Dodaj do ulubionych

Godziny na zastrzyki?

22.05.13, 15:40
Czesc, Dziewczyny.
W piatek zaczynam zastrzyki z gonalu. Nasluchalam sie, ze zastrzyki trzeba robic o stalej porze.
Na jakiejs stronie wyczytalam, ze najlepsze godziny na zastrzyki to 6-8 rano albo 18-20 wieczorem. Czy to prawda? I dlaczego jesli tak?
Ja myslalam zeby robic poznym wieczorem, tak kolo 22h, bo tak najlatwiej, jak juz sie spokojnie jest w domu w razie wczesniejszego wyjscia do miasta. I dlatego chcialam sie Was zapytac czy slyszalyscie o jakis "wskazanych" godzinach na zastrzyki? Jak Wy robicie?
Dziekuje z gory.
Edytor zaawansowany
  • zoselin1987 22.05.13, 16:09
    Też miałam gonal i lekarz mi nic takiego nie mówił. Zaznaczył, że rzeczywiście lepiej brać o tej samej godzinie. Ja brałam o 22 na przykład, bo tak jak mówisz jest najwygodniej. Nie wyobrażam sobie robienia zastrzyku o godzinie 6...
    --
    http://www.enceinte.com/F,mariage,2010-02-15,,,,,,annees,frisefleurviolette,14,4,2011-08-27,.png
  • any-time 22.05.13, 16:40
    W Novum jest wskazanie żeby zastrzyki robić między 6 a 10 rano (bez względu czy to menopur, gonal czy inne). Nie musi być to zawsze stała godzina, jedynie ten przedział. Kiedyś się pytałam dlaczego tak, i z tego co pamiętam to jest to chyba związane z poziomem hormonów który zmienia się w ciągu dnia (ale na 100% nie jestem tego pewna).
  • miskowamama 23.05.13, 14:16
    Hej,
    Mój lekarz kazał przyjmować codziennie o 19 , zapytałam czy mogę później ( bo 19 to wcześnie, nie zawsze jestem w domu już) Nakazał najpóźniej o 20 ,pierwszy zrobiłam o 19:30 i tak robię. Nie spytałam dlaczego.

    Pzd
  • miau0 23.05.13, 14:31
    Hmmm... to ja sprobuje o tej 20h. Widocznie cos w tym musi byc skoro niektore z Was tez slyszaly o konkretnych godzinach.
    Dzieki za pomoc.
  • zoselin1987 23.05.13, 20:35
    No,ale wychodzi na to, że każdy lekarz mówi co innego...
    --
    http://www.enceinte.com/F,mariage,2010-02-15,,,,,,annees,frisefleurviolette,14,4,2011-08-27,.png
  • miskowamama 25.05.13, 21:42
    W "instrukcji obsługi" też jest zaznaczone , aby przyjmować o tej samej porze, więc jak tak piszą to najwyraźniej trzeba smile
  • zoselin1987 25.05.13, 23:13
    miskowamama napisał(a):

    > W "instrukcji obsługi" też jest zaznaczone , aby przyjmować o tej samej porze,
    > więc jak tak piszą to najwyraźniej trzeba smile

    O tej samej porze to się zgadzam.
    Ale nie jest napisane, że należy przyjmować 8,a 10 czy o jakiejś innej konkretnej godzinie.

    --
    http://www.enceinte.com/F,mariage,2010-02-15,,,,,,annees,frisefleurviolette,14,4,2011-08-27,.png
  • ktosik18 26.05.13, 10:47
    Witajcie, jestem 2 stymulacjach i mialam gonal i menopur,,, przy pierwszej stymulacji wybrano w klinice dla mnie godzine ( odradzam to) i wtedy trzeba sie dopasowywac . W klinice powiedzieli mi ze do 30 min nie robi roznicy co do tak malych odstepow czasowych. Mozna w ten sposob wyregulowac sobie wlasciwy czas przyjmowania leku Mysle ze najlepiej wybrac miedzy 19-20 grunt to przyjmowac w tym samym przedziale czasowym
  • zoselin1987 26.05.13, 15:57
    mi też mówiono, że 30 min w jedną czy drugą stronę nie ma znaczenia. Ważne, żeby nie było to np. rano i wieczorem.
    --
    http://www.enceinte.com/F,mariage,2010-02-15,,,,,,annees,frisefleurviolette,14,4,2011-08-27,.png
  • miau0 27.05.13, 14:03
    Zaczelam w koncu brac tak kolo 19h30-20h.
    To, ze trzeba o tej samej porze, to wszystkie chyba wiemy. Zastanawialo mnie tylko dlaczego niektore z nas slyszaly wrecz o konkretnych godzinach....

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka