Dodaj do ulubionych

Opluwanie obiektów turystycznych na forach dyskusy

24.07.07, 09:44
Jestem właścicielem pensjonatu na wybrzeżu w Jastrzebiej Górze dbam o to aby
goscie byli zawsze zadowoleni, dbam o ich komfort.Jako przedsiębiorca sledzę
co pisze się o obiektach i troche jestem tym przerazony. Ostatnio wszedłem na
forum.emorze.pl/viewtopic.php?t=57 i zobaczyłem jak ludzie obsmarowują
pensjonat. Ktos zostal prawdopodobnie wyrzucony z obiektu za brak kultury i
teraz się mści się, zakłada nowe konta i opluwa. W ten sposób można zniszczyć
obiekt. a może to dzialania konkurencji bo zachwalają inny obiekt. Ja dwa
lata temu też miałem podobny problem ale mam stałych zadowolonych klientów i
rozeszło się po kosciach. Może wiecie jak sobie radzić z takimi sytuacjami?
Edytor zaawansowany
  • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.07, 11:41
    Ludzie niszcza demoluja...
    I maja pretensje ze cisza po 22 ?...
    A po ktorej ma byc przeciez to zarzadzenie odgorne..
    najlepsi sa ci co wymagaja luksusow za 30 dychy...zawsze mam beke jak czytam
    meble gierka , maly pokoj ..
    ale zara chwila , placisz grosze masz warunki za grosze...
  • Gość: geo IP: *.lanet.net.pl 24.07.07, 11:47
    mma odmienne zdanie, ludzie mają prawo wyrażać swoje opinie i ostrzegać innych
    przed złymi kwaterami.
    I bardzo dobrze. Już z lektury tego forum wiem przynajmniej o kilku miejscach,
    ktore należy omijac szerokim łukiem.
  • drozdek12 24.07.07, 12:05
    Kilka lat temu wynajęłam pokój trzem sympatycznie wyglądającym, na oko-
    dwudziestolatkom. Okazało się, że przez okno (mieszkam na parterze) wpuścili do
    pokoju jeszcze co najmniej 5 osób w tym dziewczyny. Od rana zablokowali łazienkę
    bo wszyscy musieli się wykąpać. Nie wspomnę, że zalali całą podłogę i mimo, że
    był mop pod ręką, nie umieli go użyć. Umieli natomiast skorzystać z moich
    kosmetyków i ręczników, które wyjęli z szafki. Wieczorem jeden z nich przyszedł
    z rozbitą głową bo pobił się na dyskotece o dziewczynę. Do swojej rany przyłożył
    mój biały ręcznik kąpielowy... nie pozwolił wezwać pogotowia. Na drugi dzień
    udało mi się im podziękować za pobyt i ulżyło mi, że ...zechcieli się wynieść.
    Znajomemu w podobnej sytuacji za naleganie do wcześniejszego opuszczenia
    kwatery zemścili się. Do zlewu i muszli klozetowej wpuścili piankę
    uszczelniającą. Musiał zrobić remont w środku sezonu.
    Ja po tamtym zdarzeniu nie wynajmuję młodym ludziom (chyba, że jest to para). Z
    góry mówię, że pokoje są tylko dla rodzin bo mam przykre doświadczenia po
    pobycie młodzieży.
  • Gość: Koleżanki IP: *.chello.pl 24.07.07, 13:36
    Myślę,że 30 zł to cena jak najbardziej normalna i wcale nie groszowa, za którą
    można i należy wymagać czystego, jasnego pokoju, , wyposażonego w podstawowe
    sprawne sprzęty, a nie zarwanego starego łóżka, nie domykającej się szafy,
    kulawego fotela i pajęczyn.

    Mam wrażenie, ze właściciele o takim sposobie myślenia (że 30zł to grosze wobec
    czego można umieścić klienta w "norze"), są ludźmi o bardzo niskim poziomie, dla
    którego drugi człowiek liczy się tylko wtedy, gdy daje im KASĘ. Gdy pojawiają
    sie jakieś uwagi, zastrzeżenia- to taki człowiek staje się największym wrogiem.

    A przecież, jeśli im zależy na ruchu w interesie(a na pewno zależy,bo z tego
    żyją potem przez cały rok) powinni wziąć wszelkie uwagi do serca i coś zrobić by
    poprawić warunki.
  • andy810 24.07.07, 14:58
    Koleżanki całkowicie się z tobą lub z wami zgadzam
  • Gość: zadowolona IP: 212.160.86.* 03.08.07, 15:41
    Byłam w tym roku w Kolobrzegu .Kwatera jest przy ul Wylotowej 39 .Jestem bardzo zadowolona i placilismy grosze 25 zł od osoby.Przemila i kochana włascicielka.Pokoje czyste,telewizory sprawne .Łazienki czyste,ciepla woda caly czas .Nie koniecznie duza kwota jaką sie zaplaci warunkuje dobry wypoczynek.Z przyjemnoscia polecam wszystkim,ktorzy chca odwiedzic Kolobrzeg.
  • Gość: hanna IP: *.spray.net.pl 24.07.07, 12:06
    i bardzo dobrze że jest miejsce w którym można sie wymienic poglądami na temat
    pensjonatów wiadomo wtedy których unikac zeby nie zmarnowac sobie wakcji

  • Gość: amiot IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.07, 12:13
    jak sie nie podoba to pod namiot !
  • Gość: amiot IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.07, 12:13
    jak sie nie podoba to pod namiot !
  • hotelman 24.07.07, 12:14
    Mi nie chodzi o to aby nie wyrażać opinii ale o to jak się to robi. Dla mnei
    takie fora to kopalnia wiedzy, sam też poważnie traktuję wszystkie opinie na
    temat obiektu, bo to dzieki klientom zarabiam i chce im zapewic dobre warunki i
    pragne aby wracali u mnei nocowc. Ale czasem jest tak ze jedna i ta sama pisze
    100 postow krytykujacych (czasem bezpodstawnie). Osoba taka tylko zmienia nick.
    Jestem za mozliwoscia krytyki ale trzeba znac granice a ww. przypadku wyglada
    to celowe dzialanie
  • partyanimal 24.07.07, 13:53
    ja jestem zdania ze niektorzy wlasciciele swoich obiektow turystycznych typu
    pensjonaty, kwatery itp to zwykle chamy. ludzie sie jada pobawic a tu nagle
    wlasciciel ma jakies jazdy ze za glosno itp. I taknaprawde kliena maja gleboko w
    powazaniu!!! A jak sie przyjedzie po sezonie to sa mili i zajebiscie
    sympatyczni!!! Pozniej sie taki wlasciciel zali na caly swiat ze zle gadaja na
    niego!!! Widocznie jest jakis powod, a wiadomo zaden wlasciciel kwatery nie
    powie zle o niej, tylko ze zli ludzie przyjechali!! Zero obiektywizmu. Do bani
    kwatera widocznie i tyle!
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.07, 14:11
    Sama wynajmuję i nie zgodzę się z tobą ,że to właściciele jesteśmy chamy.Wśród
    klientów zdarzają sie tacy goście,że powinnam im robić zdjęcia i wywieszać na
    tablicy ogłoszeń i to w mieście.Pewnie ,że to my jesteśmy na waszych
    usługach,ale to nie znaczy że macie zawsze rację i ja muszę wszystko znosić bo
    płacicie.A jak już ktoś zapłaci 40,. to myśli ,że nawet ,,córka właściciela ,,
    mu się należy.Nawet nie wiesz jak ludzie się napiją i wrzeszcza pod oknami ,jak
    robia grilla i nie zwracają uwagi na to ,że oprócz nich ktoś jeszcze mieszka.Są
    dzielnice w kazdym miasteczku gdzie zabawa trwa do rana i tam jak zanocujesz to
    ci nikt nie powie ,że za głośno.A jak jeden dzień zrobisz sobie przerwę to
    posłuchasz jak to daje po uszach.Pewnie ,że macie prawo na zabawę ale my
    pracujemy.
  • Gość: brac IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.07, 16:30
    za takie pieniadze jak bym mial wynajmowac to bym pękl ze smiechu!za takie
    grosiki! tyle sprzatania , znoszenia bachorow!, demolowania mebli , ludzie
    stanowczo za tanio bierzecie , niech sie cholota nauczy ze jak sie chce komfort
    to niech placa ..
    blisko morza z lazienka?... min 250 zl za 2 osoby !
  • partyanimal 24.07.07, 16:54
    z tym sie zgodze, tylko ze za 250 niech beda przyzwoite warunki...
    ja spotkalem sie z takimi kwaterami ze za 50 dych grzyb na scinie, kibel i
    lazienka gdzies obok itp...
    Polska to nie "ameryka" a kwatery zostawiaja wiele do rzyczenia.
    Wiadomo, na barachlo nic sie nie poradzi i tylko od wynajmujacego zalezy czy
    chce chamska ekipe czy nie. Dla wielu wlascicieli liczy sie tylko hajs i nie
    wazne kto wynajmuje, a pozniej ma jazdy ze ekipa sie za glosno zachowuje!
    Rozumiem ze sa granice przyzwoitosci i na kwaterach trzeba sie dostosowac do
    panujacego "regulaminu" ale czasem wlasciciele przesadzaja!
  • Gość: ech.. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.07, 17:11
    no i wiadomo kto szuka tych kwater za 30 dychy..
    Bogaci kulturalni ludzie placa dobrze min 200 zl /osoba ...
    to tylko niedouczone kmioty maja wymagania PANA i kieszen dziada ...
  • Gość: nie frustrat IP: *.chello.pl 24.07.07, 18:08
    Po Twoich wypowiedziach w różnych wątkach, chyba nikt z forumowiczów nie ma
    wątpliwości, ze reprezentujesz gatunek zwykłych chamów. Swoje frustracje
    wyładowuj na swojej żonce albo mężusiu zamiast zatruwać życie kulturalnym
    ludziom.Nie pasujesz do nas.
  • Gość: geo IP: *.lanet.net.pl 24.07.07, 18:45
    to pyschol jakis, albo typowe dziecko neostrady, uczepilo się tego forum i
    nudzi.
  • Gość: kawaler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.07, 19:42
    sztab ludzi pod sobą ...to moze na nich? jak myslisz?...
    kultura gdzie ? przeciez ty po Polsku nie potrafisz pisac...
  • Gość: nie frustrat IP: *.chello.pl 24.07.07, 19:49
    Brakuje Ci argumentów i tylko taki potrafiłeś wysunąć? Pudło. Z tego co widzę,
    to większość posługuje się poprawną polszczyzną jak na kulturalnych przystało :)
  • Gość: hanna IP: *.chello.pl 24.07.07, 19:25
    a co to znaczy że jak kogoś nie stać na wynajęcie pokoju za 200zł tylko szuka za
    30zł to juz musi byc hołota bez kultury bardzo ciekawy sposób oceniania ludzi
  • Gość: kornik IP: *.centertel.pl 24.07.07, 23:41
    Umówmy się że wasze kwatery w większości nie są warte więcej niż 30 - 40 zł.
    Jak już ktoś z Was wymieni stare 30to letnie meble na nowe z Ikei to już śpiewa
    70-80 zł od łebka.
    Sorry, ale za tyle od osboby to można na last minute do Turcji lub Tunezji
    pojechać i mieszkać w 3 gwiazdkowym hotelu ze śniadaniem. A nie w norze
    mieszkać i co 3 dni na plażę chodzić bo jest zimno i deszcz pada. Nie
    wspominająć już o dojeździe, bo w last minute masz samolot w cenie.
  • paewlek 25.07.07, 02:31
    Właściciele pensjonatów muszą zejść na ziemię. Porównajcie ceny z apartamentami
    nad Adriatykiem.Nie jesteście konkurencyjni. Malutkie pokoiki ze wspólną
    łazienką, czegoś takiego nie ma w innych krajach. Dalej kombinujcie a będziecie
    stać pod kościołem z czapką. No i pogoda, która wam nie pomaga. Dalej
    trzymajcie slamsy i windujcie ceny to za parę lat nie zobaczycie nikogo. Sami
    też jeździcie nad ciepłe morza, bo nad Bałtykiem jest mokro i zimno. Zacznijcie
    sznować turystów, bez nich pójdziecie pod kościół.
  • Gość: tu tanio jest IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.07, 09:04
    byle jaka wycieczka od osoby kosztuje 2000 zl w sezonie i to zadna rewelacja!
    A 30 zl zapokoj to smiech na sali , ostatnio widzialam po 50 zl ale ze
    wspolnymi lazienkami i bylo to najtansze ...
  • Gość: plac i placz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.07, 09:08
    Do Polski jezdza i beda przyjezdzac , teraz jest mase niemcow holendrow
    szwedow ..
    oni nie jecza placa i przyjezdzaja ba placa po 200 zl za osobe w dobrych
    pensjonatach ..
    Chcesz standart PLAC! bo za 30 dychy nie dostanuiesz tak jak nie kupisz mera cl
    2007 rok za 10 tys ZRAOZUM to jeden z drugim..
    PLac porzadne pieniadze to bedziesz mial duzy pokoj super lazienke ,
    sniadanie , co dzien sprzatane a jak nie to mieszkaja w slumsach , taki klient
    za 30 dychy to nie klient!
  • Gość: kornik IP: *.centertel.pl 25.07.07, 10:05
    Chyba nie rozumiesz tego co opisałem?? Przez tydzien we Władysławowie i Karwii
    nie widziałem żadnych obcokrjaowców. Przyjeżdzają głównie Ci którzych nie stać
    na wczasy za granica albo wydaje im sie ze tu bedzie taniej (co niekoniecznie
    jest prawda).
    Nikt normalny nie przyjedzie Ci do pensjonatu za 200 zł bo za tyle ma za
    granica All Inclusive i gwarantowana pogode, a nie 4 dni deszczu, jeden wiatru
    i jeden slonca.
    Szwed bylby glupi jadac nad polskie morze zamiast do Grecji, bo tam zaplaci
    tyle samo za dobre warunki a bedzie mial pogode i nie bedzie musial jesc
    niedosmazonej ryby na plastikowej tacy, nie wspominajac juz o kontaktach z
    miejscowym bydłem.
  • Gość: obcokrajowiec IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.07, 12:03
    Przyjedz do Kolobrzegu , Swinoujscia sami niemcy ...
    atam obladowane i zaladowane pensjonaty za 200 zl od osoby to jeszcze malo!
    Niemcy np szczegolnie upatrzyli sobie Swinoujscie i jest ich tam mase , nawet w
    sklepach mowi sie tam po niemiecku
  • Gość: Trolu! IP: *.prw.pl 25.07.07, 12:14
    Taką mam do Ciebie uwagę, bo widzę po raz setny w twoich postach - pisze się
    standarD, a nie tak jak ty mniemasz błędnie - standart.
  • Gość: ;-) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.07, 12:18
    bykami ktore tluczesz w swoim uzywanym ,lub porzyczonym laptopie ;-)
  • Gość: kk IP: *.prw.pl 25.07.07, 12:22
    PoRZyczonym?:PPP

    Jak się skończą wakacje i wrócisz do szkolnej ławy, to przysiądź już nad tą
    ortografią, w przyszłym roku jak będziesz tu trolował, wypadniesz nieco
    bardziej przekonywująco:D
  • Gość: ;-) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.07, 12:23
    naiwniaczku...
  • Gość: Beatka IP: *.magma-net.pl 25.07.07, 17:23
    Nie ma słowa "przekonywująco" , jest "przekonująco" albo "przekonywająco" -
    Słownik poprawnej polszczyzny (np. u Markowskiego, rok 2002, znajdziesz to na
    stronie 775).
  • Gość: Beatka IP: *.magma-net.pl 25.07.07, 17:25
  • Gość: ;-) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.07, 18:20
  • paewlek 25.07.07, 12:50
    Żaden Niemiec tu nie przyjedzie, Ci co przyjeżdżają wyjechali parę lat temu.
    Mogę zapłacić 200 zł tylko za co? W ubiegły roku płaciłam 40 euro za, niecałe
    200 zł za 80 m 2 i piękny ogród taras z widokiem na morze. W Polsce jest to
    niesiągale. Uważam jaki standard takie powinny być ceny. Właściciele
    pensjonatów są tak pazerni,że chcą po jednym sezonie mieć fortunę. Wygórowane
    ceny zniechęcają turystów. Jakie są pensjonaty o wyższym standardzie? W
    hałaśliwych miejscach, anie m 2 trawy, tłumy ludzi wszystko kotłuje się jak w
    ulu. Uczcie się od innych na czym polega turystyka. Nie macie o tym pojęcia.
    Samorządy też nic nie robią, w Krynicy Morskiej chodnik, na którym można
    połamać nogi, nie ma nic ciekawego dla turysty. To co jest było dobre 30 lat
    temu. Sama nazwa miejscowości to za mało. Właściciele obiektów turystycznych
    obudźcie się, zacznijcie dbać o klijenta, nie narzekajcie, będzie atrakcyjnie i
    konkurencyjnie to i pieniądze będziecie mięli.
  • Gość: niemiec jest wszed IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.07, 18:18
    jak pelno jest niemcow...
    dla ciebie zielone to czerwone?...
  • iksa29 27.07.07, 22:01
    Ludzie każdy kij ma dwa końce!
    Sama bywam nad Bałtykiem od 15 lat co rok. I tak samo jak różni bywają
    wczasowicze, tak samo różni bywają wynajmujący.
    Troszkę dostaję piany gdy czytam, że 30-40zł od osoby za zwykły pokoik to
    grosze. Umówmy się, zamożni ludzie jadą zagranicę, albo nocują w pensjonatach
    gdzie doba kosztuje min 250 za dobe. Ci którzy płacą te 30-40 to osoby dla
    których wyjazd z rodziną i tak jest dużym wydatkiem. Myślę, że i takim należy
    się odrobina szacunku! Niestety nie wszystkim dane mieć konto Kulczyka.
    Wynajmującym życzę szcunku dla wczasowicza i tylko uczciwych.
    A nam wczasowiczom fajnych ofert last minute i udanego urlopu nad ciepłym
    morzem. Jeśli nad Bałtyk to albo przed albo po sezonie, wtedy wczasowicz na
    wage złota( nawet ten za 30 od łba)
  • Gość: grosze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.07, 22:09
    nawet w maju dobre hotele i pensjonaty maja wysokie ceny i nie zejda za takie
    grosze..
  • Gość: Majka IP: *.centertel.pl 28.07.07, 00:59
    Za 30 zł w pierwszej połowie lipca mieliśmy bardzo fajna kwaterę w Jastrzebiej
    Górze. Dom specjalnie przygotowany dla rodzin z dziećmi. bardzo ładne (nie
    tylko porzadne) pokoje. Dzieci miały 50 % znizki, wiec nie mówcie ze za 30 zł
    to tylko ruderę mozna wynająć.
    Trzeba tylko BOBRZE i WNIKLIWIE poszukac !
  • Gość: olka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.07, 09:47
    Popieram Majkę. Za 50 od osoby wynajmuję w Jastarni, przy samej plaży
    dwupokojowy apartament z łazienką i dostępem do aneksu kuchennego. Wszystko
    czyste i NOWE.
  • Gość: 40 zł- malo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.07, 12:11
    wiesz za takie pieniadze to przed sezonem, w maju , poczatek czerwca , i
    wrzesien , to tak na pokrycie kosztów, bo koszty spore
    woda - lejecie ją bez opamiętania
    energia - tez nie myslicie ze jak my placmy to Wy potem placicie wyzsze ceny za
    pokoje
    sprzatanie - sprzataczka nie przyjdzie nie posprzata za darmo
    pralnia - kolejny koszt takze nie maly
    wam wolno zrezygnowac w ostatniej chwili i najlepiej aby zwrocic zaliczke, ale
    w druga strone np gdy poprzedni wczasowicze zdemolowali pokoj i chcemy odeslac
    zaliczk to robicie awatury.
    chcecie byc milo obslugiwani, najlepiej calo dobow , recepcjonistce tez nalezy
    zaplacic, i jeszcze remonty, inwestycje i co dla nas hotelerzy zostaje, a za to
    zyjemy i utrzymujemy rodziny przez caly rok, a wam sie wydaje ze jak zaplacicie
    to smieszne 40 zl to macie smiesznie wygórowane wymagania
    Jak macie szwedzki bufet to tez nie umiecie sie zachowac, wynosicie mimo ze na
    calym swiecie wiadmo jakie sa zasady szwedzkiego bufetu, wiec Wy nauczcie sie
    byc takimi turystami jak sa w polsce obcokrajowcy
  • Gość: fan IP: *.koba.pl 28.07.07, 12:39
    I znowu nieudany sezon :)? Tłuka ci tu do głowy od ponad roku, że można za "30 dychy". Miejsca przygotowane wręcz idealnie, z miłymi właścicielami, niezamykającymi bramy po 22 i sprzątającymi własnoręcznie, a nie wynajmującymi personel(wtedy musi być drogo!!!). Sa na tyle mili, że przyjeło się wśród wczasowiczów, że sami po sobie wstępnie sprzatamy, łącznie ze zdjęciem pościeli. O zapłacenie reszty kwoty za pobyt sam się dopominałem, nikt za mna nie łaził i nie zrzędził. Przez dwa tygodnie, pomimo zmiennej pogody nikt kompletnie nie narzekał( 22 turystów), a płaciliśmy po właśnie "30 dychy" za swój pokój z łazienką, małą kuchnią i tarasem do własnej dyspozycji.
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.07, 13:06
    Ciekawe jak sam posprzatasz w ciagu jednego dnia 20 czy 30 pokoii, czy zmienisz
    posciel, no jasne do tego sam dla gosci gotuj , kelneruj , badz na recepcji ,
    odbieraj telefony, uruchamiaj saune i najlepiej zeby byla w cenie tych 30 czy
    40 zl, bo sie potraficie pytac co jest w cenie 30 , 40 czy nawet 60 zl, bo
    najlepiej jak by bylo jeszcze sniadanianie, a sezon tego roczny jest bardzej
    niz udany , bo wolne miejsca sa dopiero we wrzesniu, a niebylo ich juz pod
    koniec maja i nie sa za 30 zł czy 40 zł
  • Gość: fan IP: *.koba.pl 28.07.07, 17:33
    Gość portalu: gosc napisał(a):

    > Ciekawe jak sam posprzatasz w ciagu jednego dnia 20 czy 30 pokoii, czy zmienisz
    >
    > posciel, no jasne do tego sam dla gosci gotuj , kelneruj , badz na recepcji ,
    > odbieraj telefony, uruchamiaj saune i najlepiej zeby byla w cenie tych 30 czy
    > 40 zl, bo sie potraficie pytac co jest w cenie 30 , 40 czy nawet 60 zl, bo
    > najlepiej jak by bylo jeszcze sniadanianie, a sezon tego roczny jest bardzej
    > niz udany , bo wolne miejsca sa dopiero we wrzesniu, a niebylo ich juz pod
    > koniec maja i nie sa za 30 zł czy 40 zł

    Ja nie twierdzę, że takie miejsca jak opisujesz kosztują 30zł/osobe/dobę. Ty natomiast twierdzisz od długiego czasu, że za 30 zł/osobę/dobę nie można nic fajnego znaleźć. Argumentów na potwierdzenie faktów nie brakowało tu nigdy, ale ty ich po prostu nie przyjmujesz. Za chwilę usłyszymy zapewne inwektywy w stylu "gó..zjady", ale przynajmniej inni zrozumieją, że nie piszesz prawdy. Z mojej strony to tyle.
  • Gość: lezak wzilam za ty IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.07, 13:07
    bardzo udany! znow leze i odpisuje kretynowi , ktory siedzi w robocie i szuka
    dziury w calym...ladana pogoda na plazy !;-)
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.07, 13:19
    pogoda marna, a sezon i tak dobry, zalezy co sie ma w ofercie, pogoda w kratke
    i dzis chlodno i nawet od czasu do czasu kropi, ale morze to nie tylko plaza to
    takze fajne knajpki, mozliwosc i czas na chodzenie na fajne masaze, korzystania
    z zabiegów kosmetycznych na co pracujacemu człowiekowi w ciagu roku brakuje
    czasu
  • Gość: Ania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.07, 16:30
    wydaje mi sie ze wlasciciele pensjonatow nad morzem powinni pojechac w góry i
    pouczyć się od górali.Jeżdze w góry od 25 lat , na dzień dzisiejszy place za za
    osoby dorosle 65zl dzieci 50zl z pełnym wyżywieniem pokoje z wlasną łaziienką
    czysto i przyjemnie. I tak napprawde tam obcokrajowców jest multum. w tym roku
    postanowilam spedzić dwa tygodnie nad morzem i zobacze co z tego wyjdzie
    ps sorki za bledy klawiatura mi szwankuje
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.07, 18:01
    tyle ze sezon w gorach trwa 12 miesiecy a nad morzem 5 miesiecy, i nad morzem
    uzalezniony od pogody a w gorach pogoda nie ma znaczenia
  • Gość: prawda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.07, 18:11
    gdyby tak bylo nad morzem na bank bylo by taniej
  • iksa29 28.07.07, 18:57
    Czasami gdy czytam odpowiedzi na posty, to nie wiem, czy są problemy z
    odnalezieniem kontekstu wypowiedzi poprzednika, czy to czysta ludzka złośliwość
    i pieniactwo.
    Zgadzam się z tym i napisałam to już wcześniej, że zarówno i wczasowicze jak i
    wynajmujący są różni. Wydaje mi się jednak, że jeśli jakaś rodzina płaci po 30
    od osoby, bo po prostu na tyle ją stać- TO TEŻ CZŁOWIEK.
    A co do traktowania wczasowiczów poza sezonem to mam dwa `proste przykłady:
    Pierwszy to w tym roku w trakcie długiego wekendu majowego byłam z moją
    rodzinką i drugim małżeństwem w Solinie, nad jeziorem Solińskim. Wynajmowaliśmy
    nowo wybudowany domek drewniany, 3 sypialenki, aneks kuchenny wyposażony,
    łazienka, tarasik, miło, czysto, gril, parking, ogrodzony teren zielony po
    prostu super, płaciliśmy za cały domek po 160 zł za dobę!!! Było 4 os dorosłe i
    3 dzieci łatwo policzyć.
    Drugi przykład: mieszkanie w Sopocie w ktorym byłam na początku września w
    ubieegłym roku, ale w tym jade za doklednie te same pieniądze.
    MIszkanie w super lokalizacji, ul. Parkowa, praktycznie plaża za uliczką, do
    molo 5 min spacerkiem, do deptaka na Monte Casino podobnie. Mieszkanko urocze 2
    pokoje, kuchnia, łazienka, pełne wyposażenie. Na początku września będę płaciła
    130 zł za dobę. Ponieważ właściciele obydwu tych miejsc byli super ludźmi
    połowa moich znajomych okupuje obydwa miejsca, bo bez lęku dałam namiary.
    Więcej spokoju życzę osobom wynajmującym! Po co tyle złości? Jeśli ktoś jest
    pewien śwqiadczonych przez siebie usług, to nawet 10 postów na forum nie
    zachwieje pozycji. Sama prowadzę działalność i wiem, że nie ma skuteczniejszej
    reklamy jak zadowolony klient i poczta pantoflowa.
  • Gość: :] IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.07, 17:02
    AMEN!!!! CO RACJA TO RACJA!!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka