Dodaj do ulubionych

clostilbegyt + aletra

04.11.08, 21:33
Dziewczyny czy któras z Was była stymulowana clostilbegytem a dodatkowo przyjmowała jeszcze aletrę leczniczą?Czy aletra rzeczywiście zwieksza prawdopodobieństwo pojawienia sie dwóch kreseczek na teście?
Edytor zaawansowany
  • betka262 07.11.08, 11:59
    właśnie poczytałam sobie o tej aletrze i zamówiłam w aptece.
    Do odbioru wieczorem.
    zastanawiam się, czy mozna łączyć tak jak piszesz aletre + clo +
    Metformax. Nie mogę znaleźć takej informacji.
    Mam pcos i nie chciałaby namieszać jeszcze bardziej.
    a dziewczyny piszą w samych superlatywach o aletrze, więc może warto
    spróbować. Przecież to zioło?
  • diwianna 07.11.08, 12:15
    Aletra to raczej nie zioło tylko lek homeopatycznysmile
  • betka262 07.11.08, 12:22
    no właśnie.
    wiem że to lek homeopatyczny. tylko czy może w jakiś sposó zaszodzić?
    kurcze.... Diwianna i co bierzesz go?
    Ja od niedzieli zaczynam CLOstilbegyt więc musze się zdecydować.
    dziś odbieram z apteki
  • betka262 07.11.08, 13:22
    wiesz...właśnie się zdecydowałam.
    przeczytałam na innym forum, że przy braniu Clo można się wesprzeć
    alterą. Dziewc=yny, które są stymulowane do in vitro też ją stosują.
    Trzeba spróbować. Pomaga bardzo na grubość endometrium które przy
    stymulacji Clostilbegytem nie zawsze jest piękne.
    Więc ja zaczyna od dziś czyli od 3 dc.
    pozdrawiam
  • diwianna 07.11.08, 14:02
    betka262

    Ja już jestem w 9 dc i aletrę przyjmuje razem z clo od 6 dc.
    2x2 o mocy 9. Dzis mam pierwsze podglądanko więc zobaczę czy cos
    ruszyło dzieki niej. Choć na forum czytałam że efektów mozna sie
    spodziewać po 2-3 m-cach stosowania. Ale wierzyć w coś trzeba bo
    inaczej człowiek by oszalał!!!

    betka262 więcej o aletrze możesz przeczytać Na Bocianiesmile
  • betka262 07.11.08, 17:50
    właśnie z Bociana skorzytsłam już wcześniej. I tam właśnie jedna
    dziewczyna pisłam, że juz po pierwszym cyklu z aletrą zaowocowało
    fasolką.
    Kochana daj znać co tam na USG.
    Trzymam kciuki,pa
    aha. ja też biorę potenję 9.
  • diwianna 07.11.08, 19:55
    betka 262

    podglądanko juz było.W 9 dc. przy stosowaniu clo+ aletra był tylko, choć niektóre dziewczyny mówią "aż" 1 pęcherzyk 18,5 mm.
    w poprzednim cyklu, w 9 dc po samym clo miałam 3 pęcherzyki ale malutkie 8 mm i 9 mm.

    nie wiem czy sie cieszyć czy płakać?

  • betka262 08.11.08, 13:23
    kochana cieszyć się. Tylko się cieszyć. czemu płakać?
    ważne żyby ten 1 pęcherzyk zaowocował.
    A jak endomentrium? grubsze jest przy braniu aletry?
    I co dalej? czekasz aż jeszcze urośnie czy dostałaś pregnyl?
    trzymam mocno kciuki?
    pozdrawiam
  • diwianna 08.11.08, 13:48
    Pregnylu nie dostałam.Może gin stwierdził że sam pęknie?Mam jedynie wydłużyć branie clo o 1 dzień, w dawce 2x1.

    Mam wiele wątpliwości co do jego zalecenia ale...zobaczymy.Może akurat się uda?Modlę sie o to z całego serca smile
  • amaryll 08.11.08, 14:05
    Co to jest za lek?? Szukam w sieci i nie mogę znaleźć? Jak się go pisze? smile
  • betka262 08.11.08, 16:14
    diwianna trymam kciuki. musi się udać. mocno trzymam kciuki.

    amaryll - ten lek nazywa się aletris farinioza - po polsku aletra
    lecznicz. Ale ja na opakowaniu mam tę łac. nazwę.
    dużo jest w necie o tym homeopatycznym "Leku".
  • diwianna 08.11.08, 20:50
    betka262 trzymaj kciuki mocno, trzymaj. Na pewno będzie to potrzebne...
  • amaryll 09.11.08, 15:40
    ach, dziękuję, poszukam więc w necie po "łacińskiemu" smile
    Czy można go kupić bez problemów w aptece?
  • keegan 09.11.08, 18:26
    Po przeczytaniu tego wątku poleciałam dziś do apteki wypytać o tę aletrę, nie
    było, ale pani powiedziała, że mi zamówi i jutro będzie, strasznie się
    ucieszyłam. Teraz tylko martwię się czy na pewno będzie w hurtowni.

    To moja ostatnia nadzieja bo moje endo to porażka, rośnie góra do 5-6 mm sad(
    --
    Jesteśmy razem...
    Nasz ślub...
    JJ 11-06-2004
  • keegan 10.11.08, 16:37
    No i niestety aletry nie mieli w hurtowniach, ale za to był drugi lek, który
    zamawiałam: hormeel s, wyczytałam o tym na "bocianie", zobaczymy, może pomoże...
    --
    Jesteśmy razem...
    Nasz ślub...
    JJ 11-06-2004
  • betka262 13.11.08, 09:04
    diwianna - co u Ciebie? daj znac jak się sprawy mają.
  • diwianna 13.11.08, 09:19
    betka262

    jutro 16 dc.i podglądanko więc napewno sie odezwę.Albo będe szukać
    pocieszenia albo...
  • betka262 13.11.08, 10:45
    Będzie dobrze trzymam kciuki.....
    ale wydaje mi się, że skoro wceśniej jak byłas miałaś pęcherzyk 18,5
    to teraz już go nie bedzie. na bank już pękł i teraz zobaczysz
    ciałko.
    trzymam kciuki,pa
  • diwianna 14.11.08, 18:03
    betka262

    Nie wiem czy to skutek aletry ale dziś 16 dc i od gina dowiedziałam się że owulacji jeszcze nie było.Na prawym jajniku są dwa ( według mnie chyba za duże) pęcherzyki 26 mm. i 27 mm.Lekarz powiedział że lada moment powinien któryś pęknąć.Ale wg mnie takie duże pęcherzyki nie wróżą nic dobrego.Czy owu może wystąpić tak późno jeśli cykle mam 28-29 dniowe?
  • betka262 15.11.08, 14:48
    kurcze, trudno powiedzieć.
    Pęknąc to one powinny. A czy są za duże to nie wiem. Ja miałam
    kiedyś 26 i lekarka powiedziała, że zaraz powinien pęknąć, więc nie
    martw się peknie,
    A jeśli chidzi o długość cyklu może być tak, że ci się wydłuży o 2
    dni. I tyle.
    Kiedy idziesz znowu zobaczyć co tam w jajnikach słychać?
    Czy pękły?
    daj znać
  • diwianna 15.11.08, 23:29
    betka262

    Następne podglądanko w następny piatek czyli 23 dc. Dzis prawy jajnik tak mnie piłował że ani chybi takie duże pęcherzyki to juz torbiele albo zbliżała sie owu ( w co jednak bardzo wątpie).No nic zobaczymy. Ja ten cykl i tak juz spisałam na straty...sad

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka