obszary stanowią uzupełnienie obecnej oferty - mówi Grzegorz Płókarz, prezes Ecco Holiday. - Korzystając z wiedzy, doświadczenia i zasobów spółek działających dotąd pod osobnymi szyldami, tworzymy zintegrowany zespół. To daje nam unikatową pozycję na rynku i pozwala w bardziej przewidywalny sposób prowadzić naszą działalność, która nie będzie już tak mocno uzależniona od masowej turystyki i związanego z nią ryzyka. W obliczu ostatnich wydarzeń, takich jak upadek linii czarterowej Air Poland, biura podróży Triada czy komunikat MSZ przestrzegający przed lotami do Egiptu, nasza decyzja o rozszerzeniu działalności o nowe kierunki okazuje się strzałem w dziesiątkę, a nie w kolano, jak zostały ocenione przez niektórych nasze posunięcia.

    - Kolejnym krokiem, po połączeniu spółek, będzie włączenie do naszej sieci sprzedaży dodatkowej oferty w postaci produktów innych podmiotów związanych z Kasami Oszczędnościowo – Kredytowymi - wyjaśnia dalej prezes. - Planujemy otwierać kolejne kasy, ale chcemy dać naszym agentom możliwość uwolnienia się od ryzyka związanego z działalnością niepewnej branży, jaką dziś okazuje się masowa turystyka. Umożliwimy im uzyskanie dodatkowego dochodu.

    "Biorąc pod uwagę cały wachlarz możliwości, jakie będzie miało teraz Ecco Holiday, w połączeniu z obecnym kapitałem zakładowym wynoszącym 33 840 000,00 zł, można śmiało powiedzieć, że pojawił się na rynku pod starą nazwą nowy, silny gracz z unikatową ofertą - pisze w komunikacie rzeczniczka Ecco Holiday Aleksandra Olechnowicz. "Patrząc z kolei na stabilną i mocną pozycję Kas Oszczędnościowo-Kredytowych, z którymi Ecco Holiday jest połączone [SKOK-i są właścicielem spółki - red], można sądzić, że podjęte przez firmę kroki związane z reorganizacją zmierzają w podobnym kierunku, czyli do pozycji lidera w zakresie unikatowych rozwiązań biznesowych w branży turystycznej".

    www.rp.pl/artykul/705167,867217-Ecco-Holiday--inni-upadaja--my-konsolidujemy.html
  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.04.12, 22:07
    Jeśli działalność wszystkich połączonych podmiotow będzie taka jak ostatnio Ecco Holiday to gratuluję wyczucia rynku .Chyba nikt kto chce podjąć decyzję związaną z Ecco i sprawdzi opinię w necie ,bez względu jak będą się starali to są przegrani !!!.Zapracowali sobie na przegraną w ciągu 3 miesięcy 2012.
  • owip31 03.05.12, 13:22
    Uwaga złodzieje oszuści - dzisiaj otrzymałem anulację wylotu na Majorkę VI 2012. Oficjalny powód brak chętnych :). Impreza opłacona, urlopy w pracy załatwione. Sprawę kieruję do UOKiK i Izby Turystycznej - DZIADOSTWO JAKICH MAŁO - zrobili sobie darmowy kredyt na klientach. TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA !!!
  • Gość: j IP: *.centertel.pl 04.05.12, 07:36
    nas tez wystawili do wiatru na majorke, wiecej z nimi nie polecimy, oszusci, chociaz wczesniej mogli odwolac, a nie na miesiac przed odlotem,czlowiek psychicznie sie nastawil, a teraz musi na nowo sie rozgladac, jeszcze jakies kity wciskaja
  • mikiminix 29.04.12, 12:59
    Ten artykuł powinien mieć tytuł "my anulujemy wycieczki klientów".
  • Gość: annie IP: *.szczecin.mm.pl 28.04.12, 00:29
    Hej! Też miałam za 3 miesiace leciec do Grecji :/ ale mi anulowali :/ a dokad teraz lecicie?
  • Gość: annie IP: *.szczecin.mm.pl 28.04.12, 00:58
    Słuchajcie a moze jakis zbiorowy pozew? Mi odwołali pobyt w Grecji w lipcu, smiech na sali, ze nie bylo wystarczajaco chetnych. Oszusci, Jutro dzwonie do Rzecznika praw konsumenta, na lotnisko zapytac o czartery i mysle o podejsciu do gazety. Niestety ale EH to oszusci, pol roku obracali naszymi pieniedzmi, mysle ze musimy cos z tym zrobic
  • Gość: SAL IP: *.adsl.inetia.pl 28.04.12, 08:11
    a konkretnie to jaki kierunek grecki Ci anulowali?
  • Gość: annie IP: *.szczecin.mm.pl 28.04.12, 10:23
    16.07 pobyt dwutygodniowy w Parali, 16.07 miałam z poznania czarterem wyleciec do Salonik. A Tobie co odwołali ???Chcę zadzwonić na lotnisko dowiedzieć się w ogóle czy czarter, jest pełny. Naprawdę sprawa ecco holidays jest jakaś ''śmierdząca'' normalnie zakpili sobie z ludźmi. Przeczytałam wczoraj umowę i jest jedna luka prawna, którą spróbuje przedstawić, sprawy tak nie zostawię, bo to pojedyncze przypadki nie są. Na easygo.pl też wpisuja sie ludzie niezadowoleni, którym eco anuluje wyloty z powodu ''malego zainteresowania'' Ok rozumiem jakby to byl anulowany jeden kierunek, a tu i egipit i teneryfa i duzo innych. Ja kupilam w grudniu wycieczke, poobracali naszymi pieniedzmi , a teraz zostawili na lodzie, bo gdzie znajdziemy teraz jakieś dobre oferty, już prawie maj, wszystko fajne szybko sie rozeszło. I chca nam dac 5% upustu no śmiech poprostu.
  • Gość: Modo IP: *.icpnet.pl 28.04.12, 18:43
    Z tego co czytam odwołali już Egipt, Gran Canarię, Zakyntos, Teneryfę, Chalkidiki, Turcję, Bułgarię, chyba gdzieś mi przemknął Kos. Na dodatek pojawiają sie same głosy ludzi, którzy kupili to w listopadzie-grydniu w promocji i potem im odwołano. Nie widziałem zadnego postu od kogos, kto by kupił np. miesiąs temu, zapłacił duzo i tez mu odwołali, wiec moze ci co zaplacili wiecej lecą? Poza tym wciąż te kierunki są w sprzedazy, a przynajmniej cześć z nich, tylko Ecco twierdzi ze to jakieś inne przeloty czy cos, tak jakby to miało jakies znaczenie. Mi odwołali Egipt i tez jedyną propozycją bylo to smieczne 5% rabatu od obecnych cen, ktore są dwukrotnie wyzsze od tego co ja placilem. Dziwię się, ze media sie jeszcze tą sprawa nie interesują. Pisalem do rzecznika konsumenta i do Izby turystyki, ale jeszcze nie mam odpowiedzi. Moze wiecej ludzi musi tam napisac?
  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.04.12, 19:25
    Proszę podawajcie na jakie terminy odwołują wyloty i dokąd! To jest o tyle ważne ze daje obraz sytuacji również tym którzy rozpatrują ewentualne rezerwacje. PO PROSTU OMIJAĆ ECCO HOLIDAY !.
  • Gość: SAL IP: *.adsl.inetia.pl 28.04.12, 21:29
    Ja mam rezerwację na Kretę wylot z Gdańska 15.07 i jeszcze mi nie anulowali. Zakładałem ją w listopadzie w przedpremierze więc to pewnie tylko kwestia czasu ... :-(
  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.04.12, 22:26
    Mam wykupioną Hurghade w listopadzie 2011 z W-wy na 15.06 .2012 i na razie potwierdzony wylot przez Ecco.
  • Gość: Kama IP: *.elk.mm.pl 28.04.12, 22:38
    A masz to na piśmie? Bo ja też jakiś tydzień temu uzyskałam informację że wszystko w porządku (niestety tylko telefoniczną, dzwoniłam do nich, kiedy zobaczyłam, że na "mój" termin na ich stronie nie ma już ofert i dowiedziałam się, że skoro ofert nie ma to znaczy, że wszystkie zostały wykupione).
  • borcu 29.04.12, 07:42
    Nie chce Was straszyc ale u mnie też najpierw miejsca znikneły z ich strony i mi mowiono, ze po prostu sie sprzedaly. A potem się okazalo, ze moj wyjazd jest odwolany bo podobno nie bylo wystarczajacej ilosci chetnych. Nikt mi nie wyjasnil dalczego wczesniej mowiono, ze jesli miejsc nie ma to musialy sie sprzedac.
  • Gość: daras IP: *.icpnet.pl 30.04.12, 13:34
    Potwierdzam to co napisał borcu , zniknęła oferta i dzień albo dwa później dostałem maila o anulacji z powodu słabego zainteresowania - wylot miał się odbyć 30 lipca , kierunek Teneryfa . Nie wiem czy obserwowaliście do końca ceny , ale np.: nasza wycieczka przez ostatni okres miała cenę dwa razy wyższą niż zapłaciliśmy w listopadzie , jakby celowo tak ustawili , żeby nikt nie kupił ich oferty .

    Cała ta sprawa mocno śmierdzi biorąc pod uwagę " zaangażowanie " SKOK-u w Ecco , mi to wygląda na nieoprocentowaną pożyczkę od niedoszłych urlopowiczów :(

    Takie interesy tylko w Polsce :(
  • rubin777 30.04.12, 14:18
    Przytoczę parę zdań to co napisałam w pismach do PIT i Marszałka woj.wielkopolskiego,któremu podlega do biuro.Ja obserwowałam 2 hotele na Teneryfie przez cały czas od chwili zakupu.

    Dziwnym trafem dotyczyło to tylko klientów,którzy zakupili firsty,mieli gwarancję stałej i najniższej ceny.Ja też mam ten zapis w umowie.Propozycja biura to możliwość wyjazdu,ale po obecnych ponad 100% wyższych cenach i 5% rabatem.Czyli niewypełniony samolot minimum 180 osób to FIKCJA jeśli propozycja wyjazdu aktualna, a oferty nadal są na stronie.Uważam,że była to sprytnie przemyślana wcześniej strategia aby wyciągnąć pieniądze od ludzi i potrzymać je na swoim koncie.
    Każde biuro chcąc sprzedać ofertę będzie wprowadzać lasty,choć minimalnie obniżać cenę,a nie ją windować.Kto to wtedy kupi?
    Mogę oprzeć się na swoim przykładzie.
    Hotel Santa Maria w XI 2011r. cena 2.262, w wkońcu XI aż do 21.04 br. - 4.767
    " Lagos de Cesar XI " 2.691,cały czas - sprzedane,po czym 21.04. ukazuje się z ceną 5.387.
    Raptem znajdują się wolne miejsca.

  • Gość: Gość IP: *.torun.mm.pl 30.04.12, 20:53
    “ W dniu 2 listopada wykupiłam wycieczkę z first dla 7 osób do Turcji na 09.05.2012. W dniu dzisiejszym tj. 30.04.2012 r.poinformowano mnie, iż wycieczka nie dojdzie do skutku z powodu zbyt malej ilości chętnych. Zaproponowano mi 5% rabat na tą samą wycieczkę w 100 % droższej cenie lub zwrot pieniędzy. Po przeanalizowaniu aktualnych cen wycieczek moim zdaniem nie zależy im na sprzedaży. Dodam że była z nimi 5 razy na różnych wycieczkach i zawsze było ok aż do dziś. Po przeczytaniu wszystkich wpisów widać że wszystko z ofert first odwołują. ”
  • Gość: Gość IP: *.torun.mm.pl 30.04.12, 21:25
    Znalazłem w serwisie branżowym Rzeczpospolitej - Turystyka taki oto artykuł przedstawiam jego fragment: " Obchodząca urodziny firma zachowuje się jednak dziwnie. Touroperatorzy z biur podróży, z którymi Ecco Holiday współpracowało przy wynajmowaniu miejsc w samolotach, mówią w nieoficjalnych rozmowach, że poznański organizator turystyki nagle się wycofał z bardziej lub mniej zaawansowanych ustaleń dotyczących najbliższego lata. - To dziwne, bo z jednej strony Ecco sprzedaje wycieczki na lato, a z drugiej - nie zadbało, z tego co wiem, o miejsca w samolotach. To jak oni chcą zawieść turystów? Przecież w ostatniej chwili nie kupią tych miejsc, bo to są określone miasta i daty wylotu - zastanawia się, chcący zachować anonimowość, jeden z nich."
  • borcu 02.05.12, 17:01
    Jeżeli to prawda co w artykule piszą, to znaczy że nie mieli wcale zamówionych miejsc w samolotach, więc nic dziwnego, że nie uzbierali chętnych. Nie da się sprzedać czegoś, czego sie wcale nie ma. Coraz gorzej to wygląda.
  • Gość: Wściekły IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.05.12, 16:40
    Co możemy z tym zrobić? Mi tez odwołali wyjazd. Nagłosnijmy to jakoś!
  • Gość: daras IP: *.icpnet.pl 05.05.12, 12:06
    Wczoraj zwrócili mi na konto zaliczkę ( 30 kwietnia napisałem do nich z żadaniem natychmiastowego zwrotu wpłaty ) , mam nadzieję że dla wszystkich poszkodowanych starczy :(
    Szukam intensywnie czegoś w zamian na Teneryfie , ale zostały albo oferty przy lotnisku ( Vincci Golf ) , albo oferty całkiem poza moim zasięgiem finansowym .

    Mam nadzieję , że Ecco padnie i nigdy więcej nie usłyszymy o tym biurze .

  • Gość: qaz IP: *.warszawa.vectranet.pl 06.05.12, 18:57
    artykuł z 17 lutego 2012r. zamieszczony w Rzeczpospolitej świadczy, że EccoHoliday
    nie miało zamiaru zamawiać czarterów
    więc sprawa nadaje się do UOKiK oraz do prokuratora, gdyż to jest zwykłe oszustwo

    www.rp.pl/artykul/813916.html
  • Gość: Kasika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.12, 14:23
    No niexle, faktycznie z artykułu wynika, ze w ogole nie mieli zamiaru zamawiac czarterow.
  • Gość: ppp IP: *.ssp.dialog.net.pl 07.05.12, 15:29
    do Egiptu najbliższe terminy wylotu to 22 czerwca.
    Dziś w górę poszły ceny za kolejne kierunki.
    ja mam lipiec kupiony w firście za ok. 2600. do niedawna te same wczasy 3300. dziś na 3600.
    W mailu piszą jednak, ze rezerwacja potwierdzona. Wygląda mi to jednak na to, że będą likwidować i lipiec egipt.
    na fb cisza, nie odpowiadają na pytania.
    ależ zagrywki
  • rubin777 07.05.12, 18:07
    Nie wiem jak na innych kierunkach,ale na Teneryfę przy rezerwacji w XI 2011 r. miałam wpisaną na umowie linię lotniczą i godzinę wylotu.To z sufitu to wzięli?
  • Gość: qaz IP: *.warszawa.vectranet.pl 07.05.12, 18:14
    gdyby tego nie podali - to kto dokonałby rezerwacji
    pewnie mieli rozpoznanie o terminach z innych biur podróży
  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.12, 19:26
    Dzisiaj wynika że z sufitu.Nie mają podpisanej żadnej umowy czarterowej na przeloty do Egiptu.Na umowie na Hurghadę mam przelot MWE -egipskie linie czarterowe tylko że nie wykonali oni ani jednego lotu w 2012 z Polski do Egiptu i odwrotnie .W infolinii podają że korzystają z nie wykupionych miejsc przez inne biura,czyli czytaj dalej. Jak kupiłeś drożej jesteś pierwszy w kolejce a jak starczy miejsc w samolocie to zalapią się też ci którzy wykupili w przedsprzedaży,proste ! .Z zalożenia więc nie przewidywali organizacji żadnych wylotów.Jest to celowo zaplanowane oszustwo.Zwłaszcza że warunki umowy jednoznacznie określają że musisz wpłacić całą kwotę na 40 dni przed wylotem żeby nie zerwać umowy bez straty finansowej.
  • Gość: Kama IP: *.elk.mm.pl 07.05.12, 20:59
    Tylko jak im to udowodnić, że w niby "anulowanych" terminach jednak część klientów poleciała? Może jak na jakimś forum odezwą się powracający, którym udało się załapać na lot?
  • Gość: marzena IP: *.dynamic.chello.pl 08.05.12, 08:45
    Mam rezerwację na 06. lipca do Hurgady z Warszawy do Sunrise Mamlouk i narazie nic nie wiem czy będę miała wakacje czy nie. Mam prośbę do wszystkich, którzy mają rezerwację w tym terminie, aby napisali jeżeli będą mieli od ecco jakieś informację, bo ta niepewność mnie wkurza.
  • Gość: mm` IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 08.05.12, 09:34
    Ja wczoraj dostałam pismo w , którym napisano ANULACJA!!! z powodu niedokonania na nią minimalnej liczby rezerwacji.
    Wylot mieliśmy 28.07.12 go Grecjii Rodos. Zostawili nas z ręką w .....
    :(
    MASAKRA, pierwszy i ostatni raz z tym biurem.
    W styczniu mimo wpłaconej zaliczki anulowali nam voucher(ponoć błąd systemu- myślę,że już w styczniu coś się działo u nich). Po intwerencjach dostaliśmy nowy voucher i tak myśleliśmy , że już wszystko załatwione.
    TERAZ ANULACJA KOLEJNA!!! To jest kompletny brak szacunku do klienta.
    Nawet nie zaproponowano nam nic w zamian.
  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.05.12, 11:06
    Ja mam na 15 czerwca też do Mamlouka i też nic jeszcze nie wiem z W-wy.
  • Gość: agula IP: *.31.92.101.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 08.05.12, 12:46
    Coś w tym jest. My mielismy do wczoraj wycieczke na gran canaria . Niestety dostalam pismo ze z braku zainteresowani nie polecimy nigdzie.zrezygnowali z majorki i gran canari. Super bo wycieczke rezerwowalismy w grudniu. obrocili kasa a teraz nam oddaja. omijajcie ich
  • Gość: daras IP: *.icpnet.pl 08.05.12, 13:59
    Dostali w ostatnich dniach mnóstwo negatywnych opinii na easygo.pl i usunęli to biuro - nie można ich ocenić !!! Zostało tylko Ecco Travel .
  • Gość: roxa IP: *.147.179.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 06.08.12, 11:45
    22 sierpnia mam wpłacić resztę pieniążków na wyjazd październikowy do KOS...i sam już nie wiem co robić:(
  • Gość: Jak IP: *.icpnet.pl 06.08.12, 13:00
    www.rp.pl/artykul/706099,922193-Komu-AAA--a-komu-tylko-CCC---rating-biur-podrozy.html
    Tutaj o nich kiepsko piszą..
  • Gość: dominika IP: *.205.83.236.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 09.05.12, 19:11
    Jeżeli jest Pani zainteresowana wyjazdem na Teneryfę z biura TUI - to mam do odsprzedania wczasy 2 tygodniowe dla dwóch osób na przełomie czerwca / lipca (cenę możemy negocjować)
  • Gość: toja IP: 217.153.153.* 08.05.12, 08:55
    ja mam na 31.08 - Hurghada, Sunrise Select Garden Beach. Też nie wiem czy sie odbędzie. Wysłałam do nich pismo z pytaniem czy i kiedy mi odwołają. Odpisali, że na razie (!) wszystko z rezerwacją jest w porządku.
  • rubin777 08.05.12, 10:30
    Do mnie też tak cały czas pisali,a trochę z nimi korespondowałam.
    A to ich odpowiedź na 2 dni przed anulacją!
    Rezerwacja numer 305448 figuruje w naszym systemie rezerwacyjnym jako potwierdzona. Obecnie nie posiadam informacji, aby na Państwa rezerwacji miały nastąpić jakiekolwiek zmiany.

  • wojcieszek86 08.05.12, 16:57
    26.06.2012 Korfu hotel Gemini odwołany. Czas czekać na zwrot kasy rezerwować Last minute. tyle.

    Niech padają....


    JESTEM AUTOREM TEGO WĄTKU - SPRAWDZIŁO SIĘ - I JAK TAM NIEDOWIARKI ?
  • jeff1965 08.05.12, 18:04
    Prorok sprawdziło się ,tylko nie ma się czym chwalić. Skoro miałeś takie informacje to czemu kupiłeś u nich wczasy i teraz Ci odwołali. Czyli dałeś się zrobić podwójnie w balona, to gorzej od pozostałych.
  • Gość: wojcieszek86 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.05.12, 18:27
    Dlaczego ? Bo wykupiłem wczasy pod koniec grudnia - wpłaciłem zaliczkę - po czym następną. W przypadku gdybym tego nie zrobił kasa by przepadła...

    To taka przestroga na przyszłość dla reszty forumowiczów aby nie besztać innych za być może cenne informacje.
  • veronica3d 08.05.12, 18:33
    www.tur-info.pl/p/ak_id,41800,,ecco_holiday,touroperator,first_minute,anulacja,klienci,rozczarowani_klienci.html
  • Gość: Sid1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.05.12, 21:47
    www.rp.pl/artykul/705167,871860-Ecco-Holiday-odwolalo-tysiace-wycieczek.html
  • Gość: Ja IP: *.icpnet.pl 08.05.12, 21:58
    Nie mogę już czytać tych bzdurnych wyjaśnień. Jak można tak kłamać w żywe oczy? Przecież większość oferty z wyjatkiem wynalazków typu Malta itp. dalej mają opartą na czarterach.
    I zgrabnie przemilczeli fakt, ze anuluja tylko najtansze imprezy na wybranych kierunkach. Jesli ktos to samo kupił drozej, to leci.
    I kilka tysiecy rezerwacji to jest całkiem sporo ludzi. Biorac pod uwage ze srednio w samolocie jest 168miejsc, to z tych odwolanych rezerwacji zapełnili by tych samolotów sporo...
  • Gość: Rainbow? IP: *.dynamic.chello.pl 09.05.12, 14:01
    Mnie też Ecco anulowało wycieczkę na Majorkę...ale w biurze powiedzieli mi, że Rainbow wprowadził teraz jakąś promocje i sprzedają podobną do straconej wycieczkę, w zblizonych warunkach i cenie. Wiecie coś na ten temat?
  • Gość: toja IP: 217.153.153.* 09.05.12, 14:14
    konkurencja nie śpi. Rainbow i 7islands zaproponowało pomoc dla poszkodowanych przez Ecco, oferując wakacje w tej samej cenie, co mieli w Ecco.
  • Gość: gosiek IP: *.multi-play.net.pl 10.05.12, 12:20
    No i dobrze, dzięki istnieniu konkurencji na rynku jest szansa jeszcze na to, że pojedziemy na wakacje mimo wszystko.
  • Gość: scantravel.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.12, 14:16
    Tak, Rainbow i 7islands zaproponowali klientom Ecco swoje oferty.
  • Gość: Rainbow? IP: *.dynamic.chello.pl 09.05.12, 16:14
    No i w sumie fajny pomysł, ja tam na RT nigdy nie narzekałam :)
  • wojcieszek86 09.05.12, 17:44
    Właśnie zarezerwowaliśmy lepszy hotel w lepszej lokalizacji na Korfu...za te same pieniądze co w first minute w ecco holiday :)

    Mistrzowski patent na reklamę. Mistrzowskie podejście Rainbow.

    Naprawdę!
  • Gość: maja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.12, 19:28
    Proszę o bliższe informacje na temat Korfu z innego biura (jaki to hotel i gdzie), bo właśnie dzisiaj odwołali mi wycieczkę na czerwiec i jestem bardzo zainteresowana podobną ofertą. Z góry bardzo dziękuję za pomoc :-)
  • Gość: wojcieszek86 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.05.12, 12:37
    Ja zarezerwowałem w Rainbow hotel Angelina. Ma bardzo dobrze opinie jak na 3*
  • Gość: Dotyk Słońca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.12, 17:01
    Szanowni Państwo,

    W związku z najnowszymi doniesieniami medialnymi oraz w obliczu informacji płynących z sieci sprzedaży w całej Polsce na temat masowych anulacji dokonywanych przez Ecco Holiday, Rainbow Tours podjęło decyzję w sprawie pomocy wszystkim tym, którym anulowano wyjazdy. Firma zobowiązuje się do udostepnienia swojej oferty LATO 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy z Ecco Holiday oraz w miarę możliwości i dostępności w tych samych hotelach lub podobnych.

    W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres info@dotykslonca.pl
  • Gość: darling IP: *.dynamic.chello.pl 09.05.12, 23:49
    po takim numerze tylko idiota powierzy im pieniądze
  • Gość: qaz IP: *.warszawa.vectranet.pl 10.05.12, 05:53
    byłem z EccoHoliday na Gran Canarii dwa razy i były to wyjazdy udane , bez opóźnień czy zmiany hotelu i było super

    ale po takim numerze nie wybiorę się już nigdy na wyjazd z tym biurem
    również mam już skreśloną ITAKĘ za wyjazd na Cypr kilka lat temu - za pokoje które miała zarezerwowane
  • Gość: maja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.05.12, 14:18
    Ecco odwołało mi wyjazd na Korfu ale kupiłam w tym samym terminie i za te samą cenę wycieczkę w Reinbow Tour w jeszcze lepszym hotelu. Polecam wszystkim oszukanym przez Ecco sprawdzić ofertę Reinbow.
  • Gość: matti IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.12, 15:36
    UWAGA !!! Wczoraj wyrzucili ich z serwisu fly.pl ! Chyba jest przeciek o bankructwie. Do tych 75% osób, którym nie anulowano rezerwacji. Jak myślicie, jest sens wpłacać im drugą ratę za wakacje? te 3 tysiące zaliczki z listopada 2011 jakoś bym przełknął, ale jak im dopłacę jeszcze 7 tysięcy, a oni zwiną się w czerwcu to mnie chyba szlag trafi. Radźcie coś!!!
  • Gość: Pure108 IP: *.multi-play.net.pl 19.05.12, 23:02
    Ja bym nie ryzykowała. Ani Wakacji, ani 10 tys nie będzie w razie czego...
  • Gość: samanta IP: *.dynamic.chello.pl 31.05.12, 17:31
    Ja bym postawiła na inne biuro. Jak Rainbow oferuje podobne wycieczki, to lepiej z nimi jechać.
  • Gość: Mata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.06.12, 18:13
    Ja też bym postawiła na inne. Zobaczcie, Easygo już ich nie sprzedają... www.easygo.pl/biura-podrozy.html
  • Gość: Ja IP: *.icpnet.pl 08.06.12, 21:16
    I dobrze, po tym co zrobili nie widzę dla nich miejsca.
  • borcu 20.06.12, 08:42
    no czekam z niecierpliwością na to.
  • Gość: I. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.06.12, 14:59
    Ja też! Korzystałam z uch usług 2 razy, ale po tegorocznym numerze już im dziękuję, nie ma już dla nich miejsca na rynku.
  • Gość: turystka IP: *.uznam.net.pl 06.07.12, 22:24
    A zwija SIE NAPEWNO,NARAZIE NACIAGAJA NA ZALICZKI I REPERUJA SWOJ BUDZET,POZNIEJ ODWOLUJA,JESZCZE NARAZIE ZWRACAJA PIENIADZE,ALE TO JUZ MYSLE ZE NIE DLUGO.UPADEK FIRMIE ZAGLADA W OCZY,
  • Gość: Gość IP: 61.185.217.* 07.07.12, 03:59
    Widać ze pani 'turystka' na rynku turystycznym nie zna się ani trochę. Jeżeli firma miałaby ogłosić upadłość, to by to zrobiła i nie oddawałaby pieniędzy klientom.
    Zobaczymy jak się sezon rozwinie, pewnie jeszcze któreś biura upadną - nie sadzę jednak aby to było Ecco, bo w punktu widzenia zarządzania, decyzja przez nich podjęta wydaję się być trafna.
  • Gość: Sid1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.07.12, 10:21
    Myślałem że dziś po kilku dniach od upadku Sky Clubu, będzie tu trochę wpisów z podziękowaniami dla Ecco że np. "wybrali mniejsze zło" lub że mimo wszystko to przynajmniej miałem czas aby kupić gdzie indziej, kasa nie przepadła itp.

    Ale czego tu się spodziewać, łatwiej opluć niż napisać kilka miłych słów.

    Czy Ecco upadnie, wszystko możliwe, ale nie po to oddali tyle kasy, odwołali tyle nierentownych lotów, scalili swoje działalności z czterech podmiotów w jeden, podnieśli gwarancję na 28mln, stoją za nimi SKOK-i i one nie mogą pozwolić sobie na czarny PR, ....chociaż w tym kraju to wszystko możliwe

    Jak to mawiał klasyk "Polska to dziki kraj"
  • Gość: Posejdon IP: *.plock.mm.pl 07.07.12, 13:35
    To co zrobiło Ecco Holiday i ostatnio Sky Club to przykłady jak można wydymać klientów w majestacie prawa na dwa różne sposoby z takim samym skutkiem. Propozycja podziękowń dla Ecco Holiday jest więc wielce nie na miejscu. Najlepiej im podziękujmy nie kupując u nich więcej wczasów i wycieczek - do bankructwa już tylko SKOK. Trzymajmy się zasady iż klient raz wydymany nie wraca na miejsce gwałtu. Zeby było ciekawie to Rainbow Tour samoloty rezerwowował na spółkę ze Sky Clubem. Po upadku Sky Clubu Rainbow Tour zaczyna odwoływać niektóre wyjazdy bo nie są w stanie zapełnić samolotów. Kabaret więc trwa
  • Gość: sisi IP: *.ssp.dialog.net.pl 07.07.12, 15:41
    Wiesz cos konkretnego? Na Teneryfe wynajmował razem z TUI.
  • Gość: Posejdon IP: *.plock.mm.pl 07.07.12, 23:11
    Mam znajomą w biurze gdzie sprzedają wczasy różnych operatorów i to ona wspomniała o Rainbow. W tym wątku wspomniano, iż Rainbow pomagał klientom Sky Clubu więc to nie był przypadek. Sky Club namieszał im w lotach. Teraz chcąc nie chcąc muszą zapełnić swoimi klientami miejsca które miał Sky Club. Kodycja finasowa Rainbowa nic tu nie ma do rzeczy. Nie chcą po prostu dokładać do interesu więc mogą przesuwać lub anulować niektóre wyloty
  • Gość: Xyz IP: *.icpnet.pl 15.07.12, 09:10
    No, teraz się powoli różne biura zwijają. Zobaczymy.
  • Gość: box IP: *.syrion.pl 20.07.12, 19:16
    jak relacje klientów co teraz wrócili
  • Gość: ja wróciłem IP: *.adsl.inetia.pl 21.07.12, 20:00
    2 tygodnie zakupione w firście, (powrót dziś rano) - Egipt, wszystko w jak najlepszym porządku, organizacja, rezydent. A byliśmy pełni obaw, w razie pytań chętnie odpowiem.
  • Gość: asia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.12, 20:24
    Wróciłam z Krety. Wszystko bez problemu. Pozdrawiam
  • Gość: toja IP: *.dynamic.chello.pl 22.07.12, 09:11
    A gdzie dokładnie w Egipcie? I skad był wylot?
  • Gość: Ona IP: *.free.aero2.net.pl 28.07.12, 13:27
    Oby! Po numerze jaki mi wycieli ("odwołanie"wycieczki a potem sprzedaż tego samego wyjazdu dwa razy drożej) nie ma moim zdaniem dla nich miejsca na rynku.
  • Gość: Mario IP: *.icpnet.pl 05.08.12, 09:24
    Oby!
  • Gość: jaro IP: *.dynamic.chello.pl 06.08.12, 18:50
    ciekawe ilu fajerów złapią na first minute 2013 .
  • Gość: Asia IP: *.icpnet.pl 12.08.12, 20:44
    też jestem ciekawa, ale po tegorocznym numerze chyba zbyt wielu się nie znajdzie. Z drugiej strony ludzie mają krótką pamięć, więc może uda im się ten numer powtórzyć i znowu sobie na zime załatwić "lokatę".
  • Gość: mob-os IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.08.12, 22:09
    Kochani Ecco Holiday to firma która dogorywa. Byliśmy z nimi w Hurghadzie 6-osób wylot z W-wy 15 czerwiec 2012. Uważajcie!
  • katowice.23 13.08.12, 19:47
    Czarna lista Biur Podrózy

    Co napisał Dotpay (zachowana pisownia oryginalna)

    Szanowni Państwo,

    W związku z obsługą na Państwa rzecz płatności kartami kredytowymi, proszę o natychmiastowe zaprzestanie przyjmowania płatności kartami kredytowymi za pośrednictwem Dotpay dla następujących biur / tour operatorów / przewoźników:

    Oasis

    Ecco

    Wezyr

    EnterAir

    oraz każdej ich formy, odmiany czy innej spółki.

    Proszę o potwierdzenie zaprzestania świadczenia usług płatności kartami na rzecz tych podmiotów.

    Płatności pozostałymi kanałami płatności dla tych podmiotów mogą być obsługiwane.

    Proszę o potraktowanie tej informacji jako poufnej.

    Pozdrawiam,

    Andrzej Poniński

    Cały artykuł można tutaj znaleźć
    www.rp.pl/artykul/705167,924545-Dotpay-uklada-czarna-liste-biur-podrozy.html
  • Gość: M. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.12, 13:27
    Dla mnie już jakby nie istnieli po tegorocznych zagraniach.
  • Gość: A. IP: *.icpnet.pl 08.09.12, 09:07
    Oferta coraz gorsza i droższa, na FB odpisują ludziom w strasznie ironicznym, nieprzyjemnym tonie, anulacje jak można poczytać na forach trwają widac dalej, tylko bardziej po cichu. Szkoda, bo fajne biuro było. Z akcentem na było.
  • Gość: Justi IP: *.free.aero2.net.pl 18.09.12, 15:17
    Dla mnie to najgorsze istniejące biuro.
  • Gość: Bd IP: *.dynamic.chello.pl 30.01.13, 01:10
    "Podobno: to klucz do napisania każdej bzdury. Podobno - miał być koniec świata, podobno zielona wyspa miała trwać bez końca i nawet bez poczatku. Podobno - jedna baba drugiej babie....Podobno branża turystyczna to największa ściema i piramidy finansowe, Podobno też, wszyscy którzy o tym piszą mają pewne dane! A najbardziej "podobno" jest 30 styczeń 2013 i podobno nic takiego nie miało miejsca, a w tym samym czasie wszyscy inni TO zaliczyli spore wpadki i spaki - zatem wniosek jest (podobno) jeden - jak nie chcecie być podobni innym - myślcie i wnioskujcie sami - bez podobnie podpowiadających, że prawdopodobnie tak bedzie.
  • Gość: daras IP: *.icpnet.pl 30.01.13, 11:04
    Pracownikom Ecco serdecznie dziękujemy za wpisy , niestety nic wam już nie pomoże .
    Szukając firstów pod koniec roku byłem u kilku niezależnych agentów i nikt nie wspomniał o ofercie Ecco . Zapytałem więc z przekąsem , czy może Ecco ma jakieś ciekawe firsty , odpowiedź zawsze była podobna : " Nigdy więcej nie zaproponuję nic z oferty Ecco "

    Miłego dnia !

  • Gość: arus IP: *.dynamic.chello.pl 31.01.13, 16:44
    to są jeszcze tacy co u nich kupują ?
  • Gość: Bd IP: *.dynamic.chello.pl 03.02.13, 00:34
    Tych, co z tych stron "GW" korzystają i wkręcają innych ludzi - nie. Nigdy nie sprzedawali, ani dużo ani z zaangażowaniem. Więc Wasze oświadczenia i deklaracje mnie nie dziwią. Popierajcie jak dawniej Triadę, wczesniej Orbis Travel i Sky Club... Bo tak "należało" i inni Forumowicze wiedzieli co jest cool. Teraz żaden z Was nie przyzna się , że uczestniczył w lizaniu d... tym TO, albo w dopieprzaniu konkurencji wobec nich.
    Forum Gazety Wyborczej skupia tych, którzy z założenia identyfikują się z Naczelnym, z Naczelnych. Więc nie wiem dlaczego liczyłem na OBIEKTYWIZM.
    Idźcie swoją drogą i obserwujcie - co ona Wam przyniesie..... Amber Gold bis ? Czy Triadę bis? Selectours bis ? Sky Club bis? Pożyjemy, zobaczymy
  • Gość: agent IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 06.02.13, 10:42
    tak, są i muszę przyznać, że jest ich coraz więcej. choć zarzekałam się, że nie będę ich sprzedawać, to teraz zmieniłam zdanie, bo widzę tu logikę. owszem, anulowali, ale przetrwali, nie upadli. poza tym, mają ubezpieczenie od bankructwa, więc klient nic nie ryzykuje i ja też, polecając ich ofertę. przekonałam się też do ich majorki na low coscie, tańszej niż czarter i maderze na rejsówce - jedynej alternatywie do czarteru itaki.
  • Gość: zdegustowana IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 06.02.13, 10:50
    no i co? jakoś się nie zwinęli z rynku a już mamy 2013? twój znajomy pewnie dyrektorem finansowy już nie jest, prawda? mogłaby się konkurencja trochę bardziej wysilić, jeśli już chce ludziom w głowach mącić
  • Gość: msz IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 22.02.13, 09:18
    bo skoki regulują wasze zadłużenia
  • Gość: hania IP: *.icpnet.pl 22.02.13, 09:27
    Jaki konkurencja? Ecco nie jest dla nikogo konkurencją, przecież ich oferta praktycznie nie istnieje. Stali się kimś w stylu lemur travel (nie obrazając lemura).
  • Gość: gość IP: *.ibs.net.pl 27.03.13, 23:31
    Dobrze wiedzieć

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka