07.11.09, 15:09
Czytałam poprzednie wątki ale były już stare. Czy ktoś wie co się
dzieje w tej firmie? Kolejny m-c i nie mam wielu rzeczy z
zamówienia, co mam mówić ludziom....czy ktoś jeszcze ma taki
problem? Nie wiedziałam, że tak duża firma nie potrafi sobie z tym
poradzić....
Edytor zaawansowany
  • shiva772 08.11.09, 13:03
    Ja mam ale nic nie piszę bo odpowiedz jest jedna: ciesz sie że są
    braki bo to znaczy że firma dobrze sobie radzi na rynku smile
    --
    Purysto językowy! Piszę 60 słów na minutę i zdarzają mi się błędy.
    Rzeczowych nie popełniam wink
  • ignorant11 08.11.09, 13:17
    shiva772 napisała:

    > Ja mam ale nic nie piszę bo odpowiedz jest jedna: ciesz sie że są
    > braki bo to znaczy że firma dobrze sobie radzi na rynku smile


    Sława!

    Dokładnie tak!

    Masz 1300 innych produktów.

    Zabierz sie za sprzedawanie.

    Swoja droga to jescie juz doswiadczonymi Konsultantkami i
    powinnyscie sobioe umiec radzic z WYPRZEDANYMI produktami.

    Bo to potrafia nawet Nowe Konsultantki- Debiutantki.

    A nie ciagle jeczec i szukac usprawiedliwień dla włąsnego
    niedołestwasmile)

    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • sema83 08.11.09, 19:53
    To nie jest niedołęstwo, tylko jeśli ktoś chce akurat ten produkt a
    nie inny to nie wcisnę nic innego jeśli nie da się tego niczym
    zastąpić. Poczytałam w necie i wiele konsultantek się skarży bo to
    trwa od kilku lat.

    Z innego forum:
    "Braki?
    -Dzień dobry jest masło?
    -Chwilowo nie ma, ale jest margaryna!Baaaaaaaaardo dobra, może jej
    pani używać zamiast masła!
    -Niee,to ja jednak dziękuje,poczekam na masło.
    -Ojj,wie pani cooo...ja to bym Pani jednak radziła sie przyzwyczaić
    do margaryny, bo ja nie wiem kiedy to masło przywiozą...smile"

    albo
    "Mnie jeśli chodzi o braki, to wkur...ł i to porządnie (!!!!) ten
    katalog z termoforami! Drugiego dnia nie było po nich śladu i tak do
    samego końca katalogu!! Na tyle zraziłam się do Oriflame przez tak
    niepoważne traktowanie konsultantów i klientów, że nie chcę zostać
    żadnym managerem, dyrektorem ani nikim innym, a kupuję tylko dla
    siebie i kilku osób, które u mnie zamawiają. Kosmetyki jakościowo są
    świetne, nie potrafię się bez nich obyć. Natomiast braki są żenujące
    po prostu. Wstyd - żeby taka firma nie potrafiła organizować
    sprzedaży... "
  • ignorant11 08.11.09, 21:33
    sema83 napisała:

    > To nie jest niedołęstwo, tylko jeśli ktoś chce akurat ten produkt
    a
    > nie inny to nie wcisnę nic innego jeśli nie da się tego niczym
    > zastąpić. Poczytałam w necie i wiele konsultantek się skarży bo to
    > trwa od kilku lat.
    >
    > Z innego forum:
    > "Braki?
    > -Dzień dobry jest masło?
    > -Chwilowo nie ma, ale jest margaryna!Baaaaaaaaardo dobra, może jej
    > pani używać zamiast masła!
    > -Niee,to ja jednak dziękuje,poczekam na masło.
    > -Ojj,wie pani cooo...ja to bym Pani jednak radziła sie
    przyzwyczaić
    > do margaryny, bo ja nie wiem kiedy to masło przywiozą...smile"
    >
    > albo
    > "Mnie jeśli chodzi o braki, to wkur...ł i to porządnie (!!!!) ten
    > katalog z termoforami! Drugiego dnia nie było po nich śladu i tak
    do
    > samego końca katalogu!! Na tyle zraziłam się do Oriflame przez tak
    > niepoważne traktowanie konsultantów i klientów, że nie chcę zostać
    > żadnym managerem, dyrektorem ani nikim innym, a kupuję tylko dla
    > siebie i kilku osób, które u mnie zamawiają. Kosmetyki jakościowo

    > świetne, nie potrafię się bez nich obyć. Natomiast braki są
    żenujące
    > po prostu. Wstyd - żeby taka firma nie potrafiła organizować
    > sprzedaży... "


    Sława!

    Skoro nie umiesz sobie poradzic z byciem Konsultaltantka to moze
    poszukasobie innego zajeciasmile)

    Wyluzuj!
    Nikt Cie Cie nie zmuszasmile)

    To TY powinnas sie wstydzic ze nie potrafiszsmile)


    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 08.11.09, 21:42
    Sława!

    Nowi Konsultanci nie tylko potwierdzili wyniki z K14 ale nawet
    zrobili NOWE AWANSEsmile)

    Oni sa przykładem do nasladowania a TY jestes przeykładem
    nieudacznictwa i awamturnictwasmile)

    Co wiecej Ci powiem: to moi zdolni Konsultanci WYKUPILI Tobie
    magazyn, abys Ty miała problemysmile)
    buahhahahha


    Nie mam dla Ciebie najmniejszego ZMIŁOWANIAsmile))

    To jest rynek: najlepsi ZWYCIEZAJA a NIEUDOLNI MUSZA ODEJSCsmile))


    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 08.11.09, 13:12
    sema83 napisała:

    > Czytałam poprzednie wątki ale były już stare. Czy ktoś wie co się
    > dzieje w tej firmie? Kolejny m-c i nie mam wielu rzeczy z
    > zamówienia, co mam mówić ludziom....czy ktoś jeszcze ma taki
    > problem? Nie wiedziałam, że tak duża firma nie potrafi sobie z tym
    > poradzić....


    Sława!

    Potrafi i swietnie sobie radzi, stad niektóre produkty sa juz
    WYPRZEDANE. Masz odpowiedni raport o produktach NIEDOSTEPNYCH-
    wszyscy inni wiemy tyle samo co moemy przeczytac w raporcie.

    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 08.11.09, 13:36
    Sława!

    Dstałem taki sms od Konsultantki -Debiutantki juz po 30 min po
    przekazaniu jej info o produktach wyprzedanych:


    "Sama pokombinowałam, podzwonilam do Klientek, powiedziałam ze mamy
    wyprzedane i czy nie zaiteresowałyby sie innym produktem i dałam
    radesmile)dziekuje za pomoc dobranoc"

    ZATEM niech zyja WYPRZEDANE! Jak widac dla chcacego i KUMATEGO nic
    trudnego.


    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 08.11.09, 13:44
    Sława!

    Czy to bedzie Oriflame czy Nasze Kolezanki z A czy w klasycznej
    sprzedazy w Lorealu.

    Oczywiscie jest wieeeeeeeeeeeeele bawiedziewiastych, zalegajacych
    magazyny i p-okrytych centymetrowa wartswa kurzusmile)

    A my znowu zwiekszylismy sprzedazsmile)


    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • shiva772 08.11.09, 15:13
    Ciebie to już trzeba leczyć, naprawdę.
    --
    Purysto językowy! Piszę 60 słów na minutę i zdarzają mi się błędy.
    Rzeczowych nie popełniam wink
  • ignorant11 08.11.09, 21:31
    shiva772 napisała:

    > Ciebie to już trzeba leczyć, naprawdę.

    Sława!

    NIe mnie ale Ciebiesmile)

    Nawet wspołczesna psychiatria zna Twoja jednostke chorobowasmile)

    Nazywa sie ona: "zespól wyuczonej bezradnosaci"

    Naprawde daje sie to leczycsmile)


    W Twoim wypadku moze nie jest za pozno...

    smile)

    Sprój! Poddaj sie terapiismile)

    Moze Cie wylecza a wtedy WYGRASZ!
    Naprawde dobrze Ci zycze...



    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 08.11.09, 21:57
    Sława!

    Gdy Konsultant z drzewka spadniesmile))
    Inni go nie załuja jeszcze BRAKAMI go tratujasmile)

    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 08.11.09, 22:00
    Sława!

    Ze inni ZDOLNIEJSI wykupili najtrakcyjnieszy towar przed Wamismile))

    Ja na Waszym miejscu spaliłbym sie ze wstydu zanim napisałbym tak
    niedorzeczny post tak nonsensowny watek zalozył byłsmile))

    Zamiast sie cieszyc ze produkt sie rozchodzi jak swieze buleczki to
    one czekaja...




    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • asiek_asiekowaty 09.11.09, 09:50
    Przeginasz - obrazasz ludzi, a maja racje. Jak ktos siedzi w pracy w
    poniedzialek do wieczora i po p[owrocie chce zlozyc zamowienie, a polowy rzeczy
    nie ma to ma swiadczyc o jego niedolestwie...? Moze ma sobie urlop wziac i
    czekac rowniotko o 9 czy 10, zeby mogl od razu pierwszy zlozyc zamowienie?
    Katalog trwa 3 tygodnie, jesli juz po kilku godzinach sa braki to swiadczy zle o
    firmie, a nie konsultantkach. A obrywa sie konsultanktom, ktore traca klientki i
    traca zarobki.
  • ignorant11 09.11.09, 10:54
    asiek_asiekowaty napisała:

    > Przeginasz - obrazasz ludzi, a maja racje. Jak ktos siedzi w pracy
    w
    > poniedzialek do wieczora i po p[owrocie chce zlozyc zamowienie, a
    polowy rzeczy
    > nie ma to ma swiadczyc o jego niedolestwie...? Moze ma sobie urlop
    wziac i
    > czekac rowniotko o 9 czy 10, zeby mogl od razu pierwszy zlozyc
    zamowienie?
    > Katalog trwa 3 tygodnie, jesli juz po kilku godzinach sa braki to
    swiadczy zle
    > o
    > firmie, a nie konsultantkach. A obrywa sie konsultanktom, ktore
    traca klientki
    > i
    > traca zarobki.


    Sława!

    Przekadza nawet rabek spodnicysmile))

    To jest jeszcze bardziej "obraxliwe" przysłowiesmile))


    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 09.11.09, 11:12
    Sława!

    To oczywiscie przyznanie sie,że Ci sie nie chcesmile))

    Od razu masz załatwiona sprawe i nie musisz jak np shiva wyszukiwac
    PRODUKTÓW WYPRZEDANYCH, co zdaje sie byc głownym zajeciem shivy...

    Ale przeciez i to jest bardzo proste- przeciez jest raportt - lista
    tych produktówsmile))

    Ale przyznajac sie przed soba ze Ci sie nie chce masz od razu
    wieksza higiene psychiczna, i mniej roboty bo wtedy nie musisz nawet
    otwierac raportu...

    Ilez mniej wtedy roboty...

    Ilez łatwiej nic nie robicsmile)

    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • asiek_asiekowaty 09.11.09, 14:35
    Rozumiesz, co pisalam? Po cholere mi raport, jak kiedy wracam z pracy i chce
    zlozyc zamowienie po kilku godzinach od startu katalogu - sa braki? Jakby Twoj
    spozywczak byl puisty jak za PRLu to tez bys sie cieszyl, ze taki popyt na towar
    ma...? Konsultantki planuja sobie zamowienia swietnie - skladaja je w pierwszy
    dzien katalogu, zeby uniknac brakow - a braki i tak sa. To co - one zle planuja
    zakupy czy firma zle zaplanowala zapasy?
  • ignorant11 09.11.09, 15:54
    asiek_asiekowaty napisała:

    > Rozumiesz, co pisalam? Po cholere mi raport, jak kiedy wracam z
    pracy i chce
    > zlozyc zamowienie po kilku godzinach od startu katalogu - sa
    braki? Jakby Twoj
    > spozywczak byl puisty jak za PRLu to tez bys sie cieszyl, ze taki
    popyt na towa
    > r
    > ma...? Konsultantki planuja sobie zamowienia swietnie - skladaja
    je w pierwszy
    > dzien katalogu, zeby uniknac brakow - a braki i tak sa. To co -
    one zle planuja
    > zakupy czy firma zle zaplanowala zapasy?


    Sława!

    Nie opowiadaj nonsensówsmile)

    Bo porównanie do niesławnego i bandyckiego prl-u jest absurdalne.

    Przede wszystkim brakuje teraz kilkunastu produktów a dostepnych
    jest ponad 1300 innych....
    smile))

    A takie proporcji nie masz w najlepiej zaopatzronej drogerii czy
    hipermarkecie...

    Skoro nie ma akurat Twojego produktu to masz 2 mozliwosci:

    1 zastapic go innym
    2. wprowadzic zamowienie na ten WYPRZEDANY i czekac na nastepna
    dostawe.

    NA Twoim miejscu wstydziłbym sie pisac takie posty.

    Bo skoro radzi sobie DEBIUTUJACA Konsultantka, a nie radzi
    sobie "menadzer" to jest NAPRAWDE OBCIACHsmile)))


    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • asiek_asiekowaty 09.11.09, 16:11
    Taaaak, tylko zapomniales, ze jedynie czesc z tych 1300 produktow jest w
    promocji w obecnym katalogu, a wiadomo, ze nikt nie kupuje bez promocji.
    Niedostepnych jest 20 produktow w promocji - przy zadnym, powtarzam ZADNYM nie
    ma daty, kidy bedzie dostepny - jak to ulatwia planowanie? Aha - z 20 produktow
    2 maja w podpowiedziach zamienniki, choc to male pocieszenie: jak chce
    dezodorant w kremie, to po co mi zamiennik w postaci dezosdorantu w kulce?! I
    piszac wszystko tutaj nie mogie o swoim zamowieniu, podaje rpzyklady, ktore na
    pewno wiele konsultantek zna z doswiadczenia. Pamietetam, jak w zeszly roku tez
    brakowalo paru produktow, po czym sie okazalo, ze jest jeden produkt ktorego mi
    brakowalo, a nie bylo drugiego. Pocekalam, az ten drugi bedzie dostepny, po czym
    znowu nie bylo pierwszego! W takich sytuacjach Oriflame powinno wysylac
    brakujace produkty na wlasny koszt, ktora konsultanka bedzie placic za przesylki
    czy marnowac swoj czas, zeby biegac po braki kilka razy w ciagu katalogu?!
  • lablenka_x 09.11.09, 20:19
    Zastanawiam sie dlaczego ktoś kto dzieli sie tutaj na forum swoimi
    problemami, zamiast argumentami sostaje obrzucony obelgami.?? Czy to
    taki tutaj zwyczaj?
    Ja rozumiem rozżalenia kogoś kto notorycznie nie może z czegos sie
    wywiązac nie z własnej winy, ale nie rozumiem ataków na te osobę.To
    brak profesjonalizmu i karczemne zachowanie.Nie podoba mi się
    to.Czytuję to forum żeby zasiegac informacji, nie pisze bo nie mam o
    czym, ale dzisiejsze wypowiedzi ignoranta zwaliły mnie z nóg.
    --
    LX

    Nie chodzi o to by żyć jak inni,lecz żyć pośród innych.
  • ignorant11 09.11.09, 20:40
    lablenka_x napisała:

    > Zastanawiam sie dlaczego ktoś kto dzieli sie tutaj na forum swoimi
    > problemami, zamiast argumentami sostaje obrzucony obelgami.?? Czy
    to
    > taki tutaj zwyczaj?

    Nikt nikogo nie obrzuca. Przeciwnie to ja gdy podpowiadam Wam jak
    sobie poradzic jestem ciagle obrzucany.

    > Ja rozumiem rozżalenia kogoś kto notorycznie nie może z czegos sie
    > wywiązac nie z własnej winy, ale nie rozumiem ataków na te
    osobę.To
    > brak profesjonalizmu i karczemne zachowanie.Nie podoba mi się
    > to.Czytuję to forum żeby zasiegac informacji, nie pisze bo nie mam
    o
    > czym, ale dzisiejsze wypowiedzi ignoranta zwaliły mnie z nóg.

    To dobrze własnie mowiłem Wam o WASZYM braku ani profesjonalizmusmile))-
    chyba ze jest taka profesja jak NIEDACZNICTWO i malkontenctwo. A w
    tym watku ujawniły nam sie "profesjonalistki" smile))


    Jeszcze raz powtarzam,ze gdy jestescie rutynoanymi Konsultantkami
    albo jeszcze wiekszy obciach gdy menadzerkami, a nie potraficie
    sobie poradzic tak jak Debiutantka to jest dla Was powód do wstydu
    bardziej niz obnoszenia sie publicznie jakie z Was sa ofiary losu...
    smile)



    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 09.11.09, 20:34
    asiek_asiekowaty napisała:

    > Taaaak, tylko zapomniales, ze jedynie czesc z tych 1300 produktow
    jest w
    > promocji w obecnym katalogu, a wiadomo, ze nikt nie kupuje bez
    promocji.
    > Niedostepnych jest 20 produktow w promocji - przy zadnym,
    powtarzam ZADNYM nie
    > ma daty, kidy bedzie dostepny - jak to ulatwia planowanie? Aha - z
    20 produktow
    > 2 maja w podpowiedziach zamienniki, choc to male pocieszenie: jak
    chce
    > dezodorant w kremie, to po co mi zamiennik w postaci dezosdorantu
    w kulce?! I
    > piszac wszystko tutaj nie mogie o swoim zamowieniu, podaje
    rpzyklady, ktore na
    > pewno wiele konsultantek zna z doswiadczenia. Pamietetam, jak w
    zeszly roku tez
    > brakowalo paru produktow, po czym sie okazalo, ze jest jeden
    produkt ktorego mi
    > brakowalo, a nie bylo drugiego. Pocekalam, az ten drugi bedzie
    dostepny, po czy
    > m
    > znowu nie bylo pierwszego! W takich sytuacjach Oriflame powinno
    wysylac
    > brakujace produkty na wlasny koszt, ktora konsultanka bedzie
    placic za przesylk
    > i
    > czy marnowac swoj czas, zeby biegac po braki kilka razy w ciagu
    katalogu?!


    Sława!

    Wysyłac Konsultantkom na siłe nawet gdy one wybiora inny produkt w
    zamian????

    Nie pograzaj sie.
    smile))

    Oczywiscie gdy brakuje zamówionego produktu to stwarza to pewien
    dyskomfort, ale jak widzisz radza sobie bardzo łatwo nawet
    Debiutantkismile))

    A Ty masz ciagle z tym problem...

    Naucz sie wreszcie radzic sobie!

    Zauwaz tez ze Konsultantki Twojej Grupy radza sobie duzo lepiej niz
    Ty...
    smile))

    Zamiast ciagle narzekac lepiej poszukaj jasnych stron i wex sie do
    pracy, bo bedzie to dla Ciebie duuuuzo lepsze niz to Twoje ciagłe
    utyskiwanie na "nieszczescie" które ciagle Cie spotyka.

    smile))

    Bedzie dla Ciebie lepiej niz ogłaszac sie ofiara losu gdy
    dorównasz, nie mowie ze zaraz do najlepszych, ale chocby do tych
    baaaaaaardzo srednich Konsultantek swojej Grupy.

    Wex z nich przykład...

    Najgłosniej narzekaja ci, co nic nie robia.



    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • asiek_asiekowaty 09.11.09, 21:38
    Pisalam juz, ze nie pisze o sobie - mam glebko to, co w tym katalogu jest w
    brakach - nie zamawiam, ale Twoje wypowiedzi w stosunku do niektorych dziewczyn
    sa ponizej jakiejkolwiek krytyki. Nie bronie sibie, staje w ich obronie, bo maja
    racje. Twoje wypowiedzi powinny zostac usuniete jako obrazliwe.
  • rybka.live 09.11.09, 22:00
    Dziewczyny ten zacny człowiek ma już w genach bronienie Oriflame.
    Dajcie sobie spokój na odpisywanie postów od Niego bo i tak nie ma sensu na nie
    odpisywać. On dopiera swego i myśli że jest wporządku.Zawsze szuka dziury w całym.
    Szczerze poznałam się na tym człowieku i wiem jaki jest.Pamiętajcie !!!! O
    oriflame nic złego powiedzieć nie możecie bo zaraz p.Ignorant pokaże Wam na co
    go stać ;DDD hehe. mam również tak jak i Wy dziewczyny problem z tymi brakami w
    oriflame. Muszą o godzinie 6stej wstać żeby zamówienie zrobić. To już
    beszczelność wszystkiego,a robie tak wczesnie bo głupio mi się pozniej tłumaczyć
    przed klientkami a to dlaczego kosmetyku nie było ? Co mam odpowiadać,bo firma
    tak dba o swoich klientów ? śmieszne...
    --
    moje gadu gadu 100 10 890
  • albicilla 09.11.09, 22:20
    Weszłam, przeczytałam i jak zwykle miałam zamiar usunąc wpisy
    ignoranta, własnie dlatego,żewyrażają pogardę dla piszących i są
    obraźliwe
    niestety.
    Po zastanowieniu się doszłam jednak do wniosku,że zostawię je, bo
    dlaczego ciagle mam sprzatac po komś kto nie panuje nad swoim
    językiem.Chce by go czytano - niech będzie czytany.W ten sposób
    pokazuje swoje oblicze również swoim świetnym nowym , doskonale
    radzacym sobie konsultantkom.

    A teraz ignorancie słow kilka:
    Po pierwsze , na forum publicznym nie wypominaj nikomu jak sobie
    radzi on,czy jego grupa.To sa sprawy prywatne.
    Po drugie - braki
    -można raz i drugi tłumaczyć,że wyprzedane, zwłaszcza gdy jest się
    nowym konsultantem.
    - nie można jednak się nimi zachwycać i robić z tego pozytyw bo
    jednak:
    przeszkadzają w robieniu kwalifikacji (jesli ma sie zamowienie np na
    120pp, a zostaje z tego 60 to godzi w Konsultanta oraz w firmę tez
    niestety).Ile razy można wciskac klientowi zamienniki?Temu samemu
    klientowi??
    -Nie można tez winy zwalać na konsultanta, bo to nie jego wina.

    Na pocieszenie DziewczynyPONOĆ MA BYC LEPIEJ.

    Ignorancie Ciebie proszę żebys nawet w swej zapalczywości nie
    zapomniał oSZACUNKU do innych.

    --
    gg 5547588 my.oriflame.pl/blutama
    Salonik kosmetyczny z Oriflame   
    salonik sponsorów
    --
  • albicilla 09.11.09, 22:29
    Rybko FIRMA ORIFLAME JEST OKnawala w niej jednak logistyka na
    terenie Polski i tyle .
    Dodam jeszcze,że na braki mają wpływ równiez "pazerni lub
    nieuczciwi" konsultanci, którzy wykupują na zapas, albo zeby
    sprzedawac na allegro czy np. na bazarach.
    Tego jednak Oriflame nie oczekuje od nas, nie namawia jak i na
    poczynania tychze ma nikły wpływ,choć ostatnio głowy za to leca.
    --
    gg 5547588 my.oriflame.pl/blutama
    Salonik kosmetyczny z Oriflame   
    salonik sponsorów
    --
  • ignorant11 09.11.09, 22:40
    albicilla napisała:

    > Rybko FIRMA ORIFLAME JEST OKnawala w niej jednak logistyka
    na
    > terenie Polski i tyle .
    > Dodam jeszcze,że na braki mają wpływ równiez "pazerni lub
    > nieuczciwi" konsultanci, którzy wykupują na zapas, albo zeby
    > sprzedawac na allegro czy np. na bazarach.
    > Tego jednak Oriflame nie oczekuje od nas, nie namawia jak i na
    > poczynania tychze ma nikły wpływ,choć ostatnio głowy za to leca.

    Sława!

    To jest margines osób które nas oszukuja i powinny byc WYKLUCZONE bo
    nawet lyzka dziegciu zepsuje beczke miodu.

    Ale one moga jedynie nieco popsuc atmosfere, ale nie sa w stanie
    zachwiac ani obrotami ani pozycja ORIFLAME.

    Ani tez oni nie sa w stanie wykupic magazynów Oriflame.

    Nie oni.

    A proceder allegro jest trudny do zwalczenia ze wzgledu włąsnie nie
    ucziwosc tego portalu i stosowanie praktyk, które stawiaja ten ebay
    w bardzo brzydkim swietle.




    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 09.11.09, 22:34
    albicilla napisała:

    >
    > Ignorancie Ciebie proszę żebys nawet w swej zapalczywości nie
    > zapomniał oSZACUNKU do innych.
    >

    Sława!

    Zatem brak Waszej zaradnosci to moja winasmile))

    Mozecie tak sobie twierdzic jesli Wam ulzysmile)

    Ale od tego nie zarobicie ani 1 zł wiecej, nie przysporzy Wam to ani
    jednego PP do kwalifikacji...

    Nie ustabilizuje tez Waszych dochodów, Waszej pozycji.
    smile))

    Narzekanie nie da Wam nic!

    W niczym nie pomoze nie zapłaci za Was rachunków...

    I miejcie tego swiadomosc!


    A co do szacunku?

    To moze nabierzecie szacunku dla tych co potrafia lepiej od Was i
    zamiast narzekania daja sobie rade od pierwszych chwil...

    Bo jak sie powiada pewnym chyba niedalekim kraju sa ludzie:

    Którym od rana zaszło juz slońce.., ale ja najbardziej szanuje
    takich którym slońce nigdy nie zachodzi...


    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 09.11.09, 22:46
    asiek_asiekowaty napisała:

    > Pisalam juz, ze nie pisze o sobie - mam glebko to, co w tym
    katalogu jest w
    > brakach - nie zamawiam, ale Twoje wypowiedzi w stosunku do
    niektorych dziewczyn
    > sa ponizej jakiejkolwiek krytyki. Nie bronie sibie, staje w ich
    obronie, bo maj
    > a
    > racje. Twoje wypowiedzi powinny zostac usuniete jako obrazliwe.


    Sława!

    Obrazliwe???

    To jeszcze raz powtórze, ze jestescie niezaradne i nie potraficie
    zrobic tego co potrafi nawet DEBIUTANTKA.

    Zamiast pokombinowac to macie nowego wroga, i nowy jeszcze lepszy
    wykret, wymówkesmile)

    W sumie ciesze sie ze Wam tego dostarczyłem mysl wiersza Bulata
    Okudzawy pt Modlitwa:

    Panie daj kazdemu czego mu tylko brak.
    Sypnij grosza szczeciarzom
    tchórzowi dac konia chciej.

    Gdybym miał talent to dopisałbym jeszcze:

    LENIWYM daj pretekst wymówke do nic nie robienia.


    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • asiek_asiekowaty 09.11.09, 23:03
    Piszesz bzdury, bo zalozyles, ze wszyscy chca, nie moga - przez niedolestwo,
    lenistwo czy co tam jeszcZed wymysliles... Ale widzisz -ja nie chce, ja nie
    potrzebuje, dla mnie Oriflame to nie zawod i nie sposob na zycie. Nie chce, nie
    musze i nie bede nic udawadniac.
  • ignorant11 09.11.09, 23:22
    asiek_asiekowaty napisała:

    > Piszesz bzdury, bo zalozyles, ze wszyscy chca, nie moga - przez
    niedolestwo,
    > lenistwo czy co tam jeszcZed wymysliles... Ale widzisz -ja nie
    chce, ja nie
    > potrzebuje, dla mnie Oriflame to nie zawod i nie sposob na zycie.
    Nie chce, nie
    > musze i nie bede nic udawadniac.

    Sława!

    I bardzo dobrze!

    Bardzo dobrze to powiedziałas.

    A skoro masz taka postawe to sie nie dziw.

    Dzieki mojej aktywnosci w tym watku jasno sie okresliłassmile)
    Moze sie odnalazłas?

    Ja to od dawna podejrzewałem bo jak wiesz wiem co robisz kazdym
    katalogu.


    Ale chyba od lat odkad jestes w Klubie ani razu Ci nie powiedziałem
    ze cokolwiek musisz...
    smile)

    Nie.., nie musisz nic.


    U nas WSZYSTKO DOBROWOLNEsmile)

    Natomiast czasem odnosze wrazenie jakby niektóre czuły sie w
    obowiazku narzekac...

    A przeciez nie ma równiez obowiazku szukac pretekstu ani wymóweksmile)

    PS Swoja droga to rekord wymówek osiagneła pewna Pani skadinad
    bardzo sympatyczna, która dobrze znam. Gdy ja namawiano aby
    AWANSOWAŁA na Dyrektora Diamentowego.., ta zaraz zwaliła wszystko na
    swojego Sponsora!!!!!!!!!
    smile)))smile))smile))

    Tak ze szukanie wymówek jest naturalna cecha ludzkiego zachowania,co
    szczególnie dowodzi opisany wypadeksmile)


    No ale zwalanie wszystkiego na Sponsora na logistyke na zbyt szybkie
    opróznianie magazynów przez dobre Konsultantki ani o minute nie
    przyblizy nikogo do AWANSU na Dyrektora Diamentowego.., ani tez nie
    da ani 1%% jego dochodów.

    Ale jednak sie kreci i to kreci sie dzieki tym co chca i nie szukaja
    usprawiedliwien.

    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 09.11.09, 22:59
    Sława!

    Ale wcale nie zamierzam pochwalac nic nie robienia i szukania
    pretekstów do dalszej biernosci.

    Po prostu ci, co szukaja rozwiazań to je znajduja.

    Ale ci, co zamiast wziac sie do pracy szukaja wymówek tez znajduja
    wciaz nowe wymówkismile)

    Wy macie wybór: szukac rozwiazan i wspolpracowac z tymi, co
    podsuwaja nowe rozwiazania, a dzieki temu zarabiac WIECEJ I
    AWANSOWAC...

    Albo te samemmu szukac wymowek powodów do utyskiwań i
    usprawiedliwien dla nic nie robienia...

    I wspołpracowac z tymi co Wam dostarcza nastepnych usprawiedliwien.

    Zatem dam najlepszy powod do nic nie robienia:

    powiedzcie sobie; NIE CHCE MI SIE.

    Zobaczycie od razu jak bedzie wam lzejsmile)

    A wynik ekonomiczny bedzie taki sam jak wyszukiwanie tych
    usprawiedliwień.

    Ale o ile mniej robotysmile)

    Ile mniej wysiłku umysłowego w wyszkianiu pretekstów i
    usprawiedliwien.
    smile))

    I fizycznego!
    smile)smile))

    Wtedy zaden ignorant11 wam niczego nie powie, z wyjatkiem wyrazenia
    szacunku za uczciwa wypowiedx.


    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • sema83 10.11.09, 00:21
    "Zamówienie w Oriflame, to nie loteria - trafisz albo nie. Nie są to
    też wyścigi - kto pierwszy ten lepszy.

    Przypominam, że Oriflame to nie jest piramida finansowa, w której
    najważniejsze jest zdobyć jak najwięcej konsultantów. Oriflame to
    biznes, w którym pieniądze dla konsultantów pochodzą ze sprzedaży.
    Dlatego dobre zorganizowanie sprzedaży to podstawa.

    Pewnie, że braki to nie tragedia, ale znakomicie dezorganizują pracę
    konsultanta, a pokonanie tych przeszkód zabiera zbyt wiele cennego
    czasu i energii. Czasu i energii potrzebnej do rozbudowy sieci.

    Na temat braków można klientom mówić różne rzeczy, ale kilka lat z
    rzędu usprawiedliwiać się przed klientem z braków przy każdym
    katalogu, każdym zamówieniu to już chyba przesada. Po tylu latach to
    mówi się im, że tak w tej firmie jest i nic się nie zmieni. Bo nic
    się nie zmieni. Gdyby mogło, to by się już zmieniło. Tylko do tego
    niestety nie można się przyzwyczaić. To irytuje za każdym następnym
    razem. I to usłyszy klient za każdym razem, a może od wielu coś
    jeszcze gorszego. Dlaczego? Bo PR polega na prawdzie, wiec jeśli
    konsultant ma swoje zdanie na ten temat, to powinien je przekazać
    klientowi. Obronić firmę to ja mogę raz do roku, a nie 30 razy. A
    kandydat na konsultanta? Co jemu powiedzieć? Prawdę? Czy standardowe
    teksty marketingowe?

    Idea Oriflame jest piękna, ale realizacja kuleje od wielu lat. Ja
    zdaję sobie sprawę, że zbyt wiele rzeczy jest niezależnych nawet od
    kierownictwa Oriflame Poland, ale to nie zmienia mojej oceny."
    źródło:goldenline.pl
  • ignorant11 10.11.09, 03:05
    sema83 napisała:

    > "Zamówienie w Oriflame, to nie loteria - trafisz albo nie. Nie są
    to
    > też wyścigi - kto pierwszy ten lepszy.

    Alez tak właśnie jest!

    Szczególnie w ofertach okresowych, okolicznosciowych czy w
    organizowanych co jakis czas WYPRZEDAZACH, które maja za zadanie
    wyczyscic magazyny.

    >
    > Przypominam, że Oriflame to nie jest piramida finansowa, w której
    > najważniejsze jest zdobyć jak najwięcej konsultantów. Oriflame to
    > biznes, w którym pieniądze dla konsultantów pochodzą ze sprzedaży.
    > Dlatego dobre zorganizowanie sprzedaży to podstawa.

    Konsultantów jest nadal za malo. Mozna oszacowac ze nadal nam w
    Polsce brakuje ok 200 tys Konsultantów.
    A sprzedaz jest zorganizowana PERFEKCYJNIE.

    >
    > Pewnie, że braki to nie tragedia, ale znakomicie dezorganizują
    pracę
    > konsultanta, a pokonanie tych przeszkód zabiera zbyt wiele cennego
    > czasu i energii. Czasu i energii potrzebnej do rozbudowy sieci.

    Nonsens! Mnie nic nie dezorganizuja. Zacytowałem sms DEBIUTANTKI,
    skoro ona sobie poradziła bez problemów i ciagu poł godziny to tym
    bardziej poradzi sobie RUTYNOWANA.

    >
    > Na temat braków można klientom mówić różne rzeczy, ale kilka lat z
    > rzędu usprawiedliwiać się przed klientem z braków przy każdym
    > katalogu, każdym zamówieniu to już chyba przesada.

    Znowu nonsens!

    Otwórz raport i policz. Nie ma wiecej WYPRZEDANYCH niz 3% całosci
    OFERTY. Nie jest naszym zadaniem skupiac sie na tych 3% ale na 97%.

    A pozatem co dziwaczny pomysł aby sie przed Klientem
    usprawiedliwiac, ze cos juz wyprzedane?
    Przeciwnie nalezy sie tym CHWALIC ze sie rozchodzi jak swieze
    bułeczkismile)

    Po tylu latach to
    > mówi się im, że tak w tej firmie jest i nic się nie zmieni. Bo nic
    > się nie zmieni. Gdyby mogło, to by się już zmieniło. Tylko do tego
    > niestety nie można się przyzwyczaić. To irytuje za każdym
    następnym
    > razem.

    CO ma sie zmienic? Nie ma sie zmieniac. ZAWSZE jakis produkt zejdzie
    z magazynu.
    To Ty sie powinas zmienic. I zrozumiec na czym polega działalnosc
    handlowa.

    I to usłyszy klient za każdym razem, a może od wielu coś
    > jeszcze gorszego.

    ????
    Co????

    Za jakim kazdym razem???

    Jak Ci napisałem raz na 30.



    Dlaczego? Bo PR polega na prawdzie, wiec jeśli
    > konsultant ma swoje zdanie na ten temat, to powinien je przekazać
    > klientowi.

    TY przekazujesz kazdy swoj problem z uroda swojemu ukochanemu?
    Pokazujesz mu sie bez makijazu w papilotach w stanie nienadajacym
    sie do tego? Np gdy zachorujesz, masz goraczke i sensacje zoładkowe
    to lecisz do telewizji aby sie pokazac przed całym swiatem???

    Nie! Gdy idziesz w miejsce publiczne ubierasz sie schludnie robisz
    fryzure i makijaz...

    Czemu miałabys postepowac odwrotnie gdy mowisz o firmie, która tak
    Ci sie podoba, n której zarabiasz...

    Nie lepiej pokazac jasna strone???


    Obronić firmę to ja mogę raz do roku, a nie 30 razy. A
    > kandydat na konsultanta? Co jemu powiedzieć? Prawdę? Czy
    standardowe
    > teksty marketingowe?

    Nie musisz bronic firmy! Sama sie broni.
    I Zwycieza! Codziennie, co tydzien co miesiac co rok...

    >
    > Idea Oriflame jest piękna, ale realizacja kuleje od wielu lat.

    Przeciwnie idzie swietnie od WIELU LAT.

    Ja uwazam, bo widze i slysze i czuje.. ze to własnie REALIZACJA jest
    PIEKNA, w przeciwieństwie do wielu innych firm, które moze miały i
    pomysł a reazuja nie za bardzo.

    ORIFLAME ZDECYDOWANIE jest przykładem do nasladowania.

    Co wiecej jest WZOREM niedoscignionym dla wielu...


    Ja
    > zdaję sobie sprawę, że zbyt wiele rzeczy jest niezależnych nawet
    od
    > kierownictwa Oriflame Poland, ale to nie zmienia mojej oceny."

    Twoja ocena to Twój problem i Twojego wypaczonego postrzegania.

    Po to pracujesz aby opróznic magazyny.

    > źródło:goldenline.pl


    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • sema83 10.11.09, 09:42
    Bądź tak miły kolego i nie obrażaj innych swoimi wyuczonymi
    frazesami.Rozumiem, że takie hasła masz z podręcznika dla
    akwizytora, bo bronisz tej firmy jak niepodległości.
  • rybka.live 10.11.09, 10:45
    Sema83 jestem takiego samego zdania jak TY
    --
    moje gadu gadu 100 10 890
  • albicilla 10.11.09, 12:17
    Amen.

    Po men powinna nastąpic cisza i koniec.Zdradze Wam dziewczyny jednak
    jedną tajemnice .To nie frazesami ignorant sie posługuje.On tak ma -
    tak czuje i tak traktuje firmę.

    Teraz żeby wszystkie strony były usatysfakcjonowane to powinniście -
    obie strony "dyskutujące"- uszanowac USZANOWAC poglądy
    przeciwnika.
    Wy macie prawo narzekac takie samo jak On , wychwalać pod niebiosa
    .
    Bez poniżania i ubliżania jeden drugiemu.

    Teraz już Amensmileostatni z Amenówwink
    --
    gg 5547588 my.oriflame.pl/blutama
    Salonik kosmetyczny z Oriflame   
    salonik sponsorów
    --

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka