27.05.10, 11:05
dostałam maila o brakach asortymentu oki super bomogłam sie nastawic
ze połowy oczekiwanych rzeczy przez klientki nie będzie ale wkurza
mnie jedna rzecz dlaczego w mailu napisane jest ze danego produktu
nie bedzie przez pierwsze dni katalogu a nie jest okreslone kiedy on
sie pojawi klientki pytaja i co sprawdzam codziennie i nadalnie ma
czy ktoś może wiekiedy będa dostepne lakiery do włosów i paznokci.
pomijam juz fakt ze klientki rezygnuja z zakupów nowych produktów bo
czesto jest tak że ich nie ma w asortymencie powiedzcie mi jak tu
zdobywac klientki jak ciągle czegoś nie ma???? rozumiem wiele ale
bez przesady...
Edytor zaawansowany
  • podkrecone 27.05.10, 16:42
    stały problem i raczej juz to sie nie zmieni... ja przynajmniej na to
    juz nie liczesmile przy składaniu zamówienia juz widze czego nie
    dostane informuję o tym klientki i proponuje coś w zamian jak narazie
    sie sprawdza i fakt czasami sie troche denerwuja jak trzeba na cos
    czekać ale szybko im mija i przy następnym zamówieniu tez są
    aktywnesmile
    --
    rejestracja w oriflame kod promocyjny 1224993
    wychowawczy...
    gg1054762
  • marijona 27.05.10, 18:06
    tak tez racja ale moje klientki na lakier do włosów czekają jak
    dobrze pamiętam od lutego i tak nie bardzo mam co im zaproponować w
    zamian ...oh..wink
  • podkrecone 28.05.10, 09:09
    1035 ultra mocny lakier do włosów ja używam z tej seri pianki do włosów
    i jest si więc lakier tez siesprawdzi
    --
    rejestracja w oriflame kod promocyjny 1224993
    wychowawczy...
    gg1054762
  • ignorant11 07.07.10, 10:33
    podkrecone napisała:

    > stały problem i raczej juz to sie nie zmieni... ja przynajmniej na to
    > juz nie liczesmile przy składaniu zamówienia juz widze czego nie
    > dostane informuję o tym klientki i proponuje coś w zamian jak narazie
    > sie sprawdza i fakt czasami sie troche denerwuja jak trzeba na cos
    > czekać ale szybko im mija i przy następnym zamówieniu tez są
    > aktywnesmile

    I to jest własciwe podejscie.

    Po to masz info o wyprzedanych aby robic z niej uzytek.



    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 07.07.10, 16:46
    podkrecone napisała:

    > stały problem i raczej juz to sie nie zmieni... ja przynajmniej na to
    > juz nie liczesmile przy składaniu zamówienia juz widze czego nie
    > dostane informuję o tym klientki i proponuje coś w zamian jak narazie
    > sie sprawdza i fakt czasami sie troche denerwuja jak trzeba na cos
    > czekać ale szybko im mija i przy następnym zamówieniu tez są
    > aktywnesmile

    I to jest własciwy sposób postepowania, informowac proponowac zamienniki,
    a konkretny produkt w końcu sie pojawi i to nawet po korzystniejszej
    cenie...

    Zatem nie jest to az taki wielki problem aby sie zamartwiac.

    Oczywiscie nie jest to rzecz ukochana, ale da sie zyc i rozwijac biznes...



    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • 2lider 28.05.10, 13:00
    Zatem jeszcze raz powótorze:

    1. Braki to objaw lepszy niz przedatowane produkty innych firm.
    smile)
    Jednoczesnie gwarancja świeżośći Naszych Kosmetyków i wskaźnik dla nas
    wszystkich ze mamy TYLKO bariere podazy a nie popytu, co zawsze jest
    OPTYMISTYCZNEsmile)).

    2. Oriflame teraz prowadzi bardzo INTENSYWNA rozbudowe zdolnosci
    produkcyjnych:

    Najwieksza fabryka Koncernu w Ursusie jest rozbudowywana 2RAZY, ruszyc ma
    chyba juz tej jesienismile)

    W Rosji jest budowana druga w tym kraju Fabryka i bedzie nawet wieksza od
    polskiej. Wtedy rynek rosyjski przestanie byc odkurzaczem wysysajacym
    nasza podazsmile)

    Jest decyzja o budowie jeszcze jednej DUUUZEJ fabryki, ale nie mowili nam
    o lokalizacji, zreszta to chyba nas juz mniej interesuje.


    ZATEM jeszcze raz BRAKI to OPTYMISTYCZNY sygnał nakazujacy PT Kierownictwu
    budowe i rozbudowe az TRZECH FABRYKsmile))


    I NATO wszystko WY zapracowaliscie!

    BRAWO!

    I to w czasach "podobno" kryzysu, gdy wiele firm platuje..., a domy w
    niektórych krajach kupuje sie za 1 $...




    --
    Serdecznie zapraszam!

    tajne forum Oriflame gg 1728585
  • oriflame.poland 25.06.10, 00:34
    Rozumiemy, że niedostępność produktów stwarza wiele trudnych sytuacji dla
    naszych Konsultantów. Pracownicy naszej firmy dokładają wszelkich starań, aby
    takie sytuacje się nie zdarzały. Jednakże, Oriflame działa w ponad 60 krajach,
    co to niesie za sobą konsekwencje w postaci trudności w prognozowaniu
    zapotrzebowania na konkretne produkty. Jednym z przykładów może być niespotykane
    zainteresowanie torbą Puma w Polsce i przeciętne lub małe zainteresowanie tym
    produktem w innych krajach. Istnieją metody szacowania zapotrzebowania, ale
    nigdy nie można z idealną dokładnością przewidzieć jakim powodzeniem będzie
    cieszył się dany produkt na konkretnym rynku. Czasami zdarzają się też sytuacje,
    w których dany produkt nie może zostać wyprodukowany szybko, ponieważ elementy
    opakowań wytwarzane przez firmy niezależne od Oriflame nie mogą zrealizować
    danego zamówienia na czas lub zaprzestały produkcji w ogóle (np. pompki do
    perfum, zakrętki do słoiczka etc.) Firma Oriflame w każdym Katalogu proponuje
    swoim Klientom nowości, a w naszej ofercie w ciągu roku znajduje się 900
    produktów. Jeśli porównają Panie nasz asortyment z ofertami innych dużych firm
    kosmetycznych zobaczyć można, że Oriflame proponuje znacznie większą i
    różnorodną ilość produktów rocznie niż inne firmy spoza branży sprzedaży
    bezpośredniej. Każdy z tych kilkuset produktów jest w ofercie na 62 rynkach i na
    każdym rynku cieszy sie innym zainteresowaniem. Istnieje szansa, iż znaczna
    ilość produktów może być przetransportowana do innego kraju o wysokim
    zapotrzebowaniu z kraju, w którym na produkt nie ma większego popytu - lecz
    takie sytuacje zdarzają się nieczęsto.
    Firma Oriflame rozpoczyna prace nad nowym produktem do 2 lat przed wprowadzeniem
    go do oferty. Ostateczna decyzja co do ilości zamawianego produktu musi zostać
    podjęta do 6 miesięcy przed włączeniem go do Katalogu. W takim wypadku gdy nowy
    Katalog zaczyna obowiązywać nie można już "na szybko" doprodukować konkretnego
    produktu ponieważ jest to skomplikowany proces. Dlatego braki uzupełniane są
    często stopniowo.

    Priorytetem naszej firmy jest zadowolenie naszych Konsultantów ze współpracy z
    naszą firmą oraz satysfakcja Klientów z używania naszych produktów.


    Oriflame Polska
  • ignorant11 07.07.10, 10:36
    Sława!

    To dobre posunieciesmile)

    Miło mi, ze Oriflame wreszcie dostrzegł Nasze Forumsmile)

    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • suonatar 15.07.10, 10:10
    A propos braków, jeśli ktoś nie zdążył zakupić serum antycellulitowego w
    ampułkach ze strony wyprzedażowej, a potrzebuje, to mogę odsprzedać, mam 3
    pudełeczka smile Jeśli ktoś jest zainteresowany, niech pisze na maila
    suonatar@gmail.com lub gadu-gadu 5339867.
    --
    Moja strona Oriflame smile
    Zapraszam!
  • marijona 26.07.10, 08:58
    i znów to samo znów mail o barkach oki uprzedziłam klientów że
    będzie chwilowy brak tego produktu ale wstałam o 6 by zrobić
    zamówienie jak zawsze zresztą i krew mnie zalała bo braków jest
    więcej niż myślałam, klientki pytają po co są te produkty w katalogu
    jak ich nie ma w magazynie powiem szczerze że też się zaczęłam nad
    tym zastanawiać ... poza tym jestem troche zła gdyż bardzo fajna
    ulotka została zamieszczona od dziś jestam zła gdyż jak ją teraz
    udostępnie klientką to boje się że za tydzień będą już barki szkoda
    ze ta ulotka nie przyszła tydzień temu to by było w miare sensowne

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka