Dodaj do ulubionych

Katalog 01 jakie promocje?

06.12.05, 13:34
wpisujcie!
Edytor zaawansowany
  • zetmka 06.12.05, 13:40
    Katalog 01 bedzie dopiero dostepny dla większości konsultantów od 19 grudnia
    takze poczekaj, albo znajdz osobe która będzie go miała wcześniej, ale nie wiem
    czy Ci się uda, bo wczesniej będą go mie tylko konsultanci z przywilejami!

    Zaloguj się na stronie ori, tam są na ten temat informacje, albo napisz meila
    na poczta@oriflame.com.pl

    Pozdrawiam!!!
  • kajasia222 06.12.05, 22:49
    Dopiero co zaczął katalog 15 obowiązywać a Ty już pytasz o kolejny, co Ci do
    tego tak spieszno?? Poza tym dopiero koło 19 będzie on dostępny i wątpię że
    ktoś go będzie miał wcześniej
    --
    Jesteś...
    nieważne gdzie...
    ważne, że jesteś!
  • asiek_asiekowaty 07.12.05, 00:14
    Z jakimi przywilejami? A przypadkiem nie napisano, ze wysylaja na adres domowy,
    jak ktos zlozy zam,owienie w tym okresie? To co - dopiero po 19 przysla...? Tez
    bym chciala wiedziec, co bezie w nowym katalogu, zeby ewentualnie poczkac z
    zakupem niektrych produktow (moze np. bedzie w promocji bardziej odpowiadajacy
    mi balsam, a moze bedzie krem, ktory bym chciala i wstrzymam sie z zakupem
    kremu innej frirmy...).
  • zetmka 07.12.05, 10:08
    Ja sama np dokładnie nie wiem jak to jest, tylko wyczytałam na stronie że po 19
    bedę wysyła literature na adres domowy i tyle. Ja już dostałam dzisiaj
    zamówienie z katalogu 15 i katalogów ani cennika nie ma, więc napewno doslą.
    Poczekamy....a może uda sie z 15 jeszcze cś nazbierac??
  • 1szylider 07.12.05, 10:27
    zetmka napisała:

    > Katalog 01 bedzie dopiero dostepny dla większości konsultantów od 19 grudnia
    > takze poczekaj, albo znajdz osobe która będzie go miała wcześniej, ale nie
    wiem
    >
    > czy Ci się uda, bo wczesniej będą go mie tylko konsultanci z przywilejami!
    >
    > Zaloguj się na stronie ori, tam są na ten temat informacje, albo napisz meila
    > na poczta@oriflame.com.pl
    >
    > Pozdrawiam!!!

    Witam!

    Z jakimi przywilejami?????????

    Kto ma przywileje???????????

    WSZYSCY dostana 191205

    Klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
    Pozdrawiam i zapraszam! gg172 85 85
  • zorina 07.12.05, 10:57
    Hahahaha

    No i co się tak dziwisz?? Sam w jednym z postów sugerowałeś, że na przykład ja
    mam jakieś "specjalne względy" gdzieś tam. To oczywiście kompletna bzdura, ale
    potem się nie dziw, że inni też zaczynają myśleć, że są równi i równiejsi...

    Dzisiaj jadę na spotkanie dla Dyrektorów. Jeśli czegoś się dowiem napewno wam
    napiszę.
    --
    gg:3365407
  • 1szylider 07.12.05, 11:02
    zorina napisała:

    > Hahahaha
    >
    > No i co się tak dziwisz?? Sam w jednym z postów sugerowałeś, że na przykład
    ja
    > mam jakieś "specjalne względy" gdzieś tam.
    ++++Ja coś takiego napisalem???
    A gdzie?

    MOze podasz link, czy nadal będziez mnie gołosłownie pomawiac...


    To oczywiście kompletna bzdura, ale
    > potem się nie dziw, że inni też zaczynają myśleć, że są równi i równiejsi...
    >
    > Dzisiaj jadę na spotkanie dla Dyrektorów. Jeśli czegoś się dowiem napewno wam
    > napiszę.

    +++No pewnie powiedzą nam, że katalogi będą 191205, co już wiemysmile))


    Witam!
    Klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
    Pozdrawiam i zapraszam! gg172 85 85
  • zetmka 07.12.05, 11:12
    Zacznij Nowy Rok z Oriflame
    Katalog 1 2006 roku będzie dostępny od 19 grudnia. Konsultanci, którzy złożą
    zamówienia od 5 do 18 grudnia, otrzymają Katalog 1 pocztą na adres domowy.
    Konsultanci upoważnieni do wcześniejszego zakupu nowości mogą zamawiać nowości
    Katalogu 1 również od 19 grudnia.

    To jest tekst ze strony oriflame, więc chodziło mi o tych z "przywilejami"-
    czyli o upoważnionych.

    I błagam nie czepiajcie sie jednego słowa, moze żle je sformułowałam i tyle.
    Jak coś to przepraszam, nie chcę wywoływa niepotrzebnych konfliktóew lub
    niedomówień.



  • 1szylider 07.12.05, 13:25
    zetmka napisała:

    > Zacznij Nowy Rok z Oriflame
    > Katalog 1 2006 roku będzie dostępny od 19 grudnia. Konsultanci, którzy złożą
    > zamówienia od 5 do 18 grudnia, otrzymają Katalog 1 pocztą na adres domowy.
    > Konsultanci upoważnieni do wcześniejszego zakupu nowości mogą zamawiać
    nowości
    > Katalogu 1 również od 19 grudnia.
    >
    > To jest tekst ze strony oriflame, więc chodziło mi o tych z "przywilejami"-
    > czyli o upoważnionych.
    >
    > I błagam nie czepiajcie sie jednego słowa, moze żle je sformułowałam i tyle.
    > Jak coś to przepraszam, nie chcę wywoływa niepotrzebnych konfliktóew lub
    > niedomówień.
    >
    >
    >


    Witam!

    OK!

    JUz wyjasniam, że prawo do wczesniejszego zakupu maja Dyrektorzy oraz Dobrzy
    Sprzedawcy.

    Ale to TYLKO pojedyncze produkty czyli te kategorie Konsultantów moga kupic
    JEDYNIE po 1szt nowości.

    W sumie co najwyżej 1 tys Konsultantów ( nie znam liczby Dyrektorow, a DS
    zmieniaja z katalogu na katalog) i co najwyżej po 1szt.

    Tak więc nie ma mowy o wykupieniu przez tych Konsultantów zapasu produktów tak
    by zabrakło ich w katalogu...

    Klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
    Pozdrawiam i zapraszam! gg172 85 85
  • dpniewska 07.12.05, 16:37
    ale ci upowaznieni czy tez uprzywilejowani tez go pewnie zobacza tego 19 smile ale
    zamowic beda mogli wczesniej z niego niz my "zwykli śmiertelnicy", chyba ze nie
    tylko tutaj tacy są. smile
    --
    gg 5063371
    email: daga76@o2.pl
  • 1szylider 09.12.05, 19:58
    dpniewska napisała:

    > ale ci upowaznieni czy tez uprzywilejowani tez go pewnie zobacza tego 19 smile
    ale
    >
    > zamowic beda mogli wczesniej z niego niz my "zwykli śmiertelnicy", chyba ze
    nie
    >
    > tylko tutaj tacy są. smile


    Witam!

    Ja oczywiście nie uważam się za "śmiertlenika", bo przecież i w nekrologach i
    na nagrobkach widuję same obce nazwiskasmile))
    (ulubiony mój text zjadający agentów UBE)

    Ale tez nic nie wiem nt katalogów 01/06

    Mamy czas.., wszystkiego dowiemy sie napewno jest on juz conajmniej w drukarni,
    a moze nawet w magazynach Oriflame...

    Klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
    Pozdrawiam i zapraszam! gg172 85 85
  • albicilla 11.12.05, 13:29
    1szylider napisał:

    > dpniewska napisała:
    >
    > > ale ci upowaznieni czy tez uprzywilejowani tez go pewnie zobacza tego 19
    > smile
    > ale
    > >
    > > zamowic beda mogli wczesniej z niego niz my "zwykli śmiertelnicy", chyba
    > ze
    > nie
    > >
    > > tylko tutaj tacy są. smile
    >
    >
    > Witam!
    >
    > Ja oczywiście nie uważam się za "śmiertlenika", bo przecież i w nekrologach i
    > na nagrobkach widuję same obce nazwiskasmile))
    > (ulubiony mój text zjadający agentów UBE)
    >
    > Ale tez nic nie wiem nt katalogów 01/06
    >
    > Mamy czas.., wszystkiego dowiemy sie napewno jest on juz conajmniej w
    drukarni,
    >
    > a moze nawet w magazynach Oriflame...
    >
    > Klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
    > Pozdrawiam i zapraszam! gg172 85 85


    hahaha , a jakie to znów będą koszty związane z wysyłką.
    Wiem ,że te koszty to nie moja sprawa , ale myśle sobie że mogłyby być inaczej
    Pbędą wysyłane do tym, którzy zrobili zakupy w dniach 5-18.12.2005.
    --
    Zapraszam
    gg 5547588
    klinij tu:Salonik kosmetyczny z Oriflame   
  • komorka25 09.12.05, 16:55
    Do kitu z taką polityką. Zawsze dostawałam z pierwszym zamówieniem z bieżącego
    katalogu następny, więc mogłam sobie coś zaplanować. A teraz - nawet jak zaczną
    rozsyłać na domowe adresy w poniedziałek 19 grudnia, to może do mnie dojdzie w
    czwartek, a może w piątek, a może nawet po świętach (zależy jak szybko zadziała
    poczta w okresie świątecznym), więc niczego nie zobaczę i nieczego sobie nie
    zaplanuję, bo wreszcie wyjeżdżam na tegoroczny urlop - już 21 grudnia i wracam
    w nocy z 1 na 2 stycznia.
    Nie podoba mi się takie rozwiązanie, ciekawe kto odpowiada za taki późny termin
    pojawienia sie nowego katalogu.
  • asiek_asiekowaty 09.12.05, 18:09
    Ktos na gooorze. tongue_out Pewnie zamysl jest taki, ze ludzie nie widzac promocji
    nowego katalogu skupia sie na dotychczasowym i beda z niego zamawiac. W moim
    przypadku to tak nie dziala - ja sie wstrzymuje z zakupami z obecnego katalogu,
    bo a noz bedzie cos ciekawszego w nastepnym... Swoja droga podobnie ejst z
    oplata detaliczna - a moze jeszcze siostra by balsam zamowila, a moze mama
    zechcialaby kolejna szminke, ale nie zamowie znowu z kat. 15, bo to sie nie
    oplaci. Lepiej by bylo, jakby w filiach byly magazyny, nie byloby problemow z
    wysylka, a zamowienie mozna byloby realizowac z miejsca.
  • 1szylider 09.12.05, 20:01
    asiek_asiekowaty napisała:

    > Ktos na gooorze. tongue_out Pewnie zamysl jest taki, ze ludzie nie widzac promocji
    > nowego katalogu skupia sie na dotychczasowym i beda z niego zamawiac. W moim
    > przypadku to tak nie dziala - ja sie wstrzymuje z zakupami z obecnego
    katalogu,
    >
    > bo a noz bedzie cos ciekawszego w nastepnym... Swoja droga podobnie ejst z
    > oplata detaliczna - a moze jeszcze siostra by balsam zamowila, a moze mama
    > zechcialaby kolejna szminke, ale nie zamowie znowu z kat. 15, bo to sie nie
    > oplaci. Lepiej by bylo, jakby w filiach byly magazyny, nie byloby problemow z
    > wysylka, a zamowienie mozna byloby realizowac z miejsca.


    Witam!

    No to zapracujcie se w Krakowie na Oddział, my Ślązacy mamy aż 2smile))

    To moze znowu zrobią coś w Krakowie na prawie wrocławskimsmile)


    Klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
    Pozdrawiam i zapraszam! gg172 85 85
  • jolunia01 09.12.05, 23:46
    1szylider napisał:

    > asiek_asiekowaty napisała:
    >
    > > Ktos na gooorze. tongue_out Pewnie zamysl jest taki, ze ludzie nie widzac promocji
    nowego katalogu skupia sie na dotychczasowym i beda z niego zamawiac. W moim
    przypadku to tak nie dziala - ja sie wstrzymuje z zakupami z obecnego katalogu,
    bo a noz bedzie cos ciekawszego w nastepnym... Swoja droga podobnie ejst z
    oplata detaliczna - a moze jeszcze siostra by balsam zamowila, a moze mama
    zechcialaby kolejna szminke, ale nie zamowie znowu z kat. 15, bo to sie nie
    > > oplaci. Lepiej by bylo, jakby w filiach byly magazyny, nie byloby problem
    > ow z wysylka, a zamowienie mozna byloby realizowac z miejsca.
    >
    > Witam!
    >
    > No to zapracujcie se w Krakowie na Oddział, my Ślązacy mamy aż 2smile)) To moze
    znowu zrobią coś w Krakowie na prawie wrocławskimsmile)

    Świetna rada, a co z tymi, którzy mieszkają w miejscowościach zbyt małych nawet
    na Biuro Regionalne, a cóz dopiero na filię czy aż oddział? Tutaj wszystko jest
    problemem - dostęp do testerów, do nowości, do katalogów, których nie ma w
    paczkach.
    A zwrot towaru, z którego z jakiegos powodu klient zrezygnuje kosztuje nieraz
    tyle co towar (dojazd na pocztę i powrót + przesyłka polecona lub paczka.
    Też uważam, że ze wszystkich światecznych niespodzianek Oriflame ta była
    najbardziej zaskakująca. I BARDZO NIEMIŁA.
    >
  • 1szylider 10.12.05, 10:02
    jolunia01 napisała:

    > 1szylider napisał:

    > > Witam!
    > >
    > > No to zapracujcie se w Krakowie na Oddział, my Ślązacy mamy aż 2smile)) To m
    > oze
    > znowu zrobią coś w Krakowie na prawie wrocławskimsmile)
    >
    > Świetna rada, a co z tymi, którzy mieszkają w miejscowościach zbyt małych
    nawet
    >
    > na Biuro Regionalne, a cóz dopiero na filię czy aż oddział? Tutaj wszystko
    jest
    >
    > problemem - dostęp do testerów, do nowości, do katalogów, których nie ma w
    > paczkach.
    > A zwrot towaru, z którego z jakiegos powodu klient zrezygnuje kosztuje nieraz
    > tyle co towar (dojazd na pocztę i powrót + przesyłka polecona lub paczka.
    > Też uważam, że ze wszystkich światecznych niespodzianek Oriflame ta była
    > najbardziej zaskakująca. I BARDZO NIEMIŁA.
    > >


    Witam!

    To odnosiło się do Krakowianek, a nie do prowincji.

    Jest oczywiste, że nie w każdej gminie moze być oddzial czy filia, ale w kazdej
    mozna założyć BR.

    Oczywiscie jest tu jeszcze baaaaardzo wiele do zrobienia, gdyż BR jest ponad
    200, gdy samych powiatów ponad 300, a gmin chyba ponad 2tys...


    No to zakladajcie BRy!


    Klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
    Pozdrawiam i zapraszam! gg172 85 85
  • asiek_asiekowaty 10.12.05, 15:05
    Jak sobie zapracowac? Od czego to zalezy? Kurcze, ciezko uwierzyc, zeby w
    Krakowie nie bylo czegos "lepszego", skoro oddzial jest czyms lepszym od biur i
    filii. Wlasnie - czym charakteryzuje sie oddzial, co w nim jest takiego super?
  • albicilla 10.12.05, 19:18
    To że magazyn jest na miejscu.
    Zamawiasz i kupujesz w ciagu 10-15 minut .
    Zwroty robisz od ręki .
    Cotygodniowe bezpłatne szkolenia .
    --
    Zapraszam
    gg 5547588
    klinij tu:Salonik kosmetyczny z Oriflame   
  • asiek_asiekowaty 10.12.05, 19:52
    Jak rozumiec zwroty od reki - przeciez w filii tez zwracam od reki: spisuje
    karteczke, oddaje i juz. A w oddzialach ze wzgl. na magazyn nie placi sie
    oplaty detalicznej? I ponawiam pytanie - jak zapracowac sobie na oddzial, bo
    pojecia nie mam, na jakich zasadach one powstaja.
  • albicilla 11.12.05, 13:23
    Płaci się opłatę detaliczną.
    Jedynym plusem zostaje więc natychmiastowy odbiór towaru.
    Jak zapracować ?
    Nie mam pojęcia.
    Na jakich zasadach powstają - też nie mam pojęcia , nigdy nad tym się nie
    zastanawiałam.
    --
    Zapraszam
    gg 5547588
    klinij tu:Salonik kosmetyczny z Oriflame   

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka