Dodaj do ulubionych

Pomocy! krwawienie po 2 tabletkach luteiny!

27.01.11, 22:03
Staramy się o dziecko od pół roku. Cykle mam regularne co 28 dni i nic...
W celu ułatwienia zajścia w ciążę ginekolog przepisał mi Luteinę 50 -podjęzykową. Miałam brać od 17 do 24 d.c.! Dziś wzięłam 2 tabletkę i niestety pojawiło się jakieś dziwne krwawienie!
Dziś całe popołudnie czuję ucisk w podbrzuszu i jakby gorąco jajników!
Zupełnie nie wiem co teraz robić?
Brać dalej te tabletki czy przerwać?
Dodam, iż luteinę miałam przepisaną bez żadnych badań i chyba to nie jest normalne?!
Edytor zaawansowany
  • mewa000 27.01.11, 22:29
    No, raczej nie jest. Ja na Twoim miejscu poszłabym do innego lekarza.
    A miałaś kiedyś sprawdzaną owulację, mierzyłaś temperaturę i wiesz jak długą masz fazę lutealną? Jeśli z Twoim cyklem i hormonami wszystko jest ok to Luteina jest zbędna
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/zrz63e5enmjgko05.png
  • hoope 28.01.11, 12:02
    Nie miałam robionych żadnych badań hormonalnych.
    Prosiłam o badania, ale po usg lekarz stwierdził, że wszystko jest ok., że czasem na zajście w ciążę potrzeba czasu... przepisał luteinę i kwas foliowy, które miały pomóc.
    Do zalecenie jest od 17 do 24 d.c., a na forach wyczytałam, że powinno się brać do pozytywnego wyniku testu bądź do @
    Nie wiem czy skoro zaczęłam brać luteinę to powinnam przerywać?
    A jeśli udało się zajść w ciążę i przerywając nagle zaszkodzę dziecku? Jeszcze za wcześnie na test i jestem w przysłowiowej kropce!
    Wizytę u innego ginekologa mam dopiero w przyszłym tyg., a tymczasem mam dziwne uczucie gorąca w dole brzucha, którego nigdy wcześniej nie doświadczyłam! Trochę mnie to przeraża sad

  • mewa000 28.01.11, 13:15
    Luteina to nie witamina, którą ot tak można sobie brać. Starasz się dopiero pół roku więc jeszcze nic sie nie dzieje, tym bardziej że sama widzisz, że cykl masz regularny.
    Na prawdę pomyśl o zmianie lekarza, bo co to za lekarz który bezpodstawnie przepisuje Ci hormony bo tak mu sie uwidziało?
    Jak już zaczęłaś brać tą Luteinę to może bierz ją nadal. Odstawienie Luteiny nie powoduje poronienia-co innego jak ma się stwierdzona niedomogę lutealną.
    Co do czasu podawania Luteiny to tak jak piszesz to sie właśnie bierze ją przy niedomodze lutealnej, a "standardowo" przez 10 dni (choć teraz się cos podobno zmieniło i bierze sie ją 12 dni).
    Luteina może wywoływać skutki uboczne. U mnie były to przed samym okresem mocniejsze bóle w dole brzucha
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/zrz63e5enmjgko05.png

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka