Dodaj do ulubionych

Ulotka Wielkanoc 2009

  • rybka.live 07.04.09, 21:38
    "Szału nie ma " chodziło jej o to,że ciekawe zestawu to nie są. Czyli nie
    popisali się .
    --
    KONSULTANTKA ORIFLAME-ZAPRASZAM DO ŚWIATA KOSMETYKÓW.
    WPISOWE 1ZŁ.PREZENTY DLA NOWYCH KONSULTANTÓW.
    GG 10010890
  • jolunia01 07.04.09, 23:43
    2lider napisał:

    > starla777 napisała:
    >
    > > Szału nie ma uncertain

    > A co trzeba zrobic abys szalala..?

    Szał to mnie ogarnia po raz kolejny jak zmarnowałam wieczór próbując
    złozyć zamówienie. Cały czas serwer się blokuje. Cholery mozna
    dostać. To dla mnie ostatnia szansa na paczką przed świetami.
    Pomijam oczywiscie fakt, że w zeszły wtorek już nie było wielu
    rzeczy (niektórych od początku 4 katalogu), a nasz forumowy chwalca
    Ori będzie piał z zachwytu, że jest super.

    --
    O, to ja - taka mądra jestem?!
  • albicilla 08.04.09, 10:15
    Przepraszam,że to piszę, ale dochodzę do wniosku,że niektóre z nas
    to jakieś super pechowe konsultantki są.
    Zawsze problemy z wejściem na stronę, zawsze problemy z brakami i
    inne problemy z Oriflame ogólnie.
    Ja rzadko mam problemy z wejściem na stronę, czasami mi komp muli,
    ale to nie wina strony tylko mojego kompa.
    Z zamowień w kat 5, a zrobiłam już ich 4 sztuki, mam 1 brak - krem
    na noc str 33.

    Jesli czytam wypowiedzi o promocji,że kiepska itd, to tak się
    zastanawiam , czy nie potraficie docenić,ze wogóle dodatkowe,
    świateczne promocje są?
    Przy katalogu nr 5 właściwieprawie całym w cenach promocyjnych??

    Czy taka postawa "wiecznie niezadowolonej" ułatwia Wam życie?
    Czy utrudnia?
    Z dwojga "złego" to ja już wolę ten nieustający optymizm 2liderasmile
    --
    gg 5547588 my.oriflame.pl/blutama
    Salonik kosmetyczny z Oriflame   
    salonik sponsorów
    --
  • jolunia01 08.04.09, 11:20
    Albicillo, ja nie jestem "wiecznie" niezadowolona, tylko po prostu
    stwierdzam, że często, moim zdaniem zbyt często, naszej firmie
    zdarzają się rozmaitego rodzaju przygody - nie jest z pewnością winą
    mojego komputera pojawianie się komunikatów o niedostępności serwera
    Ori, zwłaszcza w momencie, kiedy próbuję przejść z "koszyka"
    do "zatwierdzania", bo na stronę wchodziłam bez problemu i inne
    portale też były bez problemu dostępne. I nie wiem, czy można nazwać
    moim pechem niedostępność od pierwszego dnia poprzedniego katalogu
    aż do teraz nowych kremów do rąk.
    Oferta wielkanocna owszem, atrakcyjna cenowo, i doceniam to, tylko
    wkurzyłam się problemami technicznymi. Ja niestety nie mogę sobie
    pobiec do oddziału, zobaczyć, co jest, zamówić i mieć od razu. Muszę
    zamówić wcześniej i poczekać na dostawę w określonym terminie,
    dlatego się złoszczę.
    I niestety drażni mnie nieustający optymizm z gatunku "jakie świetne
    produkty, tak szybko się sprzedają", bo z mojego punktu widzenia to
    nie ich świetność powoduje braki po kilku minutach od otwarcia
    nowego OOK tylko złe planowanie. O świetność wspomnianych wyżej
    kremów nie miałam okazji się przekonać - już piąte zamówienie mam je
    w brakach. I tak jest z wieloma rzeczami. W tym katalogu nie
    dostałam np. kosmetyczek sportowych (zamawiam pierwszego dnia OOK) i
    nie mam ich w oczekujących. Co mam powiedzieć klientkom, które
    zamówiły je do kompletu z torbą? Że się świetnie sprzedały? Z innych
    braków faktycznie mam niewiele - dwie pomadki, talk Giordani i
    któryś szampon.
    --
    O, to ja - taka mądra jestem?!
  • 2lider 08.04.09, 12:41


    Obroty rosna w szybkim tempie.

    Konsultantek przyvywa tez w wyjatkowo duzo.

    Takiej dynamiki nie mielismy od dawna.

    Np wczoraj tylko w jednej grupie przybyło dobre tyiac PP.

    A to nowa grupa dyrektorska.


    Obroty rosna ludzie awansuja i zarabiaja corz wiecej....

    Lada dzień bede pił szampana z Nowa Dyrektorka.

    --
    Serdecznie zapraszam!

    tajne forum Oriflame gg 1728585
  • 2lider 08.04.09, 12:46
    To jest super. Ludzie tak kupuja,ze magazyny oprózniaja sie w
    expresowym tempie.


    Serdecznie zapraszam!

    tajne forum Oriflame gg 1728585
  • andzia-74 08.04.09, 14:00
    sam bez nas będziesz pił??? tongue_out big_grin
    --
    my.oriflame.pl/andzia74
  • 2lider 08.04.09, 14:32
    andzia-74 napisała:

    > sam bez nas będziesz pił??? tongue_out big_grin



    Moze juz tylko godziny pozostały...

    I wiemy kto stawia!
    smile

    Serdecznie zapraszam!

    tajne forum Oriflame gg 1728585
  • andzia-74 08.04.09, 14:38
    M. szykuj się szykuj big_grin big_grin big_grin
    --
    my.oriflame.pl/andzia74
  • 2lider 08.04.09, 17:11
    andzia-74 napisała:

    > M. szykuj się szykuj big_grin big_grin big_grin


    Dzien chwały juz bliski- 9203PP

    Serdecznie zapraszam!

    tajne forum Oriflame gg 1728585
  • albicilla 08.04.09, 18:12
    Joluniu, napisałam "wiecznie", bo tak odbieram po wpisach na forum.
    Ze strony mniej niezadowolonej w kierunku zadowolonej , znam mniej.
    Ja się zaŁapałam na kosmetyczkę.
    Jesli chodzi o zamawianie to też robię przez net, bo wygodniej ,
    odchodzi czekanie w kolejce do kasy ,zeby zamówic, idę tylko po
    odbiór.
    W ten sposób oszczędzam czas i nerwy.
    Płacę też przez net i do firmy wysyłam tylko kopię wpłaty, mailem.
    Braki mnie tez denerwują, ale staram się na nich nie skupiać.
    Raczej znaleźć rozwiazanie, nie to to to, może poczekać czy nie?
    --
    gg 5547588 my.oriflame.pl/blutama
    Salonik kosmetyczny z Oriflame   
    salonik sponsorów
    --
  • 2lider 08.04.09, 18:57

    --
    Serdecznie zapraszam!

    tajne forum Oriflame gg 1728585
  • rybka.live 09.04.09, 10:02
    Czy normalnie są upusty na te promocyjne kosmetyki ??
  • starla777 09.04.09, 10:27
    rybka.live napisała:

    > Czy normalnie są upusty na te promocyjne kosmetyki ??

    Nie ma upustów do tej ulotki -jak pokazesz ja klientkom to jestes bez zarobku.
    Wracajac jeszcze do mojej pierwszej wypowiedzi.Dla mnie promocja bylaby gdyby
    krem i woda kosztowala 40 zl -jak chca sie czegos pozbyc z magazynów to niech
    zjada z ceny a wszystko rozejdzie sie jak cieple bułeczki-w tej chwili
    praktycznie nie ma braków.Normalnie w katalogu woda dla konsultanta ok 44zl i
    krem ok 16zl = 60zl a tu w ulotce 53zł . Łał 7 złotych promocji!!!

  • 2lider 09.04.09, 12:03
    starla777 napisała:

    > rybka.live napisała:
    >
    > > Czy normalnie są upusty na te promocyjne kosmetyki ??
    >
    > Nie ma upustów do tej ulotki -jak pokazesz ja klientkom to jestes
    bez zarobku.

    To jest promocja dla Konsultantów.

    Nie mozna jej odczytac bez logowania.

    > Wracajac jeszcze do mojej pierwszej wypowiedzi.Dla mnie promocja
    bylaby gdyby
    > krem i woda kosztowala 40 zl

    Daczego 40zł..?

    A gdyby taki zestaw był za np 400zł...
    smile)

    Przypomina mi sie wypowiedx jednej pani, co uwazała ze lakartwo
    powinno kosztowac góra 50zł.., a przeciez sa preparaty kosztujece
    nawet 5tys za ampułke i wiecej...



    -jak chca sie czegos pozbyc z magazynów to niech
    > zjada z ceny a wszystko rozejdzie sie jak cieple bułeczki-w tej
    chwili
    > praktycznie nie ma braków.Normalnie w katalogu woda dla
    konsultanta ok 44zl i
    > krem ok 16zl = 60zl a tu w ulotce 53zł . Łał 7 złotych promocji!!!

    To 10 % ceny. Ale chyba sa obnizki znacznie wieksze niz 10%
    >


    --
    Serdecznie zapraszam!

    tajne forum Oriflame gg 1728585
  • jolunia01 09.04.09, 10:59
    albicilla napisała:

    > Joluniu, napisałam "wiecznie", bo tak odbieram po wpisach na
    forum...

    Fakt, częściej piszę tu w celu wyżalenia się, bo problemy mnie
    wkurzają, ale NAPRAWDĘ ogólnie jestem raczej zadowolona: z jakości,
    z obfitości oferty, z możliwości zamawiania kiedy się chce (bez
    sztywnych terminów, poza początkiem i końcem OOK), z doskonałego
    funkcjonowania polecenia zapłaty, bo wcale o tym nie muszę myśleć, z
    tempa dostaw... Tylko jakoś nie mogę zharmonizować tego zadowolenia
    z szybko pojawiającymi się w każdym katalogu i długo trwajacymi
    okresami braków niektórych towarów i subiektywnie odbieranymi jako
    częste problemami technicznymi.
    --
    O, to ja - taka mądra jestem?!
  • 2lider 09.04.09, 11:33
    jolunia01 napisała:

    > albicilla napisała:
    >
    > > Joluniu, napisałam "wiecznie", bo tak odbieram po wpisach na
    > forum...
    >
    > Fakt, częściej piszę tu w celu wyżalenia się, bo problemy mnie
    > wkurzają, ale NAPRAWDĘ ogólnie jestem raczej zadowolona: z
    jakości,
    > z obfitości oferty, z możliwości zamawiania kiedy się chce (bez
    > sztywnych terminów, poza początkiem i końcem OOK), z doskonałego
    > funkcjonowania polecenia zapłaty, bo wcale o tym nie muszę myśleć,
    z
    > tempa dostaw... Tylko jakoś nie mogę zharmonizować tego
    zadowolenia
    > z szybko pojawiającymi się w każdym katalogu i długo trwajacymi
    > okresami braków niektórych towarów i subiektywnie odbieranymi jako
    > częste problemami technicznymi.


    Własnie o to mi chodzi...

    Ze wypalacie sie na drobnych usterkach.

    A czy wiesz,że firmie równiez nie za bardzo podobaja sie te szczyty
    np z poczatku katalogu, bo musza zatrudniac dodatkowych ludzi na
    pierwsze 3 dni katalogu. A ze sa mniej wprawieni pracownicy, to i
    ilosc reklamacji rosnie z poodu ludzkich bledów.

    Braki sa zjawiskiem normalnym skoro produkt sie rozchodzi.

    Oczywiscie nikt nie zachwyca sie tym,ze cos nie mogło byc sprzedane
    z powodu wyprzedania, bo kazdy i ja i TY i Orflame chemy zarobic
    wiecej.

    Powyzej starla znowu krytykuje Oriflame,że ilosc braków spadła.
    smile)

    Podobnie z serwerami.

    Oriflame wydał juz miliony na system.

    Ale jak kazda rzecz materialna musi on miec swoje ograniczenia.


    Skoro w tym tygodniu byl taaaaaaaaaaaaki szał zakupow i wiekszosc
    zamówien realizowaliscie w godzinach popołudniowo-wieczornych.

    To oczywist, ze system sie przeciazał.

    Bo nie ma takiego systemu którego nie dałoby sie przeciazyc.

    A skoro Wy to potraficie to znaczy znowu ze SWIETNIE działącie, a
    dla Oriflame jest to sygnał do dalszej rozbudowy systemu.

    I chyba cos tu firma robi, bo beda nowe usługi www dla Konsultantów.

    Mozliwe,że system sie nie przeciaza ale funkcjonuje słąbiej z powodu
    nowych wdrozeń.

    Ale to włąsnie jest cena NAszej swobody: nieograniczonego niczym
    zamawiania, zamiast jak w pewnej firmie tylko 2 zamowienia na
    katalog i tylko w okreslone dni wysyłkowe.


    A u nas mozesz złozyc i 20-50 zamowien w ciagu katalogu.




    Serdecznie zapraszam!

    tajne forum Oriflame gg 1728585
  • shiva772 09.04.09, 23:32
    Ja tam jakoś szczególnie nie narzekam ale słowo honoru... w każdej
    fakturze od pół roku mam brak w paczce (a na fakturze widnieje) i
    muszę za to zapłacić choć doślą za 2-3 tygodnie. Owszem
    uwzględniają, dosyłają ale kiedy to sie skończy? Dziś przyszła
    paczka i brakuje mi tylko mydełka z makadamią za 2 złote z
    groszami...Muszę wypełnić druk, wysłać faks i cały ten cholerny kram
    za 2 złote. Chyba to tym razem zlekceważę bo gra nie warta świeczki.
    Niemniej jednak wkurza mnie to mocno!
    --
    Aktualnie cywilizuję dwóch słodkich panów:
    Mateusz "MAT" ur. 2 maja 2005
    Aleksander "OLO" ur. 11 lipca 2007
  • 2lider 09.04.09, 23:43
    shiva772 napisała:

    > Ja tam jakoś szczególnie nie narzekam ale słowo honoru... w każdej
    > fakturze od pół roku mam brak w paczce (a na fakturze widnieje) i
    > muszę za to zapłacić choć doślą za 2-3 tygodnie. Owszem
    > uwzględniają, dosyłają ale kiedy to sie skończy? Dziś przyszła
    > paczka i brakuje mi tylko mydełka z makadamią za 2 złote z
    > groszami...Muszę wypełnić druk, wysłać faks i cały ten cholerny
    kram
    > za 2 złote. Chyba to tym razem zlekceważę bo gra nie warta
    świeczki.
    > Niemniej jednak wkurza mnie to mocno!

    Ja sam zamawiam bardzo czesto i współpracuje scisle z paroma etkami
    Konsultantów.

    I jakos nikt nie narzeka NATO, aby produkt obecny na fakturze nie
    był w paczce.


    Moze Ciebie Twój kurier okrada?

    Sprawdzaj paczke przy kurierze.


    Serdecznie zapraszam!

    tajne forum Oriflame gg 1728585

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka