Dodaj do ulubionych

Ankieta - ocena destynacji turystycznej

01.03.17, 20:11
Witam!
Jestem studentką turystyki w Czechach i poszukuję respondentów do mojej pracy licencjackiej.
Ankieta dotyczy czynników wpływających na spostrzeganie jakości destynacji turystycznej.

umbrela.mendelu.cz/fill/1600
Wszystkim osobom za pomoc bardzo dziękuję!
Pozdrawiam! :)
Edytor zaawansowany
  • 01.03.17, 20:59
    Moim zdaniem (osoby, która prawie zawodowo konstruowała niegdyś ankiety), ta w 95 % jest prawidłowa. :) Z przyjemnością ją wypełniłam i mogę tylko pogratulować studentce z Czech!. Jakaż to miła odmiana po wypełnianiu "marnych" ankiet, jakimi zarzucają nas licencjaci polskich studiów turystycznych. Życzę powodzenia nie tylko przy licencjacie, ale i przy magisterium. :)
    --
    Dyplomata, to ktoś taki, co dwa razy pomyśli zanim nic nie powie.
  • 10.03.17, 17:02
    Witam,
    bardzo dziękuję za miłe słowa tym bardziej, że chwilę wcześniej doświadczyłam mocnej krytyki :)
    Myślę, że w wielkim stopniu to zależy właśnie od promotora czy dana ankieta jest dobra, jakościowa czy też po prostu niedopracowana.
    Mogłabym prosić o komentarz, które 5 % jest źle?

I oczywiście dziękuję za wypełnienie :)
  • 10.03.17, 19:45
    Bodajże na dwa, czy trzy pytania nie można było udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Ale to naprawdę drobiazg. :) Nie pamiętam w tej chwili, które to były pytania, ale mogę wrócić do ankiety i napisać, o co mi chodzi.
    A któż Cię tak ostro skrytykował? Jeśli Twój promotor, to jego krytyka dała świetne rezultaty. :)
    --
    Dyplomata, to ktoś taki, co dwa razy pomyśli zanim nic nie powie.
  • 02.03.17, 15:27
    Poszło. Ciekawa ankieta, jak już wspomniała Aseretka. Ja oczywiście szukałam smaczków językowych, ale to u mnie dla odmiany zboczenie filologa :-D Powodzenia!
  • 25.03.17, 11:57
    Trudno mi się zgodzić z szanownymi przedmówczyniami w zakresie poprawności i atrakcyjności ankiety.