Dodaj do ulubionych

Parodia z Fisher Air

IP: *.nat.kon.tvknet.pl 10.07.06, 19:11
o przewozniku, firmie fiher czytałam w poprzednich watkach najrozmaitsze
opinie; jedne wspaniałe, drugie zupełnie beznadziejne. Było to na krotko
przed moim wyjazdem do Maroka. Lot miał się odbyć 15 czerwca o godzinie
20.40. Pierwsza niespodzianka na lotnisku- 2 inne loty fishera opoznione-
Rodos 6 godzin, a bodajze Cypr "tylko" 3 (w przypadku fishera 3 to jakby na
czas). Moj lot został przełożony na kolejny dzien. Dlaczego? Tego nie wie
nikt. Pan z fishera oznajmił nam najpierw,ze jest awaria silnika, co było
wierutnym kłamstwem, gdyz samolot, ktory miał nas zabrac do agadiru, jeszcze
nie przyleciał z tego kurortu zabierajac ludzi konczacych pobyt w tym
miejscu. Otoz fisher air "powazny" przewoznik na ten kierunek, jak i na
wszystkie inne ma jeden samolot. wystarczy jedna wpadka a cały rozklad diabli
biora. pan z foshera nakrecil, pokrecil, az w koncu znikl. i tak mozemy mowic
o duzym szczesciu, gdyz zabrano nas do hotelu i tam spedzilismy noc. Rozumiem
gdyby to była jednorazowa sytuacja, ale wczesniej latałam 5 razy z cebtral
wings i lotem nie było nigdy czegos takiego,a tutaj- na 3 loty wszystkie 3
opzonione (i tak stanelo na tym,ze rodos z 6 godzin zostalo przesuniete na
kolejny dzien). Okej, w hotelu dobrze, ale nie powinno sie komentowac stanu
samolotow fishera. Siadajac w fotelu fotel sie rozpada, filmik o ewakuacji
zostaje przerwany w polowie, bo cos sie dzieje z elektronika, 3 stewardessy
siłuja sie z drzwiami. TO JEST KPINA! dziwie sie,ze biura podrozy podpisaly
umowe z tak beznadziejnym przewoznikiem jakim jest fisher air!!! mozecie mnie
zmieszac z blotem, mowic,ze tak jets na czarterach, ze sa super samoloty,
tralalala... ja wiem,ze leciałam central wings nic nie bylo, a tutaj z 3
lotow po godzinie 17 wszystkie 3 były opoznione! WSTYD!!!! NECKERMANN, TUI-
wstydzcie sie za takiego przewoznika, ktory psuje renome, ne ktora
pracowaliscie przez lata!!!
Edytor zaawansowany
  • iberia30 10.07.06, 20:04
    takie cuda to tylko w naszym kraju sa mozliwe, opoznienia z fishera ciagna sie
    conajmniej od ...lutego, a ostatnio centralwings idzie w ich slady....skoro
    prawo (tudziez pseudoprawo), biura podrozy oraz klienci na to daja
    przyzwolenie....
  • monia761 11.07.06, 01:38
    Chyba coś zle przeczytałam...latam od dawna z Tui i Neckermann i nigdy nie
    leciałam z Fisher Air...przecież to linie od tego badziewia Podróże Tv(tzw
    podróże dla naiwniaków).Tui i Neckermann korzystają z LTU.Coś pokręciłaś.
    --
    src="<a
    href="lilypie.com/pic/060605/wN67.jpg""
    target="_blank">lilypie.com/pic/060605/wN67.jpg"</a> src="<a
    href="b2.lilypie.com/VxBPp2.png""
    target="_blank">b2.lilypie.com/VxBPp2.png"</a> alt="Lilypie
  • Gość: nesca IP: 195.164.6.* 11.07.06, 15:54
    TUI i Neckermann latają Fischerem do Maroka. LTU lata na Majorkę. Nie komentuj,
    jeśli nie jesteś pewna.
  • Gość: niezapominajka IP: 83.238.174.* 20.07.06, 08:53
    Wedlug moich informacji TUI korzystało z Fishera. Mialam tymi liniami leciec na
    Gran Canarie, ale w okolicach marca dostalam pismo, ze TUI zrezygnowalo z
    Fishera (z powodu niewywiazywania sie z umów) na rzecz LTU.
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 11.07.06, 09:56
    1. Fischer Air Polska (tak brzmi pełna i poprawna nazwa)- dalej FAP; nie lata
    na Cypr;
    2. W dniu 15 czerwca FAP miał dwa rejsy:
    - na Rodos
    - na Dominikanę
    3. Rejsy do Agadiru (Maroko) były:
    - 11 czerwca
    - 12 czerwca
    - 18 czerwca
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 11.07.06, 10:43
    Otóż moi drodzy i kochanie internauci..Neckermann korzysta z Fishera. Wystarczy
    otworzyc katalog badz skorzystac ze strony internetowej. Loty do Agadiru
    (Maroko- jakbyście nie wiedzieli albo jakbym ja nie wiedziała gdzie leciałam 26
    czerwca-po przesunięciu lotu!)odbywają się co niedzielę!! nie wiem skąd
    wytrzasnąłes te trzy daty, bo to chyba logiczne, ze czartery odbywają się co
    tydzień wrac ze zmianą turnusu. Na tablicy lotów, która znajduję się na
    lotnisku Okęcie w Warszawie (Polska; natomiast Warszawa to stolica tego kraju)
    były 3 odloty fishera i 3 opóźnienia. Jeśli nie leciałes to widać, że
    kompletnie nie orientujesz się w parodiach jakie urządza ten słabiutki
    przewoznik. Ja mam tylko nadzieję, że Neckermann szybko go zmieni, bo to firma
    dla Triady (czyli tzw SURVIVAL) a nie dla porzadnych firm....
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 11.07.06, 11:01
    cytuję Martę: "...Było to na krotko przed moim wyjazdem do Maroka. Lot miał się
    odbyć 15 czerwca o godzinie 20.40......".
  • Gość: Jarecki IP: *.proxyplus.cz / *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 11:03
    otóż kochana, Neckermann i TUI nie korzysta TYLKO z Fischer Air, ale także z
    Central Wings, Lotu, LTU, i różnych innych lokalnych przewoźników zagranicznych
    obsługujących dane kierunki. Tak jest w każdym biurze, czasami jeden kierunek
    obsługiwany jest przez kilku przewoźników (w zależności od dnia i godzin
    wylotów), często jest też tak że jednym czarterem lecą grupy turystów z różnych
    biur podróży
  • Gość: kajka IP: *.aster.pl 17.07.06, 14:36
    oraz z Heliosa(dzis linie nazywaja sie troche inaczej)
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 11.07.06, 11:15
    Marto, oczywiście wiesz dlaczego FAP miał problemy z opóźnieniami w tym roku i
    możesz porównać punktualnośc rejsów z pierwszego półrocza 2006 do tego co się
    działo z rejsami w zeszłym roku.
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 14:36
    FAP (zakladam ze tam pracujesz) a tak przy okazji - Czy teraz lataja obydwie
    maszyny ? Czy zakonczyla sie juz sprawa z silnikiem ?
    Kiedys mowilo sie ze jest juz trzecia maszyna - pomalowana w barwach fap stoi u
    faszystow we frankfurcie czeka na odbior . Wiadomo kiedy zacznie pracowac dla
    fap ?
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 11.07.06, 15:19
    Od prawie dwóch miesięcy latają dwa samoloty Boeing B757-200 o znakach SP-FVP
    oraz SP-FVR. Sprawy (bo były dwie) z silnikami skończyły się pomyślnie dla Nas,
    ubezpieczyciel przyjął raport dwóch niezależnych podmiotów w sprawie powodów
    awarii silników - a powodami były obiekty zewnętrzne zassane z płyty lotniska
    tuż przed startem. Potwierdzam, że trzeci samolot B757-200 był już w naszych
    barwach i nosił znaki SP-FVK ale z powodów prawnych nie został przez nas
    przejęty. Obecnie (po prawie pół roku) lata we locie naszego partnera Air
    Italy.
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 15:30
    A jest szansa ze w najblizszym czasie pojawi sie trzeci ? Oblozenie pewnie by
    bylo pytanie tylko czy firmie sie oplaci .
    A tak z innej strony gdzies juz o to ptalem - czemu teraz latacie tylko do
    santo domingo ? Kiedys byly rozdzielone loty do puerto plata i do punta cana .
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 11.07.06, 15:47
    Trzeci samolot dołączy do pierwszych dwóch na początku 2007 roku.
    Kierunki i porty docelowe ustala/ją biura podróży a nie linia czarterowa.
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 15:50
    > Trzeci samolot dołączy do pierwszych dwóch na początku 2007 roku.

    Zycze powodzenia zebyscie przelamali tego pechulca ktory przesladuje was w tym
    roku
  • Gość: Marta IP: 80.51.40.* 11.07.06, 14:42
    przepraszam za błą...ale kazdy by sie domyslil,ze to zwykla literówka, otoz nie
    15 tylko 25...bo jak napisałam,ze wylatuje 15 a lot został przełozony na
    nastepny dzien (pozniej piszac,ze wyleciałam w koncu 26) to przepraszam, ale
    czepiacie się... I jakbyscie nie zauwazyli nie ejstem pierwsza osoba, ktora ma
    uwagi co do pracy Fisher air..a oto cytat z katalogu Neckermann, bo widze,ze
    idziecie w zaparte jakbym nie wiedziała z jakim biurem latam od 6 lat i czyja
    karte stałego klienta posiadam....
    "przewoznikom lotniczym stawiamy wysokie wymagania. Do współpracy zapraszamy
    wyłacznie znane i uznane towarzystwa lotnixcze, z którymi mogą się państwo czuć
    wygodnie i- co najważniejsze- bezpiecznie. Dotyczyt to tak samolotów
    koncernowych Thomasa Cook`a, jak i renomowanych na świecie lini lotniczych
    specjalizujących się w przewozach rejsowych i czarterówych: Lot, KLM, Tunis
    Air, (...), Fischer Air" Katalog Neckermann"Lato 2006- katalog lotniczy" str.
    7, tuż przy zdjęciu z samolotem (zachęcam do lektury!)
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 14:50
    > "przewoznikom lotniczym stawiamy wysokie wymagania. Do współpracy zapraszamy
    > wyłacznie znane i uznane towarzystwa lotnixcze

    A co mieli napisac ? Ze na rynku polskim nie ma alternatywy dla czarterow i
    lataja czym sie da zeby tylko nie wyjsc pod kreska ?
    Swoja droga fap tez spelnia wysokie wymagania a to ze jest firma - pechulcem
    jakich malo to juz inna sprawa . Wole jednak zeby ten rok jakos przecierpieli i
    wyszli na swoje . Zawsze co polskie to polskie :-)
  • antidotumm 11.07.06, 14:44
    Moj wylot do Tunezji z nimi opoziony byl o 34 godziny!!!!!!!!!!!
  • Gość: Marta IP: 80.51.40.* 11.07.06, 14:45
    Fap, rozumiem,ze ejstes wynajety przez koncern do reperowania ich zszarganej
    przez wieczne spoznienia i nedzny poziom podróży opinii? Dalej rób propagandę,
    korzystaja z tego tysiace osób i tak te tysiące osob przekonają się jakim
    parszywym kłamcą jesteś, ale cóż- w dzisiejszej Polsce, kraju ludzi
    bezrobotnych za kaśe można kłamać i pazernie na pieniądze oszukiwać ludzi,
    którzy często latami zbierają na swoje wymarzone wakacje, które TWOJA FIRMA
    skutecznie psuje!
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 14:52
    > bezrobotnych za kaśe można kłamać i pazernie na pieniądze oszukiwać ludzi

    moja babcia mowila - za pieniadze ksiadz sie modli ....
  • Gość: Marta IP: 80.51.40.* 11.07.06, 14:56
    do Lipski- to nie był element,zeby pokazać, ze neckermann nie ma wyboru wsrod
    przewoznikow, tylko zeby pan FAP przestał kłamać, że fischer nie obsługuje
    neckermanna,bo tak nie jets. FISHER OBSLUGUJE NECKERMANNA OD ROKU! i nie
    prowadzi tylko maroka, ale jak napisałam wczesniej kilka innych kierunkow! wiec
    moze pan FAP przeprosi....chociaz nie licze na to, bo pewnie za te wszystkie
    kłamstwa i robienie z ludzi idiotow dostaje premie...
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 14:59
    wiesz - ja tam nie wiem czy obsluguje czy nie . Najprosciej zadzwonic do fap'a
    i do neckermanna i zapytac . Potem polaczyc te odpowiedzi wyciaganc czesc
    wspolna podzielic na dwa i wyjdzie prawda :-)
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 11.07.06, 14:59
    Marto, czy napisałem że Neckermann nie lata samolotami FAP? Raczej nie.
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 11.07.06, 15:02
    cytat z Moni761 "...Chyba coś zle przeczytałam...latam od dawna z Tui i
    Neckermann i nigdy nie leciałam z Fisher Air...", czyli jak widzisz Marto, to
    nie ja pisałam.
  • Gość: Jarecki946 IP: *.proxyplus.cz / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.06, 11:50
    ja mam pytanie z innej beczki, lece 17 lipca w pon. o godz 9.20 z okęcia do
    heraklionu z ecco - czy to Fischer obsługuje ten lot ?
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 12.07.06, 17:17
    Fischer Air Polska wykonuje rejs dla Ecco Holidays w dniu 17. Lipca na trasie
    WAW-HER-WAW, rejs nr FFP 340/341, czas UTC 07:20, czyli 09:20 czasu lokalnego.
  • Gość: marta IP: 80.51.40.* 11.07.06, 14:53
    a oto odpis z cennika katalogu neckermann z 2006 roku o firmach- przewożnikach.
    Hiszpania (costa del sol)- central wings
    (majorka)-centralwings
    (minorka)-centralwings
    GRAN CANARIA- parszywe FISHER AIR!
    TENERYFA- FISHER AIR
    Portugalia- Centralwings
    Włochy (sycylia)-centralwings
    Malta- Centralwings
    Cypr-Helios
    Grecja (chelkidiki)-centralwings
    (korfu)-centralwings
    KOS- FISHER AIR!
    (kreta)-centralwings
    RODOS-CENTRALWINGS, FISHER AIR (I TO WASZ SAMOLOT MIAŁ OPÓŹNIENIE!)
    (zakynthos)-centralwings
    Bułgaria (słoneczny brzeg)-centralwings
    ZŁOTE PIASKI-FISHER AIR
    Turcja (riwiera)-Sky
    Egipt- centralwings
    MAROKO (AGADIR)- FISHER AIR
    wiec moze Fap szanownie zajrzysz do katalogu, internetu, a moze przejdz sie do
    swoich szefow i zapytaj sie z jakimi biurami macie podpisane umowy, bo jestes
    poprostu obiektem kpin i zartow nie wiedzac jakie biura obsluguje firma w
    jakiej pracujesz..i przeczac,ze nie ma takich lotow..co jesczze mam wypisac z
    katalogu???
  • iberia30 11.07.06, 14:56
    Marta podaj mu linka bo Ci nie uwierzy :-)
    Zgadza sie FAP po prostu lekcewazy klientow , ciekawe podejscie do swoich
    zywicieli....
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 14:57
    nie jestem fap ale moge ci napisac co zreszta i fap napisze
    to nie oni wydaja te katalogi tylko neckerman i inne firmy turystyczne , czesto
    katalogo drukowane sa na przelomie roku wiec ten katalog ktory trzymasz w reku
    moze byc po prostu nieaktualny . To moglabyc sytuacja ale z stycznia sprzed
    awarii . Potem wiem ze wiele firm zrezygnowalo albo ograniczylo zamowienia
    czarterow - glosno bylo o tym tu na forum
  • Gość: Marta IP: 80.51.40.* 11.07.06, 15:03
    ale neckermann lata ciągle z durnym fap...wczoraj byłam sie spytac w biurze o
    to...niestety lata i latać będzie...ja gdy bede się wybierac na wakacje bede
    uwazac,zeby nie leciec z paskudami i tyle..wolałabym leciec jakimis bułgarskim
    klekotem (mniej wiecej to,co fisher) ale przynajmniej punktualnym i nie
    traktujacym klientow jak smieci, bo te smieci daja wam jesc...
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 15:08
    Wiesz ja to ci nawet wspolczuje - bo tez bym byl wsciekly ale uwazam ze do
    konca to nie tylko wina fap . O problemach fap wiadomo juz od dawna -
    przynajmniej od stycznia . Przez ten czas biura mogly znalezc innego
    przewoznika ale nikt nic nie zrobil . Odciazyli ich troche przezucajac czesc
    rejsow na centrala - jak widac ci tez sobie nie radza a maja wieksza flote .
    Wydaje mi sie ze po prsotu biura podrozy maja to gleboko za przeproszeniem w
    d... .
  • airlady 17.07.06, 14:41
    Centralwings na Minorke?zajrzyj jeszcze raz do tego katalogu i upewnij sie,ze
    sie nie pomylilas.
  • Gość: Marta IP: 80.51.40.* 11.07.06, 15:01
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 11.07.06, 15:11
    Pani Marto, proszę dokładnie przeczytać co było przeze mnie napisane:
    1. pisała Pani, że FAP opóźnił lot na Cypr - to nie prawda FAP nie lata na CYPR!
    2. pisała Pani, że miała rejs 15 czerwca, tu cytat z pani postu: "...Było to na
    krotko przed moim wyjazdem do Maroka. Lot miał się odbyć 15 czerwca o godzinie
    20.40..." - wyjaśnienie moje było takie, że tego dnia nie było rejsu do Agadiru.
    3. Nie yło negacji z mojej strony opóźnień rejsów na Rodos i do Agadiru - to
    jest fakt, którego nie lekceważymy i ponosimy za to pełną odpowedzialność.
    4. Wyzywanie ludzi od, tu cytuję "...Fap jako firma i jako pan z forum to
    poprostu banda idiotow ..." nie powinno się nawet komentować a post ten łamie
    regulamin tego forum.

    FAP PR
  • kajaba 12.07.06, 12:53
    Drogi Panie, miałam wątpliwą przyjemność korzystać z Waszych linii lotniczych
    dwukrotnie w ciągu tego roku. Styczeń/luty lot do Kenii z Neckermannem (oba
    loty opóznione w każdą stronę o prawie 3 godziny, o stylu ladowania juz nie
    wspomne), wylot w dniu 26 czerwca do Maroka z Neckermanem (lot miał sie odbyc w
    dniu 25 czerwca o godz. 20:40, ale nie bylo czym poleciec, bo nie bylo samolotu
    w efekcie czego wyladowalismy w hotelu). Nigdy wiecej wakacji podczas ktorych
    przewoznikiem jest FAP !!!!!! Proponuje podszkolic takze Pana Tomasza L w
    obsludze klienta - tak niemilego i bufonowatego pracownika dawno juz nie
    spotkalam (Pan ten pojawil sie w dniu 25 czerwca br na lotnisku jako
    przedstawiciel FAP).
  • iberia30 11.07.06, 15:32
    Marta doskonale wiem, bo moj wylot do Sharm dnia -czekaj niech sobie dokladnie
    przypomne bo za chwile FAP mi zarzuci,ze takiego lotu nie bylo - 3 LUTEGO 2006
    Wawa-Sharm byl opozniony o 7 godzin.....Rozumiem awaria itd, ale do jasnej
    cholery jako klient oczekuje RZETELNEJ informacji o godzinie wylotu a nie
    pseudoinformacji , ze o godz. x podamy nastepny komunikat i tak wkolo macieju,
    bo tak to sie nawet ludzi w krajach 3 swiata nie traktuje a my podobno jestesmy
    w UE.
    FAP i centralwingsa bede omijac szerokim lukiem :-).
  • Gość: web IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.06, 16:59
    a może weźcie sobie zimny prysznic.

    Biura w większości destynacji zrezygnowały z Fischera. Ostało się Maroko /tui,
    scan, nec/
    Ine biura maja jeszcze tego przewoźnika w innych kierunkach,
  • iberia30 11.07.06, 17:24
    Gość portalu: web napisał(a):

    > a może weźcie sobie zimny prysznic.

    ????
    >
    > Biura w większości destynacji zrezygnowały z Fischera. Ostało się Maroko /tui,
    > scan, nec/
    > Ine biura maja jeszcze tego przewoźnika w innych kierunkach,

    to sie zdecyduj zrezygnowaly czy nie?

    www.eximtours.pl/page_rozklad_lotow.html
    www.sunfun.pl/
    www.triada.pl/strony/1/i/69.php
    mam szukac dalej?

    FAP to nierzetelny przewoznik i tyle w temacie.
  • Gość: web IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.06, 17:33
    czekaj, czekaj :)))
    Marta jedzie po neckermanie, cos tam o tui, to ja rzeczę, że : mają fischerem
    Maroko.

    a zimny prysznic, bo cholernie gorąco :)
  • Gość: Marta IP: 80.51.40.* 11.07.06, 18:54
    Marta nie jedzie po neckermannie tylko po cholernym fisherze, ktory jest
    beznadziejny. On i jego pracownicy, nie tylko ten babol, ktory tutaj pisze
    głupoty, ze sie nie spozniaja i sa super, ale i przedstawiciel na lotnisku,
    ktory stwierdził, że jest awaria ,co prawda nie było, bo lot poprostu był
    opozniony, bo nie nadazali. po czym zawinął ogon i uciekł. Firma fisher air
    jest beznadziejna tak jak swoje rozlatujące sie samoloty. I nikt mi nie powie,
    ze jest super. Bo widze,ze nie tylko ja mam w takim razie zaburzenia osobowosci
    i nie wiem z kim leciałam, jak i gdzie, bo piszą osoby lecące na kierunki-
    egipt, rodos, hiszpania (kanary), maroko. Biedactwo, złamał regulamin forum, bo
    stwierdziłam, ze gadasz głupoty? sam o tym wiesz najlepiej. sAM wiesz,ze twoja
    firm = wieczne opoznienia, słaba jakosc samolotow, brak rzetelności i szacunku
    dla klienta. nic wiecej nie musisz mowic. mi wystarczy poparcie ludzi, ktorzy
    jechali z tym banalnym przewożniczkiem, a sa nas tysiace. i te tysiace przez
    nastepne lata moga zadecydowac o waszej firmie. pozdrawiam1 przestrzegam
    jesczez raz- jezdzijcie, zwiedzajce, ale patrzcie czy z fisherem, bo on
    skutecznie psuje wakacje!
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 12.07.06, 09:14
    Pani Marto, w żadnej mojej wypowiedzi nie było stwierdzenie że, tu cytat z Pani
    w wypowiedzi "....ktory tutaj pisze głupoty, ze sie nie spozniaja i sa
    super...", że się nie spóźniamy i że jesteśmy super. Wiedzę, że nie są Pani
    obce metody manipulacji wypowiedziami a nawet kłamstwa.
  • Gość: aga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.07.06, 11:04
    mów za siebie , my lecieliśmy z nimi na Dominikanę i nie było żadnych opóźnień ,
    wylot i przylot był bez żadnych opóżnień , a parę dni temu był artykuł a
    wyborczej o Okęciu i było wyjaśniane dlaczego opóźnione są wyloty wszystkich
    samolotów nawet rejsowych . I nie siej fermentu bo zachowujesz się jak
    rozhisteryzowana paranoiczka
  • iberia30 12.07.06, 11:57
    tak, twoja wypowiedz potwierdza, ze empatia jest ci obca, zatem nie pozostaje
    nic innego jak zyczyc ci abys przy nastpenym urlopie koczowala na lotnisku
    kilkanascie godzin-moze wtedy choc troche zrozumiesz Marte i innych
    niezadowolonych z nierzetelnych przewoznikow.
  • antidotumm 12.07.06, 12:10
    Ja mialam leciec z Poznania 24. czerwca o godzinie 15, wylecialam 26 czerwca o
    godzinie 1 w nocy! 34 godziny opoznienia!!! Mowili o nas w TV i pisali w
    gazetach. Oczywiscie byl to lot Fischera.
    W gazetce pokladowej Fischera pisze, ze ich priorytetem jest "punktualnosc i
    niezawodnosc" - kpina!!!!!!!!!
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 12.07.06, 17:22
    Powtórzę, bo może umknęła Pani Marcie moja odpowiedź:
    Pani Marto, proszę dokładnie przeczytać co było przeze mnie napisane:
    1. pisała Pani, że FAP opóźnił lot na Cypr - to nie prawda FAP nie lata na CYPR!
    2. pisała Pani, że miała rejs 15 czerwca, tu cytat z pani postu: "...Było to na
    krotko przed moim wyjazdem do Maroka. Lot miał się odbyć 15 czerwca o godzinie
    20.40..." - wyjaśnienie moje było takie, że tego dnia nie było rejsu do Agadiru.
    3. Nie yło negacji z mojej strony opóźnień rejsów na Rodos i do Agadiru - to
    jest fakt, którego nie lekceważymy i ponosimy za to pełną odpowedzialność.
    4. Wyzywanie ludzi od, tu cytuję "...Fap jako firma i jako pan z forum to
    poprostu banda idiotow ..." nie powinno się nawet komentować a post ten łamie
    regulamin tego forum.
    Pani MArto, proszę przytoczyć posty w których było przeze mnie napisane co Pani
    sugeruje w swoim powyższym poście, tu cytat:"...."fisher air nie
    > obsługuje tego biura, to nie był FAP, nie spóźnia się, ma dobre
    samoloty".."...".

    FAP
  • iberia30 12.07.06, 17:40
    Gość portalu: FAP napisał(a):

    > Powtórzę, bo może umknęła Pani Marcie moja odpowiedź:

    chyba wam z FAP umknela lekcja czytania ze zrozumieniem:

    > Pani Marto, proszę dokładnie przeczytać co było przeze mnie napisane:
    > 1. pisała Pani, że FAP opóźnił lot na Cypr - to nie prawda FAP nie lata na
    CYPR !

    cytat Marty:"2 inne loty fishera opoznione- Rodos 6 godzin, a bodajze
    Cypr "tylko" 3 (w przypadku fishera 3 to jakby na czas). "

    slowo :"bodajze" sugeruje, iz autorka nie jest pewna czy chodzilo o Cypr czy
    tez moze inna destynacje, chyba nie jest jej obowiazkiem spamietywanie
    wszystkich waszych opoznien, myle sie?

    > 2. pisała Pani, że miała rejs 15 czerwca, tu cytat z pani postu: "...Było to
    na krotko przed moim wyjazdem do Maroka. Lot miał się odbyć 15 czerwca o
    godzinie > 20.40..." - wyjaśnienie moje było takie, że tego dnia nie było rejsu
    do Agadiru .

    cytat za Marta:"przepraszam za błą...ale kazdy by sie domyslil,ze to zwykla
    literówka, otoz nie 15 tylko 25...bo jak napisałam,ze wylatuje 15 a lot został
    przełozony na nastepny dzien (pozniej piszac,ze wyleciałam w koncu 26) to
    przepraszam,"
    moze FAP nie czepiaj sie, jestes/cie nieomylni???Kto jak kto ale wy dajcie
    spokoj literowce, tym bardziej, ze Marta go sprostowala a ty z uporem maniaka
    jej wypominasz, niech rzuci kamien, ten kto.....

    > 3. Nie yło negacji z mojej strony opóźnień rejsów na Rodos i do Agadiru - to
    > jest fakt, którego nie lekceważymy i ponosimy za to pełną odpowedzialność.

    coz za samokrytyka, jestem pod wrazeniem, doprawdy.

    > 4. Wyzywanie ludzi od, tu cytuję "...Fap jako firma i jako pan z forum to
    > poprostu banda idiotow ..." nie powinno się nawet komentować a post ten łamie
    > regulamin tego forum.


    skoro traktujecie ludzi jak bydlo a do tego czepiacie sie na forum literowki
    to chyba nic dziwnego, ze klientom puszczaja nerwy.
    Wasze (nie)swiadczenie uslug nalezy zostawic bez komentarza, a nie post
    zdenerwowanego klienta.
  • Gość: Mirr IP: *.aster.pl / *.aster.pl 12.07.06, 19:04
    Ja jestem zadowolona. Moje loty były punktualne.
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 13.07.06, 09:39
    Iberio30: podstawowe zasady dyskusji, także a może przede wszystkim w necie,
    mówią o rozwadze w doborze słownictwa i argumentów. Jeżeli używa się
    słowa "bodajże" a duga strona neguje wymieniony fakt to należy przyznać rację
    wycofać się w tym przypadku bezpodstawnych oskarżeń. Co do literówek - Pani
    Marta napisała "...ale kazdy by sie domyslil,ze to zwykla literówka, otoz nie
    15 tylko 25..." skąd ja i myślę, że 99,99% czytelników tego forum domyśla się,
    że Pani Marta leciała jednak 25 a nie 15? Pani Marta może poprzez biuro
    podróży które zawarło umowę na przelot na trasie WAW-AGA-WAW w dniu 25 czerwca,
    dochodzić wobec Fischer Air Polska swoich roszczeń z tytułu nienależytego
    wykonania usługi przewozu loticzego.

    FAP
  • Gość: Paweł Z. IP: *.dint.wroc.pl 13.07.06, 10:17
    Hmmm, jako zwykły czytelnik forum nie jestem zainteresowany tym, czy pani Marta
    leciała do Maroka 15 czy 25 czerwca, natomiast interesuje mnie to, czy samolot
    FAP miał opóźnienie, oraz to, w jaki sposób pracownicy FAP starali się
    zareagować na tę sytuację.
    Z pewnością dysponuje Pan danymi porównującymi spóźnienia FAP ze spóźnieniami
    innych przewoźników, gdyż dla Państwa działu marketingu jest to chyba istotna
    informacja. Myślę, że opublikowanie na forum tego typu informacji mogłoby
    zakończyć wszelkie spekulacje na temat niskiej jakości usług FAP na rynku
    przewozów czarterowych.
  • antidotumm 13.07.06, 12:02
    Moze mojego opoznienia, drogi 'FAP" - o ktorym pisaly gazety i nawet bylo w
    glownym wydaniu 'Wiadomosci" - tez nie bylp? Choczi o wylot do Tunezji z
    Poznania 24. czerwca o godzinie 15, wylecialam 26 czerwca o
    godzinie 1 w nocy! 34 godziny opoznienia!!! Mowili o nas w TV i pisali w
    gazetach. Oczywiscie byl to lot Fischera.
    W gazetce pokladowej Fischera pisze, ze ich priorytetem jest "punktualnosc i
    niezawodnosc" - kpina!!!!!!!!!
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 13.07.06, 12:47
    Oświadczenie Fischer Air Polska Sp.z o.o.

    Opóźniony wylot rejsu na trasie Poznań - Monastyr był efektem skumulowania się
    następujących przyczyn:

    Na lotnisku Lamezia - Terme wynikło opóźnienie spowodowane potrzebą wysłania
    licencjonowanych mechaników z Warszawy (został wynajęty specjalny samolot) -
    powodem tego był brak odpowiednich fachowców na ww. lotnisku.


    Aby zmniejszyć opóźnienie na następnych rejsach firma podnajęła samolot Airbus
    A300 z linii lotniczej Tunis Air - samolot ten miał wykonać rejs na trasie
    Monastyr - Poznań - Monastyr, ale niestety tunezyjski przewoźnik nie wywiązał
    się z umowy. Kapitan odmówił wykonania rejsu z niezrozumiałych dla nas powodów.


    Po otrzymaniu informacji, że przewoźnik tunezyjski odmówił wykonania rejsu
    szukaliśmy samolotu, który mógłby odbyć ten lot i w rezultacie pasażerowie
    oczekujący w Poznaniu wylecieli samolotem B 737 firmy Centralwings. Wylot
    nastąpił o godz. 23:30. Pragniemy podkreślić, że wcześniej nie było dostępnych
    żadnych samolotów ze względu na sezon turystyczny i duże natężenie ruchu.
    Pasażerowie w Poznaniu oczekiwali w hotelu, pod opieką przedstawiciela Exim
    Tours, otrzymali również posiłki.


    Natomiast pasażerowie lecący z Monastyru do Poznania i Krakowa przewiózł
    samolot Fischer Air Polska po zmianie trasy lotu i rozkładu. Nie było jednak
    możliwości przewozu pasażerów z Poznania do Monastyru.
  • antidotumm 13.07.06, 14:23
    Gość portalu: FAP napisał(a):
    Podana godzine nie jest prawdziwa. O 23 wpuszczono nas do hali wylotow. Wylot
    nastapil o godzinie pierwszej w nocy! - niby nic, poltorej godziny, a jednak
    ciagle jest to przeinaczane.- niby nic, a jednak: wylot mial sie odbyc 24
    czerca, odbyl sie 26. czerca.
    Wiem, bo oczekiwalam na ten lot i nerwowo zerkalam ciagle na zegarek!



    > oczekujący w Poznaniu wylecieli samolotem B 737 firmy Centralwings. Wylot
    > nastąpił o godz. 23:30. Pragniemy podkreślić, że wcześniej nie było dostępnych
    > żadnych samolotów ze względu na sezon turystyczny i duże natężenie ruchu.
    > Pasażerowie w Poznaniu oczekiwali w hotelu, pod opieką przedstawiciela Exim
    > Tours, otrzymali również posiłki.
    >
    >
    > Natomiast pasażerowie lecący z Monastyru do Poznania i Krakowa przewiózł
    > samolot Fischer Air Polska po zmianie trasy lotu i rozkładu. Nie było jednak
    > możliwości przewozu pasażerów z Poznania do Monastyru.
  • Gość: FAP IP: *.crowley.pl 13.07.06, 15:18
    Wkradł się błąd, przepraszam: powinno być 23:30 UTC, 01:30 czasu lokalnego. Ty
    wyjaśnienie: w lotnictwie wszystkie raporty zawierają czas UTC (czas
    uniwersalny). Widocznie osoba pisząca ten tekst spisała z raportu rejsu godzinę
    bez uwzględnienia danych dodatkowych.
  • iberia30 13.07.06, 17:30
    Gość portalu: FAP napisał(a):

    > Wkradł się błąd, przepraszam:


    naprawde????nasza alfa i omega sie pomylila???nie do wiary???
    i teraz idac w twoje slady powinnismy przez nastepne kilkadziesiat postow
    roztrszasac twoja pomylke....ale wiesz co?Szkoda czasu, tym bardziej, ze i tak
    efektu nie bedzie.

    >powinno być 23:30 UTC, 01:30 czasu lokalnego. Ty wyjaśnienie: w lotnictwie
    >wszystkie raporty zawierają czas UTC (czas > uniwersalny). Widocznie osoba
    pisząca ten tekst spisała z raportu rejsu godzinę bez uwzględnienia danych
    dodatkowych.

    niemozliwe?Jak to sie moglo stac aby w oficjalnym raporcie zrobic TAAAAKI
    blad???Skandal!
  • vixenvox 13.07.06, 12:51
    1) Poniedzialek 22 maja: podczas kolowania wykryto mechanicza usterka w
    samolocie LOT z YYZ do WAW. Przez 4 godzny z pax'ami na pokladzie starano
    sie ja naprawic. Samolot nie odlecial a pax dostali vouchery na nocleg do
    Sheraton'a.
    2)Wtorek: nastepnego dnia LOT mowil ze samolot odleci najpierw o 2, potem ze
    o 4, potem ze o 6, i potem ze o 8. Pax zostali zalokwani w innym hotelu.
    3) Sroda: szef LOT u Kanadzie: Wojciech Maciszewski mowi ze wszyscy
    odlecieli. Tylko ze tego samogo dnia ponad 100 pax'ow trafilo do innego
    hotelu "Quality Suites"
    4) Czwartek: LOT rozdal paxom boardingi na OS (Austrian) ale niewszyscy sie
    zabrali paru mialo tylko stand-by status...
    5) W piatek pax kupil sobie nowy bilet na LH.

    Cos o tym wiecie???

    A oto w calosci:

    Polish travellers stranded; Forced to stay at hotel after plane breakdown But
    airline disputes passengers' story.

    Robyn Doolittle
    Toronto Star With files from Jered Stuffco
    27 May 2006
    Copyright (c) 2006 The Toronto Star

    Ask the general manager of LOT Polish Airlines and he'll tell you that 200
    passengers flew home to Warsaw at the beginning of the week.

    But if you ask Stefania Siwek, she'll tell you the flight never left Pearson
    airport and that she was stuck in Toronto an extra five days.

    Siwek came to Canada nearly 1/2 years ago to live with a cousin, and her
    temporary visa expired yesterday.

    She was supposed to return home at 6: 15 p.m. Monday, but while the plane was
    taxiing, officials detected a mechanical error and pulled it off the runway.
    Passengers were forced to wait on board while crews worked to repair the
    problem. After four hours, they were given vouchers to stay at the Sheraton
    hotel. Since then, Siwek said, the airline did nothing but lie to passengers.

    "This has been a tragedy," she said in Polish while her cousin
    translated. "Nobody is helping us.

    "We were told the plane would leave the next day at 2 p.m., then it was 4
    p.m., then 6 p.m., 8 p.m.," Siwek said.

    They were then taken to another hotel late that night, she said.

    "The people who were supposed to fly out on Monday were sent out on other
    carriers on Tuesday," said Wojciech Maciszewski, the airline's general
    manager for Canada.

    However, at least 150 of those passengers showed up at the Quality Suites
    hotel on Carlingview Dr. at about 10: 30 p.m. Tuesday night.

    Front-office manager Tony Sabourin said the front lobby and hallway were
    completely full of the passengers.

    "It was awful. You just felt so bad for these people. I had about three
    ladies holding my hands crying. They couldn't figure out what was going on,"
    he said.

    Siwek and the other passengers returned to Pearson on Wednesday morning, but
    she said her travel agent called to say she'd been told the plane had not
    been fixed and the flight that night would be cancelled, so Siwek left.

    But LOT representatives say that flight did leave on time.

    On Thursday, LOT gave Siwek and at least one other stranded woman a boarding
    pass with Austrian Airlines for a flight to Vienna, but when she attempted to
    board the plane, Siwek realized she had been placed on standby and the flight
    was full. After another full day of waiting at the airport, Siwek was once
    again sent away.

    "She's having a nervous breakdown from the stress. We come back every day and
    no one is here (in the LOT offices at Pearson) to help," Siwek's cousin, Jane
    Muxlow, said yesterday.

    Tired of waiting and worried about her cousin's health, Muxlow bought Siwek a
    $900 ticket to Frankfurt on a Lufthansa flight.

    As of 6: 17 p.m. yesterday, Siwek was finally heading home.
  • iberia30 13.07.06, 13:08
    Gość portalu: FAP napisał(a):

    > Iberio30: podstawowe zasady dyskusji, także a może przede wszystkim w necie,
    > mówią o rozwadze w doborze słownictwa i argumentów. Jeżeli używa się
    > słowa "bodajże" a duga strona neguje wymieniony fakt to należy przyznać rację
    > wycofać się w tym przypadku bezpodstawnych oskarżeń.

    Marta sprostowala, ze chodzilo o 25 a nie 15, ile razy ma sie bic w piersi
    kajac ze jej sie palec omsknal???Naprawde jestes taki krysztalowy za jakiego za
    wszelka cene chcesz uchodzic????????

    >Co do literówek - Pani
    > Marta napisała "...ale kazdy by sie domyslil,ze to zwykla literówka, otoz nie
    > 15 tylko 25..." skąd ja i myślę, że 99,99% czytelników tego forum domyśla
    się, że Pani Marta leciała jednak 25 a nie 15?

    osoba inteligentna domysli sie, zreszta Jej kolejne posty to potwierdzily, ze
    chodzilo o opoznienie w dniu 25.06. a nie 15.06.

    Natomiast twoje kolejna czepliwa wypowiedz utwierdza mnie w przekonaniu, iz
    usilujesz za wszelka cena odwrocic kota ogonem, zreszta to wasza firmowa
    specjalnosc-jestem za tym aby ci premie przyznac, bo z tego obowiazku
    wywiazujesz sie nad wyraz dobrze.

    > Pani Marta może poprzez biuro
    > podróży które zawarło umowę na przelot na trasie WAW-AGA-WAW w dniu 25
    czerwca,> dochodzić wobec Fischer Air Polska swoich roszczeń z tytułu
    nienależytego wykonania usługi przewozu loticzego.

    Szkoda, ze nie napisales jak jest skonstruowana umowa pomiedzy biurem podrozy a
    FAP.Nie mam bladego pojecia jak taka umowa wyglada ale domyslam sie, ze w
    umowie sa wylaczenia , iz FAP nie odpowiada za......opoznienia, awarie i nie
    bedzie wyplacalo odszkodowania, bo gdyby bylo inaczej to biura podrozy juz
    dawno by was zasypaly reklamacjami od swoich klientow a to w konsekwencji
    doprowadziloby do upadku waszej firmy czego wam z calego serca zycze.Skoro nie
    potraficie szanowac swoich klientow to lepiej, zeby na nas kto inny rzetelnie
    zarabial .

  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 15:09
    Wiesz co ja mysle ze biura tak naprawde maja to gleboko gdzies . Po co sie
    starac przeciez wine i tak zrzuca na fapa . Po co szukac nowych przewoznikow -
    drozszych spoza kraju ?
  • iberia30 13.07.06, 15:30
    no i dochodzimy -bez skojarzen :-)) - do sedna, skoro (pseudo)prawo w naszym
    kraju jest takie a nie inne i chroni biura podrozy i przewoznikow a nie klienta
    to nie ma sie co dziwic, ze nie dosc, ze z nas zdzieraja to jeszcze w taki
    sposob traktuja.
    Z umowy zawartej z biurem podrozy na ogol wynika , ze biuro ma prawo zmienic
    hotel, termin wyjazdu, cene i x innych rzeczy, gdzie w cywilizowanym swiecie
    takie cuda maja miejsce???A umowa miedzy biurem a przewoznikiem zapewne chroni
    tego drugiego i kolko sie zamyka.
  • Gość: Paweł Z. IP: *.dint.wroc.pl 13.07.06, 15:44
    Właściwie masz rację, ale kto Ci każe podpisywać takie umowy z biurem podróży?
    Co prawda klient nie ma niby wyboru, bo prawie wszystkie biura działają w taki
    sposób (ale też nie do końca: TUI czy Scanholiday to naprawdę przyzwoite
    firmy), ale wybór jednak jest - można zrezygnować z usług biur podróży i
    jeździć sobie samodzielnie!
  • Gość: web IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.07.06, 15:47
    złóżcie w końcu ta reklamację. Biuro wywalczy od przewoxnika odszkodowanie to je
    dostaniecie. Tak bylo w tamtym roku.

    Chcecie innych przewoxników? a jak wtedy imprezy będą droższe to i tak polecicie
    taniej z ficherem:)))
  • iberia30 13.07.06, 17:27
    Gość portalu: Paweł Z. napisał(a):

    > Właściwie masz rację, ale kto Ci każe podpisywać takie umowy z biurem podróży?

    Racja, przymusu nie ma, pytanie tylko czy sa inne wzory umow lub warunki ogolne
    uczestnictwa w imprezie.?Watpie.

    > Co prawda klient nie ma niby wyboru,

    no wlasnie...

    > bo prawie wszystkie biura działają w taki sposób (ale też nie do końca: TUI
    czy Scanholiday to naprawdę przyzwoite firmy),
    owszem same biura sa ok, ale czemu psuja sobie renome takimi nierzetelnymi
    przewoznikami??

    > ale wybór jednak jest - można zrezygnować z usług biur podróży i
    > jeździć sobie samodzielnie!

    o takiej alternatywie wiem, a co jesli mam kaprys aby dac komus zarobic?
  • Gość: AntyIberia IP: *.aster.pl / *.aster.pl 13.07.06, 18:38
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 13.07.06, 21:33
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • iberia30 14.07.06, 10:07
    nie ma za co, po prostu nie lubie jak ktos nabija innych w butelke za ciezkie
    pieniadze, mowiac inaczej nie szanuje swojego klienta.

    Pozwól, ze sprostuje:-), moj nick nie ma nic wspolnego z liniami lotniczymi
    IBERIA , ani z Iberia Motor Company:-),jak rowniez nie pracuje w branzy
    turystycznej a tym bardziej w zadnym biurze podrozy :-).
  • Gość: przejrzysty IP: *.asianet.co.th 14.07.06, 04:33
    Marto, moja skromna rada: następnym razem zapytaj w biurze jakimi liniamii
    lecicie. Jeżeli powiedzą Ci "FAP", "Centralwings" albo inny tego rodzaju
    przewoźnik - rezygnuj z lotu! Poproś o zarezerwowanie Ci biletu np. na
    Lufthansę, albo British Air. Będziesz miała (niemal) pewność, że samoloty
    odlecą o czasie i że nikt kopniakami nie będzie domykał drzwi w samolocie. Nie
    zdziw sie jednak, że bilet będzie znacznie, znacznie DROŻSZY. I że będziesz
    musiała spędzić sporo czasu na przesiadkach na innych lotniskach, bo żadna
    linia nie leci bezpośrednio z Warszwy do Agadiru.
    Reasumując: jeżeli chcesz kupic dobre buty nie jedź na Stadion X-lecia, tylko
    idź do dobrego butiku. Licz się jednak, że za buty zapłacisz nie 50 zł, tylko
    500 zł.
  • iberia30 14.07.06, 10:01
    czyli co?Jesli ktos zostawia a biurze kilka tys zl za wypoczynek w cieplym
    kraju to ma cieszyc sie, ze wogole poleci?Chyba coc ci sie pomieszalo, bez
    wzgledu na to ile place to chyba oczywistym jest, ze wymagam/oczekuje aby ktos
    wywiazal sie z umowy, skoro sie do niej zobowiazal, proste?
  • Gość: web IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.06, 10:20
    Iberio, przelot jest częścią składową imprezy, a nie całym kosztem. Sam przelot
    linia czarterowa do Maroka kosztuje ok. 1450zł. Reszta to hotel, wyżywienie,
    transfery, ubezpieczenie, opieka rezydenta. Więc linia odpowiada do takiej kwoty.

    Marto, przestań rzucać bluzgami, to nie licuje eleganckiej kobiecie:)
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 14.07.06, 10:45
    niezwykle sie ciesze, ze uwazasz na moje słownictwo- ale niestety odechciewa mi
    sie uzywac poprawnej polszczyzny patrzac na wybryki przewoźniczka fishera. za
    swoje wakacje zapłaciłam 11 tysiecy złotych, nie jest to dla mnie mała suma,
    Neckermann nie jest firmą a la stadion X-lecia, wiec na ogół od takiego biura
    podróży wymaga się. Niestety nie stac mnie na własny odrzutowiec i wczasy w
    Burj Al Arab, może ciebie stać, póki co ja płacę i wymagam. Nie wybrałam
    ruletki, tak jak w Triadzie, ze moze sie uda a moze nie- wiec przykro mi, ale
    wymagac bede, a przewoźniczkowi zycze szybkiego splajtowania ;) tak bedzie
    chyba najlepiej, nawet dla drogiego fapa, ktory nie ebdzie musiał juz myslec,
    jak tu przekrecic kota ogonem i co nowego wymyslic, zeby wyszło na niego ;)
    i do web- niewazne czy lece z poznania do warszawy, czy do kanady, egiptu,
    tunezji czy na madagaskar- płace za to grube pieniadze i :
    -chce wypoczac
    - chce miec spokojny urlop
    - wymagam.
    Moze ty jestes niewymagajacy i lubisz jak ci sie spoznia samolot albo klekocze
    przy kazdym ruchu, ja wole czuc sie bezpieczna i wypoczeta, tym bardziej gdy
    wydaje na wakacje równowartosc kilku pensji ;)
  • iberia30 14.07.06, 11:36
    ameryki nie odkryles tylko tak wlasciwie to co miales na mysli bo jakos nie
    rozumiem jak sie ma twoj wywod do mojego poprzedniego postu.
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 14.07.06, 10:49
    czyli wnioskujac z tego,co napisaliscie powinnam płacic wiecej niz inni zeby
    miec pewnosc? no rpzestancie....to jest żenujące, co piszecie. To znaczy mniej
    wiecej tyle, ze jadac z neckermannem i korzystajac z ich przewoznika mam byc
    szczeliwa jak samolot przyleci? to za co ja place? przeciez tam jest cena
    mojego przelotu? mam doplacac, zeby wiedziec,ze tam dotre? czy wam odbiło? to
    od czego sa te biura podrozy? zeby były? niedlugo bede musiała sama piec chleb
    zeby miec pewnosc,ze bedzie dobry i swinie tez sama ubijac na mieso? To jest
    wlasnie popadanie w paranoje!
  • Gość: web IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.06, 11:48
    e tam, spokojnie. Odniosłem się ogolnie do tematu. napisałem do jakiej kwoty
    odpowiada przewoxnik i czego sie możecie spodziewać.
    Bzdurne na tym forum jest to, że jak się chce odpisac bezpośrednio komuś to ten
    post ląduje w środku dyskusji.
    Marta, czy zlozyłas juz reklamacje?
  • Gość: Antyiberia IP: *.aster.pl / *.aster.pl 14.07.06, 11:52
    Mam pytanie do moderatora: Dlaczego mój post został usunięty? Nie było tam
    żadnego przekleństwa ani słowa niecenzurowanego! Były napisane w formie
    domyślnej- no wiesz, trzeba pomyśleć, żeby zrozumieć. Jestem zaskoczony twoimi
    rządami i nie rozumiem zasad, jakimi się kierujesz usuwając posty. Wnioskuję z
    tego, że opluwanie osób nie jest dozwolone natomiast na firmy można zrobić coś
    znacznie gorszego. Szlag mnie trafia jak czytam w kółko o tym samym (o
    opóźnionym samolocie "iberii" i niezadowolenia "marty" z przewozu). Sugeruję
    ci, żebyś zwrócił się do swoich wiernych forumowiczek o nie powtarzanie się w
    każdym nowym temacie. Zauważyłem jeszcze, iż ich posty ociekają jadem i innymi
    substancjami żrącymi. Czytałem to forum często ale jego poziom od momentu
    pojawienia się tych "forumowiczek" diametralnie się zmienił. To już nie forum
    turystyka ale forum skarg i zażaleń, co gorsza cały czas wpisują tu swoje bóle
    te same osoby i do tej pory wałkują sprawę sprzed ponad pół roku.
    Jestem rozgoryczony twoim postępowaniem.
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 14.07.06, 17:37
    och och och..to sie usun z tego forum jak ci nie odpowiada ten poziom..to jest
    forum turystyczne tyle ze mowi o nierzetelnych przewoznikach, a do takich
    nalezy fap..gdyby mnie ktos wczesniej ostrzegł to byłabym mu bardzo
    wdzieczna..iberia pewnie tez, oraz ludzie z mojego lotu, loty do monastyru,
    sharm el-shaikh, na rodos, do kenii, na dominikane i inni... moje posty ocekaja
    złoscia i jadem oraz wspomnienymi środkami żrącymi pod wpływem płytkich
    komentarzy typu "kup se bilety w british" albo "trzeba było nie leciec"-
    poczytaj cała dyskusje...dodatkowo smieszy mnie ta pani od niecheblowanego
    drewna i wchodze zeby poprawic sobie humor jej tekscikami... nie wchodze na
    droge sadowa, poniewaz mam zamiar dalej jezdzic z neckermanem ;) tym razem
    dominikana, nie z przewoźniczkiem ;) z czego jestem wyjątkowo rad ;) a ja życzę
    FAp plajty, ludziom z totalnym brakiem empatii małych spoznien (np. marne 30
    godzin- co to dla was jest? przeciez tyle placicie to czego sie spodziewac? co
    to jest 11 tys?), człowieczkom, ktorzy radzili mi dopłacanie za bilety, zeby
    sobie sami podopłacali ;) a sobie zycze udanego urlopu na dominikanie, iberii
    samych udanych i punktualnych lotów, a kolezance, ktora leciała wczesniej do
    kenii zeby udało jej sie uszczypnac fishera na troche kasy ;) No i zycze panu
    Tomkowi z lotniska dobrej i miłej, bezstresowej pracy (jaka na pewno gwarantuje
    fisher air polska). To na tyle ;)
  • Gość: AntyiberiaIAntymar IP: *.aster.pl / *.aster.pl 14.07.06, 18:37
    Sama się usuń z tego forum bo zaniżasz poziom dyskusji wraz ze swoją
    przyjaciółką iberią. Nikogo nie interesują wasze wypociny i omawiane spóźnienie
    po raz setny! Tym panią już podziękujemy:)
    Tak jak napisałaś, jest to forum turystyczne a nie rozkład lotów. FAP od kilku
    tygodni jest najbardziej punktualną linią operującą z Polskich lotnisk. Ty
    wałkujesz starą sprawę i wreszcie daj jej spokój, bo jest to nudne.
    Ta Pani od nieHeblowanej deski ma rację. Przeczytała po raz setny to samo i
    udzieliła ci bardzo cennej rady. Jak nie rozumiesz zasad w ruchu lotniczym to
    najlepiej będzie, jak przestaniesz latać- to natomiast moja cenna rada ale weź
    pod uwagę, że inne środki transportu też miewają opóźnienia.
    Nie wchodzisz na drogę sądową, bo wiesz, że jesteś na przegranej pozycji-
    Neckerman nic do tego nie ma:) a FAP wywiązał się w 100% i otzrymałaś wszelkie
    świadczenia jakie ci się należały.
    Jeżeli myślisz, że FAP splajtuje, to jesteś w wielkim błędzie:) Samoloty latają
    pełne i sięgają szczytu punktualności oraz spełniają a nawet przekraczają
    wszelkie normy FAA:) Straty spowodowane przez PPL zmniejszają się z godziny na
    godzinę, tak więc nie licz na szybki upadek FAP. Jak by było w planie
    bankructwo, to firma by je ogłosiła już dawno. Widocznie ma w planie dłużej
    polatać więc twoje życzenie plajty dla FAP wiesz w co się obróci:)
    Ja i poziom jaki reprezentuje, nie pozwoli mi na życzenie tobie czegoś złego
    więc powstrzymam się od winszowania ci czegokolwiek.
  • iberia30 14.07.06, 19:25
    Powtarzam po raz setny:nie ma obowiazku czytania forum, a tym bardziej nie ma
    obowiazku/przymusu czytania moich wypowiedzi, badz laskaw sie zalogowac i wrzuc
    mojego nicka do niewidocznych.Zatem daruj sobie tym samym nagonke na moja
    osobe, bo sam lamiesz natykiete piszac nie na temat i uskuteczniasz wycieczki
    osobiste pod moim adresem.

    Swego czasu byla nagonka na Triade-poczytaj jakie byly moje wypowiedzi, teraz
    akurat jest na tapecie FAP-temat nie wzial sie -nomen omen-z powietrza.
    Sugeruje nieco wiecej obiektywizmu i empatii dla koczujacych na lotniskach.
    Poza tym zwroc uwage,-skoro tak biegly jestes ze znajomosci moich wypowiedzi-ze
    pisalam, iz awaria zdarza sie nawet najlepszym, ale chodzi o to by zarowno
    biura podrozy jak i przewoznicy szanowali swoich kientow, ktorzy jakby nie bylo
    sa ich zywicielami.
  • Gość: przejrzysty IP: *.asianet.co.th 15.07.06, 05:22
    O co ci chodzi kobieto? Piszesz o tym Fischerze na każdym forum. Daj se spokój.
    Spóźnienia zdarzają się wszystkim liniom, a szczególnie tym małym (jak np.
    FAP), które mają 1 - 2 samoloty. Jedna awaria, czy nieprzewidziana sytuacja na
    lotnisku i cały rozkład diabli biorą.
    OK, rejs się spóźnił, ale przecież FAP zapewnił pasażerom hotel (sama
    piszesz: "zabrano nas do hotelu i tam spedzilismy noc"). Prawdopodobnie
    zapewniono też posiłki (chociaż o tym nie piszesz). Więc o co chodzi? FAP
    wywiązał się ze swoich zobowiązań: w przypadku opóźnienia zapewnił hotel i
    wyżywienie. FAP zapewnił też klientom informację ("Pan z fishera oznajmił nam
    najpierw,ze jest awaria silnika"). Więc co jeszcze mieli zrobić? Wysłać was
    innymi liniami? Być może by to zrobili w przypadku lotu np. do Londynu, ale z
    Warszawy do Agadiru nie lata bezpośrednio żadna inna linia, więc ten wariant
    nie wchodził w grę. Pytam więc: czego oczekiwałaś od Fischera w dniu 25
    czerwaca? Spóźnienie było sytuacją "force majeure" i FAP zrobił to co do niego
    należało (zapewnił hotel i - chyba - wyżywienie).
    Zamiast bazgrolić na każdym forum przestań korzystać z usług Fischera i innych
    przewoźników czarterowych. Zacznij latać drogimi zachodnimi liniami.
  • Gość: loi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.07.06, 09:48
    mialam dzis o 9:30 odleciec do Lamezi... lot opoznil sie tylko 8 godzin ;)
  • Gość: Rybak IP: *.flashnet.pl 15.07.06, 11:13
    Trzeba zapobiegać a nie leczyć, zwłaszcza, że takie sytuacje powtarzają się
    bardzo często. A jak się nie ma czym latać, to się nie lata Panie Mądry czy też
    Przejrzysty. Załatwienie hotelu to zasr..ny obowiązek linii lotniczych w
    przypadku takich opóźnień. Zaznaczam też, że wszyscy pasażerowie mają prawo do
    rekompensaty finansowej.
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 15.07.06, 17:51
    ale punktualnie..tylko 8 godzin spoznienia ;)) wiesz, jesli chodzi o FAP to
    nawet mało ;) powinnas sie cieszyc, ze dolecisz ;) to naprawdę wielka łaska,ze
    fisher cie rpzewiezie..po powrocie na kolana i do siedziby firmy! dziekuj im za
    łaske przelotu!
    Nie, ja udzielam cennych rad..jesli juz tak dokładnie sledzisz moje poczynania
    na forum to zachecam do czytania wszystkiego a nie wybierania niektorych
    postow. bardzo stronniczy jestes.
    moje posty nie zanizaja poziomu tego forum, radze ile zabrac kasy, z jakich
    linii korzystac z jakich nie, z jakich wyieczek korzystac, czy dany hotel jest
    dobry- jesli to nie sa posty na temat to,co jets postem na temat? moze post
    tego jasia pietruszki, ktory rozbawia was zartem i dżipach ;) wyjatkowy żarcik,
    naprawdę...
    jak widac fisher swoich przyzwyczajen nie zmienił, a podroz albo lot na miejsce
    jest rowniez czescia podrózy i urlopu, mnie podobnie jak setki osob interesuje
    jak dolece i czym, poniewaz nie chce zginac w drodze; ty i reszta moze lubicie
    niespodzianki ;) zycze wielu takich ;)
    ja i iberia przezylysmy to samo i tak samo bedziemy walczyc o to,zeby nastepni
    nie dali sie zrobic w konia a pozniej byc obrzucanymi błotem na forum, bo komus
    cos sie nie podoba (jest tyle ciekawych watkow.. nie chce wiedziec nic na temat
    spoznien fishera- przeczytaj sobie post jasia owieczki czy-jak-mu-tam albo
    wypociny ile mozna zabrac na lotnisko- przyjemniej lektury). Oosbiscie mam
    nadzieje,ze ktos, kto bedzie planował swoj wypoczynek zajrzy na to forum i
    stwierdzi,ze nie ma co leciec z fisherem i wybierze inny, rownie ciekawy
    kierunek- gdzie nie obsługuje przewoźniczek albo ten sam ale z innym biurem.
    Nikomu nie zycze zle, oprocz tych, ktorzy obrzucaja mnie błotem za to,ze
    przekazuje, jak jest z tymi liniami, FAPowi za przeinaczania i całej firmie
    FAP ;)
    wróciłam z Maroka i bardzo sie ciesze, bo byłam w raju.. szkoda tylko, że
    najpierw musiałam porzadnie oberwać zanim tam doleciałam ;)
  • Gość: Sid IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.06, 12:40
    Czyając Twoje posty mogę mieć wrażenie, że linia lotnicza Fischer Air Polska ma
    zawsze opóźnienia po 34 godziny i to z powodu awarii samolotów, które sama
    określasz jako "graty". Widocznie znasz się na technice i masz szczegółowe dane
    dotyczące sprawności obu samolotów "przewoźniczka". Jeżeli tak jest to podziel
    się z forumowiczami takimi informacjami - będą one bardzo cenne.
    Twoja wymiana zdań z przedstawicielem FAP (?) była bardzo ciekawa, szczególnie,
    że on/ona nie używała epitetów i słów deprecejonujących interlokutora a tylko
    przedstawiała fakty. Tyl gwoli wstępu. Przez ostatnie 12 lata pracowałem w
    biurach - trzech biurach podróży - dużych biurach i wiem, że to co się dzieje
    pomiędzy biuro podróży - linia - pasażer wygląda troszkę inaczej od wwnątrz a
    inaczej od strony klienta/pasażera. Klient chce wyjechać jak najtaniej, do jak
    najlepszego hotelu - co jest zrozumiałe i biuro podróży umożliwia mu to
    organizując last minute, first minut, last time, first time, i wash 'n'
    go....zmniejszając koszty i przenaszjąc je m.in. na linie lotnicze. Jak to
    robią? Proste: "zmuszając" linie to zagęszczania foteli w samolocie -
    vide "chryja" jakieś 18 miesięcy temu z Fischer Air - jak chciał przerobić
    samoloty z 220 miejsc na 20. Biura jednym głosem powiedziały, że w takiej
    sytuacji nie będą latać Fischerem. Druga rzecz: zamawianie na wyrost rejsów i
    nie wywiązywanie się z umów wobec linii lotniczych, łączenie rejsów, np" rejs
    WAW-SKG-WAW oraz WAW-CFU-WAW połączyć w WAW-SKG-CFU-WAW. Oraz najważniejsze:
    płacenie na czas. Czy zauważyliście, że przy tak dużych opóźnieniach w
    wykonaniu czy to Fischer Air czy Centralwings nie było żadnej negatywnej
    wypowiedzi ze strony biur podróży? Dlaczego? Ponieważ spora częśc opóżnień jest
    spowodowana tym, że biuro/a podróży nie zapłaciły na czas przewoźnikowi. Nie
    zapłaciły ponieważ redukcja cen w ofercie wpływa przede wszystkim na przepływy
    finansowe, któr odbijają sie w niepłaceniu liniom lotniczym czy hotelom. I
    jeszcze jedna uwaga - czy to nie jest symtomatyczne, że te opóźnienia są w
    swojej przeważającej mierze w weekendy? Dlaczego tak jest? Wspomniane przelewy
    nie przychodzą na czas w czwartek, czy w piątek i dopiero -interwencja z "samej
    góry", czyli prezes - prezes u gwarancje osobiste uruchamiają rejs. A dlaczego
    są łamstwa w stylu " rejs opóźniony z przyczyn technicznych"? To także jest
    proste" jeżeli opóźnienie jest powstałe z przyczyn technicznych mających wpływy
    na bezpieczeństwo to linia lonitcza może nie wypłacić odszkodowania. A to
    wszystko jest w porozumieniu z biurami podróży. Oczywiście może pisać, że nie
    wierzycie żby taki Neckermann nie zapłącił za rejs Fischerowi - i macie rację,
    ponieważ Neckermann nie ma umowy z Fischerem a tylko odkupuje miejsca od innego
    biura podróży a te ........ Aby jeszcze bardziej zanudzić: kolejnymi powodami
    opóźnień są już sami podróżni - "normalną" sprawą jest pici alkoholu już w
    terminalu a później, co niestety co raz częściej sie zdarza nie zgłaszanie się
    do boarding - linia lotnicza musi zindetyfkować bagaż takiego pasażera,
    rozładować go, powtórnie przygotować dokumenty do lotu, zgłosić nowy plan lotu,
    otrzymać tzw. slota i oczekiwać. Jeżei jest to rejs, który trwa ok 11 godzin
    (mowa jest tu o pracy załogi) np. do Agadiru a oczekiwanie na pijanych
    pasażerów poszukiwanych przez przedstwicieli biuro podróży trwa to "wychodzą"
    godziny pracy załogi i musi byćona zmieniona, czyli trzeba zebrać nową załogę a
    to tewa i znów, nowy plan lotu, slot....I powstaje efekt domina.. tu 30 minut,
    tam 2 godziny.


    Sid
  • Gość: ripley IP: *.chello.pl 16.07.06, 14:47
    Nareszcie sensowny komentarz.
  • Gość: przejrzysty IP: *.asianet.co.th 17.07.06, 03:29
    Marto, poruszyłaś temat spóźnień Fischera, a teraz piszesz o poziomie dyskusji
    na forum. Jaki to ma związek?
    Poprzednio zadałem Ci jedno tylko pytanie, na które mi nie odpowiedziałaś. Więc
    pozwolę sobie je powtórzyć: jakiego serwisu oczekiwałaś od Fischer Air 25
    czerwca w momencie kiedy dowiedziałaś się, że rejs będzie miał poważne
    spóźnienie?
    Albo zadam to pytanie inaczej: wyobraźmy sobie sytuację, że Pani Marta jest
    dyrektorem generalnym Fischer Air Polska. Wieczorem 25 czerwca 2006 roku pani
    Marta otrzymuje informację, że samolot ma awarię i że w związku z tym rejs do
    Agadiru spóźni się o kilkanaście godzin. Jaki jest tok działania pani dyrektor
    Marty? Oczywiście zakładamy, że pani dyrektor kieruje się WYŁĄCZNIE dobrem
    pasażerów i dobrą reputacją firmy. Koszty schodzą na dalszy plan. Jakie kroki
    podejmuje pani dyrektor Marta, aby pasażerowie byli zadowoleni i aby nie było
    skarg?
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 17.07.06, 13:20
    jakis pan napisał,ze ja i iberia obnizamy poziom na forum ;) wiec nie ja
    zaczelam temat.. nie jestem i nie bede dysrektorem fisher air ;) wiec moze w
    ogole nie rob takich symulacji, bo jets to poprostu śmieszne ;) ja wierze,ze
    fisher szybko splajtuje ;)
    nie znam sie dokładnie na samolotach, mowie o tym, co widze i słyszę..a
    widziaąłam duzo, słyszałam rowniez duzo (chocby prace silnika ekhm)...
    przedstawiciel linii lotniczych przedstawiał fakty..ale ze swojej własnej
    wyobrazni.. to była bogata wyobraznia FAPa...zaden fakt.. fakty sa takie:
    lot do agadiru z 20.40 na 5.40
    lot na rodos 6 godzin spoznienia
    lot do tunezji 34 godziny
    sharm el sheikh 6 godzin ;)
  • evitaa5 17.07.06, 14:34
    Marto - jesteś beznadziejna :((( daj sobie już spokój z tym forum bo naprawdę
    ci to nie wychodzi. I proszę nie psuj ludziom humorów przed wyjazdem.
    I brawa dla Sida, najlogiczniejsze i najprawdziwsze wytłumaczenie różnego
    rodzju opóźnień jakie może być.
    Szkoda, że Marta nie potrafi tego zrozumieć lub chociaż przyjąć do wiadomości.
  • Gość: aga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.07.06, 14:39
    Nie znasz się na samolotach a słyszałaś jak źle pracuje silnik ha ha ha , nie
    ośmieszaj się kobieto bo bzdury piszesz
  • Gość: Antyiberia IP: *.aster.pl / *.aster.pl 17.07.06, 16:37
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • iberia30 17.07.06, 17:56
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • iberia30 19.07.06, 14:55
    naruszylam regulamin??????Valdivia nie przesadzaj.
  • Gość: przejrzysty IP: *.asianet.co.th 18.07.06, 03:32
    Niestety nikt nie może mi odpowiedzieć co Fischer powinien był zrobić 25
    czerwca, kiedy wiadomo już było o opóźnieniu, aby pasażerowie poczuli się
    docenieni i usatysfakcjonowani opieką przewoźnika.
    Otóż, Marto, sytuacja z panią dyrektor Fischer Air Polska jest oczywiście
    czysto hipotetyczna. Gdybyś była Panią Dyrektor FAP i gdybyś dowiedziała się,
    że z jakichś przyczyn (awaria, przedłużająca się kontrola techniczna, problemy
    na jakimś lotnisku) rejs do Agadiru nie odleci 25.06 o godz. 20:40 lecz będzie
    miał ok. 9 godzin opóźnienia, to podjęłabyś następujące decyzje:
    1) Zapewniłabyś pasażerom hotel na jedną noc i transport do/z hotelu;
    2) Zapewniłabyś wyżywienie
    3) Wysłałabyś na lotnisko pana Tomka L., aby przekazał pasażerom przykre
    informacje o spóźnieniu i aby bogu ducha winny pan Tomek zebrał na siebie gromy
    od wściekłych podróżnych.
    Czyli wypełniłabyś obowiązki przewoźnika wobec pasażerów w przypadku pojawienia
    się poważnego spóźnienia. Co Fischer - jak wynika z Twoich relacji - zrobił.
    Masz możliwość złożenia skargi na przewoźnika i żądania zwrotu poniesionych
    kosztów. Ale raczej masz marne szanse na uzyskanie czegokolwiek.
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.07.06, 15:18
    Ale czy do was nie dociera ze zupa byla ZA SLONA !!!!

    dlatego fap sie nie wywiazal !
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 18.07.06, 18:14
    zaczelam temat o spoznieniach fapu, nie ja pierwsza, nie ostatnia...dobrze
    temat był, wymiana argumentow z przedstawicielem..ale kompletnie nie rozumiem,
    dlaczego ktos mi mowi, ze zasmiecam forum i gadam nie na temat skoro to ktos
    pierwszy zarzucił mi,ze jestem głupia i w ogole beznadziejna.. ja chcialam
    pokazac,ze istenieje problem...i jest ktos na forum bedzie sie pytal co z
    fisherem to mu powiem. a wiecie dlaczego? bo sama przed moimi wakacjami tez bym
    chciala wiedziec, i wy zapewne tez..i doczepiajcie sie do wszystkiego, a pan
    Tomasz L. moglby byc chociaz miły, a nie chamski...jezeli ktos odpowiadałby na
    kazde pytanie "nie wiem" tez by was szlag trafił...widac kompletnie nie
    rozumiecie o co mi chodzi... zaczynacie od pyskowek, wyzywania, a dziwicie sie
    jak ktos probuje sie bronic.. mowie prawde, jak jest z fisherem a za to dostaje
    po głowie... bez sensu... i to nie ja zanizam poziom forum, to wy piszac na
    temat nie- turystyczny tylko Marta jest głupia blebleble...
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.07.06, 13:29
    Sorki ale sprawiasz wrazenie przewrazliwionej paniusi . A ze zaczelo sie na
    fapie a skonczylo na zupie to juz inna historia .
    Wg mnie jezeli masz jakies roszczenia skieruj je do biura podrozy bo to z nimi
    masz umowe .
    Te wszystkie zale i lamenty to jak powiedzial poeta i tak wszystko ch..j na
    przestrzeni wiekow
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 19.07.06, 18:42
    zanizasz poziom tego foru,... jak ty sie wyrazasz?
    dlaczego nie piszesz na temat?
    ale to miło,ze jestem taka sławna i popularna,ze sie prowadzi dyskusje na moj
    temat nawet na forum turystycznym..
    ja pisałam o fapie, ktos inny wtracił o zupie...reszta podchwyciła i z fapu
    zrobiła sie zupa, zupa, zuuupaaaaa
  • vixenvox 20.07.06, 09:07
    jeżeli Marta twierdzi, że "przewoźniczek" ma "graty" to dlacego akurat szwedzi,
    którzy są znani z dbania o sowje życie i zdrowie wysyłają ich po swoich
    obywateli ewakuowanych z Libanu? Dlaczego nie wybrali LOT, SAS, Lufthanse, KLM,
    Air France, Finnair, itd...... im nie przeszkadzają te "graty:
    ------------- z www.pasazer.com ------------------
    "Czarterowe linie lotnicze Fischer Air Polska na zlecenie Ministerstwa Spraw
    Zagranicznych Królestwa Szwecji wykonają w dniu 20 lipca 2006 roku rejs na
    trasie Larnaka (Cypr) - Goeteborg (Szwecja) w celu ewakuacji 220 obywateli
    szwedzkich z ogarniętego wojną Libanu.

    Wylot z Larnaki jest planowany w dniu 20 lipca na godzinę 22:55 czasu
    lokalnego, a przylot do Goeteborga w dniu 21 lipca o godzinie 02:40 czasu
    lokalnego.

    na podstawie materiałów prasowych
    -----------------------------
  • iberia30 20.07.06, 09:36
    w takim razie skoro FAP posyla samolot po Szwedow to czy to oznacza, ze znow
    kolejne loty czarterowe beda opoznione/przesuniete?Bo chyba nie maja az tylu
    maszyn...ale moze sie myle?
  • vixenvox 20.07.06, 10:56
    mylisz się .. prawie jak zawsze. Sprawdź rozkłąd lotów FAP a zobaczysz dczego
    mogą polecieć po Szwedów.
  • iberia30 20.07.06, 12:13
    vixenvox napisała:

    > mylisz się ..
    zadalam pytanie, naprawde nie widzisz roznicy miedzy zdaniem oznajmujacym a
    pytaniem???

    >prawie jak zawsze.

    daruj sobie i badz laskaw nie pisac bzdur na moj temat pani idealny.

    > Sprawdź rozkłąd lotów FAP a zobaczysz dczego
    > mogą polecieć po Szwedów.
    nie mam takiej potrzeby.
  • vixenvox 20.07.06, 11:01
    LOT jest jednym z najczęściej spóźniających się przewoźników na europejskich
    lotniskach. W niechlubnym zestawieniu znalazł się m.in. w towarzystwie
    skandynawskich linii SAS oraz British Airways.


    - Problemy z odlotami o czasie mają również tureckie linie Turkish Airlines,
    czeski przewoźnik CSA oraz hiszpański Spanair - wynika z danych Stowarzyszenia
    Europejskich Linii Lotniczych (AEA) prezentowanych przez "Rzeczpospolitą".

    W gronie najbardziej punktualnych przewoźników znalazły się węgierski Malev,
    chorwacka Croatia Airlines i francuski Air France KLM.

    Najwięcej spóźnień mają samoloty na londyńskim Lotnisku Heathrow, w porcie w
    Oslo, na lotnisku Charlesa de Gaulle'a w Paryżu. Najmniej zaś w Wiedniu,
    Frankfurcie i Düsseldorfie.

    W pierwszym kwartale 2006 roku średni czas opóźnienia wynosił, w zależności od
    lotniska, od ok. 30 minut do ok. 70 minut.

    Samoloty LOT odlatują 30 - 50 minut po zaplanowanym terminie. Dla porównania
    średni czas spóźnienia samolotów brytyjskiego narodowego przewoźnika wynosi ok.
    30 minut.

    Niedotrzymywanie rozkładu lotów to jednak wina nie tylko samych linii
    lotniczych. - Najczęstszą przyczyną opóźnień startów samolotów jest pogoda,
    jakość obsługi na lotniskach, duża liczba samolotów w powietrzu i sytuacje
    wyjątkowe, takie jak np. remont lotniska czy usterka samolotu - wyjaśnia
    Krzysztof Rudnicki, dyrektor oddziału International Air Transport Association
    (IATA) w Polsce.

    Prezes LOT Krzysztof Kapis zapewnił "Rz", że linia pracuje nad poprawą
    punktualności. - Już możemy się pochwalić lepszymi wynikami. Po pierwszym
    półroczu 2006 roku spóźniamy zaledwie niecałe 0,3 proc lotów - mówi prezes
    Kapis.
  • Gość: Złota Rybka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.06, 13:58
    "Zaznaczam też, że wszyscy pasażerowie mają prawo do rekompensaty finansowej."
    Jesteś w błędzie i wprowadzasz ludzi w błąd - proponuję przeczytać pełną wersję
    dyrektywy unijnej z prawami pasażerów (a szczególnie preambułę) a później pisać
    coś na grupach dyskusyjnych.

    Złota Rybka
  • Gość: Marta IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.07.06, 14:13
    up
  • Gość: Ja IP: *.aster.pl / *.aster.pl 22.07.06, 10:42
    Marta: "ale to miło,że jestem taka sławna i popularna,ze sie prowadzi dyskusje
    na moj
    temat nawet na forum turystycznym.."
    Nie schlebiaj sobie. O dzieciach z zespołem downa też dużo się mówi a to nie
    jest powód do chwalenia się z racji tej przypadłości. Czyżbyś cierpiała na owe
    schorzenie, bo wszystko na to wskazuje? Nikt nie mówi o tobie pozytywnie więc
    nie rozumiem twojej radości...
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 22.07.06, 20:09
    chyba ty masz problemy z czytaniem, a na pewno ze zrozumieniem tekstu.. nie
    widzisz na jaki temat idzie dyskusja? na moj.. gdzie co pisze, jak i
    dlaczego .. miłej zabawy
  • Gość: MONISIAKRZYSIA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.06, 13:12
    Aż przykro cię czytać Ja!!!!!!!Jesteś prosty,nieskąplikowany i prymitywny!
    Jak ci temat nie pasuje,to po co tu włazisz,prostaku?!!!
    Nie śmiej się z czegoś,czego twój skąpy mózg nie może rozgryźć!
  • Gość: karolinaaaa IP: 195.117.172.* 22.07.06, 11:33
    Nie rozumię dlaczego czeppiacie się Marty , ze narzeka .
    Nie rozumię też tolerancji dla opóźnień i olewania klientów.
    Nie rozumię stwierdzenia : płać więcej to będziesz mieć lepszą jakość usług.
    To chore. Dlatego właśnie w naszym kraju tak mamy , bo tolerujemy olewanie nas
    tłumacząc to jakimiś chorymi kompleksami , tanio to już mogą z nas zrobić co
    chcą , klient drugiej kategorii.
    Gdyby wszyscy walczyli o jakość usług , składali reklamacje ( jak w innych
    krajach) to by nas szanowano , a tak mamy usługi w cenach europejskich a
    jakość "białoruska" .
  • Gość: Ja IP: *.aster.pl / *.aster.pl 22.07.06, 11:59
    Ja rozumiem wyrażenie opinii ale nie powtarzanie w każdym wątku tego samego.
    Ile można?
    Jeżeli chodzi o opóźnienia to napisała to już Vixenvox a ja przytoczę kolejny
    raz, żeby się lepiej utrwaliło, że nie tylko przewoźnicy czarterowi i
    niskokosztowi mają opóźnienia ale i tradycyjne linie:
    "LOT jest jednym z najczęściej spóźniających się przewoźników na europejskich
    lotniskach. W niechlubnym zestawieniu znalazł się m.in. w towarzystwie
    skandynawskich linii SAS oraz British Airways."
    Żeby lepiej uzmysłowić sobie, iż cena ma wielki wpływ na poziom obsługi
    porównaj proszę obsługę w restauracji McDonald's i chociażby restauracji w
    hotelu Sheraton:) Taki malutki kontraścik, co?
    Jeżeli czujesz się olewana przez linię lotniczą to podobnie czują się
    pasażerowie British Airways, oni dopiero mają opóźnienia ale ich pasażerowie
    wliczają to w ryzyko związane z podróżą tego typu transportem.
    Piszesz o kliencie drugiej kategorii i coś w tym jest bo przecież mamy pierwszą
    klasę i ekonomiczną. Serwis w obu się różni i komfort podróży też jest inny i
    podejście do pasażera... CCC- Cena czyni cuda ale jeśli jest opóźnienie to i
    jedni i drudzy są "uziemieni".
    Rozumięsz?

  • Gość: do ja IP: 195.117.172.* 22.07.06, 12:51
    nie przesadzaj , moim zdaniem jak coś jest obiecywane przez biuro podróży to
    należy wywiazać sie z tego co się gwarantuje. Pełna cena - kompletna oferta
    nieprawdaż?
    I nie rozumię tego co piszesz , również to ze LoT się spóźnia nie daje Fisher
    Air prawa do opóźnień prawda? A do Mc Donaldsa od dawna nie chodzę właśnie ze
    względu na to , temu co tam otrzymasz za zapłacona cenę nie równa sie to co
    dostaniesz ( mówię tu o "plastikowych mikrokanapkach "
  • Gość: Ja IP: *.aster.pl / *.aster.pl 22.07.06, 13:53
    A niby co było obiecane a nie było wykonane, i co rozumiesz pod
    pojęciem "kompletna oferta"?
    Oczywiście , że opóźnienia Lotu nie dają prawa do opóźnień Fischerowi ale zwróć
    uwagę, iż nie jest to przypadłość jednej linii ale większości i to zjawisko
    będzie się pogłębiać. Przybywa samolotów a lotniska są za małe a i siły
    przerobowe kontrolerów ruchu powietrznego są ograniczone (sloty). Co prawda
    Unia zleciła opracowanie nowego systemu "prowadzenia" samolotów w powietrzu i
    na ziemi ale wdrożony zostanie dopiero za kilka ładnych lat. Opóźnienia z WAW
    są spowodowane m. in. brakiem sprzętu obsługi naziemnej (brakuje autobusów i
    stanowisk do odprawy) tak więc nie zawsze każde opóźnienie jest z winy
    przewoźnika. A serwis na pokładzie zależy od biura podróży:)
  • Gość: MONISIAKRZYSIA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.07.06, 22:44
    Ja,Iberia,Przejrzysty i tym podobni!
    Dajcie spokój Marcie!!!Ma prawo narzekać i koniec!!!Latałam wiele razy(!)
    samolotami rejsowymi i czarterowymi i nie miałam nigdy żadnych,podkreślam
    żadnych(!) opóźnień(wyjątek-powroty z Grecji-max 1 godz.-konkretnie Rodos)!!!
    Nie najeżdżajcie tak na Matrę!Jest wkurzona i ja to rozumiem!A opóźnienia,to
    nie jest normalna sytuacja!!!!!
    Ja też bym była wściekła i robiłabym aferę!Skoro biuro wie,że ciągle są
    opóźnienia,powinno zmienć godziny lotów,albo coś w tym stylu.Nie będę wnikać w
    to,co powinno zrobić biuro,to jego sprawa!!!A klinci mają być zadowoleni!
    Pomyślcie o ludziach z dziećmi,7 godz. opóźnienia to koszmar dla dorosłych,a co
    dopiero one!Opanujcie się!Ma być tak jak w umowie i koniec!To nie klient ma się
    użerać z przewoźnikiem,który jest niesolidny!!!!!!!!Od tego jest biuro,bo
    rzutuje to na jego renomę. Pozdrawiam.
    P.S. A pisać trzeba tyle razy,żeby inni o tym wiedzieli!
    Jak komuś nie pasuje,to po co wchodzi po raz kolejny na taki temat?!
    Ja nie wchodzę na tematy,które mnie nie interesują.
  • iberia30 22.07.06, 23:11
    Gość portalu: MONISIAKRZYSIA napisał(a):

    > Ja,Iberia,Przejrzysty i tym podobni!
    Dajcie spokój Marcie!!!

    zanim cos napiszesz to badz laskawa zorientowac sie w temacie, zatem
    przestudiuj jeszcze raz ten watek i doczytaj z ktorej strony barykady bylam ja.
  • Gość: loi IP: *.acn.waw.pl 23.07.06, 09:37
    a ja wrocilam - wylot do lamezi w zelszym tygodniu byl opozniony w koncu o 10, a
    nie 8 godzin jak podawali, powrot opoznil sie moze o pol godziny, takze bylam w
    siodmym niebie i lądowanie było mięciutkie, a nie takie, że o mały włos by nam
    podwozie się urwało ;)
  • Gość: MONISIAKRZYSIA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.06, 12:42
    Przepraszam Cię bardzo Iberia!!!!!Zwracam honor!!!!Oczywiście,że jesteś z
    odpowiedniej strony barykady!!!
    Do tamtego towarzystwa dołączam Lipskiego i Fap oczywiście!
    Jeszcze raz sorry!!!!Piszę posty z pamięci,a Twój nick zapadł mi w pamięć i to
    dlatego.Przepraszam i pozdrawiam!
  • Gość: Marta IP: *.nat.kon.tvknet.pl 23.07.06, 15:12
    Chciałam pomóc innym turystom, chciałam zeby to była przestroga i informacja,co
    ich moze spotkac.. przerodziło się to w jakies obrzucanie błotem. jest mi
    przykro z tego powodu. ciesze sie,ze osoba, ktora jak sama mowi latala
    wielokrotnie rozumie mnie, a nie pisze w stylu innych, ktorym samolot sie nigdy
    nie spoznił, akupa pieniedzy przepadła. Mam nadzieje, ze inni potraktuja te
    posty i jakiegos rodzaju walke powaznie.
    Pozdrawiam
  • Gość: Lpiski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.07.06, 09:56
    > żadnych(!) opóźnień(wyjątek-powroty z Grecji-max 1 godz.-konkretnie Rodos)!!!

    rodos jest gownianym lotniskiem i tam zawsze sa problemy
  • Gość: przejrzysty IP: *.asianet.co.th 24.07.06, 04:09
    >Nie rozumię też tolerancji dla opóźnień i olewania klientów.
    >Nie rozumię stwierdzenia : płać więcej to będziesz mieć lepszą jakość usług.
    >To chore. Dlatego właśnie w naszym kraju tak mamy , bo tolerujemy olewanie nas
    >tłumacząc to jakimiś chorymi kompleksami , tanio to już mogą z nas zrobić co
    >chcą , klient drugiej kategorii.

    Droga Karolinoooo,
    Problem polega na tym, że moim zdaniem Fischer nie "olał" pasażerów lecących do
    Agadiru 25 czerwca. W danym przypadku, kiedy wiadomo było o opóźnieniu, Fischer
    wypełnił WSZYSTKIE swoje zobowiązania wobec pasażerów (wyżywienie, hotel,
    transport). Co jeszcze trzeba było zrobić, aby ludzie nie pisali o "olewaniu"
    pasażerów?
    Spóźnienia zdarzają się często, wszystkim liniom. Przyczyną może być awaria
    samolotu, długa kontrola techniczna, korki na lotnisku, pijany pasażer, brak
    wolnych slotów, koniecznośc wymiany załogi itd. itp. Jednak np. LOT, który ma
    ze 40 samolotów, może stosunkowo szybko wysłać pasażerów innym samolotem.
    Fischer tego nie zrobi, ponieważ ma 2 (dwa) samoloty.

    PS Po polsku piszemy "nie rozumiem" a nie "nie rozumię"
  • Gość: fl IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.07.06, 10:00
    Widac jeszcze laski im powinni robic
  • Gość: gonsiorek IP: 194.150.251.* 26.07.06, 00:03
    Dokładnie! czytam sobie to forum i widze, że bicie piany to podstawa ;) Leciałem 11 maja 2006 z opóźnieniem ok. 8 godzin na Dominikane, było nerwowo ale ... w ramach zadośćuczynienia (takie piękne słowo) otrzymaliśmy wypasiony c(k)atering za który nie płaciliśmy wcześniej a na miejscu wycieczkę do Manati Park lub jej równowartość i ewentualną dopłatę do innej od organizatora czyli open travel. Dwutygodniowy pobyt w ramach podróży przedślubnej w Allegro Punta Cana zaliczam(y)do najbardziej "wypasionych" wakacji.
  • jerzy.zywiecki 09.09.06, 21:41
    Leciałem Fisherem do Sharmu w lipcu.Beznadzieja.Olbrzymia ciasnota ,zagęszczone
    fotele,opóżnienia w lotach.piloci to chyba weterani wojskowi samolot chyba
    jechał po wyboistej drodze i podobnie lądował.Kilkadziesiąt razy latałem
    najczęściej egipskimi liniami i twierdzę że nasi piloci są do d..y.Biura
    czarterując samoloty powinny się szanować a nie zawierać umowy na zasadzie :kto
    da za mniejszą cenę.Myśle,że też niech wezmą trochę więcej pieniędzy i wykupią
    jakieś jedzenie a przynajmniej wodę mineralną.
  • kiitek 12.09.06, 15:49
    jerzy.zywiecki napisał:

    Biura
    > czarterując samoloty powinny się szanować a nie zawierać umowy na
    zasadzie :kto
    >
    > da za mniejszą cenę.Myśle,że też niech wezmą trochę więcej pieniędzy i
    wykupią
    > jakieś jedzenie a przynajmniej wodę mineralną.


    Tak,bardzo to jest dziwne,ze biurom zalezy na nizszej cenie przelotu-dzieki
    temu eycieczka jest tansza, nie sadzisz? jesli przelot bedzie drozszy,to potem
    bedziesz narzekal na forum,i pytal-dlaczego tak drogo

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka