• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

mrowienie stóp

  • 02.07.09, 12:22
    Witam,

    choruję na RZS. Leczona jestem metotreksatem. Od kilku tygodni
    odczuwam mrowienie w stopach. Czy ktoś tak miał w RZS ?
    Czy mozliwe,że jest to działanie uboczne leku?

    Dzieki za ewentualne wskazówki.
    Edytor zaawansowany
    • 11.02.10, 16:19
      ja mam mrowienie wierzchniej strony dłoni ale nie kojarzę tego z lekami ,biorę
      sulfasalazyne
    • 11.02.10, 19:24
      Niestety nie wiem co w tej chorobie jest normalne a co nie.

      Mnie łapią nietypowe skurcze w trakcie których palce u nóg skrzywiają się do
      góry i wcale nie mogę stanąć wtedy na nogach.
      czy to jakiś objaw związany z rzs???
      • 12.02.10, 03:58
        Zbadaj poziom wapnia, magnezu i potasu
    • 12.02.10, 03:57
      zbadaj na wszelki wypadek poziom cukru
      • 12.02.10, 10:46
        ja też miewiam mrowienia w stopach i łydkach, często też drętwieją,
        czasem oczuwam też tuż pod skórą stóp i dłoni swędzenie bardzo
        dokuczliwe i te dolegliwości przychodzą tak falami, trwają
        kilkanascie dni i mijają
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.