Dodaj do ulubionych

Szczerze nie polecam Tui !!!

IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 08.07.18, 12:28
Właśnie wróciłem z wczasów z Turcji organizowanych przez TUI Polska .Dotychczasowe podróże odbywałem z Itaką i powiem wam że to był bardzo dobry wybór.Rozpoczynając od rezerwacji i zamieszania które TUI wprowadza - kilka różnych godzin lotów lotów itd.- to już na miejscu porażka.Odbiór z lotniska powiedzmy ok to już pani "rezydent" to jakaś kpina .Osoba nieuprzejma,arogancka w żaden sposób nie pomocna ,powoduje że człowiek czuję się bardzo niepewnie ( a nie był to pierwszy wyjazd zagraniczny ) Niestety zdarzyło mi się korzystać z ubezpieczenia i SMS Tui bo tel. do "rezydent" mnie dostaniesz!!! Po 6 godzinach odpisali żebym sobie radził sam,a ubezpieczyciel po kilkunastu telefonach,mailach "powiedzmy"załatwił sprawę . Nie obyło się bez ogromnego stresu a jeszcze zobaczymy jak formalności w kraju,bo oczywiście wg. ubezp. mieliśmy nie ponosić żadnych kosztów a rzeczywistość jak zawsze - inna.Przy wylocie oczywiście znowu zamieszanie z godz. lotów bo RODO itd a niektórych kierowca - turek budził i wyciągał z pokojów bo po nich przyjechał.Boję się myśleć jak czuje się klient na dalszych destynacjach.Umiesz liczyć licz na siebie.TUI - najlepsze BP które może zepsuć ci wakacje !!!
Edytor zaawansowany
  • holina 08.07.18, 17:25
    Słaba reklama Itaki ( do której nic nie mam ). Byłam z Tui wiele razy, moi przyjaciele i rodzina korzystają wyłącznie z tego biura. Nigdy nie było najmniejszych problemów. Wszystko zawsze dopięte na ostatni guzik. Rezydenci uśmiechnięci i zawsze do dyspozycji.
    Myślę, że jeżeli sytuacja opisana przez Ciebie miała miejsce, to widocznie mieliście ogromnego pecha.
  • Gość: maxi IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 10.07.18, 15:38
    Nie reklamuje Itaki i nie wiem skąd takie żenująca opinia.Proszę poczytać
    forum.gazeta.pl/forum/w,660,166319168,166319168,Tui_chce_mi_anulowac_umowe_.html

  • dodekanezowiec 10.07.18, 18:27
    Akurat tam też jest mowa o Itace. Ciekawe...
  • Gość: Kasia IP: *.s5.ans1.ns148.ztomy.com 08.07.18, 19:19
    Wróciłam kilka dni temu z Side, byłam z TUI , cały wyjazd bardzo udany i bez żadnych problemów, hotel świetny, lot i transfer punktualnie. Nie miałam potrzeby korzystać z ubezpieczenia, więc tego nie mogę ocenić, ale wrażenia z pobytu tylko pozytywne. Na pewno wrócę jeszcze do Turcji i zapewne z TUI, bo nie mam organizacji wyjazdu najmniejszych zastrzeżeń.
  • dodekanezowiec 08.07.18, 23:03
    Był trochę problem z tymi godzinami lotów ale masz aż 2 źródła - myTUI i Tuitransfer żeby sprawdzić godziny wylotów (na TUI-Transfer nawet godz. wyjazdu z hotelu). Niestety z tymi ubezpieczycielami bywa kiepsko. "Dotychczasowe podróże odbywałem z Itaką i powiem wam że to był bardzo dobry wybór" - bo może nie było schodów. Obawiam się że czy TUI czy Itaka są dobre dopóty, dopóki nie ma schodów. Zawsze zwalą na ubezpieczyciela czy linię lotniczą. Natomiast osobiście mam z TUI ze Słonecznego Brzegu czy Alanyi dosć dobre wrażenia. Są to destynacje, gdzie mają wybór hoteli bezkonkurencyjny i są doświadczeni, bo to takie "niemieckie" kierunki. I w jednym i drugim miejscu dostaliśmy pokój powyżej oczekiwań. Warto zwracać uwagę w TUI, że hotel ma ocenę 4 na 5 w tripadvisor, moim zdaniem jest to miarodajne.
  • mrsnice 10.07.18, 21:12
    Jeździłam i z Itaką i z TUI. Generalnie: TUI ma lepsze hotele, lepsze autokary. Super lasty. Jak się trafi last z TUI to nie ma lepszych. Wakacje z Itaką też wspominam dobrze ale chyba TUI lepiej, No i reklamacje. W Itace na trzy dni przed wycieczką ukradziono mi paszport. Itaka oddała 5% wycieczki. Resztę musiałam zapłacić, bo Itaka stwierdziła, że nie znalazła nikogo na moje miejsce. Ale to nie była prawda, bo znajomi lecieli i powiedzieli, ze wszystkie miejsca w samolocie były zajęte. Teraz czekam z kolei na odpowiedź na reklamację w TUI.... zobaczymy czy TUI stanie na wysokości zadania... I lubię jeszcze Rainbow (objazdówki) i Grecosa (Grecja). Innych to w ogóle nie biorę pod uwagę. Większość wypraw organizuję "na własną rekę", szczególnie tych, na inne kontynenty. Ale są takie lasty czy firsty, kiedy nawet biletu za cene całej imprezy nie kupię....
  • dodekanezowiec 10.07.18, 21:43
    Itaka ma lepsze lasty bo TUI i Rainbow firstminute. Itaka zwłaszcza w.tym roku przesadzila z.cenami First
  • Gość: . IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.18, 07:01
    No nie powiedziałabym że lepsze lasty w Itace. Szukam teraz czegoś na końcówkę lipca i chyba TUI ma najtaniej, a przyznaję że wolałabym z kim innym niż TUI, bo faktycznie po wyjeździe majowym stwierdzam że jakość mocno w dół.
  • Gość: Kasia IP: *.s5.ans1.ns148.ztomy.com 11.07.18, 18:38
    Moim zdaniem TUI ma obecnie najlepsze ceny na porównywalne oferty w (porównaniu z Itaką czy Wezyrem), niestety odbiło się to na jakości obsługi, dotychczas w TUI bez większych zarzutów. Ale w sumie jak mam mieć drożej w Itace, w której jakość wcale nie lepsza to wybieram TUI.
  • zosok 13.07.18, 19:44
    Od nastu lat jezdzilam z Itaka 1-2x w roku. W tym roku spotkala mnie nieprzyjemnosc. Zamiana hotelu. Hotel porownywalny kategoria ale mial koszmarne polozenie. Na srodku promenady co oznaczalo halas nie mowiac o widoku na zaplecza restauracji. Zlozylam reklamacje. I oferuja mi zwrot 15% podstawowej ceny. A ja mialam halas przez wieksza czesc nocy, brak basenu(byl w formie szczatkowej, niezbyt czysty i bez lezakow z ktorych mglabym skorzystac). Nie jestemm mloda , wybieram hotele ciche, bez animacji i dzieci. A tu cos takiego. Zaistniala sytuacje Itaka zwala na hotel-overbooking. Tyle za ja korzystalam z firsta. Poza tym 2 tygodnie przed wyjazdem na stronie Itaki "wisialy" 2 wolne pokoje. Jestem rozczarowana postawa biura, Jesienia juz mam rezerwacje na Cypr z TUI. Moze sie nie zawiode.
  • l-a 13.07.18, 21:03
    Latam od wielu lat z biurami podróży, w tym zdecydowana większość wyjazdów była z TUI. Pewnie mam szczęście, ale jak dotychczas wszystkie moje podróże z TUI (z wyjątkiem jednego) były bez zastrzeżeń, ten wyjątek to awaria samolotu i wielogodzinne oczekiwanie na wylot na lotnisku co naprawdę jest mało komfortowe, mimo, że wiem, że akurat biuro podróży nie ma wpływu na awaryjność samolotów.
  • Gość: Ninqa IP: *.static.ip.netia.com.pl 17.07.18, 22:19
    Jeździłam wcześniej z małymi biurami, myśląc że może są bardziej proklienccy aż raz się przejechałam bardzo boleśnie (mini biuro upadło i pieniądze zniknęły). Od tego czasu zaczęłam jeździć z Rainbow i już wiem że do wspierania małych biznesów nie wrócę. Jeśliw Rainbow wystąpi jakaś niespodziewana sytuacja to mają cały arsenał środków naprawczych, czego nigdy w małych biurach nie będzie. Poza tym mają niższe ceny za tę samą jakość. No i firma notowana na giełdzie, więc jeśli będzie dziać się coś niedobrego to od razu będę wiedzieć, jeszcze przed wykupieniem wycieczki. Nie kupujcie bardzo tanich wycieczek w mało znanych biurach bo nigdy na tym dobrze nie wyjdziecie!
  • Gość: misiek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.18, 18:31
    Z usług TUI korzystaliśmy drugi raz. Niestety tegoroczny wyjazd oceniamy bardzo negatywnie. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Nie polecamy! Wybraliśmy wczasy na Gran Canarii z dogodnymi godzinami lotów - wylot około 8.00 a powrót około 15.00. Tydzień przed imprezą okazało się, że wylot na GC będzie o 20.40 (potem doszła jeszcze godzina opóźnienia) a wylot z GC do Polski o 2.10 (lądowanie w Warszawie o 8.30). Wczasy, które miały trwać 7 dni zostały skrócone do 6 dni!!! Pobyt rozpoczęliśmy o 4:30 w nocy. W dniu powrotu należało opuścić pokój do 12:00 chociaż transfer na lotnisko był dopiero o 23:45 - perspektywa 12 godzin tułaczki na upale bez posiłków, napojów, możliwości odpoczynku, umycia, przebrania się. Pani rezydentka wykazała się totalną niewiedzą i brakiem profesjonalizmu. Pojawiła się w hotelu wyłącznie w celu sprzedaży wycieczek. Nie podała numeru telefonu do siebie. Na pytanie o utraconą dobę i przysługujące za ten czas świadczenia odpowiedziała, że: "Nic się nie da zrobić", "Proszę dzwonić do biura, które sprzedawało wam wycieczkę", "Proszę poinformować biuro sprzedaży, żeby inni klienci wiedzieli, że jest taka sytuacja", "Trzeba było wykupić hotel sieci Riu bo tam można korzystać ze wszystkich świadczeń do pory wyjazdu", "Możecie wynająć na ten czas pokój za dopłatą ale jest to mało prawdopodobne, bo mamy teraz 'high season' ". Na szczęście był to hotel o wysokim standardzie, więc pozwolono nam korzystać z oferty all inclusive.
  • mrsnice 10.09.18, 19:54
    Zawsze, jeśli jest wyjazd z hotelu w danym dniu nawet o 23.59 to hotel należy opuścić z końcem doby hotelowej (różnie w różnych hotelach zazwyczaj od 11 do 14-tej). I zawsze też można korzystać z infrastruktury hotelu (bagaże, siedzenie w recepcji, wc, dostęp do wody...). Ja zawsze dogaduje sie z kilkoma innymi osobami, aby dzielić koszty i wynajmujemy od hotelu 1 pokój na np 4-6 osób od momentu końca doby hotelowej do podstawienia autokaru.
  • j363 09.09.18, 19:17
    A ja ostatnie 3 razy byłam także z Tui( Kos,Turcja,Madera) i powiem szczerze że podoba mi się najbardziej ze wszystkich .A korzystałam ze wszystkich większych dobrze znanych. Otrzymałam powiadomienia o wylotach SMS em.Inne biura tego nie praktykują.Szkoda że Tui nie ma objazdowek takich jak R.i IT.W styczniu lecę na objazd po Sri lance z R.

    Zapewne ci których spotkał jakis przykry incydent nie podzielają mojego zdania.Ja jestem pozytywnie na to biuro nastawiona.I póki co latam najchętniej z nimi.
  • lewa_piers 10.09.18, 20:20
    Co do rezydentki TUI w rejonie Alanya to faktycznie DRAMAT

    --
    Władza wypacza. Władza absolutna wypacza absolutnie.
  • Gość: Magdalena IP: *.retsat1.com.pl 11.09.18, 21:20
    Potwierdzam negatywna opinię o rezydentce TUI w Alanya p.Edycie.
    Byłam w tym roku w hotelu Grand Zaman Garden i ta pani nie raczyła do ostatniej chwili poinformować o godzinach transferu i wylocie.Nie był to incydent,wcześniej byłam świadkiem zdenerwowania pań wylatujących do Rzeszowa i też nic nie było wiadomo.I głupie tłumaczenie,bo nie dostałam informacji.
    Pewnie,jest podany telefon do Warszawy,ale po to jest katalog w hotelu aby tam włożyć informację.
    Może w ogóle zlikwidować tych rezydentów bo płacimy,a oni nie wywiązują się ze swoich podstawowych obowiązków.

  • dodekanezowiec 17.09.18, 21:44
    Po pierwsze godziny wylotów są na umowie. Aż tak strasznie często mimo wszystko nie zmieniają. Po drugie jest myTui po trzecie TuiTransfer. Skoro ktoś nie umie korzystać z internetu ani nie ma rodziny w Polsce która im sprawdzi... Znam osoby koło 70-ki które jeżdżą nawet poza Europę daleko i jakoś sobie radzą Akurat Panią Edytę wezmę w obronę. Uczynna osoba która załatwiła darmowe wynajęcie wózka dla.dziecka bo durny Small-planet zgubił kółko. Tui pokrylo koszt na 2 tygodnie. Zrezta w hotelu dali lepszy pokój niż z umowy bo rodzinny. A durnym Smallplanetem inni też latają. Są też różni ludzie. Mnie ostatnio wqrzyl konsultant na infolinii TUI, owszem może trochę upierdliwe pytania zadawalem (Ale to niech dają tyle info co tui niemieckie). Zapytał niegrzecznie do czego prowadzi ta rozmowa i jeszcze wciskal kit że cena nie obejmuje ubezpieczenia podczas gdy cena obejmuje ubezpieczenie standardowe.
  • j363 18.09.18, 09:18
    Ja akurat rezydentki tej nie znam,ale dziwię się co niektórym ludziom.Chyba oczekują aby rezydentka zapukała do ich drzwi hotelowego pokoju i na kartce podała zapisane godz wylotu.a może jeszcze walizki zniosła i zapakowała do autokaru.
    Każdy kto leci z Tui zostaje powiadomiony SMS em o godz wylotu.Jak poprzednik napisał jest jeszcze obszerna informacja na myTui ,i jest jeszcze na dzień ,dwa przed odlotem w każdym hotelu lista godz wylotowych.Teraz bez nazwisk ,bo obowiązuje RODO ,tylko miasto do którego lądujemy i godz odbioru z hotelu.
    No prościej się nie da.
  • Gość: . IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.09.18, 07:19
    Chyba właśnie o to chodzi, że owej kartki z informacją zabrakło. Jak nie znała dokładnych godzin wylotu to można przekazać info za pomocą "segregatora" że będą w terminie trochę późniejszym. Tyle. Jeżeli owa rezydentka to dziewczyna ze śmiesznym nazwiskiem na "G" imienia nie pamiętam to faktycznie może i mogła załatwić wózek ale wiedza o państwie w którym się znalazła żenująca. Naprawdę z taką ignorancją, żeby nie powiedzieć więcej dawno się u rezydentów nie spotkałam.
  • dodekanezowiec 19.09.18, 08:04
    Typowe Polactwo. Wysmiewanie obcych nazwisk. Nie, nie na G., nawet zapamietac nie umiesz. A szejka Nasrallaha Ruchollacha z Emiratow wielce obchodzi co o jego nazwisku myśli Polaczek, zakompleksiony czlowieczek z Azji zachodniej.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.