18.06.10, 10:13
Witam! Dziewczyny wczoraj wieczorem robiłam test (tydzień po
terminie spodziewanej miesiączki) wyszły II kreski, powtórzyłam test
dzis rano i znów ukazały sie II kreski.Aż boję się uwierzyć że to
prawda! Od razu pobiegłam na bete ale wyniki mam do odebrania około
14.Zastanawia mnie to że nie mam żadnych objawów ciąży, a wręcz
przeciwnie podbrzusze pobolewa jak na miesiączkę, kręgosłup pobolewa
no i mam brak apetytu. Boję się że wynik testu może okazac się
fałszywy. Co o tym myslicie? nadmienie że nie biore żadnych leków.
Pozdrawiam!
Edytor zaawansowany
  • 18.06.10, 10:15
    Ciesz sie juz kochana, moje gratulacje, beta tylko potwierdzi sikańca
    Trzymaj się cieplutko
  • 18.06.10, 10:41
    Ale tak bardzo boje się uwierzyć że to prawda! A jeśli beta pokaże
    co innego? no i ten brak objawów. Oj nie wytrzymam do 14! Kochane
    trzymajcie kciuki mocno!!!
  • 18.06.10, 10:44
    Trzymam kciuki ale w sumie chyba juz można gratulować.
    smile
    P.S. Zazdroszczę na maksa !!!!!!

    --
    dążę do doskonałości w miarę możliwości...
  • 18.06.10, 10:45
    Gratuluje! A ile sie staralas?
    --
    Gasofnia
  • 18.06.10, 10:56
    Iwodlaczego na samym wstępie doszukujesz się objawów?? Są kobiety, które
    ich nie maja. Jeśli jednak ma ci to poprawic samopoczucie to biegusiem lec na
    betę i po sprawie. Ciała bym byc na Twoim miejsc wink)) No właśnie ile się
    staraliście i jak to u Was wyglądało???
  • 18.06.10, 11:00
    W tak wczesnej ciąży trudno sie dopatrzec objawów. Czasem są takie jak przed
    miesiączką, a czasem inne, czasem też wcale ich nie ma. Jesli wyszedł Ci
    sikaniec, beta tez wyjdzie smile
    Serdecznie gratuluje!! I daj znać jaka wartość betki.
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ce23a59cb0.png
  • 18.06.10, 10:59
    Kochane nie wiem czy te gratulacje nie za wczesnie? Staraliśmy się 3
    lata (dokładnie od 07.07.07 czyli daty naszego ślubu) aż w marcu br
    trafilismy do cudownego lekarza, dr Cholewy pierwsze 2 miesiące to
    szereg badań, ostatni miesiąc monitoring cyklu, clo + ovitrell no i
    dzis około 14 dowiemy sie czy ta kombinacja się udała. Nie mogę
    uwierzyć w te II kreski, tak baaaaaaardzo sie boję że beta pokaże co
    innego...
  • 18.06.10, 11:09
    IWO TO TY < ta sama z którą wymieniałamsie wiadomosciami na temam tego
    doktora????? kochana ale mnie teraz pocieszyłasssssss
    az miserduchu mocno
    zabiło, sama doniego chodzę jestemw trakcie przygotowan do inseminacji.
    Normalnie mi z nieba spadłas taka wiadomoscią DZIĘKUJĘ CI BARDZO CMOK
  • 18.06.10, 11:48
    Tak asiek to ja z tobą pisałam!Jak odbiore dziś wyniki napisze we
    wtorek co i jak (dziś wyjeżdżam za granice i wracam w we wtorek. Ach
    jeszcze ponad 2 godz musze czekać...
  • 18.06.10, 12:16
    Daj szybko znac, juz nie mogę się doczekac. Jak co to pisz na maila. Jeszcze raz
    Ci gratuluje szczęsciaro wink
  • 18.06.10, 14:12
    Iwuś napisz mi prosże jaki był u Was problem??
    u nas generalnie jest ok, inseminacja bdzie na cyklu naturalnym. Tak samo jak
    Ty przeszłam szereg badań, na sam koniec robiłam wymazy na chlamedie i
    bakteriologiczny. wszystko jest w porządku więc sądzę ze ta inseminacja się
    powiedzie
  • 22.06.10, 10:25
    asiek! Maz nie miał problemów , natomiast u mnie za wysokie mialam
    androstendion i DHEA-S, dr Cholew podejrzewał lekkie problemy z
    nadnerczami przepisał mi metformax i jakis lek dexa(nie pamieam
    dokładnej nazwy.Założył że jesli w ciągu 3 miesięcy z clo +
    ovitrelle nie będzie ciąży to zrobimy badanie na drożność
    jajowodów.W pierwszym cyklu jajeczko miało 20 mm po podaniu
    ovitrellu pękło no i jest fasolkawinkjutro się okaże czy wszystko w
    porządku. Pozdrawiam i wysyłam fasolkowe fliudki
  • 22.06.10, 09:57
    Witajcie! beta z piątku 2201,10 więc chyba jakis 4,5 tydzień! Jutro
    rano jade do lekarza i mam nadzieje że wszystko bedzie dobrze.
    Troche pobolewa mnie brzuch i czasami zakłuje , nie wiem czy tak
    powinno byc sad
  • 22.06.10, 11:03
    Bardzo dobre wieści smile GRATULUJĘ smile !!!
    --
    Miłość prawdziwa zaczyna się wówczas, gdy niczego w zamian nie oczekujesz.
    Antoine de Saint-Exupéry

    Przewodnik po internecie
  • 22.06.10, 13:17
    IWUŚ MOJE GRATULACJIE wink)
  • 28.06.10, 14:03
    Gratuluję!!!!
  • 28.06.10, 14:19
    GRATULUJĘ!!!!!
  • 28.06.10, 16:08
    Ja też dołączam się do gratulacji!!!!!!
  • 28.06.10, 16:46
    iwo - zarówno w pierwszej, jak i drugiej ciąży pierwsze objawy ciążowe pojawiły
    się około 17, 18 tc, kiedy to zaczynałam się zaokrąglać (zaczynało być widać
    brzuch), wcześniej nie miałam żadnych objawów, żadnych mdłości itp.
    pobolewania w dole brzucha jak na @ też mogą świadczyć o ciąży (niekoniecznie o
    @), więc się nie stresuj smile
    powodzenia smile
  • 05.07.10, 07:44
    Dziewczyny! dzięki za gratulacje ale niestety okazały sie
    przedwczesne... sad W piatek (5 tydzień po zapłodnieniu) okazało się
    że jajo płodowe jest puste w tym tyg. mam mieć łyżeczkowanie.
    Jeszcze dziś i w czwartek mam zrobic bete żeby potwierdzić ale juz
    nie wierze żeby mogło sie cos zmienić, sprawa chyba już jest
    przesądzona.A było juz tak blisko...
  • 05.07.10, 08:35
    Ojej sad. Przytulam z calych sil! Ja jutro testuje, ale jestem pewna, ze bedzie
    jedna krecha...
    --
    Gasofnia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.