Dodaj do ulubionych

toronto - proszę o pomoc

12.05.14, 20:03
Witam. Jestem studentką Turystyki i Rekreacji i piszę pracę licencjacką na temat atrakcyjności turystycznej Toronto w oczach Polaków. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety osób, które mieszkają/mieszkały w Toronto lub bywały tam turystycznie. Badanie to ma mi posłużyć do uzupełnienia mojej pracy. Ankieta oczywiście jest anonimowa. Z góry bardzo dziękuję za jej wypełnienie.

Pozdrawiam.
LINK DO ANKIETY:
Tekst linka
Edytor zaawansowany
  • Gość: muchacho IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.14, 10:00

Zmien temat pracy na Acapulco. Ciekawsze miasto.
  • kornel-1 13.05.14, 10:14
    Gość portalu: muchacho napisał(a):

> Zmien temat pracy na Acapulco. Ciekawsze miasto.

Rozumiem, że byłeś i tu i tu. Ja nie byłem ani tu ani tu. Ale jestem zainteresowany odwiedzeniem Toronto. Dlaczego w Twojej ocenie Toronto nie jest tak ciekawe jak Acapulco?

Kornel
    PS. Sama ankieta jest... dziwna. Niby adresowana do osób, które były w tym mieście, ale zawiera pytania "czy byłeś w Toronto?"
    --
    "Kornel: moje podróże" Ostatnie: "Cypr 2013"
  • paulyynshen 14.05.14, 11:08
    dlatego, że nie jest adresowana tylko do osób które były w toronto. biorę pod uwagę również te osoby które nie były tam. dużo łatwiej było znaleźć takie osoby, więc już mam dużo takich ankiet wypełnionych. teraz szukam osób które były. ankieta zawiera przejścia (gdy wypełnia ją ktoś kto nie był w toronto, zamiast oglądać pytania skierowane do osób, które były, zostaje przekierowany do metryczki), stąd takie pytania. długa ankieta z pytaniami, na które osoba nigdy tam nie będąca nie potrafiłaby odpowiedzieć, mogłaby takie osoby przerazić. poza tym mam wyniki w jednym pliku, więc zaoszczędzam dużo pracy. ;)
  • Gość: muchacho IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.05.14, 12:35
    Bylem i tu i tu. Pare razy. Toronto jest ok. Acapulco jest super.
    Nie bede wyjasnial. Pogoda nieporownywalna:) Lec tam gdzie
    chcesz. Lec do Toronto.