Dodaj do ulubionych

Plamienia po Glucophage?

03.07.16, 21:31
Przyjmuję od 1,5 miesiąca Glucophage (2x 500) ze względu na insulinooporność. To jedyna nieprawidłowość, jaka wyszła w licznych badaniach przy trwających 20. cykl staraniach. Cykle miałam idealnie regularne (28-29 dni), prawie zawsze owulacyjne. Pierwszy cykl z Glucophage skrócił się do 23 dni, teraz jestem w 12 dc i od wczoraj mam plamienie... dodatkowo odkąd przyjmuję Glucophage zniknął całkowicie śluz (wcześniej wyraźnie pozwalający odróżnić dni płodne). Na usg w 9 dc nie było pęcherzyka dominującegosad Czy któraś z Was miała podobny problem z tym lekiem?
Edytor zaawansowany
  • azc2009 05.07.18, 13:08
    My mamy podobnie, tzn. przed Glucophage był śluz, były owulacje (monitorowane). Po - brak śluzu, brak owulacji... jakby terapia nie w tę stronę.
    gryzelda.a czy coś się w Twojej sprawie wyjaśniło?
  • gryzelda.a 20.08.18, 21:03
    Przepraszam, dopiero teraz tu zajrzałam i odpowiadam z opóźnieniem. Wtedy, 2 lata temu, kolejny cykl z glucophagem trwał aż 55 dni, mój rekord zyciowy😣 odstawiłam ten lek i wszystko wróciło do normy. Ale po pół roku powtórzyłam badania i insulinoopornosc mi się rozwinęła niestety, za radą lekarki postanowiłam jeszcze raz spróbować glucophageu w tej samej dawce - przyjmuje już ponad rok, nie mam problemów ze sluzem, ani zaburzeń cyklu, jest regularna owulacja. W ciążę też niestety nie udało mi się zajść, mimo że insulinoopornosc to jedyny zdiagnozowany problem.
    A jak u Ciebie? W kolejnym.cyklu problemy się utrzymują?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.