• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

czy po laparoskopii udało wam się zajść w ciążę??? Dodaj do ulubionych

• 26.02.09, 10:17
    Hej!
    Właśnie wczoraj byłam na wizycie w Provicie i wyszłam ze skierowaniem na laparoskopię, trochę się boję, gdyż jak miałam robione hsg to się strasznie nacierpiałam (bolało jak chol...), ale tak się zastanawiam czy zabieg jest wysoko skuteczny.
    Zaawansowany formularz
    • 26.02.09, 11:43
      no ja też bym chciała wiedzieć. i np. co podczas laparoskopi oprócz oglądania co
      tam jest mogą zrobić. Bo mój lekarz po 4 IUI jeśli się nie uda też skieruje mnie
      na laparo.
      MAM Pcos, co mi mogą zrobić?
    • 26.02.09, 11:49
      Nie znam się, z tego co słyszałem i czytałem, może się tak zdarzyć (jak przy
      każdym zabiegu), że niestety nie uda się udrożnić. Jeśli jednak wyjdzie tak, że
      zabieg zakończy się powodzeniem (co jest bardzo bardzo prawdopodobne), to
      będziesz miała jakieś pół roku - później mogą zacząć się znowu robić zrosty.
      • 26.02.09, 11:56
        u mnie w HSG wyszło ok. oba jajowody mam drożne,,ale wiem, że często i gęsto
        przy laparoskopii okazuje się inaczej.
        słyszałam, że mogą nawet usunąć część jajnika, żeby lepiej pracował.

• 26.02.09, 14:09
        Po hsg wyszło mi że jeden jajowód mam drożny a drugi wątpliwej drożności, Hsg miałam robione w połowie listopada 2008r. także dużo czasu mi nie upłynęło ale wczoraj byłam na pierwszej wizycie u innego gina w Katowicach w Provicie i lekarz stwierdził że może on jednak w stu procentach nie jest taki drożny i lepiej będzie zrobić laparoskopię bo przy okazji powiedział "że można coś naprawić".
        Mam taki mętlik w głowie że szok. Normalnie tak jak byłam optymistycznie nastawiona tak teraz załamka.
      • 20.03.09, 11:23
        mnie nie
    • 26.02.09, 12:23