Dodaj do ulubionych

Słownik - poważne pytanie do expertów

06.02.06, 21:30

-- szukam słownika-mocnego ,wielojęzycznego(najlepiej polskiego),którego
można by użyć do programów np :"Brutus" ...chodzi mi o link ewentualnie ....
thx bardzo za podpowiedzi


@
Edytor zaawansowany
  • bigt 06.02.06, 22:48
    prosze o taka baze jaka moge dac do accesdiver (experci polecają go jako lepszy ;| ). no i sprawdzimy który szybciej dojdzie prawdy
  • wwwandal1 07.02.06, 00:42
    Może i lepszy ja jednak z pewnych przyczyn ponawiam pytanie o "słownik"
    do...........
    --


    @
  • dx7 07.02.06, 00:55
    Do AD mozna dodac kazda wordliste txt w formacie L:P
    Najlepiej sciagnac kilka i zrobic sobie jedna duza chyba, ze ktos potrzebuje
    hasla do strony obslugiwanej np konkretnie przez ccbill czy ibill. Skad
    sciagnac? Z roznych forow typu www.lawinanet.com/forums/index.php itd
    itp.
  • wwwandal1 07.02.06, 01:38
    dzieki dx7( dx7to nie od yamaha-y ;) .....)
    gdzies ponoc po sieci krążą potężne słowniki z Brittanicy czy innej
    encyklopedii przerobione dla potrzeb hłe hłe hłe......
    Jak pisałem potrzebuje konkretnego słownika...ale może racja postaram się coś
    skleić...jeśli nie znajde


    --


    @
  • dx7 07.02.06, 11:01
    > dzieki dx7( dx7to nie od yamaha-y ;) .....)
    I tu sie mylisz ... wlasnie od yamahy :)

    > Jak pisałem potrzebuje konkretnego słownika...ale może racja postaram się coś
    > skleić...jeśli nie znajde

    Konkretnych jest sporo na sieci, chociazby:
    www.gattinger.org/wordlists/download.html
    poza tym na emule krazy sporo slownikow. Najwiekszy z jakim sie spotkalem to
    cos kolo 100 mln wyrazow i ich odmian w roznych jezykach.
  • wwwandal1 09.02.06, 23:38

    -- he he jak od Yamahy to ja powinienem mieć nick QY-70
    a wracając do tematu : dzięki poszperałem faktycznie w łemule ;) i coś jak bym
    znalzł :)
    link,który podałeś coś nie trybi ale ogólnie.........jest dobrze DX7


    @
  • hydroxyzine 07.02.06, 23:49
    Ściągnąć jakąś encyklopedię lub wiele dowolnych tekstów i przeparsować do
    wymaganego przez program formatu.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka