Dodaj do ulubionych

Dziwny śluz-pomocy!!!

29.05.07, 12:21
Dziewczyny, dzisiaj jest mój 22 dzień cyklu. Od wczoraj wieczór mam dziwny
śluz w ogromnych ilościach.Śluz jest biały, bezwonny. Nigdy wcześniej czegoś
takiego nie miałam. Czy to może być spowodowane braniem duphastonu? Proszę o
pomoc. Zaczynam się niepokoić.Ania
Edytor zaawansowany
  • kathrinn82 29.05.07, 13:07
    Kochanie myślę, że nie masz się czym przejmować! duphaston to progesteron, a on
    powoduje, że śluz staje się gęsty, mętny i białysmile także wszystko na moje oko
    ok, jeśli nie masz przy tym żadnych innych objawów, to po prostu zasługa
    wyższego poziomu progesteronusmile
    pozdrawiam
  • remka1 29.05.07, 20:04
    Ja też uważam,że nie ma się czym martwić.Osobiście miałam taki śluz również bez
    brania duphastonu na kilka dni przed konretną @.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.