Dodaj do ulubionych

Nigdy więcej Ecco Holiday

02.06.12, 18:15
Jestem jedną z tysięcy osób, którym Ecco Holiday odwołało kupione w promocji, w super cenie wakacje. Powiecie przebrzmiały temat? Nie dla mnie.

Odwołali mi wakacje z powodu "niewystarczającej ilości chętnych", no mówi się trudno. Nie chciałam tworzyć teorii spiskowych, przyjęłam to do wiadomości.
Nie zaproponowali nic w zamian - no bardzo nieładnie z ich strony, no ale trudno, przeżyję.

Byłam spokojna, ale do czasu. A dokładniej do momentu, gdy przez przypadek zobaczyłam, że kierunek który mi "odwołali" znowu jest u nich w sprzedaży. Dosłownie mnie krew zalała gdy to zobaczyłam. Ten sam kierunek, ten sam dzień i miasto wylotu, nawet te same linie lotnicze. Tylko ceny dwa razy wyższe.

I tym samym dołączam do grona, które podejrzewało, ze pod rzekomym "brakiem chętnych" musi kryc się cos więcej. Po prostu wyrzucili tanie rezerwacje i teraz sprzedają to samo znacznie drożej.

A najbardziej frustrujący jest fakt, że są bezkarni. Odwołali tyle imprez, był przez chwilę szum, teraz wszystko usxchło i w najlepsze sprzedają wakacje dalej. Moje wakacje między innymi.
Napisłam do kilku instytucji w tej sprawie, otrzymałam same zdawkowe, szablonowe odpowiedzi. Jedyne co mi pozostało to podać ich do sądu.
Edytor zaawansowany
  • Gość: A.S. IP: *.dynamic.chello.pl 03.06.12, 10:05
    Najgorsze w tym wszystkim jest to, że wypieli d... na stałych klientów, którzy korzystali od lat z usług tego biura. Każdego roku przysyłali zaproszenie aby skorzystać z atrakcyjnych ofert, letnio - jesiennego wypoczynku, a na ten rok już nie przysłali, i to był sygnał, że jest coś nie tak z tym biurem. Dlatego w tym roku, jadę już z innego biura, które nie wywindowało tak cen skierowań, jak Ecco Holidey, które ma swoją siedzibę w Poznaniu.
  • warmianka35 03.06.12, 14:03
    Powtórzę się, ale napiszę jeszcze raz. Największą karą będzie dla nich jak w przyszłości klienci zaczną omijać ich szerokim łukiem. Jak nawet upadną, to nie będzie to wielka strata dla turystów, bo zostanie jescze kilka w miarę tanich i rzetelnych biur. Odwoływanie wyjazdów można zrozumieć i usprawiedliwić tylko wtedy, kiedy jest prawdzwy powód, a więc faktyczny a nie wydumany brak chętnych. W umowie jest punkt, że jak brak wystarczającej liczby chętnych, to impreza może być odwołana i jeżeli tak jest w rzeczywistości, to nikt nie powinien o to mieć pretensje, że biuro nie chce dopłacać do imprezy. Ale to, co robi Ecco, to ewidentny przekręt. Obawiam się tylko tego, że niektórzy z klientów mogą mieć krótką pamięć i w następnym roku znowu coś kupią super taniego dając tym samym zarobić naciągaczom. Poza tym, nie każdy dokładnie wie, co wypabia w tym roku Ecco, bo nie każdy zagląda na to forum, a w mediach wielkiego szumu niestety nie było. Dlatego pewnie jescze nieraz nabiją w butelkę niemało turystów zanim definitywnie znikną z rynku czego powinniśmy my, turyści, im życzyć
  • Gość: Anq28 IP: *.173.6.103.tesatnet.pl 03.06.12, 15:18
    Ecco wydało oświadczenie w tej sprawie. Ze względu na mniejsza ilosc osob chetnych niz na jaka zostala skalkulowana impreza musieli odwołac wspomniane rezerwacje. Obecnie sprzedaja to samo jednak bez zastrzezenia o minimalnej liczbie uczestnikow i miejsce w samolocie jest rezerwowane jak bilet rejsowy. Oznacza to, że nawet jak wycieczke kupi mało osob to samolot poleci. Wysoka cena pokrywa wiec ryzyko wysłania niemal pustego samolotu. Nie maja tylu chetnych by wyslac ludzi w cenie tak niskiej by koszt przelotu po rozłozeniu na jednostke wynosil zaledwie kilkaset zlotych wiec odwołali wyjazd masowy, charterowy i stworzyli nowy na innych zasadach. Czysta ekonomia. Gdyby to było Twoje biuro i bys byla narazona na ogromne straty czy nawet bankructwo to też byś tak zrobiła.
  • warmianka35 03.06.12, 17:35
    Biedne Ecco. Nic tylko usiąść i zacząć wylewać nad nimi łzy, że tak im nie wyszło w tym roku. Użalać to ty się powinnaś nad tymi tysiącami ludzi, którzy mają w tym roku s....ne wakacje i zszargane nerwy i ileś tam tysięcy w plecy. A jakim cudem wszystkie pozostałe biura dobrze skalkulowały ceny firstów? Może trzeba zatrudniać lepszych fachowców za większe pieniądze a nie amatorów za grosze? I jak to się stało, że biuro, które ma dziesięcioletnie doświadczenie na rynku nagle źle skalkulowało ceny? Poza tym, zastanawiam się, dlaczego jak ktoś zaczyna krytykować biura podróży ty zawsze stajesz w ich obronie? Czyżby następny pracownik jakiegoś biura podróży, który robi co może, aby chociaż trochę uratować mocno nadszarpnięty wizerunek biur w tym roku, a Ecco w szczególności? Dobrze ci tutaj stawać w obronie, jeżeli pewnie na swoje szczęście w tym roku masz podpisaną umowę z innym biurem, ja zresztą na szczęście też, ale potrafię sobie wyobrazić i zrozumieć tysiące ludzi, którzy są wściekli i mają ku temu pełne prawo. Co ich interesuje, że źle skalkulowali ceny? Po dziesięciu latach pracy mogli to zrobić dobrze jak inne biura, a jeżeli już się wypalili, to czas odejśc i ustąpić na rynku dla lepszych od siebie. I to jest właśnie ekonomia. Albo coś robisz dobrze, albo do widzenia.
  • Gość: Kama IP: *.static.link.com.eg 03.06.12, 18:46
    Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby nie było chętnych np. na wyjazd na długi weekend majowy, poza tym już w kwietniu odwoływali ludziom wyloty na wrzesień czy październik - już wtedy wiedzieli, że nie będzie chętnych???? A może zatrudniają wróżkę???
    Poza tym, na wiele kierunków inne biura podróży czarterują jeden samolot wspólnie z innymi biurami - może po prostu Ecco nie chce współpracować z innymi touroperatorami?
  • Gość: daras IP: *.icpnet.pl 03.06.12, 18:57
    Twoje próby obrony Ecco dla mnie już są nudne a poza tym niesmaczne . Po tym wszystkim Ecco wydaje oświadczenie , że musiało tak zrobić , a co z wcześniejszymi bredniami pani rzecznik , co ze zrzuceniem odpowiedzialności na bankruta Air Poland ??? Żenujące !!!!

    Samolot i tak nie wyleci z dziesięcioma osobami na pokłądzie bo na więcej po tym wszystkim nie mają co liczyć !!! Z tego połowa to będzie obsługa samolotu !!!

    Jaki brak chętnych jak oferty były wyprzedane w grudniu ???
  • Gość: Juaki IP: *.icpnet.pl 03.06.12, 19:36
    Taaa, jasne, biedne Ecco. Tylko jakim cudem akurat Ecco nie miało chętnych, i to na wszystkie kierunki? W innych biurach jakoś tego problemu nie widać.

    Poza tym co mnie jako klienta obchodzi czym lecą?! Nie miałem na umowie zastrzezenia, ze impreza dotyczy tylko przelotu charterowego w okreslonej cenie. Miał byc Enter Air i dalej jest Eneter Air, ile za to płacą to ich sprawa, mnie powinni na wakacje wysłać, a nie mi rezerwacje anulować.

    Poza tym w ich warunkach z tego co widzę się nic nie zmienilo, dalej jest zastrzezenie o możliwości odwołania wyjazdu.
  • Gość: Hania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.06.12, 15:17
    Dla mnie to niepojęte ze po takim numerze biuro dalej istnieje, jak widać po wpisach z facebooka jest w bardzo dobrym humorze i co więcej ma czelność krytykowac konkurencje czy sugerowac, ze teraz jest bezpieczniejsze od innych. Skandal!!
  • Gość: klb IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.06.12, 17:56
    he he he - dzieki temu, że odwołali niektórym wyloty, ja moge polecieć z nimi w czerwcu na wczasy za połowę teraźniejszej ceny (wycieczka kupiona w listopadzie), he he he
    i bardzo się cieszę z tego powodu - w nosie mam czyjeś narzekania, ważne, że MI nie odwołali i że lecę po dumpingowych cenach :D:D:D:D:D
  • Gość: A. IP: *.icpnet.pl 04.06.12, 19:04
    gdyby głupota mogła latać...
  • warmianka35 05.06.12, 19:10
    I z czego tu się cieszyć? Że jednej osobie na kilka tysięcy się udało? Twoja wypowiedź na pewno "znacznie" poprawi wizerunek biura
  • Gość: Jozefa1 IP: *.aster.pl 04.06.12, 19:46
    W moim przypadku także hotel na teneryfie sprzedają sobie bezczelnie za cenę 2,5 razy wyższa. Mam nadzieje, ze nie znajda wielu jeleni, ale trudno mi zrozumieć, czemu nie reagują na to instytucje powołane do zwalczania podobnych praktyk. Nawet nasi dzielni dziennikarze pisząc o kłopotach klientów ecco, nie dostrzegli istoty sprawy-mianowicie falszywe powody odwołania wyjazdów.
  • Gość: OW-Akces_pl IP: *.elektryk.trzepak.eu 04.06.12, 21:33
    Po prostu widocznie przeliczyli się i stwierdzili, że nie stać ich na taką promocję. Niestety to nie świadczy dobrze o biurze.

    Serdecznie polecam w ramach rekompensaty sobie tego całego stresu pobyt w SPA.

    Pozdrawiam OW-Akces.pl
  • Gość: elamar IP: *.c149.petrotel.pl 05.06.12, 09:06
    A ja tam nie czekam, składam pozew o zadośćuczynienie. Co mi tam znajomi z małym dzieckiem, którzy mieli lecieć z nami nigdzie nie lecą, bo im odwołali, a teraz już nie te ceny i kierunki jak ma się zaplanowany urlop w październiku. Zmarnowane wakacje. Nigdy więcej ecco, a kasę trzymali 6 m-cy i co oddali bez procentu. Kierunek mają dalej, a najlepsze że ją informowali w listopadazie, że nie mają już miejsc takie obłożenie na Teneryfe, szkodaże ich nie nagrała.
  • Gość: elamar IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.06.12, 21:20
    Słuchajcie ja pracuję w branży sądowej, dlatego jestem zdecydowana złożyć pozew. Jedyne co mnie powstrzymuje to odległość od Poznania bo temu sądowi Ecco podlega i termin w jakim może zostać rozpoznana sprawa. Osobom prywatnym mogą nie udzielić odpowiedzi, ale jak Sąd zażąda takich informacji to raczej się uda. Największa złość mi co prawda minęła, ale w końcu nie lecę tam gdzie chcę i znajomi z dzieckiem na inny kraj się nie zdecydowali. Ja rozumiem, że jest trudna sytuacja, biuro może coś odwołać, ale nie na taką skalę. To już naprawdę przekręt.
  • Gość: rak IP: *.dynamic.chello.pl 05.06.12, 15:06
    No to teraz uwazajcie na Rainbow tours. Robia to samo !!! sprzedaja juz 2013 rok!! a wlasnie podali (musieli, bo sa na gieldzie), ze maja ogromne straty - zadluzenie, kredyty itd. Ich akcje spadly natychmiast.....ale kto o tym wie. Naiwni sie lapia
  • Gość: ZUZA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.06.12, 19:05
    Jestem też jedną z pokrzywdzonych.Udało mi się wylecieć z innym biurem,chociaż trochę drożej i nie tam,gdzie planowałam .Dużo się pisze,żeby sprawe oddać do sądu.To nie jest tak do końca...
    Ja wysłałam pismo do Ecco,do Polskiej Izby Turystyki do biura wykonawczego w W-wie,do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,do Grupy Media Partner,którzy przyznali Ecco "Laur Klienta",,oraz do Pulsu Biznesu,który przyznał im wyróżnienie "Gepard Biznesu".
    Ecco Holiday odpowiedziało - wiadomo co/brak owych 180 osób/.Polska Izba Turystyki odpowiedziała,że wysłała pismo do PIT oddział w Poznaniu z prośbą o rozpatrzenie sprawy i powiadomienie biura wykonawczego,oraz mnie.Minęły dwa miesiące i jak dotychczas nie mam odpowiedzi.Nie odpowiedział też Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów,oraz Puls Biznesu i Grupa Media Partner.To jest poprostu kpina z konsumentów,ale jeśli te instytucje czerpią profity z m.innymi biur podróży,to dlaczego mają się o nich źle wyrażać?
    Zebrała się nas odpowiednia gupa osób do pozwu zbiorowego.Znaleźliśmy kancelarię specjalizującą się w dochodzeniu roszczeń od firm turystycznych i niestety,po zapoznaniu się ze sprawą nie podjęli się prowadzenia.Była to kancelaria,która nie pobierała opłat na wstępie,ale miała mieć prowizje od wywalczonego odszkodowania.Niestety,jeśli się sprawę odda do sądu,trzeba już na wstępie ponieść koszty,nie mając gwarancji na wygraną.
    Niestety,taka jest prawda,nie wszystko jest takie proste.Jesteśmy dość zdesperowaną grupą,będziemy jeszcze "walczyć",ale na jak długo nam starczy tej desperacji.
    Wracając teraz z wczasów na Gran Canarii obsługa samolotu powitała grupę turystów w imieniu swoim i TUI,które czarterowało samolot.W rzeczywistości w samolocie byli turyści TUI,Alfa Star,Sky Clubu i Orlicy.Świadczy to o tym,że jedno biuro podróży nie czrteruje całego samolotu,co próbuje nam wmówić Ecco Holiday.
    Aha! Jedna prośba do forumowiczów.Proszę,aby w konkretnych sprawach wypowiadały się osoby,które w jakiś sposób są związane ze sprawą,bo naprawdę żenujące są niektóre wpisy.Niektórzy piszą tylko po to,żeby zaistnieć,nie mając zielonego pojęcia co piszą.
    Pokrzywdzonym/w tym również sobie/życzę pozytywnego zakończenia znajomości z Ecco Holiday.
  • Gość: Mika IP: *.icpnet.pl 05.06.12, 20:48
    Zgadza się, masz rację Zuza, bardzo rzadko jedno biuro czarteruje cały samolot. To powszechna praktyka, że biura dzielą się miedzy sobą miejscami, kupują je od siebie nawzajem itp.
    Ecco też tak robiło od wielu lat, tylko nagle teraz, przy odwołaniach promocyjnych rezerwacji zaczeło twierdzić ze miało mieć na kazdy kierunek pełny samolot, i to 180 miejsc. Nawet gdy na rezerwacji był przelot liniami LOT charters, które ma tylko samoloty 162miejsca...
    Teraz nagle Ecco zaczeło opowiadac na swoim profilu na FB ze mają "nowe, bezpieczne zasady", ze biorą miejsca od innych itp. - tak jakby to było jakieś odkrycie Ameryki.

    Mnie osobiście najbardziej wkurzył nie sam fakt odwołania mi wyjazdu, bo to mogłabym jeszcze zrozumieć, ale to, że moim znajomym, którzy kupili dokładnie to samo, ale zapłacili więcej nie odwołano...
    A po jakimś czasie wakacje, które mi "odwołano" wróciły do oferty i można je znowu kupić, tylko oczywiście w innej cenie.

    Zuza, a ty gdzie miałaś lecieć? Wrócił Twój kierunek do sprzedaży?

    No i ja też pisałam w różne miejsce, ale odpowiedzi albo szablonowe, albo ich brak.
  • Gość: daras IP: *.icpnet.pl 05.06.12, 23:42
    Dobrze , że komuś się jeszcze chce walczyć , ZUZA nie poddawaj się !!!
    Myślę , ze sprawa jest praktycznie wygrana tylko trzeba by było pozbierać troche informacji , między innymi napisać do lini lotniczych czy do innych biur podróży z zapytaniem czy np.: dnia 30 lipca wykonują przelot na Teneryfę i ile ( i czy wogóle ) mieli " zaklepanych " miejsc dla Ecco .
    Tegoroczne działania Ecco to oczywisty przekręt i co do tego nie ma wątpliwości , inną sprawa jest udowodnienie tego w sądzie , co nie znaczy że niemożliwe .
  • Gość: Halka IP: *.icpnet.pl 06.06.12, 21:33
    Bardzo dobry pomysł! Trzeba sprawdzić jakie się miało linie lotnicze na rezerwacji i wysłać do nich pytanie czy taki lot był w ogóle planowany.
    Nie wiem czy odpowiedzą, ale spróbuję. Bo jeśli się okaze, ze Ecco nie miało w ogóle podpisanej umowy na taki lot, to trudno o lepszy argument dla sądu.
  • Gość: daras IP: *.icpnet.pl 06.06.12, 23:57
    To daj znać na forum czy linie odpisały , może być z tego niezła lawina , wcale mi Ecco nie szkoda , to nie jest przypadek , że anulowali kilka tysięcy rezerwacji .
  • flying.carpet 07.06.12, 01:52
    Rozwazcie pozew zbiorowy. Bedzie odpowiednie naglosnienie i macie duza szanse
    wygrania pozwu. Ludzie (w tym i sedziowie) sa zmeczeni ciaglymi przekretami biur.
    Jezeli zsadzicie Ecco dupe to bedzie to powaznym ostrzezeniem dla innych
    nierzetelnych biur.
  • Gość: andrzej IP: *.aster.pl 13.06.12, 00:04
    Pozew zbiorowy można zorganizaować na zbiorowepozwy.org!
  • Gość: brona IP: *.adsl.inetia.pl 13.06.12, 11:46
    Dobry pomysł! Jak ludzie się zbiorą i wspólnie zaczną walczyć z nieuczciwymi firmami, to może w końcu trochę ograniczy to ich bezczelność.

    BTW. Jest taka strona na facebooku, na której można poczytać na temat pozwów zbiorowych: www.facebook.com/pozwy
  • borcu 07.06.12, 18:06
    Ja też spóbuję, muszę tylko odnaleźć te papiery z Ecco i sprawdzić jakie to miały być linie. Poszukam jakiegoś kontaktu do nich i spróbuję się dowiedzieć czy taki lot w ogóle był planowany.
  • alernikow 08.06.12, 10:21
    Mnie również 'wykręciło' Ecco Holiday. Wycieczka do Turcji i pobyt w Utopia World zarezerwowany prawie pół roku wcześniej a tu informacja ( w czerwcu ) że Hotel nie potwierdził rezerwacji i mogą mnie przerzucić do Diamond Beach . Oczywiście się nie zgodziłem i zażądałem zwrotu pieniędzy. Ile się na to czeka? Oni twierdzą że 3 -5. Czaje się teraz na jakąś ofertę Exim Tours.

    Dzięki ci Ecco Holiday za zmarnowaną podróż poślubną !!!
  • Gość: S.A. IP: *.dynamic.chello.pl 10.06.12, 09:31
    Nie przypuszczałem,że ecco holidey, tak się zachowa, wobec swoich klientów i przyszła pora, znknąć z polskiego rynku turystycznego. Zróbcie to.
  • jakanu 10.06.12, 12:03
    Byłem z nimi 2 razy: raz w Kenii i raz w Indiach (Goa) jeszcze w czasach początków ich działalności. Nie wszystko było tak jak potrzeba, ale to były ich początki, więc można im było wybaczyć małe potknięcia :)
    --
    www.supertanielatanie.pl
  • Gość: I IP: *.icpnet.pl 10.06.12, 12:22
    Czyli jak widać na początku było lepiej, teraz równia pochyła w dół.
  • marynarski 13.06.12, 13:29
    No właśnie podobno powodem odwołania było to, że bilety lotnicze podrożały i musieli odwołać wycieczki. Ale faktycznie to wygląda mi na to, że zorientowali się, że na tym kierunku mogą zarobić więcej, bo jest 'hype' na ten kierunek.
    A na własne uszy słyszałem w radiowej Trójce, jak jakiś ekspert ekonomista chwalił Ecco, za to, że zwracają swoim klientom całość wpłaconych środków... Wkurza mnie to, że jakaś firma podpisuje umowę z klientem, a później "ot tak" zrywa tą umowę, podaje jakiś mało przekonywujący powód, i jeszcze jest stawiana za wzór dobrego zachowania względem klienta...
  • Gość: karol IP: *.cable.net-inotel.pl 13.06.12, 21:36
    Widzialem podobna grupe na www.wspolnypozew.com przeciwko chyba triadzie.
    Podobno wygrali
  • Gość: lubusz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.06.12, 11:38
    I tak macie szczęście, że Ecco odwołało imprezy z tak dużym wyprzedzeniam, TUI zrobiło to samo TYDZIEŃ przed wylotem!!!!!!!!!!
    Najlepsi już schodza na psy!!!!
  • Gość: T.M. IP: *.dynamic.chello.pl 14.06.12, 21:12
    Wobec tego. Czy w Polsce jest jeszcze, jakieś porządne biuro podróży, które nie robi swoich klientów w trąbę. Czy mamy rezerwować i płacić za granicą, np. w niemieckich biurach podróży.
  • tosia-7 16.06.12, 17:04
    Jestem wściekła bo biuro idzie w zaparte, na moje maile odpisuje że, wszystko ok, a to jest nieprawda. Dowiedziałam się że nie dokonali rezerwacji hotelu który sobie wybrałam, więc chyba? będą mi proponować inny hotel, na pewno inny dzień wylotu, ale cicho jest. Do 20.06 mam wpłacić całość, tylko powiedźcie mi po co ? Nie wiem czy jest ktoś w podobnej sytuacji, mam na myśli Majorkę hotel Marina Corfu.Mój agent jest na nich wściekły, bo tylko by chcieli kasę, a żadnego potwierdzenia i ich strony.
  • Gość: Jupi IP: *.icpnet.pl 16.06.12, 23:30
    A skąd wiesz, ze nie zarezerwowali hoteli? Pisałas/dzwoniłas do hotelu? Masz jakieś potwierdzenie? To moze byc przydatne w walce z Ecco.
  • tosia-7 17.06.12, 11:56
    Byłam wczoraj w biurze agencyjnym, ponieważ maiałam zrobić dopłatę, ale mój agent nie wziął bo nie uzyskał odpowiedzi w sprawie mojej rezerwacji , natomiast ecco poinformowało agenta, że hotel nie potwierdził rezerwacji ( według mnie na moje mjejsce pojadą do tego hotelu ci co zapłacili więcej). I teraz czekamy do 20.06 ( bo wtedy muszę dopłacić) co biuro mi zaproponuje. Najgorsze jest to że nic ciekawego nie mają do zaoferowania, ale boję się też tego że będą mi mydlić oczy, a późnie zawiozą byle gdzie.
  • Gość: Gośka IP: *.icpnet.pl 25.06.12, 12:53
    I jak się sprawa potoczyła, wyjasniło się coś?
  • tosia-7 25.06.12, 13:25
    Zaproponowali mi hotel, który od początku mi się nie podobał i wylot z Krakowa a miał być z Katowic. Więc zrezygnowałam i niestety do następnego wyjazdu musiałam dopłacić po 2 stówy na osobę więc first w tym roku był zajebisty
  • borcu 28.06.12, 14:29
    Ale najważniejsze, że lecisz i się od nich uwolniłaś. A jaki w ogole podali powód tej zmiany hotelu i lotniska? Bo moze masz szanse domagać się od nich pokrycia tej róznicy w kosztach, w koncu to ewidentnie ich wina, nie Twoja.
  • Gość: jarek IP: *.cable.net-inotel.pl 29.06.12, 07:08
    moze pozew zbiorowy ?
    słyszałem, że na www.wspolnypozew.com zebrali się w grupę poszkodowani przez uefa i walcza teraz o milionowe odszkodowania.
    www.wspolnypozew.com/aktualnosci/pozewuefa
    dlaczegy my byśmy mieli tego nie zrobić ?
  • katowice.23 01.07.12, 14:42
    ja byłem w chinach na wycieczce.
    Trzy tygodnie przed wylotem obniżyli cenę o 50% zapłaciłem 6500zł za 21 dni w cenie: jedzenie 3 posiłki dziennie, wszystkie wstępy,przeloty,bilety hotele 4-6* na 21 dni od Pekinu po tybet

    Teraz ma do USA lasta na 17 dni za 5 tys.zł z wszystkim wylot w lipcu

    jeli ktos naprawdę szuka tanich wczasów powinien to przegldnąć
    Dawałem klika razy już linki ale administrator je usuwał
    www.kiribaticlub.pl/
    www.kiribaticlub.pl/wyprawy.71.-wyprawa-tramping-podroz-los-angeles-san-francisco-las-vegas-nowy-jork-chicago-waszynkton-death-valley-wielki-kanion-wieloryby-salt-lake-city-yosemite-monument-valley-tama-hoovera-monte-verde-bryce-zion-grand-teton-yellowstone.html
    www.tui.pl/wycieczki-objazdowe/ameryka-polnocna/usa/polnoc---poludnie
    www.thomascook.de/ można za 2500 tys zł polecieć bez problemu do usa lub do Tajlandii na 14 dni
    www.fly4free.pl/
    www.fly4free.pl/forum/znaleziska-od-lukasza-rozne-kierunki,11,13486&start=410
    lastminuter.pl/ jedna z najlepszych wyszukiwarek
    www.tuitam.pl/p8/pociagiem_na_lotnisko lub darmowy parkin. W tui dzieci latają do 12 lat za darmo . Ale TUI.pl i TUI.de to są dwie rózne firmy
    ctpoland.com.pl/wycieczki/chiny-trasa-prezydencka/ b
    to jest moj e-mail katowice.27@gmail.com pisz odpowiem ci śmiało na pytania
  • Gość: turystka IP: *.uznam.net.pl 06.07.12, 22:30
    szkoda czasu zdrowia nerwow<nas tez w ten sposob potraktowali<firma ECCO HOLIDAY juz na ostatnim oddechu leci,PADA I NIECH PADNIE I OBY TURYSCI JAK NAJMNIEJ KASY STRACILI.FIRMA NIE ANI KASY ANI KLASY TYLKO HAROMONIE DRAPIEZNYCH WSPOLNIKOW.
  • Gość: Ja IP: *.icpnet.pl 21.07.12, 20:55
    Popieram, nigdy więcej, zmienili miejsce wylotu!!!
  • Gość: stt. IP: *.dynamic.chello.pl 21.07.12, 21:45
    To będzie kolejne biuro, które padnie na pysk, dla dobra nas wszystkich. którzy zamierzają wykupić wakacje w przyszłym roku.
  • Gość: safari IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.07.12, 13:56
    Ma ktoś linka o pozwie zbiorowym klientów Triady. Ponoć wygrali, a mnie interesuje jakie argumenty przyjął sąd.
  • Gość: Ona IP: *.free.aero2.net.pl 28.07.12, 13:21
    Mam bardzo podobne doświadczenia z tym biurem i radzę je omijać z daleka. Kompletnie nie przejmują się stałymi klientami - odwołali mi wyjazd i nie dali żadnych propozycji w zamian, mimo, że wcześniej już kilka razy z nimi podrożowałam. Odradzam wszystkim!
  • borcu 02.08.12, 07:53
    Podobno odwołali w tym roku wyjazd kilku tysięcy osobom, ja się tak zastanawiam ilu oni mają w tym roku w ogóle klientów? Sądząc po bardzo wysokich cenach to raczej niedużo.
  • borcu 02.08.12, 07:55
  • Gość: Ania IP: *.icpnet.pl 06.09.12, 08:51
    Na tur-info przeczytałam, że zrezygnowali z większości regionalnych konsultantów, więc to chyba obrazuje ilość sprzedaży...
  • onyks_malowany 06.09.12, 11:12
    też jestem w grupie, która kupiła firsta z Ecco, na początku listopada 2011. Był to prezent dla dwójki młodych ludzi. Trzęsłam się przez cały maj, czerwiec, lipiec i sierpień czy nam też odwołają. Ale się udało. Rozmawiałam teraz z młodymi i są mega zadowoleni (są w Hurghadzie). A rezydentaka - Ania, ponoć rewelacyjna. Mówią, że nigdy na tak zaangażowaną osobę nie trafili, a trochę już podróżują.
    Nie żebym chciała jakoś Ecco specjalnie chwalić, bo to, co ludziom zrobili jest okropne. Ale też chciałam uczciwie powiedzieć, że niektóre wyjazdy doszły do skutku i są udane!
  • Gość: Justi IP: *.free.aero2.net.pl 18.09.12, 15:18
    Ja niestety nie miałam tyle szczęscia i moj wyjazd został odwołany.
  • Gość: Sid1 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.09.12, 17:09
    Produkty SKOK dla agentów Ecco Holiday

    Ecco Holiday wraz z marką Ecco Travel w ramach spotkań w głównych miastach Polski zaprezentowało agentom nowości ze swojej zimowej oferty. Wśród propozycji touroperatora znalazł się też Ecco System, czyli pośrednictwo w sprzedaży usług finansowych.

    Wczasie spotkania przedstawiciele Ecco Holiday szeroko opowiadali o firmie oraz powodach decyzji, jakie touroperator podjął w początkach br. Chodziło oczywiście o anulowanie sporej części oferty sprzedanej w ramach wczesnej rezerwacji. Radosław Olek, dyrektor operacyjny dla marki Ecco Travel, podkreślał, że decyzja o zminimalizowaniu programu letniego okazała się słuszna, zapewniał też, że organizator stawia na program oparty na przelotach sprawdzonymi liniami lotniczymi oraz takimi, które w razie problemów będą mogły szybko podstawić inny samolot. – Naszym celem jest ograniczenie ryzyka prowadzonej działalności, stąd poczynione zmiany w kształcie produktu – mówi Radosław Olek. – Czasy dobrych i tanich ofert bezpowrotnie minęły, musimy wspólnie przekonać klientów, że niemożliwe jest bezpieczne podróżowanie za niską cenę – dodaje. Radosław Olek zwrócił uwagę na jeszcze jeden fakt, a mianowicie wykreślenie Ecco Travel z centralnej ewidencji organizatorów i pośredników turystycznych. – Proszę pamiętać, że wykreślenie to nastąpiło na nasz wniosek, czego powodem było połączenie się firm Ecco Travel i Ecco Holiday – podkreśla dyrektor z Ecco Holiday.

    Nowa oferta – Ecco System
    Na prezentacji pokazany też został nowy produkt, jaki za pośrednictwem Ecco Holiday może trafić do oferty agentów turystycznych. Mowa o Ecco Systemie, czyli platformie sprzedażowej łączącej produkty i usługi finansowe, takie jak pośrednictwo leasingowe czy sprzedaż ubezpieczeń. Robert Wereda, który jest osobą odpowiedzialną za budowę sieci sprzedaży dla Ecco System, zapewniał, że przystąpienie do programu nie jest związane z obowiązkiem zawarcia określonej liczby umów na poszczególne produkty finansowe. – Wprowadzenie do oferty Ecco Systemu pomoże zdywersyfikować produkt, z kolei logo kolejnych podmiotów dostępnych w ramach Ecco Systemu, które zawiśnie nad wejściem do biura, może przyciągnąć nowych klientów – argumentował Robert Wereda. Część tych produktów oferują spółki grupy SKOK. Aleksandra Olechnowicz, koordynator projektów PR w Ecco Holiday, informuje, że do programu Ecco System przystąpiło 60 biur z całej Polski. – Jedynie cztery z nich to salony własne Ecco Holiday. Po prezentacjach, które odbyły się w głównych miastach kraju, dostaliśmy kolejnych 20 zgłoszeń – wylicza Aleksandra Olechnowicz. – Agenci w czasach kryzysu mają wiele obaw dotyczących ich przyszłości, wielu z nich poszukuje nowych możliwości zarobkowania. Ecco System jest odpowiedzią na tego typu zapotrzebowanie – wyjaśnia przedstawicielka Ecco Holiday.

    „Nie” dla limitów
    Agenci w Warszawie do prezentacji podchodzili dość sceptycznie. Z sali padały pytania o sprawy dla nich najważniejsze, a więc organizację lotów czarterowych, wysokość prowizji i limity sprzedaży. Te ostatnie wzbudziły w przedstawicielach biur podróży szczególnie dużo emocji. – Nie rozumiem, dlaczego Ecco Holiday wprowadza limity sprzedaży. Przecież utrzymanie agenta nie jest tak drogie, nie potrzebujemy dużych ilości katalogów, wystarczy kilka sztuk i dostęp do systemu – postuluje jedna z warszawskich agentek. – Jeśli Ecco Holiday utrzyma limity sprzedaży, nie będę zabiegało o kontynuowanie współpracy – dodaje. W podobnym tonie wypowiadali się inni zgromadzeni agenci, którzy podkreślali, że jeszcze kilka sezonów temu byli gotowi na „stratę” w postaci niższej prowizji, byleby tylko zachować umowę z Ecco Holiday. W kuluarach pojawiały się komentarze dotyczące anulowania znacznej części programu sprzedanego w ramach wczesnej rezerwacji. Przedstawiciele biur podróży podkreślali, że dziś trudno oferować im produkt Ecco Holiday, ponieważ wielu klientów pamięta, jaką decyzję biuro podjęło. – Promowanie biura, które dokonało drastycznych zmian w wakacyjnych planach wielu osób, może osłabić moją wiarygodność jako agenta – konkluduje właścicielka biura podróży. Touroperator przyznaje, że nie zamierza stawać w szranki do boju o największą liczbę obsłużonych klientów czy najwyższe dochody. Jego celem jest maksymalne ograniczenie ryzyka. Pytanie tylko, jak tę strategię ocenią agenci

    www.wiadomosciturystyczne.pl/index.php?action=aktualnosci&start=aktualnosci&ID=1000

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka