Dodaj do ulubionych

Opuchlizna

12.05.10, 10:53
mam nadzieje, ze mi pomożecie. Od jakiegoś czasu strasznie puchną mi
ręce, tłów, nogi, i czuję się z tym fatalnie. Jestem w trakcie
terapi hormonalnej (estreva, luteina, biosteron, euthyrox). Dziekuje
z góry za odpowiedź
--
['] 29.01.2008
[''] 30.07.2009
Edytor zaawansowany
  • pezyrka-30 12.05.10, 13:25
    Ja jestem w ciąży i właśnie zaczynam puchnąć. Jutro idę do lekarza ale z tego co wiem to podaje sie jakieś leki zeby woda odeszła z organizmu. No i podobno dobrze jest sobie nerki przebadać. siostra mi poradziła z domowych sposobów pić wywar z samej pieruszki, bez soli bez niczego. Taka woda z pietruszki. Szklanka dziennie. Podobno pomaga. No ale na wszelki wypadek i tak ide do lekarza.
  • marija123 12.05.10, 13:49
    Masz racje, a ja też pójdę z tym do lekarza, bo się zaczynam tym
    martwić. Ciekawe czy ta opuchlizna to skutek leków czy gospodarki
    hormonalnej w organiźmie?
    --
    ['] 29.01.2008
    [''] 30.07.2009

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka