Dodaj do ulubionych

zmiana zasad zamawiania???

04.12.06, 11:39
Czy mi się wydaje czy zmieniły się zasady zamawiania przez internet? Do tej
pory zamówienie złożone przed godziną bodajże 13, miałam następnego dnia do
odbioru w filii, a teraz jeden dzień później? Czy ja o czymś nie wiem?
Edytor zaawansowany
  • 1szylider 04.12.06, 11:48
    magda-fl napisała:

    > Czy mi się wydaje czy zmieniły się zasady zamawiania przez internet? Do tej
    > pory zamówienie złożone przed godziną bodajże 13, miałam następnego dnia do
    > odbioru w filii, a teraz jeden dzień później? Czy ja o czymś nie wiem?


    Zmienili godziny, chyba, bo sie nie wyrabiali, wczesniej trzeba.

    --
    my.oriflame.pl/maciekwiercinski
    gg 1728585
  • magda-fl 04.12.06, 12:34
    1szylider napisał:

    > magda-fl napisała:
    >
    > > Czy mi się wydaje czy zmieniły się zasady zamawiania przez internet? Do t
    > ej
    > > pory zamówienie złożone przed godziną bodajże 13, miałam następnego dnia
    > do
    > > odbioru w filii, a teraz jeden dzień później? Czy ja o czymś nie wiem?
    >
    >
    > Zmienili godziny, chyba, bo sie nie wyrabiali, wczesniej trzeba.
    >
    Tylko szkoda, że o tym nie poinformowali... Złożyłabym zamówienie wcześniej. O
    ile dziś dało radę się wyrobić przed tą godziną "0", bo przecież zalogować się
    można było od 10.
    Wiadomo w ogóle, do której teraz trzeba zamawiać, żeby się wyrobić na drugi
    dzień? I czy to zmiana na stałe czy może tylko na okres przedświąteczny?
  • magda-fl 04.12.06, 12:35
    justa_79 napisała:

    > od dzisiaj ta zmiana? bo w środę uzyskałam jeszcze informację o obowiązującej
    > godz. 13.00
    Podejrzewam, że nie od dziś, bo zamówienie z piątku przyjmowało na wtorek, a z
    soboty na środę.
  • 1szylider 04.12.06, 13:02
    justa_79 napisała:

    > od dzisiaj ta zmiana? bo w środę uzyskałam jeszcze informację o obowiązującej
    > godz. 13.00

    Niedokładnie pamietam.

    Kiedys bylo chyba do 1600, jesli chcialas na drugi dzien na filie, potem
    zmienili na 1300.

    Innych zmian nie zapamietałem.

    Jak wiesz ja nie korzystam z tych opcji zamawiania bo mam oddzial.

    Moze w w sprawie opisanej na poczatku watku jest tylko jakas usterka, a nie
    zmiana rutynowa?


    --
    my.oriflame.pl/maciekwiercinski
    gg 1728585
  • magda-fl 04.12.06, 13:32
    1szylider napisał:

    > Moze w w sprawie opisanej na poczatku watku jest tylko jakas usterka, a nie
    > zmiana rutynowa?
    >
    >
    Nie sądzę, ponieważ zamówienie z piątku chciało mi przyjąc na wtorek, a sobotnie
    mam na środę, tak samo jak dzisiejsze.
  • 1szylider 04.12.06, 13:38
    magda-fl napisała:

    > 1szylider napisał:
    >
    > > Moze w w sprawie opisanej na poczatku watku jest tylko jakas usterka, a n
    > ie
    > > zmiana rutynowa?
    > >
    > >
    > Nie sądzę, ponieważ zamówienie z piątku chciało mi przyjąc na wtorek, a
    sobotni
    > e
    > mam na środę, tak samo jak dzisiejsze.


    Napisz do firmy, oni wiedza najlepiej, chyba,że własnie z powodu szczytu nie
    wyrabiaja sie?

    --
    my.oriflame.pl/maciekwiercinski
    gg 1728585
  • magda-fl 04.12.06, 14:36
    1szylider napisał:

    > Napisz do firmy, oni wiedza najlepiej, chyba,że własnie z powodu szczytu nie
    > wyrabiaja sie?
    >
    Właśnie napisałam i szybko otrzymałam odpowiedź:
    "Uprzejmie informuję, iż faktycznie w tym tygodniu nastąpiła zmiana ,ale nie
    jest to zmiana na stałe, z powodu ogromnej ilości zamówień wydłużył się czas
    oczekiwania na paczkę i transporty przesunięte są na filie o 1 dzień, tylko w
    tym tygodniu."
    Czyli chyba nie ma żadnej godziny "0" tylko czeka się 1 dzień dłużej niż zwykle sad
  • justa_79 04.12.06, 16:16
    1 dzień później to jeszcze nic, na dostawę do domu pokazuje mi 4 dni zamiast 2 ;
    ( to trochę sporo sad powinni gdzieś umieścić na stronie albo rozesłać mailowo
    informację o opóźnieniach, bo dopóki się nie złoży zamówienia, to się o tych
    opóźnieniach nie wie, a jak się już wcześniej powiedziało klientce, na kiedy
    będą kosmetyki...
    --
    Świąteczny katalog Oriflame już dostępny!
    Salonik kosmetyczny
    Forum Nu Skin
  • magda-fl 04.12.06, 16:39
    justa_79 napisała:

    > 1 dzień później to jeszcze nic, na dostawę do domu pokazuje mi 4 dni zamiast 2
    > ;
    > ( to trochę sporo sad powinni gdzieś umieścić na stronie albo rozesłać mailowo
    > informację o opóźnieniach, bo dopóki się nie złoży zamówienia, to się o tych
    > opóźnieniach nie wie, a jak się już wcześniej powiedziało klientce, na kiedy
    > będą kosmetyki...

    No dokładnie, powinni dać znać. I nawet zapytałam od razu i o to dlaczego
    nigdzie nie ma informacji o co chodzi, ale odpowiedziano mi dokładnie tak, jak
    wyżej wpisałam. Ani słowa więcej.
  • ksiezniczka_judyta 04.12.06, 21:57
    Z tego co mi wiadomo, to jest na tyle dużo zamówień, że nie wyrabiają się z ich
    pakowaniem i dostawami i najprawdopodobniej potrwa to przez cały okres
    przedświąteczny. Jedna z konsuktantek zamawiała w pierwszym tygodniu katalogu 16
    (dokładnie w piątek) a zamówienie dostałam dopiero w czwartek...
  • dora1 11.12.06, 19:20
    W sobotę pierwszy raz złożyłam pierwsze zamówienie bowiem jestem konsultatnką
    od tygodnia.Zamówienie wysłałam emailem, ale nie ze strony oriflame tylko z
    mojej poczty.Do tej pory nie otrzymałam żadnego potwierdzenia.Czy w/w sposób
    też można składać zamówienie?Może oriflame nie wysyła potwierdzenia?
    Pozdrawiam
  • fuegoo 11.12.06, 19:46
    A wysyłała zamówienie na tego maila: zamowienia@oriflame.com.pl?
    Przyznam szczerze, że nigdy nie zamawiałam za pomocą maila, dlatego nie wiem,
    czy potwierdzenie wysyłaja czy nie...ale chyba jakies potwierdzenie [powinnas
    dostac.

    najlepiej zaloguj sie na stronie www.oriflame.pl i tak sparwdz jak wygląda Twoje
    konto. A jaki adres dostawy wybrałaś? Bo jesli na placówke to paczka czeka na
    Ciebie okreslony czas...

    pozdrawiam
  • fuegoo 11.12.06, 19:50
    zapomniałam dodać, że przesyłkę musisz odebrać w placówce w ciągu 7 dni roboczych
    od daty jej dostarczenia. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.


  • zorina 11.12.06, 21:37
    wysyłając zamówienie mailem nie dostajesz potwierdzenia. Możesz natomiast
    sprawdzić logując się na swojej stronie czy zamówienie zostało zrealizowane i
    kiedy i gdzie będzie dostarczone. Po zalogowaniu się wejdz w sekcję Biznes ->
    Raporty -> Historia faktur. Tam będzie twoja faktura z datą i miejscem dostawy.
    Zamówienia składane mailem są realizowane zazwyczaj w przeciągu godziny, lub
    następnego dnia roboczego, jeśli zamawiałaś poza godzinami pracy centrali.
    W interesie każdego konsultanta jest sprawdzenie czy wszystko poszło dobrze i
    czy zamówienie zrealizowano - zwłaszcza jeśli masz dostęp do neta, to wystarczy
    chwilka aby to zrobić. Jeśli masz natomiast problem z dostępem do neta, to
    zawsze możesz zadzwonić do centrali lub sponsora i zapytać.

    Na przyszłość polecam zamawianie on-line przez stronę ori - to dużo
    praktyczniejsze i od razu wszystko możesz sprawdzić.
    --
    gg:3365407
  • dora1 11.12.06, 23:36
    Dziękuję wszystkim za pomocsmileWeszłam na stronę oriflame , jak radziła zorina i
    sprawdziłam.Przesyłka będzie dopiero 15.12.06 Trochę późno...Chyba jakiś
    produktów nie ma ,ponieważ kwota pobrania jest niższa niż liczyłamsmileCzy można
    na stronie zobaczyć co zamawiałam, a czego mi nie przyślą?
    Jeżeli produktu mi nie przyślą , czy w tym wypadku dostanę w późniejszym czasie
    czy będę musiała zamówienie ponowić?
    A jeszcze jedno pytanko? Ile płacę przy dostawie do domu, osoba która mnie
    wciągnęła do firmy mówi ,że nic a ja czytałam w cenniku ,że 10 zł i jakieś 4
    zł??Czy płacę dostawcy paczki do domu , czy na konto w ciągu 2 tygodni?
    Przepraszam,że tyle pytań zadaję, ale lubię zawsze wiedzieć na czym stojęsmile
  • scool 12.12.06, 09:01
    >Czy można
    > na stronie zobaczyć co zamawiałam, a czego mi nie przyślą?

    oczywiście, zrób jak pisze zorina a "podejrzysz" swoja fakturę.

    Opłata za dostawę do domu to 10zł +4zł opłaty manipulacyjnej do 100PP, powyżej
    nie żadnej z tych opłat.

    >Czy płacę dostawcy paczki do domu , czy na konto w ciągu 2 tygodni?

    to zależy, jeśli masz otwartą linie kredytową to masz 14-sto dniowy kredyt.

    --
    ATSD - zapraszam.
  • zorina 12.12.06, 09:26
    Tam gdzie sprawdzałas fakture - w historii faktur - nr faktury jest
    podkreślony. Jak na niego klikniesz, to ci się otworzy twoje zamówienie. |Zwróć
    uwagę na dwie kolumny: ilość zamówiona i ilość dostarczona. Jesli ilość
    dostarczona bedzie zero, to znaczy, że tego w paczce nie bedzie. Wtedy nie
    doślą ci tego sami, ale musisz sprawdzać w "stanie magazynu" kiedy się to
    pojawi, i wtedy zatwierdzić zamówienie. Jeśli ci się aż tak nie spieszy, to po
    prostu składając kolejne zamówienie automatycznie wrzucą ci to do paczki.

    Co do formy zapłaty, to jeśli dostarczyłaś wniosek i ksero dowodu do centrali (
    zazwyczaj poprzez sponsora, czyli osobę która "cię wciągnęła wink " to masz
    przyznany kredyt, czyli płacisz do 14 dni na poczcie, w banku itp. Jeśli
    wpisałaś się w ostatniej chwili, to mogły dokumenty jeszcze nie dotrzeć, i
    wtedy płacisz u kuriera.

    To też możesz sprawdzić. Wejdź w "koszyk". Jesli bedzie pod twoimi danymi
    czerwony napis "nie możesz zamawiać na kredyt" to znaczy, że dokumenty jeszcze
    nie dotarły. Jesli nie ma żadnego czerwonego komunikatu, to znaczy, że możesz
    zamwiać na kredyt ( zakładam, że złożyłaś dopiero jedno zamówienie)

    No i na koniec: pytaj ile chcesz. Z nowym konsultantem jest jak z dzieckiem wink
    jeśli dużo pyta - znaczy że myśli i chce się dowiedzieć i że będą z niego
    ludzie. Martwię się zawsze, jak mi "nowi" mówią, że wszystko wiedzą i nie mają
    pytań tongue_out

    Życzę powodzenia
    --
    gg:3365407
  • dora1 12.12.06, 19:13
    Witam wszystkichsmile
    Sprawdziłam swoje zamówienie.Zorina bardzo pomogły mi Twpej wskazówki,dziękismile
    Trochę się wkurzyłam ,ponieważ koleżanka , która mnie wkręciła w interes...po
    pierwsze mówiła, że wysyłka na adres domowy niezależnie od punktów jest
    bezpłatna.Miałam płacić jedynie za zamówione kosmetyki bez żadnych opłat.Oprócz
    tego nikt mi nie wspomniał o dodatkowych produktach, których nie zamawiałam np.
    katalogi których nie zamawiałam muszę za nie zapłacić,jakieś torebki na prezenty
    (po co mi to?).Razem dodatkowo 18 zł.Chciałam zaoszczędzić na kupnie
    kosmetyków, których tak naprawdę jeszcze nie znam bo wcześniej nie korzystałam
    z tej firmy, a okazało się ,że nie wyszłam na tym najlepiejsad
    To jest moje pierwsze zamówienie, ale nie wiem czy nie ostatnie.Wszystko będzie
    zależało od jakości zamówionych kosmetyków.Do tej pory używałam Isa Dorę ,
    którą uważam za super firmę , więc jeżeli z oriflame nie wyjdzie wracam do
    sprawdzonej też szwedzkiej firmysmile
    Podpisując umowę z Oriflame z góry założyłam,że chcę bazować jedynie na kupnie
    kosmetyków tylko dla siebie i rodziny, które będę mogła kupić o 30 % taniej.Na
    rozprowadzanie większych ilości produktów nie mam czasu.Dlatego jest to dla
    mnie dziwne,że do zamówienia wciśnięto mi niechciane kataogisad
    Wiem ,że to jest forum profesjonalnych konsultantek, więc pewnie naraziłam sięsmile
    swoim biadoleniem.
    Pozdrawiamsmile
  • dora1 12.12.06, 19:33
    To jeszcze raz jasmile
    Przypomniałam sobie,że z punktami też mi się nie podoba , ponieważ cennik
    podaje inną punktację , a przy zamówieniu policzono mi mniej punktów np. nr
    1107 zamiast 10 pkt otrzymałam 9 pkt.O co tu chodzi bo nie mogę tego zrozumieć?
    I tak z każdym zamówionym przeze mnie produktem.Dlatego nie mam nawet 100 pkt
  • oriflamewroclaw 12.12.06, 21:45
    spojrz w katalogu, torebka gratis przy zamowieniu scrubu lub kremu, w ori nie
    mozesz dostac nic za darmo, wiec produkt jest pomniejszony o 1,1zl na koszt tej
    torebki ktora uzyskala 1punkt co za tym idzie w sumie masz 10p, jesli masz
    pytania zapraszam na gg 3529482
    --
    Chcesz zacząć współpracę? Napisz do mnie.
    nr gg 3529482
  • justa_79 15.12.06, 16:24
    zgadza się, wcale nie płacisz dodatkowo 18 zł, torebka jest w katalogu jako
    gratis, a na fakturze ma cenę - ale o tyle samo jest pomniejszona cena
    kosmetyku. zatem płacisz dokładnie tyle, ile powinnaś. zaś katalog 1 dostajesz
    gratis, a za kolejne 2 płacisz 2 zł - co wychodzi taniej, bo gdybyś zamówiła
    sobie 2 katalogi, to zapłaciłabyś za nie 4 zł. jeśli składasz zamówienie przez
    Internet, to możesz zrezygnować z tych dodatkowych 2 katalogów i zostawić sobie
    tylko ten 1 gratisowy.
    --
    Katalog Oriflame nr 1/2007 już dostępny!
    Salonik kosmetyczny
    Forum Nu Skin
  • dora1 15.12.06, 19:35
    W jaki sposób można zostawić tylko jeden katalog gratis? jeżeli po podliczeniu
    wskakują 2.mnie jest potrzebny jeden gdyż jak pisałam chcę zamawiać kosmetyki
    tylko dla siebie i rodzinysmile
  • dora1 16.12.06, 12:36
    Dziękismile Pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka