29 biur na czarnej l...

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • IP: 80.51.237.*

    Czy ktoś może sprawdził ,które 29 biur podróży (podobno kilka
    znanych)zalega z płatnościami i jest umieszczone w Krajowym
    Rejestrze Dłużników - pisze o tym Puls Biznesu.
    • IP: *.aster.pl

      Gość: chija_mari 24.07.09, 10:11 Odpowiedz
      chętnie bym sie dowiedziała które, wyjeżdzam za trzy tygodnie z alfa star i
      chętnie bym sprawdziła, ale z tego co sie zorientowałam, nie zdążę, na odpowiedź
      czeka się 14 dni roboczych, nie zdążę sprawdzić i ewentualnie rezygnować. Więc
      wole nie wiedzieć i nastawiac sie optymistycznie, alfa star w końcu duże biuro
      więc szanse mam ogromne :P
      • IP: 80.51.237.*

        Gość: jozefa1 24.07.09, 10:55 Odpowiedz
        Ja jestem właśnie w podobnej sytuacji,jadę Eccoholidayem i wpłaciłam
        całość kwoty.Moje biuro ogłasza na swojej stronie,że ma dodatkowe
        ubezpieczenie od "nie wywiązania się z umowy",ale nie podniosło mnie
        to na duchu, raczej przeraziło, że biorą to pod uwagę.
        • IP: *.internetdsl.tpnet.pl

          Gość: JM 24.07.09, 11:40 Odpowiedz
          Byłam z Ecco 3 razy - ostatnio w czerwcu w Tunezji.Wg mnie biuro
          jest bardzo rzetelne. Zapis o ubezpieczeniu - był już we
          wczesniejszych umowach. Teraz okazuje się bardzo istotne że na
          każdego turystę przypisana jest kwota ubezpieczenia. To własnie
          powinno cie uspokoić bo ,jak sie okazuje ,ubezpieczenie dla biura
          nie gwarantuje zwrotu kosztów poniesionych przez turystę. Będzie
          dobrze:)
          • 24.07.09, 12:20 Odpowiedz
            Ja również z nimi lecę do Egiptu we wrześniu(podobno wtedy ma być najwięcej
            spektakularnych upadków biur podróży!).Mimo wszystko mam nadzieję,że będzie
            dobrze.Zastanawiam się tylko,czy nie sprawdzić ich,czy nie są w krajowym
            rejestrze dłużników.A może ktoś już to zrobił?
            • IP: 213.186.77.*

              Gość: ela 04.08.09, 13:59 Odpowiedz
              Witaj
              Ja tez jadę z ECCO więc sprawdziłam w krajowym rejestrze długów
              ( można to zrobić przez internet płacąc 9 zł za sms. Nie są
              zadłużeni! Pozdrawiam
          • IP: *.net.inotel.pl

            Gość: paula 24.07.09, 14:26 Odpowiedz
            ja jadę z ecco we wrześniu na teneryfe. mnie akurat ten komunikat
            uspokoił. pomysl logicznie, jakby zamierzali upaść, to by siedzieli
            cicho a nie na wlasnej www takie info dawali.pewnie wszyscy dzwonią
            i pytają, to na www podali.a moze ktos z was tez na teneryfe leci we
            wrzesniu? w grupie raźniej ;-)
    • IP: *.171.110.250.static.crowley.pl

      Gość: Maki 24.07.09, 12:35 Odpowiedz
      Po tym artykule napewno są osoby , które dokonują / dokonały już
      weryfikacji " swoich " biur podróży. Proponuję podzielić się na
      forum uzyskanymi wiadomościami. Dosyć nabijania kasy nieuczciwym
      touroperatorom.
      • 24.07.09, 14:14 Odpowiedz
        dokładnie, ja o taką informację i pomoc poprosiłam swoją księgowość,
        która ma dostęp do KRD
        mogę więc potwierdzić, iż Triada i Exim nie figurują w tym rejestrze
        --
        picasaweb.google.com/annie200379
        • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl

          Gość: ulika6.0 24.07.09, 14:39 Odpowiedz
          A może coś wiesz o Ecco Holiday?
          • 24.07.09, 15:22 Odpowiedz
            Moje dzieci z Grecos lecą 11.08. Nie tanio, ale ciut taniej od
            Neckermana. Ktoś "cóś" wie, bo nic nie wiem o tym biurze. Ecco
            wydaje się o.k.
            --
            Tyle uczuć mieści się między jednym uderzeniem serca a drugim.
            • IP: *.kalisz.mm.pl

              Gość: jack_06 24.07.09, 16:13 Odpowiedz
              W "Pulsie Biznesu" jest mowa już o 93 biurach. Ale największa kwota
              zaległości to 140 tys. Czy to dużo przy obrotach biur podróży ? Czy
              takie zadłużenie to powód do alarmu ? Osobiście korzystam z dużych
              biur podróży, co bynajmniej nie oznacza 100% pewności (może też są
              na liście w KRD...).
              JD
          • IP: *.adsl.inetia.pl

            Gość: stella 24.07.09, 20:03 Odpowiedz
            sprawdzałam. Ecco nie ma na liście.
        • IP: *.centertel.pl

          Gość: didi 24.07.09, 23:09 Odpowiedz
          ja bym się bała tych biur z "arabskim" kapitałem to jest: Exim,
          SunFun, Selectours i Oasis... jeszcze jakieś
          Szefem Kopernika też był podobno Arab, więc ja bym się zastanawiała,
          ale pewnie znajdą się ryzykanci! Zresztą zobaczcie na nazwisko www.koperniktravel.pl/
          a jak ktoś mysli że jesli biuro nalezy do jakiejś organizacji
          turystycznej POT czy PIT, i dzięki temu jest bezpieczne to jest w
          BŁĘDZIE!
          to tylko stowarzyszenie, któremu trzeba płacić pewnie za to, że dają
          swoje logo i tyle.
          Udanych Wakacji!!
        • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl

          Gość: DANAD1 28.07.09, 08:36 Odpowiedz
          Jeśli można sprawdzić biuro Sky Club jadę z nimi 24-09 do Tunezji
          z góry wielkie dzięki.
          • IP: *.internetdsl.tpnet.pl

            Gość: Marcin 31.07.09, 08:39 Odpowiedz
            Kupiłem raport z krd, na dzień 29.07.09 sky club jest czysty.
            pozdrawiam
          • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl

            Gość: pilot turystyczny 14.08.09, 13:33 Odpowiedz
            sky club + triada = open travel czy Wam coś to mówi ???
            • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl

              Gość: panczo 15.08.09, 12:04 Odpowiedz
              Mówi i to wiele! Ale w pozytywnym a nie negatywnym znaczeniu jak tu kolega
              sugeruje. Latam z Triadą, latam ze Sky Club. Triada jest teraz chyba największym
              biurem podróży w Polsce. Sky Club jest marka Triady wiec na 100% finansowo są
              bezpieczni.
    • IP: *.chello.pl

      Gość: Tomasz 24.07.09, 19:25 Odpowiedz
    • IP: *.cust.tele2.pl

      Gość: ewa 27.07.09, 00:26 Odpowiedz
      Włascicielem Kopernika jest Tunezyjczyk i doprowadził już drugie
      biuro podróży do upadku w Polsce.To podawali na TVP INFO ale nie
      podali jakie to drugie biuro.
      Ta lista zalegających coś niepełna bo 22 zamiast 29 i nie ma dużych
      wiodących biur
    • IP: 212.76.37.*

      Gość: iza 29.07.09, 12:59 Odpowiedz
      polecam www.turystyka.gov.pl - podane są dane biura, ubezpieczyciel i sumy
      gwarancyjne
    • IP: *.internetdsl.tpnet.pl

      Gość: koizumi_r 30.07.09, 08:32 Odpowiedz
      Ufff. ja właśnie sprawdziłam biuro z którego jedziemy we wrześniu do
      egiptu. czy ktoś wie czy sun&fun jest na tej nieszczęsnej liśie
      dłużników??
      • IP: 212.76.37.*

        Gość: viola 30.07.09, 20:24 Odpowiedz
        S&F nie wygląda zle, ubezpieczony w niemieckim towarzystwie, gwarancja ważna do
        lutego 2010r. Natomiast Alfa Star ma gwarancję bankową w Banku Millennium tylko
        do 30 wrzesnia br. Czy to bank będzie ewentualnie płacił odszkodowania ?
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: krzycho 03.08.09, 18:10 Odpowiedz
      .... kopernik miało gwarancje na 2,2 mln zł - a np.tui na 14 mln zł
      osoby ktore wyleciały z kopernikiem nie moga liczyc na zwrot
      kosztow - koniec cytatu
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: jacek 03.08.09, 18:56 Odpowiedz
      Puls Biznesu 29 biur podróży zalega z płatnościami - wpiszcie sobie
      w google i MOZECIE SOBIE POCZYTAC !!!!!!!!! stan na 24 lipiec 2009 r
      • IP: *.internetdsl.tpnet.pl

        Gość: re 04.08.09, 09:17 Odpowiedz
        no jest sie czym podniecać, jak zwykle durni ludzie podchwycili
        tekst zupełnie nie wiedzą o co w nim chodzi i sieją demagogię...
        poza kopernikiem nie ma tam żadnego biuro która w ogóle byłoby
        znane. nie ma tam żadnego ze znanych touroperatorów. pozatym ten
        rejestr to jedna wielka bzdura i wie to każdy kto posiada trochę
        wiedzy o turystyce. Artykuły jakie pojawiły się w pb, newsweeku oraz
        innych portalach są niestety ale bzdurami i opierają się na
        pogłoskach i opiniach na forum (czyli waszych - ludzi którzy o
        branży nie wiedzą nic). zanim ktoś z was zacznie znowu robić tu za
        eksperta który coś gdzieś od kogoś usłyszał to radzę się zastanowić.
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: yui 04.08.09, 11:08 Odpowiedz
      panie re powiedz pan to tym co nie dostana kasy z kopernika !!!!!!!!
      ile to ludzi ma zmarnowane wakacje i nie odzyska KASY !!!!!! panie
      re !!! do wgladu powinno byc wszystko ZA DARMO i o kazdej porze
      dnia !!! ale w polsce nie trzeba wszystko ukrywac przed ludzmi !!!
      dlaczego tvn i inne stacje nie mowia o tym !!! DLACZEGO polak ma byc
      nabity w butelke !!!!!!!!!!!!!! ludzie piszcie o wszystkim i tyle
      jak podaje gazeta pomorska - biuro call /go tez jest na liscie
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: jak 04.08.09, 11:10 Odpowiedz
      ja mozna przeczytac w gazecie pomorskiej call / go w bydgoskim tez
      jest na czarnej liscie !!!
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: maciek 04.08.09, 11:49 Odpowiedz
      newsweek.pl - przeczytajcie art. - biura podróży beda padac jak
      muchy - jest tam tabelka o opiniach przeczytajcie sobie bo
      WARTO !!!!
      • IP: *.ssp.dialog.net.pl

        Gość: marcin 04.08.09, 12:54 Odpowiedz
        niestety te wszystkie artykuliki i polskie bazy danych to wnioskowanie o
        pogodzie na Seszelach na podstawie kształtu kałuży w Otwocku;

        prawdziwe zobowiązania organizatorów turystyki to należności dla hoteli, linii
        lotniczych, ZUS i US - to są miliony, a nie jakieś drobiazgi publikowane w KRD;

        chociaż oczywiście jeśli jakieś biuro nie reguluje nawet takich drobiazgów to
        jest już symptomatyczne;

        trzymam kciuki za nasze i biura i wpłacone zaliczki, pozdrawiam :)
        • IP: *.internetdsl.tpnet.pl

          Gość: re 04.08.09, 13:57 Odpowiedz
          ale kopernik tam był i padł, nie ma tam zadnego liczącego sie w
          polsce organizatora. pozatym to co to jest za zadluzenie 30 tysiecy
          czy dwadziesia kilka jakie miał kopernik? przy obrotach kilunastu-
          kilkudziesiedziu milionow :) przeciez to smieszna kwota. Panie yui
          rownie dobrze moze pan miec pretensje do babci ktora na rogu
          handlowala recznikami, ze teraz jej juz tam nie ma a chcesz pan
          reklamacje zlozyc. kto kupowal w koperniku? pazerni i cwaniacy ktrym
          sie wydawalo ze cos moze byc 30% tansze niz cena rynkowa. a po co
          tvn ma o tym mowic? to jest komercyjna stacja ktora powie o czym
          jezeli bedzie sie jej to oplacalo i zwiekszy ogladalnosc. wielka
          sensacja 3 tys osob... tragedia normalnie. call&go juz dawno upadło
          ale to byl agent.
          • IP: 92.244.57.*

            Gość: krzysztof 04.08.09, 17:57 Odpowiedz
            chłopino re -3000 tys ludzi oszukanych to jakas tragedia - milcz
            wasc wstydu oszczedz !!! zawiedzione dzieciaki i ich rodzice a wasc
            mowisz ze co to jest !!!!!!!!!! skandal wszyscy mowili po cichu o
            koperniku i sprzedawali imprezy -za kraty z liderami kopernika i
            tyle !!!!!!!! - w tvn i innych nie polskich mediach powinni bebnic o
            tym jak polskich obywateli sie traktuje jak zostali oszukani i
            pozbawieni radosci tak dlugo oczekiwanego wyjazdu - olejnik i inni
            powinnii atakowasc z piana na ustach jak to robia z innymi
            sprawami !! ale jezeli sie oszukuje polakow to woda w usta panie
            re !!! najgorsze jest to ze jak podaja niektore media - TO NIE
            KONIEC UPADŁOSCI !!!!!!!!!!!!!!!
            • IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

              Gość: re 04.08.09, 22:07 Odpowiedz
              krzysiu bo ci pikawa stanie wiec sie tak nie pien. ja rozumiem ze to tragedia
              dla konkretnych osob ktore stracily wakacje, ale codzinnie ktos jest oszukiwany
              na allegro, w sklepie, z ogloszen itd i to na wieksze sumy i telewizji do tego
              nikt nie sciaga. pewnie ze agenci sprzedawali imprezy kopernika ale myślisz ze
              co ze na siłe? ze mowili albo kopernika pan wezmiesz albo idz do innego biura?
              kopernik byl ostatnim biurem jakie sie proponowalo, no ale skoro ludzie nie
              wiedza ze cena 1500 zł za 5* to podejrzana sprawa to sorry, głupich nie sieją.
              Pewnie zaraz się odezwą Ci którzy zapłacili po 10 tysięcy (pewnie za 4 osoby na
              2 tyg) ale ok, tylko ciekawe czy Pani z biura nie proponowała tego samego hotelu
              u kogoś innego ale o 3 tys droższego? jak nie o 5 tys. teraz każdy chce odzyskać
              wpłaconą kasę, ale jak biura wysyłały pisma z podwyżką cen w związku z kursami
              walut to wszyscy od oszustów wyzywali i teraz są tego efekty, mordę się darło bo
              200 zł dopłaty przyszło to teraz w domu będzie trzeba siedzieć i na forum biadolić.
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: irena 05.08.09, 10:37 Odpowiedz
      re- rece i nogi sie uginaja jak sie czyta wypociny takiego re !!! na
      szczescie nie poszkodowana !!!!!!!!!!!
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: mago 06.08.09, 12:00 Odpowiedz
      jak mozna przeczytac w pulsie biznesu juz wiemy jakie biura sa na
      czarnej liscie - ale co gorsze jest jeszcze ponoc kilka kwiatkow co
      wypali za jakis czas - i co gorsze sa dalej sprzedawane wycieczki
      tak jak bylo w koperniku - ludzie z branzy wiedza o tym ale nie
      puszcza pary bo i poco !!!!!!!!!!
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: karolina 10.08.09, 10:06 Odpowiedz
      mamy obawy ze jesenia moze pasc kilka biur ??? pisze tez o tym
      prasa - nie jest to zadne straszenie ale ......
      • 10.08.09, 12:07 Odpowiedz

        nie, żadne straszenie... Ciekawe, że z tego samego ip 3 minuty wcześniej pojawił się w wątku o koperniku wpis lo:

        kto po koperniku
        Autor: Gość: lo IP: 92.244.57.* 10.08.09, 10:03

        mam pytanko jak myslicie kto po koperniku ??????


        po co takie głupie podbijanie wątków?
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: kazik 10.08.09, 13:46 Odpowiedz
      ja tez mysle ze trzeba mowic i pisac o polskich biurach aby ludzie
      nie stracili swoich marzen tak jak to było z biurem kopernik !!!!
      jak podaje prasa - moze pani sobie poczytac sa jeszcze biura ktore
      padna w tym roku i trzeba o tym mowic !! czy to sie komus podoba czy
      nie !!!!!!! pozdrowienia dla pani
      • IP: 76.73.1.*

        Gość: Malox 10.08.09, 14:03 Odpowiedz
        I tak Karolina została Kazikiem :-)
        U Was w tej Zielonej Górze to każdy tak płeć zmienia, czy tylko niektórzy?
      • 10.08.09, 22:02 Odpowiedz
        z całą pewnością należy poruszać temat kondycji biur podróży - nie tylko polskich, bo i w niemieckich biurach nie najlepiej się dzieje (w Berlinie w Neckermannie wraz z voucherami miła pani wręczyła mojej rodzinie udającej się z tym biurem na urlop karteczkę z informacją o ubezpieczycielu biura rzucając: "w dzisiejszych czasach nic już nie wiadomo..."), tylko po co robić to pod niezliczoną ilością nicków (ale z jednego ip) w kilku wątkach?!? Nic poza podejrzeniem o szerzenie paniki (a tym samym trollowanie) do głowy mi nie przychodzi.
        Również pozdrawiam.
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: kaka 10.08.09, 19:50 Odpowiedz
      zielona gora ma sie dobrze !!! gorzej z polskimi biurami
      turystycznymi !!! a dobrze by ludzie nie mieli takich klopotow jak
      z kopernikiem !!!! pajacu
      • IP: *.internetdsl.tpnet.pl

        Gość: ramm 11.08.09, 12:21 Odpowiedz
        coś wiadomo??
        • IP: 80.51.237.*

          Gość: jozefa1 11.08.09, 12:48 Odpowiedz
          Moim zdaniem instytucje powołane do tego nie robią nic aby uchronić
          klientów przed oszukańczymi biurami np zmowa milczenia przy
          Koperniku, ale także zmowa milczenia w innych przypadkach-
          podnoszenie cen przez niektóre biura z powodu"wzrostu kursów"-biura
          te wykorzystały kruczki prawne w zapisach umowy, aby nie dać
          klientowi szansy wycofania się z wycieczki gdy wzrost ceny był 30%
          (patrz NECKERMAN).Urząd ochr Konsum. wskazuje biura które mają
          oszukańcze zapisy w umowach,niezgodne z ustawą o usługach
          turystycznych I co..??Nic i nikt nie zmusza tych biur do usunięcia
          tych zapisów.Czy Pan Prezes Izby Turystycznej,który wytykał
          klientom,że nie sprawdzają kondycji biura zrobił coś,aby choć
          wskazać listę takich biur?Urząd Marszałkowki wysyłał klientów do
          sądu itd.Tak naprawdę jesteśmy bezradni wobec tych wszystkich
          praktyk,albo możemy jechać indywidualnie.
          • IP: 92.244.57.*

            Gość: klo 11.08.09, 15:52 Odpowiedz
            problem polega na tym moi kochani ze najlepiej jakbysmy milczeli i
            tyle !!! a kryminalisci bo tak nazywam tych ludzi co nabijaja
            polakow w
        • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl

          Gość: HiHi 11.08.09, 13:27 Odpowiedz
          Selectours za zeszly rok dostal cos takiego:
          http://www.selectours.com.pl/pliki/dokumenty/CERTYFIKAT.pdf
          wiec chyba nie jest zle.
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: jak 13.08.09, 16:18 Odpowiedz
      call/go PADA !!!!!!!!!
      • IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

        Gość: ja 14.08.09, 20:58 Odpowiedz
        juz dawno przeciez padli i znikenli z zaliczkami... tyle ze to zwykly gowniany
        agent a nie organizator.
    • IP: 92.244.57.*

      Gość: k 17.08.09, 17:30 Odpowiedz
      prosze piszcie o waszych problemach z biurami !!!!!!!!

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.