Dodaj do ulubionych

Poszukuję dobrego programu do łamania haseł e-mail

21.11.04, 14:42
Edytor zaawansowany
  • syntax-error 23.11.04, 22:02
    nie ma dobrego programu łamiącego hasła e-mail
    prawie wszystkie opierają sie na brutal-force lub na ataku słownikowym. Brutal force mozesz sobie darować jeśli masz łącze o stosunkowo niskim trasferze (no chyba ze chcesz sobie czekać te 1,5 roku (przyjmując że hasło znajdziesz w połowie :-)) jak narazie zostaje ci atak słownikowy lub Social Engeneering
  • maya48 17.02.05, 22:50
    yyyyy......a co to właściwie jest ten atak słownikowy????
  • wiewuraaa 05.01.05, 19:01
    Nie jest wcale potrzebny żaden program do złamania chasła wysyła sie pewnego
    meila do naszj ofiary potem dostajecie login razem z hałem tej osoby wchodzice
    i wykasujecie na mielu wiadomość która otrzymał że ktos dostał jego chasło i
    skopoknie możecie czytać jego korespondecije
  • syntax-error 07.01.05, 19:36
    Naprawde ?? a niby co w takim mailu miało by sie znajdować ??
    Moze dodasz jakiś kiepski programik w stylu trojan, no dobrze ale pamiętaj że
    skrzynka pocztowa tez może być pod antywirusem (o ile ze stron ktoś maili nie
    czyta). A może dasz coś w stylu: "cały serwer pocztowy sie zjebał wyślij
    ponownie hasło pod e-mail ..........." No jak skutecznie sformułujesz to moze i
    jakiś frajer sie znajdzie A jeśli chodzi o wysyłanie podpowiedzi albo
    wiadomości z hasłem to tylko na podany przez kolesia e-mail którego ty tez nie
    znasz i dodatkowo żeby go przeczytac, musiał bys sie na niego włamać,
    Mam pomysł - a może byś tak wyjaśnił o jaki sposób konkretnie chodzi bo mam
    wrażenie że pierd...sz i nic więcej.
    Po prostu obroń sie i nie miażdż nas tutaj intelektualnie jakimiś ewentualnymi
    głupimi wyzwiskami ok ?? :-)
  • aniolek_666 31.03.05, 10:53
    wiewuraaa wyjaśnij mi proszę dokładniej jak przechwycić hasło skrzynki mail ;/
    bo nie dokładnie rozumiem. prosze odpowiedz
  • obserwuj1 22.02.05, 17:47
    JEZELI KORZYSTASZ Z TEGO SAMEGO KOMPUTERA CO TA OSOBA TO MAM NIEZAWODNY SPOSOB
    (NIE ZA DARMO) OBSERWUJ@INTERIA.PL

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka