Dodaj do ulubionych

Co jest grane? Uwaga!

IP: *.173.6.103.tesatnet.pl 30.09.12, 14:41
UWAGA! Zadzwoniliśmy na infolinię firmową Wezyra chcąc zarezerwować LM. Pani z biura powiedziała, że nas przekierunkuje do lokalnego oddziału. Natomiast kobieta, która odebrała w tym lokalnym oddziale próbowała nam wcisnąć ofertę Alfa Star (zgadzały się ceny i termin konkretnej wycieczki, o której mówiła z ofertą alfy, którą chwilę wcześniej oglądałam ale zrezygnowałam właśnie ze względu na organizatora). Znam ofertę Wezyra on-line i nie kojarzyłam takiej wycieczki, za to kojarzyłam ją z Alfy. Oferowanej przez nią wycieczki nie odnalazłam potem w systemie Wezyra więc miałam rację. W ogóle nie mieli wylotu w ten dzień! Babka nie wspomniała nawet, że proponuje nam ofertę innego organizatora a przecież wiedziała, że dzwoniliśmy konkretnie na infolinię Wezyra! Byle lama by się nie skapnęła i kupiła wycieczkę a potem wielkie zdziwienie by było, że to nie Wezyr. Z Wezyra już korzystałam i byłam bardzo zadowolona, z Alfą miałam okropną przygodę i z chamstwem z jakim się już po przylocie z wakacji spotkałam z ich strony nawet nie chcę wspominać. Dzwoniąc na infolinię Wezyra oczekiwać mogę, że oferują mi własną wycieczkę. Nie mam dowodu na to, że to oferta Alfy...może spod lady babka coś miała i lot, o którym nie piszą na swojej stronie ma miejsce i ona spod lady sprzedaje na ten lot wycieczki...Wątpię. Radzę więc dopytać rezerwując w Wezyrze jakiego organizatora wycieczkę Wam chcą sprzedać zanim kupicie coś telefonicznie. Niby to detal i wyjdzie na jaw przy otrzymaniu e-mailem umowy ale czasami nie chce się korzystać z oferty jakiegoś organizatora. Dzwoniąc na infolinię konkretnego biura oczekuję, że przedstawią mi swoją ofertę. Jeżeli nie mają wolnych miejsc z Wezyra lepiej niech powiedzą prawdę a nie wciskają coś innego. Wezyr powinien bardziej pilnować biur partnerskich pracujących pod ich marką.

Ps. Ostatecznie po tej akcji zrezygnowałam z dalszej rozmowy z tą Panią i zarezerwowaliśmy telefonicznie przez agenta on-line Fostertravel. Pierwszorzędna i profesjonalna obsługa. Błyskawiczna transakcja, w ciągu zaledwie 20 minut potwierdzenie przelewu na konto ogranizatora i wysłane vouchery i bilety. Do tego miłe zaskoczenie: Pani z obsługi M.D oprócz tego, że sprawnie i szybko przeprowadziła całą rezerwację to była na tyle miła, że dopytała czy mieszkamy bezpośrednio w mieście, z którego pytaliśmy o wylot czy musimy dojechać, bo jak niewiele dalej mamy do Warszawy to ona widzi w systemie, że jest dokładnie ta sama wycieczka taniej i przy 2os. to już robi jakąś większą różnicę cenową. Niby drobiazg ale świadczy o tym, że ktoś lubi swoją pracę, dobrze ją wykonuje i przy tym jest życzliwy dla innych, nawet jak kupują tanie LM a nie coś drogiego z czego by mieli większą prowizję. W przeciwieństwie do głupiego babska z "wezyra?", które nie dość, że nie słuchało czego oczekujemy to jeszcze nie było lojalne wobec marki pod szyldem, której pracuje.
Edytor zaawansowany
  • Gość: cyrka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.10.12, 00:41
    Co za sciema ? Musialas zadzwonic do jakiego AGENTA wezyra. W centrali nie kupisz innej wycieczki, ale u agenta tak. Podaj numer, pod ktory dzwonilas.
  • luizka_85 01.10.12, 13:17
    cały post "pachnie" marketingiem szeptanym, więc lepiej darować się w jego wgłębianie
  • Gość: An IP: *.173.6.103.tesatnet.pl 01.10.12, 18:38
    NIe jestem idotką, wiem gdzie dzwonię:) Tym bardziej, że od wielu lat podróżuję i korzystam z infolinii.

    Przeglądałam oferty Wezyra na ich stronie i zdecydowałam się na konkretną. Musiałam to przedyskutować z osobą, z którą lecę. Poza pracą mieliśmy dostęp jedynie do internetu przez komórkę ale nie chciał mi się załadować system rezerwacji on-linę i w ogóle kiepsko strona sie ładowała więc zadzwoniłam do nich na infolinię. Zadzwoniłam na numer infolinii ze strony firmowej Wezyra: 801 44 44 00
    www.wezyrholidays.pl/
    Tam mnie przekierowano niby do oddziału lokalnego. Natomiast babka, która odebrała w oddziale lokalnym powiedziała, że nie ma miejsc na to co chciałam kupić (być może faktycznie sprzedało się przez te 2-3h bo było to LM) i wciskała mi ofertę Alfy zachwalając ją i zniechęcając mnie do tego co wybrałam. Zrezygnowałam więc z dalszej rozmowy. Szukanie na małym wyświetlaczu oferty na stronach innych biur długo by trwało i jest uciążliwe a swobodny dostęp do komputera miałabym dopiero wieczorem po zamknięciu biur (rezerwowałam w weekend a wylot za chwilę:) - pon.) Ostatecznie jadę tam gdzie chciałam (ten sam hotel i termin, samolot) ale z Eximu, co w ogóle okazało się tańsze niż ta sama oferta w Wezyrze. Odnalezienie i szybka rezerwacja oferty była możliwa dzięki profesjonalnemu podejściu pani Mileny z FT. Dodam tylko, że zawsze rezerwuję on-line lub telefonicznie konkretną ofertę i nie potrzebuję wciskania mi czegoś i porad od siedmiu boleści. Ps. Ponad tydzień temu wysłałam zapytanie odnośnie oferty do fly.pl i do dzisiaj mi nie odpisano a na stronie jest slogan "napisz-oddzwonimy" (!!!). W holidaycheck.pl rezerwowałam wycieczkę na czerwiec i niby ok. ale jakoś tak mało wygodnie, wielkie pliki przesyłali, dwie umowy, nie chciało się załadować itp.. W TUI nie mogli się połapać we własnej ofercie:) Alfa to porażka totalna jeżeli chodzi o rezerwacje on-line. Wakacje.pl ciągle miały nieaktualne oferty i po wstępnej rezerwacji okazywało się, że cena jest nieaktualna itp. więc odpuściłam sobie ich usługi. Z travelplanet było ok. ale mają wąską ofertę i część biur z nimi nie współpracuje. Z Fostera pierwszy raz korzystałam i okazało się, że ma najaktualniejszą ofertę i do tego miłą i sprawną obsługę. Jak ktoś chce sobie szukać marketingu w mojej wypowiedzi to proszę bardzo. Nawet jeżeli nie mam nic z nimi wspólnego to nie przeszkadza mi gdyby potraktować to jako darmową reklamę. Zasłużyli. Przynajmniej w moim odczuciu. Wiem, że normą jest lament i narzekanie i jak ktoś pociska po biurze czy hotelu to wszyscy łykają to choćby to była podszyta emocjami krzywdząca opinia, natomiast jak ktoś chce powiedzieć coś dobrego to za chwilę oskarża się go o pracę w biurze i marketing. Chora polska mentalność!

    Eximu póki co nie chwalę, ale muszę przyznać, że proste i szybko wystawione vouchery ze zrozumiałym opisem nawet dla laika to już jakiś plus. Do tego wylot mam o 5:30 wiec cały pierwszy dzień dla mnie, a powrót o 21 więc godziny idealne (pełne 8 dni na miejscu). Niestety kiedyś exim mnie wystawił i dwa dni przed wyjazdem dowiedziałam się, że doszło do overbookingu i zostałam bez wyjazdu. Mam nadzieję, że tym razem się wybroni i będę ich mogła na tym forum pochwalić. Bo nic tak nie motywuje jak pochwała:)
  • Gość: witek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.10.12, 20:30
    Ale glupoty piszesz ! Nie ma takiego touroperatora, ktory z infolinii przekierowuje na oddzial ha ha !
  • Gość: wr IP: *.dynamic.chello.pl 02.10.12, 22:32
    Oczywiście, że przekierowują. Ostatnio dzwoniłam do Wezyra na infolinię, pytałam o wylot z Wrocławia i zostałam przekierowana do oddziału wrocławskiego. Wszystko było ok, kobieta nie wciskała mi innych ofert.
  • Gość: Cyrka IP: *.204.31.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 03.10.12, 11:33
    Nie do oddzialu wroclawskiego, tylko do dzialu Wezyra, ktory zajmuje sie wylotami z Wroclawia. Inne biura tez tak robia, np Alfa star.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka