Dodaj do ulubionych

Jak wyglada wycieczka z biurem podróży?

IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 24.06.09, 14:09
Nigdy nie byłam, nie mam kogo spytac wiec pytam Was..
Jak wyglada wycieczka z biurem podrózy? Czy jestem pozostawiona sama sobie czy
zawsze mam niedaleko kogos kto mi pomoze w razie czego?
Jak wyglada pobyt na lotnisku, jeszcze w Polsce mysle, ze dałabym rade jakos
wpakowac sie do samolotu, ale jak wrócic? Czy ktos tam mi pomoze? Czy leci sie
jakas grupa? I mozna tylko isc za ludem? Ludzie pomozcie, bo jak widzicie
jestem kompletnie zielona! :-(
Edytor zaawansowany
  • Gość: kasia IP: *.aster.pl 24.06.09, 15:11
    w Polsce przyjeżdżasz na lotnisko z wszystkimi dokumentami odebranymi z biura
    podroży lub odbierasz je na lotnisku /biura, ktore wydają na lotnisku dokumenty
    mają swoje stanowiska w dniu odlotu samolotu/, z dokumentami idziesz do
    stanowiska odprawy, a poźniej do tzw Gate i do samolotu. Zakładam,ze poza tym,ze
    jesteś zielona to jesteś rozgarnięta, więc sobie poradzisz:)
    Na lotnisku w Polsce nikt z biura się tobą nie zaopiekuje:(
    po przylocie w miejsce przeznaczenia, idziesz do wyjścia i ..... tam czekają
    rezydenci z tabliczkami odpowiedniego biura podrozy, podchodzisz do swojego,
    mowisz jak sie nazywasz, jaki hotel i wszyscy są zapakowani do odpowiedniego
    autokaru.
    Po przyjeździe do hotelu, w recepcji rezydent pomaga się zameldować i ....
    zaczynasz wakacje.
    Rezydent zostawia swoj numer, więc w razie potrzeby możesz do niego zadzwonić i
    zwykle jest tak,ze na drugi lub trzeci dzień pojawia się w hotelu, żeby
    powiedzieć o ciekawostkach, wycieczkach itp.
    Pod koniec pobytu dzwoni lub zostawia w umowionym/wyznaczonym miejscu informację
    o planowanym wyjeździe z hotelu.
    W dniu wyjazdu znow autokar, lotnisko, odprawa, przy której rezydent jest /a
    czasami się zdarza,że nie ma - u mnie zawsze był:)/ i w razie problemów powinien
    pomoc, ale zwykle te odprawy przebiegają bezproblemowo:)