Dodaj do ulubionych

BRAK NOCLEGÓW NAD MORZEM?

IP: *.acn.waw.pl 21.07.03, 21:07
Kochani,

Czy wiecie coś o wolnych kwaterach, pensjonatach i innych ośrodkach
wczasowych na Helu, w Juracie, Władysławowie, Jastarnii lub Rowach, Łebie?
Obdzwoniłam już tyle miejsc,ale wszędzie mówią że brak miejsc! Chodzi mi o
termin od 13 do 17 sierpnia! Piszcie PLEASE!
Edytor zaawansowany
  • Gość: as IP: 194.9.223.* 22.07.03, 11:43
    gazeta.wakacje.pl/obiekty2.phtml?region=10&typ=40&x=43&y=8
    wczoraj szukałem pod tym adresem i były trochę miejsca w ustce i sopocie. Z
    tego co mi wiadomo najgorzej jest właśnie w okolicach władysławowa. A swoją
    drogą to na ten termin w okolicach 15 sierpnia w tamtym roku to przeżywałem :))
    Jeśli masz samochód to proponuję wynając w sąsiedniej wsi za 3 razy mniejsze
    pieniądze. Np. zamiast w łebie nocowałem w łebieńcu za 15 zł w schludnych
    warunkach 3 km od łeby - samochodem to jest 5 min, a potem w centrum łeby 20
    minut w korkach :))
    A swoją droga nie lepeiej jechać we wrześniu ???
  • Gość: BUKA IP: *.acn.waw.pl 22.07.03, 21:04
    Urlop mam od 13 sierpnia do 17 sierpnia i tyle.... Musze to wykorzystać.
    Samochodu nie mam i licze na jakieś nowinki z strony forumowiczów odnośnie
    ciekawych kwater blisko morza za max.40 zł za osobę! Pokój z łazienką.
  • Gość: DO as i BUKA IP: *.vc.shawcable.net 22.07.03, 23:51
    Przepraszam ze sie WAM wtracam w DIALOG.Ja Ciebie rozumiem,ze w tym TERMINIE
    Masz urlop (na przyszlosc planuj w LUZ tj.Maj albo WRZESIEN) omija sie TLOK,a
    przeciez jedziemy ODPOCZAC.AS ma RACJE 2-3 km od CENTRUM polowe
    TANIEJ,SPOKOJNIEJ tak postepuja MADRZY i BOGACI (nie SZPAN,a LOGIKA)-POZDRAWIAM-
    Marek-W ten sposob zjechalem POL EUROPY(chociaz mieszkam daleko bo w
    Canadzie...No Czesc.
  • Gość: as IP: 194.9.223.* 23.07.03, 14:41
    59 814 71 70
    to jest numer biura kwaterunkowego w ustce, korzystałem z tego numeru rok
    temu.
    NIe licz ,ze ktoś Ci poda numer gdzie można wynając pokój bo nawet jeśli byłby
    wolny to zanim tam zadzwonisz już będzie nie aktualny.
  • Gość: BUKA IP: *.acn.waw.pl 23.07.03, 23:19
    Dzięki za te mało praktyczne rady....
    9 sierpnia biorę ślub i DLATEGO własnie WTEDY mam urlop!!!!!
    Na podróż poślubną z prawdziwego zdarzenia lecimy dopiero w drugiej połowie
    września! Nad morzem się poznaliśmy, dlatego tez jedziemy właśnie tam...nawet w
    ciemno....
  • Gość: Johny IP: hpcache:* 24.07.03, 11:17
    Gratulacje! Znając sytuacje nad Bałtykiem, znalezienie w tej chwili noclegu
    będzie trudne. Można jechać w ciemno, ale chyba najlepiej wtedy szukać w
    sobotę, niedzielę, bo tak przeważnie kończą się pobyty. My w zeszłym roku
    byliśmy w ciemno w Darłówku i mieliśmy spory problem ze znalezieniem kwatery.
    Musieliśmy zaczepić się najpierw na dwie noce, dopiero potem znaleźliśmy coś na
    dłużej. Myślę że stosunkowo najmniej problemów powinnaś mieć w większych
    miejscowościach zwłaszcza Kołobrzeg, Ustka, Łeba. Pzdr
  • Gość: Ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.04, 09:17
    Kwatery prywatne w Darłówku, blisko do morza(200m).
    Pokoje 2-3-4 osobowe. Na trzy pokoje jest jedna łazienka.
    Jest możliwość urządzenia grila i zaparkowania samochodu.
    Ceny:25zł od osoby dorosłej,a od dziecka do siedmiu lat 15zł.
    Telefon 094-314-37-92, e-mail ewa.wczasy@neostrada.pl.
    SREDECZNIE ZAPRASZAMY!!!!!!
  • Gość: lena.15 IP: *.chello.pl 24.07.03, 16:33
    jesli interesuje Cie kwatera w
    mielnie, 10 minut lasem do morza,
    nie przy centrum rozrywkowym,
    pokoj z duzym tarasem wrazie niepogody,
    to prosze o kontakt na maila
    harrywrath@poczta.onet.pl
  • Gość: beata985 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.07.03, 18:53
    Gość portalu: lena.15 napisał(a):

    > jesli interesuje Cie kwatera w
    > mielnie, 10 minut lasem do morza,
    > nie przy centrum rozrywkowym,
    > pokoj z duzym tarasem wrazie niepogody,
    > to prosze o kontakt na maila
    > harrywrath@poczta.onet.pl
    poproszę o bliższe info.jadę z małymi dziećmi od 9 sierpnia.interesuje mnie
    maprawdę spokojne miejsce
  • Gość: beata985 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.07.03, 11:45
    obdzwoniłam kilka zaledwie i gość powiedział mi że dębki są pełne.i co
    dalej????????????????????
  • Gość: Johny IP: hpcache:* 25.07.03, 14:57
    Namiot. Pozostaje tylko namiot.
  • Gość: beata985 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.07.03, 18:48
    Gość portalu: Johny napisał(a):

    > Namiot. Pozostaje tylko namiot.
    z malymi dziećmi ...nie odwazę się.brrrrr.
  • Gość: Królewna Fiona IP: *.ii.com.pl 26.07.03, 10:44
    Może spróbuj tu poszukać: www.nadmorzem.net.pl/
  • Gość: beata985 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.07.03, 16:10
    dzięki wszystko co możliwe przeszukałam i obdzwonilam.jest cięzko znalezc
    cokolwiek
  • Gość: BUKA IP: *.acn.waw.pl 27.07.03, 21:50
    Mnie marzy się coś blisko Helu między 13.08 a 17.08 - czy ktoś coś może polecić?
  • Gość: beata985 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.07.03, 23:31
    do dębek.ale się cieszę.powodzenia w szukaniu.do zobaczenia w dębkach????
  • Gość: JOLLA IP: 213.241.54.* 31.07.03, 18:03
    LUDZIE WSZEDZIE TLUMY NIE WARTO JECHAC KOLEJKI DO SKLEPOW DO KNAJPY JEDNA
    WIELKA LIPA
  • drill4 28.07.03, 19:03
    spróbuj 094-314-35-28 Darłówko
  • trinka 29.07.03, 09:44
    my wybralismy sie w ciemno w zeszla niedz na 8dni. szukalismy kwater przez 8h w
    helu, juracie, jastarni, wladku - tu w koncu nam sie udalo. spacerkiem 20min do
    morza [dla nas to akurat zaleta:)] miejsce schludne, czyste. podaje nr
    telefonu: 9580 674-17-61. gospodarze naprawde nieziemsko mili. slyszalam,ze
    jakas pani odwolala do nich przyjazd w sierpniu, wiec moze wstrzelisz sie w
    termin. naprawde bardzo ciezko o wolne miejsca:(

    pozdro
    i daj znac czy ci sie udalo!
  • trinka 29.07.03, 09:47
  • variacja 29.07.03, 12:29
    Dzięki za info. Spróbuję... 20 minut do morza nie wchodzi w grę. Wystarczy,że
    na co dzień mam 20 minut do najbliższego tramwaju do pracy...
  • trinka 29.07.03, 15:42
    variacja napisała:

    > Dzięki za info. Spróbuję... 20 minut do morza nie wchodzi w grę. Wystarczy,że
    > na co dzień mam 20 minut do najbliższego tramwaju do pracy...


    to raczej nie masz co liczyc, ze znajdziesz cos blizej morza:( chyba, ze
    bedziesz kwatere co dwa dni zmieniac, a pol dnia marnowac na jej szukanie;) tak
    to w tym roku wyglada.
  • Gość: Johny IP: hpcache:* 30.07.03, 07:52
    A ja złapałem nocleg blisko morza w znanej miejscowości i to w gorącym okresie
    długoweekendowym!!! I ponoć jest jeszcze jeden pokój wolny. Minusem cena - 115
    zł za trójkę, ale teraz ciężko będzie znaleźć coś taniej.
  • Gość: kasia IP: 62.233.197.* 30.07.03, 21:14
    jesli interesuje Cie Wladyslawowo to polecam Ci szukanie czegos w okolicach
    cetniewa lub troszke dalej od centrum podam tel 058 7745648 A moze tu Ci sie
    uda mozesz tez sprobowac
    gratka.wp.pl/turystyka/
    Władysławowo pokoje gościnne 2-3-4 osobowe z łazienkami, tv, aneks kuchenny,
    parking, plac zabaw dla dzieci.Spokojna okolica, zwierzęta mile widziane, widok
    na morze.Cena 25zł osobodoba. Od 18 sierpnia 20zł Kontakt 058 774 59 36 \\ 602
    132 509 ; osoba do kontaktu: kasia
  • Gość: BUKA IP: *.cm / 192.168.0.* 31.07.03, 13:58
    Dzięki za numer telefonu. Niestety nie mieli wolnych pokoi.....ale...zajrzałam
    na tą stronkę, którą mi podałaś i zarezerwowałam pokój w pensjonacie SYRENKA w
    Ustce, tylko niestety bez WC i łazienki w pokoju za 40 zł/osoba,co jest dużą
    kwotę zważywszy na warunki
    www.wczasy.ta.pl/_wczasy/_pomorskie/ustka/syrenka/
    Zobaczymy...może na miejscu zmienię!
  • Gość: JJJJOLA IP: 213.241.54.* 31.07.03, 18:00
    LUDZISKA BRAK WOLNYCH MIEJSC W CHLAPOWIE WLADYSLAWOWIE KARWI I JASTRZEBIEJ
  • Gość: xxx IP: *.acn.pl / 10.70.0.* 31.07.03, 23:03
    Ja mijesca do Ustki dokładnie mieszkanie dla 9 osób rezerwowałam w maju już
    jakoś!! A teraz jeszcze się zdecydowałam zostać o tydzień dłużej i dzwoniłam od
    ludzi do ludzi az wreszcie sie udało. Trzeba prosic o telefony do sąsiadów to
    może beda coś mieli!!! Ja wyjeżdzam 2 wracam 22 i już nie moge się doczekać!!!
    Kwaterka jest
  • Gość: Królewna Fiona IP: *.ii.com.pl 01.08.03, 15:43
    Ja zadzwoniłam może w 6 miejsc i znalazłam. Za 20 zł w Kątach Rybackich na
    tydzień. Jak mi się zachce jeszcze posiedzieć to sobie coś znajdę na miejscu.
    Pozdrawiam.
    KF
  • klaryska 03.08.03, 23:15
    chyba naiwna jestem, jade z mezem o w objazd rowerowy i bede szukac kwater na 1
    max dwie noce. Zle to widze. Chyba tylko drogie hotele tam pozostana :-(
  • trinka 04.08.03, 10:49
    klaryska napisała:

    > chyba naiwna jestem, jade z mezem o w objazd rowerowy i bede szukac kwater na
    1
    >
    > max dwie noce. Zle to widze. Chyba tylko drogie hotele tam pozostana :-(


    na jedna, dwie noce masz wieksze szansy! taki oferty nawet troszke bylo, bo
    zwyczajnie wynajmujacym robia sie 'okienka' pomiedzy wyjezdzajacymi a
    przyjezdzajacymi. dla was to sytuacja idealna. dla tych, ktorzy jada wypoczac
    meczace byloby co dwa dni pakowac sie i szukac kwatery od nowa:/

    pozdro
  • klaryska 04.08.03, 13:53
    to zabrzmialo optymistycznie, bo wiem ze czasme nie chca na tak krotko bo
    wiecej zabawy z praniem poscieli itd.
    trinka napisała:

    > klaryska napisała:
    >
    > > chyba naiwna jestem, jade z mezem o w objazd rowerowy i bede szukac kwater
    > na
    > 1
    > >
    > > max dwie noce. Zle to widze. Chyba tylko drogie hotele tam pozostana :-(
    >
    >
    > na jedna, dwie noce masz wieksze szansy! taki oferty nawet troszke bylo, bo
    > zwyczajnie wynajmujacym robia sie 'okienka' pomiedzy wyjezdzajacymi a
    > przyjezdzajacymi. dla was to sytuacja idealna. dla tych, ktorzy jada wypoczac
    > meczace byloby co dwa dni pakowac sie i szukac kwatery od nowa:/
    >
    > pozdro
  • trinka 04.08.03, 15:32
    klaryska napisała:

    > to zabrzmialo optymistycznie, bo wiem ze czasme nie chca na tak krotko bo
    > wiecej zabawy z praniem poscieli itd.
    > trinka napisała:
    >

    wiesz dla nich to zawsze dodatkowy pieniadz, w tym roku z tego co widze sa
    wyjatkowo lasi;) gdy my chodzilismy od domu do domu wiele osob proponowalo nam
    noclegi na jeden, dwa dni i to nawet w nie jakiejs chorendalnej.
    zazdroszcze wam tej rowerowej wyprawy:) skad dokad sie udajecie? w jakims
    konkretnym celu? jej, ale sie rozmarzylam:)
  • trinka 04.08.03, 15:33
    trinka napisała:

    > klaryska napisała:
    >
    > > to zabrzmialo optymistycznie, bo wiem ze czasme nie chca na tak krotko bo
    > > wiecej zabawy z praniem poscieli itd.
    > > trinka napisała:
    > >
    >
    > wiesz dla nich to zawsze dodatkowy pieniadz, w tym roku z tego co widze sa
    > wyjatkowo lasi;) gdy my chodzilismy od domu do domu wiele osob proponowalo
    nam
    > noclegi na jeden, dwa dni i to nawet w nie jakiejs chorendalnej.

    CENIE [mialo byc:)]



    > zazdroszcze wam tej rowerowej wyprawy:) skad dokad sie udajecie? w jakims
    > konkretnym celu? jej, ale sie rozmarzylam:)
  • columbus2000 07.06.04, 21:56
    trinka napisała:

    > trinka napisała:
    >
    > > klaryska napisała:
    > >
    > > > to zabrzmialo optymistycznie, bo wiem ze czasme nie chca na tak krotk
    > o bo
    > > > wiecej zabawy z praniem poscieli itd.
    > > > trinka napisała:
    > > >
    > >
    > > wiesz dla nich to zawsze dodatkowy pieniadz, w tym roku z tego co widze sa
    >
    > > wyjatkowo lasi;) gdy my chodzilismy od domu do domu wiele osob proponowalo
    >
    > nam
    > > noclegi na jeden, dwa dni i to nawet w nie jakiejs chorendalnej.
    >
    > CENIE [mialo byc:)]
    >
    >
    >
    > > zazdroszcze wam tej rowerowej wyprawy:) skad dokad sie udajecie? w jakims
    > > konkretnym celu? jej, ale sie rozmarzylam:)
    Tonacy brzytwy sie trzyma. A czego trzyma sie rowerzysta? No dobra przesylam
    Wam te brzytwe, czy jak na marynarza przystalo, kolo ratunkowe. jesli bedziecie
    w okolicach Krolewskiego Miasta Darlowa i dopadna Was tarapaty noclegowe to
    dzwoncie 604 427 602. Znajdzie sie nocleg i dla Was i dla rowerow. Pozdrowienia
    z Nigerii. Dobrze, ze ja nie objezdzam rowerem Nigerii, pewnie bym daleko nie
    zajechal. Milego odpoczynku. Krzysztof
  • Gość: Ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.06.04, 19:47
    Jest to Darłówko miejscowość połozona nad morzem. Jest dużo
    atrakcji.Przyjeżdżaj zapraszamy. Telefon 094-314-37-92
  • columbus2000 07.06.04, 21:34
    Gość portalu: BUKA napisał(a):

    > Kochani,
    >
    > Czy wiecie coś o wolnych kwaterach, pensjonatach i innych ośrodkach
    > wczasowych na Helu, w Juracie, Władysławowie, Jastarnii lub Rowach, Łebie?
    > Obdzwoniłam już tyle miejsc,ale wszędzie mówią że brak miejsc! Chodzi mi o
    > termin od 13 do 17 sierpnia! Piszcie PLEASE!
    Zobacz www.MorzeColumbus2000.nadmorze.pl lub napisz columbus2000@poczta.onet.pl
    lub zadzwon 604427602 lub 94 314 2439 ( najlepiej po 20.00 nawet do polnocy).
    Nowy piekny dom, duze wygodne pomieszczenia, promocja cenowa w zwiazku z
    pierwszym sezonem. Pozdrawiam i zapraszam do Darlowa.
  • Gość: Danusia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.06.04, 10:06
    A moze Sopot - www.wSopocie.spanie.pl
  • Gość: werty IP: 62.233.164.* 12.06.04, 12:06
    Byłam 2 lata temu w Kołobrzegu i bardzo mi się podobało. W tym tygodniu
    szukałam tam pokoju przez telegazetę i było sporo, niedrogich 18-25 zł ofert
    wolnych. A na sierpień było mnóstwo.
    ŻYCZĘ NAM WSZYSTKIM SŁOŃCA NAD NASZYM PIĘKNYM MORZEM:D
  • monika_joanna 17.06.04, 13:04
    Spróbuj w Jastarni w Willi Alicja, blisko morza i warunki super, stosunkowo nie
    drogo. Nie mam namiarów, ale znajdziesz ją na stronie www.jastarnia.pl
    Nie mam pewności że będzie coś wolnego. W zeszłym roku tez w czerwcu dzwonilam
    i okazalo sie że ktoś w ostatnij chwili zrezygnował, możesz spróbować.
    Powodzenia.
  • agamamaoli 28.06.04, 13:02
    Właśnie wrówciłam z willi alicja w Jastarni. Warunki, gospodarze, odległość do
    morza - super. Z tego co słyszałam do końca sierpnia mają full. Polecam na
    przyszłość.
  • Gość: Leszek K. IP: *.espol.com.pl 17.06.04, 22:47
    www.astoria.dziwnowek.pl
    polecam, tam można wypocząć.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka