Dodaj do ulubionych

Potrzebuje pomocy

20.03.19, 09:29
Witajcie. Mam maly problem i potrzebuje odpowiedzi sad
Przyjmuje tabletki duphaston od dluzszego czasu
Od 4 miesiecy jestem na diecie pod okiem dietetyczki calkowita zmiana stylu zycia i oczywsxie posilki dostosowane do potrzeb organizmu ale do sedna sprawdziny

Miesiaczke dostalam po przyjechal duphaston 6marca skonczyla sie 10-11 marca i dzisiaj po przebudzeniu dostalam szoku ze znowu przyszla miesiaczka nie wiem czy odrazu isx do lelarza czy to normalnee
A Drugi sprawa dnia jutrzejszego powinnam planowo wziasc 1 tabletke duphastonu i co teraz??

Pomocy caly czas mysle ze cos sie dzieje i panikuje
Edytor zaawansowany
  • lidek0 21.03.19, 19:30
    Takie rzeczy najlepiej konsultować z lekarzem. Rozumiem, że branie leku było poprzedzone badaniami hormonów?

    --
    Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/
    Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005
    zapraszam na forum Dla starających się

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.