20.05.10, 00:17
Jestem oburzona postępoweniem Oriflame i chyba podejmę decyzję o
wypisaniu się z tego interesu. Prawie przy każdym zamówieniu jest
problem z dostarczeniem przesyłki, wizyty kuriera nijak nie zgadzają
się z terminem podanym przy zamówieniu. Nie wiem czy kurier
przychodzi czy oszukuje ja jestem w domu w różnych porach ale też
pracuje, wychodzę i nie mam możliwości czekać 12 godzin na łaskę
kuriera tym bardziej, ze nie wiadomo jakiego dnia się raczy zjawić.
Dzis siostałam info o naliczeniu mi opłaty 20 zł za nieodebranie
przesyłki! Nieodebranie??? Chyba niedostarczenie. Nieodebrać to ja
mogę jak mam przesyłkę w konkretnym miejscu do odebrania. Punkt
obsługi Oriflame jest dla mnie na końcu świata i tam nie będę
odbierać. Ciekawe czy ktoś jeszcze ma takie problemy?
Edytor zaawansowany
  • ignorant11 20.05.10, 10:47

    Sława!

    O takich przypadkach pisz do Oriflame poczta@oriflame.com.pl oraz tel do
    działu obsługi: 224580300.

    To TY musisz składac reklamacje i info nt pracy kurierów.

    Bo DHL nie bedzie donosił na siebie do Oriflame swego moze nawet
    najlepszego Klienta.

    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • suonatar 20.05.10, 20:30
    Kurier jeśli nie zastaje nikogo w domu powinien zostawić swój numer telefonu.
    Jeśli nie zostawia, to znaczy że faktycznie pod wskazany adres nie dotarł...
    --
    Moja strona Oriflame smile
    Zapraszam!
  • tabaluga0 21.05.10, 09:35
    Powinien zostawic awizo, jesli jest choc troche mądry to dzwoni i mowi ze bedzie
    mniej wiecej o pewnej godzinie, u nas tak zawsze rabia, ale widac zalezy to od
    człowieka,.


    --
    mój synuś:

    foto.onet.pl/33m79,4754o470ggck
  • albicilla2 21.05.10, 11:40

    Powinien, tak jak piszecie, ale jesli mamy date dostawy i go nie ma
    to NALEŻY dzwonic z informacja, lub pisac maile do Oriflame ,że
    czekałyście i nie dotarł.Oriflame musi wiedziec co sie dzieje z
    przesyłką, dzieki Wam,a nie temu co pisze czy mowi kurier.
    Z doświadczenia wiem,ze niektórzy z nich to kłamliwe typy,a
    przewoxnik broni się bardzo .Wiemrówniez,że w firmach kurierskich
    pracują ludzie, dla których nie jest wazne dostarczenie przesyłki,
    wówczas konieczna jest interwencja "u gory" , ale oriflame musi miec
    podkładke w postaci Waszych maili.

    --
    gg 5547588 my.oriflame.pl/blutama
    Salonik kosmetyczny z Oriflame
    salonik sponsorów
  • martelinka 21.05.10, 15:31
    hmm ciekawe ... "moj" kurier ZAWSZE zostawia paczkę u któregoś z
    sąsiadów bo mnie nigdy nei ma w domu jak oni przyjeżdzają
  • edyska0 26.05.10, 23:37
    Paczka w końcu dotarła! Po tygodniu. Najpierw okazało się że był zły
    adres, potem w koncu dotarła dzięki mojemu wydzwanianiu do DHLu. Ale
    czy ja powinnam wydzwaniać?? Skoro się im za to płaci to oni maja się
    starać dostarczyć i skontaktować a nie my! Zawsze proponuję ze zostawię
    swój nr dla kuriera albo ze poproszę nr do kuriera to się z nim umówię.
    Nie chcą..
  • ignorant11 27.05.10, 10:01
    edyska0 napisała:

    > Paczka w końcu dotarła! Po tygodniu. Najpierw okazało się że był zły
    > adres, potem w koncu dotarła dzięki mojemu wydzwanianiu do DHLu. Ale
    > czy ja powinnam wydzwaniać?? Skoro się im za to płaci to oni maja się
    > starać dostarczyć i skontaktować a nie my! Zawsze proponuję ze zostawię
    > swój nr dla kuriera albo ze poproszę nr do kuriera to się z nim umówię.
    > Nie chcą..

    O postepowaniu DHLu czy innego kuriera piszcie do ORIFLAME

    Takie wpadki DHL moze ukrywac przed Klientem którym jest ORIFLAME ich
    chyba najlepszy płatnik



    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka