Dodaj do ulubionych

Ecco Holiday mnie oszukało - w załączeniu konkrety

26.02.04, 20:07

Zanabyłem za pośrednictwem travelplanet.pl dwutygodniowy wyjazd do Tajlandii,
tydzień pobytu na Phuketcie, tydzień objazdu po Tajlandii + wypad do Angkor
Wat. Miał rozpocząć się 18 marca a kosztował 12 tysięcy złotych (za 2 osoby)
czyli jest to cena za którą można wymagać. Ponieważ uczestnikami mieli być
moi rodzice, którzy nie nabawili się w młodości znajomości angielskiego, od
początku podkreślałem, że interesuje mnie wyłącznie impreza z polskim
pilotem / przewodnikiem / rezydentem. Kilka dni temu dostałem pocztą
informację z Ecco, że polskiego rezydenta nie będzie, ale tylko na Phuketcie.
Doszedłem do wniosku, że nie jest to duży problem, bo zawsze ktoś tam im
pomoże uzyskać podstawowe informacje w hotelu. Dziś zadzwoniłem do
travelplanet.pl i tam pani powiedziała mi, że polskiego pilota nie będzie w
ogóle, czyli informacja przesłana pocztą była świadomym wprowadzeniem w błąd.
Wiem, że brak opieki polskiego pilota nie jest dla większości ludzi
problemem, ale w tym wypadku ja postawiłem to jako warunek niezbędny do
zaakceptowania oferty.
Zanim zdecydowałem się na ofertę Ecco długo się łamałem widząc dużą liczbę
skarg, choćby na tym forum. Zauważyłem jednak, że wszelkie bluzgi pod ich
adresem nie są poparte jakimikolwiek faktami. Myślałem więc że to jakiś
frustrat z konkurencyjnej firmy, albo cwaniaczek co kupił wczasy typu
biedaczarter za 800 złotych i oczekiwał potem niewiadomo czego. Teraz widzę,
że firma rzczywiście jest niepoważna. Jakkolwiek zaproponowano nam zwrot
pieniędzy - i tak jest to kłopot, ktoś sobie coś tam zaplanował, ktoś się na
coś nastawił etc.
Uważajcie zatem.
Przy okazji: zna ktoś KONSORCJUM POLSKICH BIUR PODRÓŻY TRADE & TRAVEL COMPANY
Sp. z o.o.?




--
Michał
www.iran-snowboard.prv.pl - sylwester 2003 na desce w Iranie
www.kulusuk2003.prv.pl - dzień na Grenlandii
Edytor zaawansowany
  • Gość: ts IP: 195.116.249.* 26.02.04, 22:10
    u mnie było to samo ....
    wyjazd w poniedziałek a w piątek pani mnie informuje a właściwie to z tej pani
    wydusiłem ... najlepiej stwierdziała ze oczywiście kaske moge dostać
    spowrotem ...(na 2 dwa dni przed wyjazdem, walizki spakowane itp)
    na objeżdzie była pilotka z polski, pocieszę cię ze mi się trafiło tak ze na
    pukhecie nie było NIKOGO Z ECCO, na własny koszt dojechałem do hotelu o 12 w
    nocy (rodziców bym tak nie wysłał), na przyszłość młodzi z podstawowym
    angielskim spokojnie mogą jechac na taką impreze ale starszym ludziom bez
    języka nie polecam
  • Gość: Kari IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.02.04, 13:18
    "TS" ty cos krecisz, przeciez oni maja wyloty w czwartki a nie w poniedzialki:)

    pozdr.
  • brilliant 04.07.04, 15:38
    wyloty sa w poniedzialki....
  • Gość: lechu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.02.04, 13:52
    no to masz kolego nauczke by nie kupowac oferty przez internet gdyz zawsze
    wiaze sie to z ryzykiem kupowania przyslowiowego kota w worku.Nadal nic nie
    zastapi wizyty w biurze,na miejscu, a jesli sprzedawca jest profesjonalny to
    nie tylko moze doradzac ale takze odradzac pewne opcje.Po to jest!A tak twoje
    wygodnictwo zostalo w pewnym sensie ukarane.Niestety w Polsce dlugo jeszcze
    (troche z naszej winy)nie bedziemy przygotowani na kupno czy sprzedaz oferty
    firm internetowych typu clicktravel czy planettravel itp.
    pzdr
  • Gość: ts IP: 195.116.249.* 28.02.04, 00:25
    nie masz racji
    ja kupiłem w biurze !
  • Gość: Boryna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.02.04, 13:24
    Nie rozumiem w jaki sposob biuro moglo Ciebie oszukac? Nie uwazasz ,ze to
    trosze smieszne argumenty z Twojej strony? Jezeli czytasz rozne opinie na temat
    biur podrozy sam dobrze wiesz ,ze bywaja czasami z roznych powodow zmany w
    warunkach wycieczki a po drugie dostales informacje o zmiane jeszcze przed
    wyjazdem i z tego co czytam otrzymales zwrot pieniedzy.Nie wiem w czym tkwi
    Twoj problem?
    I chcialbym jeszcze dodac ,iz kwota 12 tysiecy zl. za 2 os. nie jest az tak
    wygorowana za taki wypad do Tajlandii z objazdem i pobytem na Phuket, poniewaz
    ja rok temu placilem tyle samo za sam pobyt 2 tygodnie na Gran Canaria.Nie wiem
    dlaczego sie tak irytujesz skoro na rynku mamy tyle biur podrozy ,ktore
    proponuja te sama oferte .
    Pozdr.
  • Gość: gosia IP: *.kom / *.kom-net.pl 28.02.04, 17:51
    Pisze w imieniu TS-bo to moj osobisty maz ,ktory aktualnie jest w
    delegacji.Uwazam,ze biuro ecco ewidentnie oszukuje klientow mowiac ,ze na
    Phukecie jest polski rezydent,a na 2 dni przed wyjazdem okazuje sie ,ze nie ma
    i ze pani z biura wie o tym od dawna.Dla nas nie mialo to az takiego
    znaczenia,wiec pojechalismy.Uwazam jednak ze ,pani z biura powinna nas
    poiformowac o tym od razu a nie krecic.Polski rezydent w Bangkoku poinformowal
    nas ,ze na lotnisku w Phuket bedzie na nas czekal angielski rezydent ktory
    przetransportuje nas do hotelu na Kata Beach(jest to jakies 20-30 km od
    lotniska).Oczywiscie nikt na nas nie czekal,musielismy wydzwaniac na komorke
    goscia w Bangkoku,ktory stwierdzil ,ze musimy sie dostac do hotelu na koszt
    wlasny.Mogl nam to powiedziec juz w Bangkoku-poradzilibysmy sobie-wystarczylo
    powiedziec prawde od razu.Tak wiec nigdy nie bylo wiadomo ,czy biuro nie
    zostawi nas na lodzie po raz kolejny. A twoj argument koles ze 12 tys to nie
    jest wygorowana kwota jest zenujacy.Nie wiem czy byles kiedys w Tajlandii -
    jesli nie to pragne cie poinformowac ,ze drogi jest tylko przelot do Azji ,bo
    reszta -czyli noclegi i wyzywienie-sa juz tanie i nie porownuj mi tu Gran
    canari.Mysle wiec ze ecco i tak na nas niezle zarobilo.
  • stonka69 01.03.04, 11:44
    Jeśli nie zrozumiałeś w czym problem z poprzedniego listu to znaczy, że już
    raczej nie zrozumiesz. Większość ludzi oczekuje poważnego traktowania i
    zawierając jakąś umowę liczy, że druga strona ją wykona a nie odstąpi od jej
    wykonania i to w jakiś sposób zrekompensuje. Oczywiście lepiej jest dostać 100%
    zwrotu na trzy tygodnie przed wyjazdem niż np. 50% na 2 dni ale ja (a raczej
    moi rodzice) liczyli na wykazd na wczasy a nie na kurtuazyjne przeprosiny i
    obietnice zwrotu pieniędzy.
    Warto nadmienić, że jeżdżą oni co roku na urlopy od wielu lat i korzystali z
    usług wielu biur, Neckermanna, ś.p. Vinga, Scan i iluśtam jeszcze i do tej pory
    taka sytuacja się im nie przytrafiła.

    --
    Michał
    www.iran-snowboard.prv.pl - sylwester 2003 na desce w Iranie
    www.kulusuk2003.prv.pl - dzień na Grenlandii
  • Gość: Iza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.02.04, 18:37
    Byłam z nimi dwa razy.Są spoko.
  • nurek99 29.02.04, 16:52
    A ja byłem raz i mnie to biuro oszukało, drogi "IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl ".
    Broń dalej swojego biura wszędzie, gdzie tylko znajdzie sie głos krytyczny.
    Jakoś Tui, Neckermann i inne normalne biura bronic się tak nie muszą, bo jakoś
    i mniej ludzi na nich narzeka...
  • pia.ed 03.03.04, 00:05
    Napisales, ze zaplaciles 12 tys zl za 2 tyg na Gran Canaria. W jakim okresie
    to bylo, jaka klasa hotelu, co wchodzilo w cene?
  • Gość: ja IP: *.tarnow.sdi.tpnet.pl 03.03.04, 16:08
    Hej, jezeli chodzi o Neckermana to w ubieglym sezonie mialem kilku klientow
    ktorzy 3dni przed wylotem odebrali kase i u mnie kupili np. ecco - wszystkim
    zdarza sie taka "jazda" ze zmina warunkow i zwrotem pieniedzy- Neckerman tez ;)
  • Gość: JAnek S. IP: *.tarnow.sdi.tpnet.pl 03.03.04, 17:34
    znam KPBB bo ich sprzedaje. Z nimi nigdy wpadkimoi klienci nei zaznali......

    Sprzedaje też ECCo - przykro mi słyszeć to co wyprawiają. A myslałe juz, ze
    powstał wkońcu w miare tani SOLIDNY partnaer.

    pozdr,

    JANek SOJKA
    Spec. ds. turystyki i autokarów
    MOBIL: 501/ 745929; GaduGadu: 520775

    B.P. DĘBICA TRAVEL
    39-200 Dębica, ul. Rynek 21
    TEL/FAX +48 14/ 670 48 68, TEL: 14/ 676 54 55 14/ 676 54 56
    KASA LOTNICZA: lot@debica-travel.com.pl
    TURYSTYKA, AUTOKARY: turystyka@debica-travel.com.pl
    czynne: PON-PT w godz: 9:00-17:00; SOB w godz: 9:00-13:00
    nasze witryny: www.debica-travel.com.pl oraz www.intertravel.pl
  • Gość: Tadeusz IP: 81.210.38.* 07.03.04, 15:29
    ECCO HOLIDAY UWAGA !!! AROGANCKI PREZES DUŃCZYK – JENS BROCHNER NIELSEN W
    WYNIKU NIETRAFIONEJ KALKULACJI ZAWIESIŁ LOTY W TRAKCIE NASZEGO POBYTU NA GRAN
    CANARII , A NAS JAK JAKIEŚ PRZEDMIOTY ZADECYDOWAŁ PRZENIEŚĆ NA TENERYFĘ KŁAMIĄC
    O BRAKU ZAPEWNIENIA NAM PRZELOTU I ZASTRASZAJĄC ŻE REZERWACJA HOTELU
    DOTYCHCZASOWEGO JEST ANULOWANA . NIC PODOBNEGO UPARŁEM SIĘ I DO KOŃCA
    WYKUPIONEGO W POLSCE POBYTU BYLEM NA GRAN CANARII - OCZYWIŚCIE TO JUŻ NIE BYŁ
    WYPOCZYNEK . NASTĘPNIE POLECIAŁEM NA TENERYFĘ I OBEJRZAŁEM HOTEL GREEN PARK DO
    KTÓREGO CHCIANO PRZENIEŚĆ MNIE NA SIŁĘ . NIECIEKAWA OKOLICA I BARDZO NISKO
    LATAJĄCE SAMOLOTY ODRZUTOWE TUŻ NAD HOTELEM - A JA PRACUJĘ NA LOTNISKU OKĘCIE !
    NA TENERYFIE REZYDENT ECCO HOLIDAY WSADZIŁ MNIE DO SAMOLOTU , KTORY W DRODZE DO
    POLSKI MIAŁ MIĘDZYLĄDOWANIE NA GRAN CANARII !? NA ZŁOŻONĄ PO POWROCIE DO POLSKI
    SKARGĘ PO 4 TYGODNIACH PRZYSŁALI ODMOWĘ REKOMPENSATY PISZĄC , ŻE NIE
    ZASTOSOWAŁEM SIĘ DO ICH INSTRUKCJI !!!
  • nurek99 08.03.04, 16:43
    Czy moglbys napisac, kiedy to było. Mnie w zeszlym roku tak zrobił w
    Portugalii, też wywiózł w zupełnie inne miejsce, niż podpisałem w umowie. Ja, w
    przeciwieństwie do Ciebie, zastosowałem się do instrukcji, ale z rekalmacji też
    nici, mimo, że złamali kilka punktów ze swojej umowy. Zobaczymy, jak im pójdzie
    w sądzie. Jak możesz, to ich też podaj do sądu, może w końcu Wojewoda Poznański
    zamknie to biuro.
  • Gość: tadeusz IP: 81.210.38.* 08.03.04, 19:44
    do nurka99 było to w tym roku 2004 w styczniu . Narazie napisałem skargę do
    Wojewody Poznańskiego i do wiadomości ich patrona Ecco World Travel w
    Londynie , oraz do Gazety Wyborczej . Do Sądu ich także podam . Dzięki za
    poparcie .
  • nurek99 09.03.04, 00:10
    Z tego, co zauważyłem, a śledzę ich poczynania od zeszłego roku, kiedy mnie
    nacięli, to jest ich normalna metoda działania. NIe mają rezerwacji ta hotele,
    które mają w swoim katalogu. Możesz trafic więc do hotelu, który rezerwowałeś
    na zasadzie przypadku, bo się akurat tak trafiło. Większość jednak ma hotele
    zamieniane na inne. NIe możesz jednak nic zrobić, bo w umwie jest, że hotel
    mogą zamienić na każdy inny tej samej kategorii, ale w obrębie danej
    destynacji. Gran Canaria to chyba co innego niż Teneryfa, ja z kolei miałem być
    zakwaterowny w Lizbonie (lato zeszłego roku) a wywieźli mnie i innych do hotelu
    na wygwizdowo za Setubalem (jakieś 60 km od Lizbony)i aby sie dostać do Lizbony
    czekał mnie prom, spacer po mieście na dworzec kolejowy, pociąg i następny
    prom. W sumie 2 godziny jazdy do miejsca, w którym miałem spędzić wakacje. A na
    rekalmacje odpowiedź, jakby jej nie było, bo żadnych konkretów. Bo gdyby były,
    to nie mieliby wyjścia, aby uznać. Pozdrawiam i może się spotkamy w sądzie?
  • Gość: tadeusz IP: 81.210.38.* 09.03.04, 00:32
    Oczywiście całkowita racja że to nie ta destynacja i gdy wysłałem do Poznania
    z Gran Canarii fax o decyzję na piśmie to chytrze nabrali wody w usta , ale mam
    odręczne pisemka ich rezydenta z instrukcjami " rozkazami " co do dalszych moich
    losów jak się sami reklamują na NIEZAPOMNIANYCH WAKACJACH .
  • Gość: Kamilla IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.03.04, 22:48
    Jezus, czytam i otwieram z przerażenia oczy, ponieważ miesiąc temu sama
    wykupiłam mojej rodzinie w Ecco 2-tyg. pobyt w miejscowości Ammoudara na
    Krecie. Zdecydowałam się jednak na to biuro po rekomendacjach trójki moich
    przyjaciół, którzy w niezależnych terminach i miejscach byli z tym biurem na
    Krecie i byli naprawdę zadowoleni.
    Powiedzcie mi proszę, czy Ecco wczesniej też rąbało klientów, czy zaczęło tak
    robić dopiero niedawno????? Relacjom moich przyjaciół mogę ufać, ale oni byli
    na Krecie zeszłego lata. Wycofywać zaliczkę, czy liczyć na cud?
  • nurek99 11.03.04, 19:25
    Niestety robili tak od zawsze. Ja leciałem z nimi do Portugalii na początku ich
    działalności i wylądowałem w innym hotelu i w innej miejscowości niż wykupiłem
    (100km do mojej miejscowości). Z tego, co zrozumiałem pan właściciel duńczyk w
    ten sposób zarządza firmą. Przedstawiciele są kompletnie zastraszeni i
    osobiście nie moga podjąć żadnej decyzji. Problem nie w tym, że są do dupy, ale
    że nie mają praktycznie żadnych kompetencji. A Ecco działa w ten sposób, że w
    katalogu ma te same hotele co tui i scan i nie wiem kto jeszcze, ale z tymi
    hotelami nie ma podpisanych umów. Potencjalni klienci wybierają ecco, bo w
    katalogu jest taniej, a oni potem wywożą do innych hoteli i miejscowości i
    zasłaniają się umową, że mogą wywieźć do innego hotelu o tym samym standarcie.
    A że przy okazji pojawiają się ewidentne złamania umów przez ecco, typu
    wywiezienie gdzieś zupełnie indziej, okłamanie, że hotel ma 4* a on w
    rzeczywistości ma 3*, to trudno. Potem zlewają takiego klienta i nie
    odpowiadają na treść reklamacji. W końcu następnych naciągnie na pozornie
    tańszy hotel w katalogu, do którego można trafić albo i nie. Nie przejmuj się,
    że ecco oszukało innych, w tym mnie, Ty możesz mieć wakacje spokojne, zgodne z
    umową. Może na Krecie nie maja za wiele możliwości, żeby Cię wywieźć. W końcu
    inne greckie wyspy są droższe i mniej popularne, więc na pewno zostaniesz na
    Krecie. A w jakim hotelu, co to za różnica.... . Może trafisz na swój.
    Pozdrawiam Udanych wakacji z ecco
  • Gość: tad IP: 81.210.38.* 27.03.04, 21:48
    ECCO HOLIDAY UWAGA !!! AROGANCKI PREZES DUŃCZYK – JENS BROCHNER NIELSEN W
    WYNIKU NIETRAFIONEJ KALKULACJI ZAWIESIŁ LOTY W TRAKCIE NASZEGO POBYTU NA GRAN
    CANARII , A NAS JAK JAKIEŚ PRZEDMIOTY ZADECYDOWAŁ PRZENIEŚĆ NA TENERYFĘ KŁAMIĄC
    O BRAKU ZAPEWNIENIA NAM PRZELOTU I ZASTRASZAJĄC ŻE REZERWACJA HOTELU
    DOTYCHCZASOWEGO JEST ANULOWANA . NIC PODOBNEGO UPARŁEM SIĘ I DO KOŃCA
    WYKUPIONEGO W POLSCE POBYTU BYLEM NA GRAN CANARII - OCZYWIŚCIE TO JUŻ NIE BYŁ
    WYPOCZYNEK . NASTĘPNIE POLECIAŁEM NA TENERYFĘ I OBEJRZAŁEM HOTEL GREEN PARK DO
    KTÓREGO CHCIANO PRZENIEŚĆ MNIE NA SIŁĘ . NIECIEKAWA OKOLICA I BARDZO NISKO
    LATAJĄCE SAMOLOTY ODRZUTOWE TUŻ NAD HOTELEM - A JA PRACUJĘ NA LOTNISKU OKĘCIE !
    NA TENERYFIE REZYDENT ECCO HOLIDAY WSADZIŁ MNIE DO SAMOLOTU , KTORY W DRODZE DO
    POLSKI MIAŁ MIĘDZYLĄDOWANIE NA GRAN CANARII !? NA ZŁOŻONĄ PO POWROCIE DO POLSKI
    SKARGĘ PO 4 TYGODNIACH PRZYSŁALI ODMOWĘ REKOMPENSATY PISZĄC , ŻE NIE
    ZASTOSOWAŁEM SIĘ DO ICH INSTRUKCJI !!!
  • Gość: Globetrotterka IP: 195.117.37.* 11.03.04, 12:57
    Kilka porad od agenta/ a zarazem turysty:

    1/ ECCO nie jest potęgą typu TUI czy Neckermann, ma dużo mniejszy udział w
    rynku, działo od niedawna, doświadczenie prezesa który pochodzi za SCANHOLIDAY
    pozwoliło mu jednak w dość szy kim czasie stworzyć niezły, szeroki wybór ofert
    w b dobrej cenie. MINUS: Makabryczny personel, słabi rezydenci ( albo ich brak)
    dużo skarg, zmian, przypadków złamania umowy.

    RADA: unikajcie ekstremalnie tanich ofert - mozna się koszmarnie naciąć i
    wylądować w komórce koło szamba w Tajlandii zamiast obiecanego hotelu 3*.
    NATYCHMIAST opisać przypadek, skargę u rezydenta, prosić o środek zaradczy i
    jeszcze mailem wysłać z wakacji pod wszsytkie mozliwe adresy mailowe do
    siedziby w Poznaniu.

    3/ Droższe oferty są jak najbardziej ok - można w całkiem niezłej cenie mieć
    luksusowe wakacje z masą atrakcji.

    4/ Bez angielskiego nie ma co ruszać w świat, umówmy się. W Tajlandi raczej
    nikt nie mówi po polsku. Po prostu ryzykowma rzecz!
    Minał czas wycieczek ze skierowaniem z zakładu pracy i opiekunem oraz kaowcem.
    Jeżeli chce się świat pokazać rodzicom, którzy nie znają ang, po prostu jechać
    z nimi, inaczej można narazić ich na mega kłopoty. Rezydent ma bardzo
    ograniczone możliwości, zresztą może po prostu nawalić i się nie spisać.
  • Gość: koko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.04, 10:48
    wlasnie wrocilam z pobytu w tajlandii, na szczescie nie dalam sie zrobic przez
    ecco za bardzo, ale...no wlasnie mialy byc 2 tyg, w sumie bylo kilka dni mniej,
    bo przyjazd z wileogodzinnym opoznieniem(powiedzmy przypadek losowy) a powrot
    mial nastapic 11.(w ofercie), no i nie zauwazylam ze napisano drobnym
    druczkiem na voucherze ze wylot 10. (o 1 w nocy wiec prawie 9-tego)a zbiorka
    9.bylo nie bylo to juz troche krocej...zatem polecam szczegolowe wielokrotne
    czytanie przesylanych pism:)no a pilot czy menadzer...bo wystepowaly tam dwie
    te persony, nieuchwytne z reszta...owszem mial byc dyzur ktorejs z pan(w
    godzina od 8-8.30 RANO!!)ale nie udalo mi sie nigdy spotkac choc sie staralam
    bardzo, bo oczywiscie bilet zabukowano na nie do konca moje nazwisko...komorka
    pilotki rowniez nie byla odbierana o zadnej porze dnia...ciesze sie ze byl to
    wyjazd niezalezny, czyli stycznosc z owym przedsiebiorstwem ograniczyla sie do
    przelotu i kilku dni a potem zdana bylam na siebie, co w tym kraju jest proste
    i przyjemne, odradzam potencjalnym klientom jakiekolwiek wyjazdy scisle
    zorganizowane, bo nie wyobrazam sobie tej organizacji, z reszta z tego co tu
    przeczytalam nie wiele sie myle
  • Gość: Olka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.04, 13:40
    Droga KOKO ja także korzystalam z wyjazu tego biura do Tajlandii (2 dni Bangkok
    i 11 dni Cha Am) ,wróciłam dokładnie 3 marca i jakoś nie chce mi sie wierzyć w
    to co napisałaś.Ja wykupując ten wyjazd dokładnie wiedziałam ile dni będę miała
    na miejscu tzn. niepełe 2 tygodnie , ponieważ pracownik mi wszystko wyjaśnił a
    na swoim dokumencie miałam dokładnie napisane terminy od kiedy do kiedy będę w
    hotelu .Myslę ,że powinnaś uważniej czytać swoje dokumenty jakie dostałaś w
    biurze a dokładne dni i godziny wylotów
    są wyrażnie napisane na tym dokumencie i to bardzo wyrażnie.Jeżeli chodzi o
    bilet to też sprawa jest niejasna bo przecież dostaje się go na lotnisku i
    także powinno sie sprawdzić swoje imię i nazwisko, myślę że gdybyś miała
    "pokręcone" dane na bilecie to już na Okęciu byłyby problemy przy odprawie.
    Pierwszy raz wypowiadam sie na forum , zwróciłam uwagę na tę wypowiedz KOKO
    która opisuje nie wiem dlaczego takie absurdalne sytuacje i wydaje mi się ,że
    to jakaś konkurencja a takich jest chyba bardzo wiele na forum :)
    Teraz dopiero wiem,że prawie wszystkie wypowiedzi na forum turystycznym są
    bardziej kłamliwe,złośliwe i sugerując sie opiniami trzeba brać "poprawke".
    Cieszę się,że przeczytałam opinię KOKO odnosnie tego samego wyjazdu co mój
    wiem ,że nigdy nie bedę sie już sugerować opiniami innych "gości" portalu.

    Pozdrawiam .

  • nurek99 14.03.04, 23:11
    Droda Olu. Daj sobie spokój z komentowaniem czyjegoś niezadowolenia. Koko była
    niezadowolna i już. Ty możesz jednak opisać jak to Tobie biuro świetnie
    wszystko zorganizowało...powiedziało ile dni w hotelu (co nie znaczy, że innym
    powiedziało), pilot był zawsze na miejscu (dzwoniłaś o tej i o tej i się
    dodzwoniłaś), dyżurował w wyznaczonych godzinach itp. Opisz swoje przeżycia a
    nie komentuj przeżyć innych. Pozdrawiam
  • Gość: Olka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.03.04, 15:56
    Chciałbym nadmienić ,iż nie komentuję czyjegoś niezadowolenia tylko chcialam
    sprostować ,iż sytuacje opisane wcześniej przez KOKO nie mogły zgodne z
    prawdą.Oczywiscie,że każdy może opisywać swoje opinie na temat wyjazdu ale nie
    opisywać rzeczy niezgodnych z faktem.Nie twierdze także ,że dzwoniłam do
    pilota ,ponieważ nie było takiej potrzeby, podróżuję od kilku lat i jest to mi
    obojętne czy odbiera telefon czy nie odbiera bo np. jest w trakcie korzystania
    z toalety.
    Drogi Nurek99 , skaczesz tylko z jednego formum na drugie a z tego co
    zauważyłam to można znależdż zawsze Twoja opienie na temat Ecco i nie tylko
    tego biura , masz jakąś manię prześladowczą ?Wydaje mi się,że chyba nigdy nie
    korzystałeś z ofert biur podróży .
    Pozdr.
  • nurek99 15.03.04, 18:37
    Właśnie o to mi chodzi. To, ze Ty nie korzystałaś z usług swojego pilota i do
    niego nie dzwoniłaś, nie znaczy, że inni też nie korzystali. Daj się
    wypowiedzieć tym, których telefonów oni nie odbierali. Bo niestety Ty nie
    dzwoniąc, nie mogłaś tego sprawdzić. Wlasnie to chciałem Ci napisać. Nie
    zauważyłem, żebym komentował zachowanie różnych biur, z kimś Ci się pomyliłem.
    Mój wyjazd z Ecco to był mój 10 wyjazd samolotowy z biurem podróży z Polski, i
    niezapomniany, dzięki Ecco. Pozdrawiam
  • Gość: 1234 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.03.04, 23:15
    Drogi Nurku,
    świat i biura podróży znają takich "turystów" jak Ty bardzo dobrze. Właściwie
    to na wszystko można narzekać - słońce za mocno grzeje, woda w basenie zbyt
    chłodna, itp.
    Skoro jestes wiecznie niezadowolony to zoragnizuj sobie wczasy sam; to wbrew
    pozorom bardzo proste - bilet lotniczy (charter lub rejsówka) , faxem
    zarezerwujesz każdy hotel i właściwie wszędzie i jesteś sam sobie Panem.
    Po co się denerwować na pilota, że nie odebrał ? - przeciez on nie ma prawa nie
    odebrać telefonu , bo jaśnie wielki Pan turysta przyjechał, a więc rezydent,
    który pracuje 7 dni w tygodniu nie ma prawa na dzień odpoczynku, itp, itp.
    Po co drażnisz siebie i swoją rodzinę wprowadzając na wymarzonym urlopie
    atmosfere wiecznych pretensji, skarg itp ?
    Zrób sobie to sam a napewno będziesz super zadowolony - powodzenia.

    Przyjaciel
  • nurek99 16.03.04, 09:21
    Drogi Gościu! Chyba niesłusznie zauważyłaś (łeś), że jestem niezadowolony z
    wyjazdów. Przeciwnie jestem bardzo zadowolony, gdybym nie był, nie jeździłbym.
    Ale tak już są skonstruowane umowy, że obie strony mają się z tych umów
    wywiązać, co nie jest mocną stroną Ecco. Osobiście nie spotkałem się wcześniej,
    żeby Ving, Scan czy Triada nie wywiązały się z umowy wobec mnie, a Ecco i
    owszem. Pozdrawiam wszystkich fanów Ecco Holiday z Poznania i nie tylko
  • Gość: zenek IP: *.lodz.mm.pl 16.03.04, 15:19
    gosciu 1234 , idz sie leczyc , najlepiej do psychiatry
  • Gość: gosciu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.03.04, 16:10
    A ty zenek co sie wtracasz ? do ciebie 1234 pisał ? chyba nie, wiec wal sie i
    sam sie lecz chlopku
  • Gość: abelia IP: *.bytom.sdi.tpnet.pl 16.03.04, 22:36
    zaimponowales mi tym Iranem, piekna sprawa:) gratuluję pomyslu
  • Gość: Olka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.03.04, 12:49
    Nurek99 chcialabym zapytac sie ciebie czy przypadkiem nie jestes adwokatem KOKO?
    Dlaczego wypowiadasz sie w jej imieniu i bulwersuje ciebie moja opinia na temat
    tego samego wyjazdu?Daj sobie troszke na "wstrzymanie".Prosze cie abys takze
    czytal uwaznie czyjes uwagi,poniewaz ja nic nie napisalam na temat kontaktu
    telefonicznego z pilotem i co tak naciskasz na temat telefonow miedzy
    wczasowiczem a pilotem?Uwaznie zytalam wszystkie posty i zauwazylam ,ze
    doczepiles sie tylko jednego swojego wyjazdu z tym biurem,poniewaz kopijujesz
    swoj opis wycieczki i tylko "wklejasz" w posty gdzie opisywane jest biuro Ecco.
    Jezeli chodzi o umowy miedzy klientem a biurem to wszystkie biura maja
    standarodwe tzn. w niczym nie "odstepuja od siebie".Pozwolilam sobie na te
    uwage ,poniewaz korzystam z ofert roznych biur i zasze staram sie uwaznie
    czytac to ,co musze podpisac.Mysle ,ze wykupiles swoj wyjazd za "marne grosze"
    a oczekiwales luxusu :) I na koniec moze zacytuje jedno zdanie,ktore wczesniej
    w innym poscie napisal tobie jeden z autorow : "CZY TY SIE CHWALISZ ,CZY
    ZALISZ"?

    Pozdrawiam .
  • nurek99 17.03.04, 13:54
    Chyba mnie z kimś mylisz, nie rozumiem części uwag, chyba mnie nie dotyczą. Co
    do telefonu do pilota, to właśnie ja Ci napisałem, że skoro nie korzystałaś, to
    nie twierdź, że telefon od kogoś innego odebrano. Ja też nie dzwoniłem do
    pilotów bo do niczego nie byli mi oni potrzebni, ale nie twierdzę, w
    przeciwieństwie do Ciebie, że te telefony odbierają. Logiczne jest, że moje
    uwagi dotyczą jednego wyjazdu z biurem Ecco. Przecież nie pojadę z nimi drugi
    raz, żeby się znowu narażać na brak realizacji umowy przez Ecco. Dla mnie to
    biuro jest spalone po tym jednym razie. Ale życzę również powodzenia tym,
    którzy się gdzieś z Ecco wybierają.
  • nurek99 22.03.04, 20:37
    Cytuję:
    "co sadzicie o eccoholiday i elgrecco ?

    Banda oszustów!To najkrótsza charakterystyka przedstawicieli Eccoholiday!
    -zmiana oferty - oczywoście na gorszą,
    -brak jakiejkolwiek informacji-bo po co?,
    -brak jedzenia w samolocie-można wziąć kanapki,
    -nieprofesjonalni rezydenci-wiją się jak moga, aby zataić kretynizm ich szefów,
    ale nic z tego nie wychodzi,
    TO TYLKO NIELICZNE NIESPODZIANKI BIURA.WSZYSTKO TO W TROSCE O DOBRO I
    ZADOWOLENIE KLIENYTA!
    Jeśli chcesz spędzić najgorsze wakacje w życiu polec z nimi koniecznie.
    Pocieszające jest tylko to, że w przyszłym roku z pewnością ich już nie będzie,
    bo zjedzą ich sprawy sądowe i liczne odszkodowania!!!
    Z pełną świadomością NIE POLECAM OFERTY ECCOHOLIDAY!!!



    ~marek, 2003-06-27 07:00 "

    Koniec cytatu


  • Gość: tad IP: 81.210.38.* 27.03.04, 21:54
    ECCO HOLIDAY UWAGA !!! AROGANCKI PREZES DUŃCZYK – JENS BROCHNER NIELSEN W
    WYNIKU NIETRAFIONEJ KALKULACJI ZAWIESIŁ LOTY W TRAKCIE NASZEGO POBYTU NA GRAN
    CANARII , A NAS JAK JAKIEŚ PRZEDMIOTY ZADECYDOWAŁ PRZENIEŚĆ NA TENERYFĘ KŁAMIĄC
    O BRAKU ZAPEWNIENIA NAM PRZELOTU I ZASTRASZAJĄC ŻE REZERWACJA HOTELU
    DOTYCHCZASOWEGO JEST ANULOWANA . NIC PODOBNEGO UPARŁEM SIĘ I DO KOŃCA
    WYKUPIONEGO W POLSCE POBYTU BYLEM NA GRAN CANARII - OCZYWIŚCIE TO JUŻ NIE BYŁ
    WYPOCZYNEK . NASTĘPNIE POLECIAŁEM NA TENERYFĘ I OBEJRZAŁEM HOTEL GREEN PARK DO
    KTÓREGO CHCIANO PRZENIEŚĆ MNIE NA SIŁĘ . NIECIEKAWA OKOLICA I BARDZO NISKO
    LATAJĄCE SAMOLOTY ODRZUTOWE TUŻ NAD HOTELEM - A JA PRACUJĘ NA LOTNISKU !
    NA TENERYFIE REZYDENT ECCO HOLIDAY ODPROWADZIŁ MNIE DO SAMOLOTU , KTORY W
    DRODZE DO
    POLSKI MIAŁ MIĘDZYLĄDOWANIE NA GRAN CANARII !? NA ZŁOŻONĄ PO POWROCIE DO POLSKI
    SKARGĘ PO 4 TYGODNIACH PRZYSŁALI ODMOWĘ REKOMPENSATY PISZĄC , ŻE NIE
    ZASTOSOWAŁEM SIĘ DO ICH INSTRUKCJI ( ROZKAZÓW )!!!
  • Gość: Paweł IP: *.nitronet.pl / *.nitronet.pl 27.03.04, 23:53
    ...tam pracują. Niekompetentne, mylą Indonezję z Tajlandią, niecierpliwe, nie
    słuchają ale pouczają. Kiedy kiedys poprosiłem o wyjasnienie inną usyszalem:
    nie słuchał Pan co kolezanka Panu przez pół godziny tłumaczyła?...

    Szkoda inwestować w droga reklamę i duży nakład kaalogów jak zatrudnia się
    kiepski, nieprzejmy, tani personel. Niesetety!
  • Gość: ted IP: 81.210.38.* 28.03.04, 21:11
  • Gość: TED IP: 81.210.38.* 28.03.04, 21:17
    TAK NIESTETY - TANIE OFERTY SĄ RYZKOWNE . LEPIEJ ZAPŁACIĆ TROCHĘ WIĘCEJ ALE MIEĆ
    SPOKOJNY WYPOCZYNEK .POLECAM SCAN HOLIDAY .
  • Gość: Alka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.04, 09:55
    Widze Panowie,ze konkurencja Wam "sen z powiek spedza" :)

    pozdr.
  • Gość: Grazyna IP: *.mech.pg.gda.pl 29.03.04, 10:31
    Alka! Czy jak ktoś pochwali jakieś biuro to zaraz jest z konkurencji? Ja często
    znajomym polecam TUI i Neckermanna, a zapewniam Cię, że nie pracuję ani w
    jednym ani w drugim. Z turystyką i tymi biurami mam tyle wspólnego, że
    wyjeżdżam dwa razy w roku na wakacje i skoro jestem z ich usług zadowolona to
    chyba mogę polecić?
  • Gość: nic pewnego IP: 212.160.230.* 29.05.04, 18:41
    oj trudno wybrać dobre biuro w tym kraju...
  • Gość: ted IP: 212.244.167.* 07.06.04, 00:03
    do listy złych biur podróży
  • Gość: alojz IP: 212.160.230.* 07.06.04, 11:18
    ludzie jedziecie na wczasy a nie pisac skargi...
    sfrustowani jesteście czy co??
  • Gość: Mańka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.06.04, 13:32
    A mnie nie oszukało właśnie wróciłam z Rodosu , byłam w hotelu
    Natali.Zaplaciłam bardzo małe pieniadze bo nie stać mnie na drogi hotel i
    jednak nie mam negatywnych opinii na temat organizacji tego biura.Zacytuje
    innych forum-owców : " ile zapłaciłam tyle samo dostałam", nawet troszkę wiecej
    niż oczekiwałam. :)

    Pozdrawiam słonecznie.
  • Gość: ted IP: 212.244.167.* 08.06.04, 16:10

    Może dzięki takim jak my "frustratom" kilka biur a głównie ich szefowie
    zaczną rozumieć kto jest dla kogo .
  • ewa_76 28.07.04, 09:54
    Byłam z Ecco w Egipcie 2003 i powiem szczerze, że było w porządku jedyne
    zastrzeżenia mozna było miec do rezydentek, ale to chyba ogólnie słaba strona
    biur podtóży.
    pozdrawiam
  • alibaba1 21.06.04, 11:16
    myślałem o wyjeżdzie z ecco... bo mają doś dobre ceny!
    czy ktos jesscze z nimi był??
  • Gość: Cruella IP: *.toya.net.pl 23.06.04, 16:52
    A my z nimi lecimy na Teneryfę i już się boję tego,czego mam oczekiwać.
  • Gość: Grażyna IP: *.mech.pg.gda.pl 24.06.04, 08:42
    Ja co prawda z Ecco nie byłam nigdzie i raczej nie pojadę, ale Teneryfa jest
    tak piękna, że myśl tylko o tym, że będziesz się dobrze bawić. Pozdrawiam
  • Gość: taki_sobie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.06.04, 09:54
    A ja bylem i nie narzekam,napewno pojade jeszcze raz z nimi.

    pzdr.
    taki_sobie
  • Gość: hipcio IP: 212.160.230.* 28.06.04, 11:16
    zgadzam się z przedmówcą!
    ecco nie jest złą firma !
  • Gość: noe IP: *.aster.pl / *.aster.pl 04.07.04, 14:25
    Biuro przeciętne, ani dobre, ani zdecydowanie złe. Wpadki się zdarzają, jak i w
    innych biurach. Ja dostałem w Costa del Sol to, co zamawiałem. Natomiast miałem
    kiedyś problemy z Ving - Itaką / po przylocie na Teneryfę nie było dla nas
    miejsc w hotelu/. Wniosek - niedociągnięcia bywają często i w innych biurach.
    Zastanawiające jest, że na tym forum jest tak mało konkretnych przykładów
    "fatalnej" działalności ECCO. Wcale ich nie bronię, znam ich słabe punkty, ale
    pamiętać należy, że i renomowane biura też czasami się nie popisują organizacją.
  • Gość: Michall IP: *.markom.krakow.pl / *.markom.krakow.pl 27.07.04, 13:11
    Odradzam Ecco - mają taki łatwy do zaskarżenia punkt w umwie:

    37. "Organizator ma prawo do zmiany zakwaterowania, które potwierdzono
    wcześniej klientowi, pod warunkiem jednak, że nowy hotel będzie o tym
    samym lub wyższym standardzie i będzie położony na tym samym kierunku
    wakacyjnym. Zmiana taka nie upoważnia klienta do domagania się
    rekompensaty z tego tytułu.(...)"

    Co on oznacza ?
    Że biuro może cię wysłać do dowolnego miejsca na Teneryfie (to jest
    kierunek wakacyjny), byle było nie mniej gwiazdek niz kupiłaś. Kupisz
    w najlepszym miejscu a wylądujesz w najtańszym.
    I biuro brutalnie z tego korzysta, ale do czasu, bo UOKiK zajmuje się
    sprawą.

    Oto moja historia:

    Korzystając z usług Ecco Holiday wybraliśmy się wraz z 3-letnim synem na Kretę.
    Wybraliśmy apartament w Stalis (ok. 40 km na wschód od Heraklionu).
    Po przylocie na Kretę rezydentka Ecco Holiday poinformowała nas, że wybrany
    przez nas hotel jest zamknięty i zostaniemy zakwaterowani gdzie indziej.
    Przewieziono nas do Ammoudary (dzielnicy Heraklionu). Jest to chyba najgorsze
    miejsce na Krecie do spędzania wakacji. Nie dość, że jest brzydkie i
    przygnębiające, to dodatkowo nad miastem nieustannie unosi się dym z kominów
    pobliskiej elektrowni, co nie wpływało dobrze na nasze alergiczne dziecko.
    Sprawdziliśmy i okazało się, że hotel w Stalis, w którym mieliśmy mieszkać był
    czynny, a właściciel pomstował na prezesa zarządu Ecco Holiday, że ten
    obiecywał mu przysyłać klientów, ale nikogo mu nie przysłał i nie wywiązał się
    z umowy.

    Po powrocie do Polski wysłaliśmy reklamację do firmy Ecco Holiday. Otrzymaliśmy
    odpowiedź, w której dyrektor zarządzający Ecco Holiday informuje nas, że biuro
    może, zgodnie z regulaminem, zakwaterować nas gdzie indziej przy zachowaniu
    miejsca wypoczynku. Według pana dyrektora cała Kreta to jedno miejsce i 50 km w
    tę czy inną stronę jest bez znaczenia. To tak, jakbym kupił wycieczkę
    krajoznawczą do Krakowa, a został zawieziony do Katowic. W końcu też duże
    miasto w Polsce.
    Co więcej, w liście zostaliśmy poinformowani, że Ecco Holiday zrobiło wszystko,
    by nas zakwaterować tam, gdzie chcieliśmy. Ale jak wynikało z rozmowy z
    właścicielem hotelu w Stalis, Ecco Holiday zapomniało mu zapłacić.

    Ostrzegamy wszystkich przed takimi praktykami biura Ecco Holiday. Zostaliśmy
    oszukani i potraktowani arogancko przez pracowników biura. Podczas naszego
    pobytu poznaliśmy kilkanaście osób potraktowanych tak samo. Podobnie został
    potraktowany zagraniczny kontrahent. Taka sytuacja zdarzyła się nam po raz
    pierwszy, a podróżujemy od wielu lat.
    Co więcej, Ecco Holiday regularnie stosuje podobne praktyki w różnych częściach
    świata.

    Pozdrawiam,

    Michał
  • Gość: TURYSTKA IP: *.chello.pl 28.07.04, 09:32
    Bardzo dokładnie czytam umowy, zeby nie miec niespodzianek, ale Ecco Holiday
    mnie przechytrzyło. W umowie nie było ani pól słowa o opłacie klimatycznej,
    płatnej na miejscu ( 1 euro od osoby). Informacje o konieczności uiszczenia
    takiej oplaty otrzymałam dopiero, gdy wplaciłam całą sumę za pobyt 3 osób.W
    sumie 15 dnix3 osobyx1 eurox4,44 PLN=200,00 PLN. Czyli o tyle droższy pobyt.
    Niby, jesli płaci się dobrych kilka tysięcy to nie tak duzo, ale zawsze...mnie
    szlag trafia jak jestem oszukiwana.
    A do tego płacę jeszcze za "dzień pobytu", który kończy się ok. 5.00 rano.
    NIE MA SPOSOBU NA NIEUCZCIWE BIURA. MOŻNA STO RAZY CZYTAĆ UMOWĘ I ZAWSZE COŚ
    MOGĄ WŁADOWAĆ, CZEGO SIĘ NIE PRZEWIDZI. O 200 PLN nikt nie pójdzie do sądu(
    przynajmniej nikt o zdrowych zmysłach), niezrezygnuje z pobytu ( koszty
    znacznie większe). Pozostaje niesmak.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka